Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

SKODA 130RS


petkovigb

Recommended Posts

Браво за находката и не се отчайвай от състоянието - Ангел и аз сме започвали дори от по-зле, просто трябват много средства, време, мерак и търпение. Според мен обаче си заслужава усилията, понеже както споменаха колегите колата е изключително рядка и всяка една бройка, независимо в какво състояние е, заслужава да бъде спасена. А твоята изглежда доста комплектна с изключение на мотора, което наистина е проблем - аз го събирах на части от много места с помощта на много контакти и неприлично много средства. Сега вече повечето такива части са вече изнесени и почти невъзможно да се намерят у нас, защото навън гонят астрономически цени. Освен това оригиналния състезателен мотор е изключителна екзотика със сух картер с 2 маслени помпи, чугнена 8-канална глава и куп други разлики от обикновения. Има голям разход на гориво и малък ресурс, затова ако искаш да си я караш все пак най-разумно е да тунинговаш един по-съвременен мотор от Фаворит/Фелиция, който също е с 8-канална глава алуминиева и ще ти позволи да използваш двойни карбуратори Вебер както си решил. Има много изписано за такъв моторен тунинг по чешките сайтове, та дори и в нашия форум от колегите Аnastas и Хашек главно, така че потърси и няма нужда да откриваш топлата вода. Части се правят все още и се поръчват от Чехия от споменатите от колегите по-горе сайтове, можем да ти дадем и линкове за конкретни части като стигнеш до тях.

И да попитам и аз , ако не е тайна от кой град купи колата - това вероятно може да ни ориентира за историята й. Освен това от снимките не става ясно дали е с оригиналните алуминиеви врати, преден капак и таван.

Редактирано от Krankenstein
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам лошото предчувствие че това е бивша 110ка ! Колега наведи се отдолу и виж полуосите и носачите какви са , от снимките нищо RS-ово не виждам Целия пакет отвън струва към 1500 2000 лв ако е зле въобще ни си губи времето а си поръчай от чехите

Седалки имам 2 чисто нови точно кат за теб ! :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам лошото предчувствие че това е бивша 110ка ! Колега наведи се отдолу и виж полуосите и носачите какви са , от снимките нищо RS-ово не виждам Целия пакет отвън струва към 1500 2000 лв ако е зле въобще ни си губи времето а си поръчай от чехите

Седалки имам 2 чисто нови точно кат за теб ! :D

Носачите са от 130-ка в най-скоро време ще я снимам отдолу. Проявявам интерес към седалките какви пари ще им искаш. Ако може да ми изпратиш снимки на седалките

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Почити съм сигурен че таэи кола е била на Георги Тодоров - тенкето, и че е била в гараж...... Оригинална е

Редактирано от mimy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

mimy, не е на Георги Тодоров.

Освен габровската 130РС (за която е статията в Автокласика на първата страница), имало е и 130РС в Севлиево. Може би е тази от Севлиево.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 месеци по-късно...

Колега реставрирам такава кола в момоента.Доста напреднах.Разчитай на всякаква помощ.0888137136.

Редактирано от autoniko63
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.