Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Skoda Fabia MK II Project Dark Shadow!


roodnb

Recommended Posts

  • Отговори 184
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • roodnb

    46

  • masterOne

    19

  • bega4kata

    13

  • sharpshooter_

    12

Най-много писали в темата

  • 1 месец по-късно...

Успех, дано мине бързо и без излишни пречки трансплантацията!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

......

 

Започна се !

.............

 

Супер ! Пожелания за безаварийно и безпроблемно развитие .... А резултата , очакваме да е маниашки :banger_1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като знам при мен каква разправия беше с турбини и турбо пътища..... та не ми се мисли тука какво чудо ще е! Успех и пожелание за безпроблемна интервенция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Батка, луд си. Стискаме палци до след месец да е събрана и на Междене да покажеш какво може

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успех Данчо  :PDT_Armataz_07: - дано ти върви гладко проекта.

И я събирай по-бързо, че така изглежда все едно Макса я е карал  :crazy:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успех! Дано всичко мине бързо и безпроблемно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мамината тя златна :) Знаеш, че стискам що палци имам и по ръцете и краката и по главата ;)

 

Иииии, да... ЩЕ СТАНЕ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще стaне много ясно, къде ще отиде ;) Скоро в някоя темa беше пуснaтa снимкa нa 120кa с 1.9TDI, пък тукa едвa ли притеснения имa :P Aко пък не стaне нa време, в нaй-лошия случaй - с Мaздa нa съборa :D :D

Дaнчо, по-често ги нaвестявaй момците, хем дa следиш плaн грaфикa, хем по някоя снимкa дa пускaш тукa, дa се кефим и ние :D

 

Поздрaви!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес минах , ама нямаше какво да снимам , седи горката гола и боса.

 

Иначе , днес се закупиха всички гарнитури , водна пома и ангренажен ремък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Fabia Mk2 1,8T  колко яко звучи... ;) Успех и чакаме с нетърпение.

Редактирано от zizirixo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Данчо , давай им зор на тез момци , че вече сме напечатили грамотата на "димящия" за трето място :D ... ако трябва мога да давам нощни дежурства.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гена през ден им висна на главите :) Наистина се надявам да стане до събора , ако не стане за догодина.

 

 

Така малко ъпдейт.

 

След известни терзания и въпроси решихме маховика да бъде едномасов от голф 2.0 150кс ABF с 228 мм съединител.

Отделно много е възможно да остана без климатик, но пък като си карам с 200 ще имам вятър в косите :D

 

Оказва се,че  по новите климатици работят на различен принцип от по старите. Тук може би Чавдар Lorgus може да внесе малко светлина, но този климатик , с който съм аз е със "съединител" докато по старите въртят постоянно. Проблема в случая се оказва захвата и управлението. Пуснал съм запитване дали ако се оправим със захвата електрониката може да се преправи, но засега чакам отговор.

 

За сега толкова , но до края на тази началото на идната седмица , мисля ще имаме още развитие и ще иформирам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Варианта на съединителя е класика в жанра за бюджетен тунинг на 1.8Т. В масовия вариант върви с феродо от VR6. Маховици имаше в VW форума преди две години няколко на старо, аз от там го взех, че цената на новия е ....баси... Освен от ABF, става и от пасат 1Z(дизел) и G60(бензин). Диск му приляга от VR6, нов го взех от ebay комплект Luk, към 300 кинта се върза тогава. Сакса в БГ се харчи около 350 с отстъпки.

 

Ама не знаех, че тая комбинация ляга и на скорости на Фабия 2, мислех, че са по-различни.

 

За климатика мисля, че е обратното - класическия 1.8Т мотор е с климатик със съединител, докато твойта Фабия е с постоянно зацепен. Но прехвърлянето от единия към другия ще е абсолютно приключение, според мен няма как да стане в разумен ценово/времеви диапазон.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дaнчо, без климaтик...лошa рaботa. Дaй дa ти изберем еднa новичкa Фиестa евридейкa, че дa не те мъчaт жегите :P:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За климатика мисля, че е обратното - класическия 1.8Т мотор е с климатик със съединител, докато твойта Фабия е с постоянно зацепен. Но прехвърлянето от единия към другия ще е абсолютно приключение, според мен няма как да стане в разумен ценово/времеви диапазон.

Не съм убеден, че ще стане да монтираш постоянно зацепен компресор на мястото на такъв със съединител. Също така не съм убеден, че управлението на компресора е идентично и че може да се преправи безболезнено. Признавам, че не съм достатъчно запознат.

Може би най-разумния - ценово и времево е да сложиш направо компресор за 1,8Т + управлението му, запазвайки двата топлообменника и тръболяка.

В противен случай.... сваляй и покрива, че да ти го духа (перчема де) и при 60км/ч  :tongue_1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Ама не знаех, че тая комбинация ляга и на скорости на Фабия 2, мислех, че са по-различни.

 

 

Той ще слага и кутия+съединител от 1.8Т няма как с другата.

 

п.п.

Компресора на климатроника е със съединител на моята!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

За щастие, няма да взимам полуоски. Чашките или карeтата или там както се казват , който са оригиналните от моята скоростна кутия са 90мм в диаметър и не ставаха за новата скоростна кутия. Тези който са си от 1.8Т за тази кутия са 100мм , но шлиците на едните и другите са едни и същи.

 

Също така намерих маховик от ABF едномасов, който се оказа в доста добро състояние.

 

От утре почваме да сглобяваме по малко по малко. :)

Редактирано от roodnb
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За щастие, няма да взимам полуоски. Чашките или карeтата или там както се казват , който са оригиналните от моята скоростна кутия са 90мм в диаметър и не ставаха за новата скоростна кутия. Тези който са си от 1.8Т за тази кутия са 100мм , но шлиците на едните и другите са едни и същи.

 

Също така намерих маховик от ABF едномасов, който се оказа в доста добро състояние.

 

От утре почваме да сглобяваме по малко по малко. :)

Хайде бе,много се мотате.Събора идва.Какво го умувате това толкова с тези карета.Слагате полуоските на фабийката,към кутията им слагате големите карета и чаши,а към главините оригиналните 1.6 каренца и е приключено за 30 мин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шефе вътре ли е? Вътре е! Ох че е голям.

 

post-8821-0-12498300-1402340149_thumb.jpg

 

post-8821-0-13980400-1402340137_thumb.jpg

 

 

За нещастие колата най-верятно няма да е готова за този събор, а дори и да стане се съмнявам да е готова за драг.

 

Като цяло двигателя вече е позициониран. Но пради факта,че идва прекалено широк със неговите си тампони , ще направим две допълнителни планки, и ще отрежем едно ухо, което е заварано на дясната греда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.