Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Здравейте колеги! Имам фелиция 97ма 1.6 и я бях закарал в един сервиз за нов радиатор, че беше протекъл. Занесох им и един термостат Wahler да сменят и него, че бях сложил някакъв който държеше по-висока температура. Преди два дни взех колата и термостата не работи. Отворих го - капачката е здрава, а оста на термостата стърчи доста повече, отколкото трябва. Не знам как са го сглобили така, но сега не мога да го върна обратно, защото кутията не се затваря. Та...как става тоя номер. Някой знае ли защо е станало така и дали е възможно да е станало след като съм го извадил. Не се подава на напрежение и се чудя дали да не се пробвам тая ос да я начукам навътре.

 Другото, което ме притеснява е, че след като си я взех не се включва перката. Те са сменяли датчика за темп. на антифриза, (който си работеше). Обясниха ми, че перката била с две степени и може да трябва да се сменя и друг датчик за темп. на въздуха, т.е. заради него не се включва вентилатора. Затова искам да ви питам на колко степени е мотора отпред и има ли изобщо такива датчици. Колата има климатик, но мисля че е слаган допълнително.

 Последно - ако някой знае да каже моля - къде има пробка за източване на антифриза. Четох, че някои колеги директно откачат маркучите, както направих и аз. Но няма ли по-лесен начин да се източи?

  :banana_beer:

Публикувано

Погледни капачката на термостата , там където влиза оста да не се е пробила и ако е я смени , ще се наложи и друг термостат да сложиш.Пробка за източване на антифриза няма. Като направиш това покаряй я и виж дали има други проблеми.Внимавай как монтираш термостата без да си свалил целия корпус , нагласи го точно на мястото му , защото ако не е , може оста пак да изкочи и ще се наложи да купуваш отново нов. Като стягаш двете болтчета на капачката внимаваи много да не ги оставиш хлабави или още по лошо ако превъртят ,

Публикувано

Ако не е проблем, запиши името на сервиза в черния списък!

Какво значи "не вклюва перката"- колата прегрява и не включва? - включваш климатика и не тръгва перката?

Първо си оправи термостата.

Публикувано

Проблемът с капачката е най-вероятната причина. Ще я сменя заедно с термостата  :doubleup:

Перката не се включва когато антифриза загрее повече. Т.е. или не са сложили правилния термовключвател или неработещ. Според тях последният бил свързан последователно с друг за темп. на въздуха, който регулирал степените на вентилатора. Има ли такова нещо? Защото си мислех, че има само една степен.

Публикувано

Ако колата има климатик втория датчик седи на горния маркуч на радиатора .

Публикувано

Проблема много често е в капачката ,ако не е оригиналната се пробива  , но е много вероятно да не са нагласили термостата и като се е загрял просто се е разтворил , защото не е бил вкаран в дупката за оста. Другото е просто следствие на това , всъщност колата е останала без термостат , а от там през зимните месеци трудно включва перката.  Затова колега карай по ред, сложи нов термостат на точното място и пак ти казвам внимаваи как го слагаш за да не стане същото , после е вероятно другото само да се оправи.Ще се радвам ако съм ти помогнал , но при мен се получи същото наскоро .

  • 5 седмици по-късно...
Публикувано

...всъщност колата е останала без термостат , а от там през зимните месеци трудно включва перката.

Искам да попитам това значи ли, че и през зимните месеци е нормално да се включва перката на радиатора, защото на мен ми се струва, че държи малко по-високи градуси на антифриза от нормалното и си викам като дойде зимата ще спре да се включва перката , но и сега в зимните месеци температурата си е същата като през лятото и дори и на дълъг път пак виждам, че се включва перката от време на време...

Публикувано

    Не е съвсем по темата, но има нещо общо.

    Радиаторът на отоплението на "Фаворит"-а се скапа по време на път. Свалих гумените съединения към радиаторчето, затапих ги с подръчни дървени тапи-самоделки и се прибрах в къщи. Само че вече е студ в купето. Ще се сменя радиаторът на отоплението. Моля, опишете, как най-лесно се демонтира. Трябва ли да се сваля цялото отоплително тяло-радиатор, вентилатор, клапи и т.н., или има чалъм да се свали и подмени само радиаторчето?

Предварително благодаря.

Публикувано

Аз съм свалял радиаторчето без да свалям всичко , но е малко пипкаво и терсене ... сваляш кутията на филтъра , акумулатора , отвиваш двете гайки на парното и го изтегляш леко напред под ъгъл (повече от дясната страна) , махаш гривната на радиаторчето , отвиваш вилката на кранчето и маркучите и леко изтеляш радиаторчето и после обратно ... внимавай с изтеглянето да не пречупиш жилата ... ако няма място сваляш седния панел с бутоните и духалките и гледаш от долу има два винта на механизма за упраление и още един по-надолу , който държи механизма за ламарината на пепелника и след туй е по-лесно.

Успех!

  • 3 месеци по-късно...
Публикувано

На въпроса за източване на антифриза. Маркуча, който излиза от радиатора отдолу под датчика на вентилатора се нанизва на метална тръба захваната за двигателя - точно на нея има болт за източване на антифриза и не се налага да се свалят маркучите. Проблема е в неудобното място, трябва да си на канал за да видиш болта.

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.