Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Skoda Fabia MK II Project Dark Shadow!


roodnb

Recommended Posts

Част от вибрацийте ги няма факт , НО има още неща да се доизкусоряват ,че да се чувстваш като Елизабет 2-ра. :) Неделя съм на линия :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 184
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • roodnb

    46

  • masterOne

    19

  • bega4kata

    13

  • sharpshooter_

    12

Най-много писали в темата

  • 2 седмици по-късно...

Koлеги , имам нужда от помощ.

 

Още от самото начало , при десен завой и при преминаване през бабуна и когато се намира в долна мъртва точка се усещат едни вибрации, който са с различна честота спрямо различната скорост.

 

В крайна сметка се оказа точно това , което си мислехме с майстора,а именно че малката полуоска е по дълга и бие в гнездото на скоростната кутия.

Въпросите ми към вас са следните.

 

1: Някой познава ли човек, който би бил в състояние да изработи полуоска по поръчка или някой който може евентуално да преправи моята.

2: Полуоските на Фабиа 1 и Фабиа 2 едни и същи ли са? Питам защото тези фабии 1.8Т , които са (поне доколкото помня от това което съм чел) не са с преправяни полуоски. Вярно е че скоростните кутий не са баш еднакви, но ме съмнява разликата да е в кутията.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Решихме проблема с вибрациите. Оказа се ,че виновника е полуоската , точно както мислехме. Сега издължихме шлиците на полуоската с 2 см и съответно след това я скъсихме с толкова. Сега та си "плува" спокойно между каретата и съответно вибрации няма.

 

Надявам се с това да приключихме с хардуерните доработки , като от сега нататък следват само ъпгрейди.

 

Плана е :

 

1. Настройка , която ще се случи съвсем скоро

2. Спирачки

3. Добавяне на буустметър и уред за следене наляганаето на маслото

4. Термозащитен екран за въздушния филтър.

5 .... Вероятно ще има още доста неща но към момента не се сещам

 

Отностно визията на колата. Нищо повече няма да се прави по външния и вид освен цялостно пребоядисване и оправяне на тротоарните екземи.

Интерьорно се надявям в бъдеще да се сдобия със спортния или респективно РС-овия салон от Ф2. Километраж с макси дот и уредите за количество на бензина и Т на антифирза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страхотен форум и страхотни проекти.

Направо ви завиждам на подредеността и организацията.

Като гледам има и доста коли с 1.8Т

 

Поздравления и за тази Фабия, много интересно четиво  :)

Редактирано от ivo098
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Колеги , понеже съм решен,че следващия ъпгрейд ще бъдат спирачките , искам да попитам няколко неща който не са ми съвсем ясни.

 

1. Мога ли да взема спирачни апарати и дискове 288 от Фабиа 1 РС или от съответстващите и Сеат Купра и Поло ГТИ , без да се налага да сменям шенкели.

 

2. Знаете ли дали външните карета на спортните модификации на фабиа и на ибиза купра са по-големи от стандартните, който слагат. Не съм сигурен,че с мойте външни каренца, ще успея да предам адекватно мощността на колата към колелата и за това се замисля да сменя и тях с по-големи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си с ФС 3 апарати, няма как без шенкел защото 288 са с делящ супорт, а фс 3 с отлят към шенкела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шенкели от фабия рс и съпорти от октавия рс с 312 дискове.Това е най голямото и предостатъчно за ъбгрейт за това купе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шенкели от фабия рс и съпорти от октавия рс с 312 дискове.Това е най голямото и предостатъчно за ъбгрейт за това купе.

 

Това са твоите спирачки! Гледай ако намериш такива апарати да пише на тях АТЕ 57, те са малко по-силни от другите АТЕ 54 с които съм аз :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Норманлните хора седят и си почиват в неделните дни. Дгури обаче седят и пишат таблици :)

 

От вчера вечерта съм със нов софт благодарение на Пепино ( Пепи отново страшно много ти благодаря за положените усилия :) ).

 

Към момента надува е 1 бар в холд и 1.3 в пик.

 

Разликата е огромна , но за нещастие с тази мъгла и тези мокри пътища по софийско не смя много много да я ръчкам.

 

Както бяха казали и Маджо и Ники , в момента колата няма нищо общо с това, което беше до сега !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво :)  Приятно шофиране на бързата фабия.

На събора трябва да я пробваме с 1.4 тси фабията как ще е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще видим , въпреки че Милен има няколо предимства , но ще бъде забавно. Определено кефа е огромен :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...От вчера вечерта съм със нов софт благодарение на Пепино ( Пепи отново страшно много ти благодаря за положените усилия :) )...

 

He is one of us...one of us....one of us... :banger_1:

 

tumblr_mludy84CHh1qgwqw9o1_400.gif

 

Хахаха, браво Данчо, даже по-скоро браво Пепи  :banger_2:  С нетърпение очаквам тестовото кръгче  :D

 

...и един поздрав специално по случая

http://youtu.be/B4CRkpBGQzU

 

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Реших , днес малко да съживя темичката , че бая неща се случиха и бая скоро ще се случат. Исках да кача и някоя друга снимчица , но за сега не ми дава,така че в понеделник.

 

Иначе какво се случи последния месец :)

 

1. АкОлОматора е вече в багажника. Намерих си дълъг , дебел . здрав и гъвкав кабел от BMW (само ,че не знам точно от кое Е ) :)

2. Взаимствах от един гръцки колега с една мн. хубава Фабиа и си сложих 2-ри плафон в средата на тавана. Плафона е от Фелиция. Благодарности на Чаво за металната рамка.

3. Днес се сдобих със салон Fabia Sport , от едно червено монте карло. От бая време търсих такъв. Не точно червен , но вероятно ще последва претапициране.Но първо искам да видя как ще седи, може пък и червеното да пасне.

4 Благодарение на Ники Sharpshooter вече съм с напълно LED задни светлини.

 

Какво следва.

Др. сряда монтираме бууст метър и Ойл прешър метър и колата на 27-ми влиза за боя , за да може за VW феста да бъде готова.

 

Има и още няколко нещица , които обаче ще кажа като съм 100% сигурен ,че ще станат :)

 

Снимки надявам се много скоро

Редактирано от roodnb
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Машала, луд! Качи снимките нейде и дай линк, че съм мераклия да видя, най-вече салона

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето тук има 2 снимки на плафона , акумулатора , липсата му пред предния капак и предните 2 седалки

 

http://roodnb.snimka.bg/automobiles/fabiyika.802059

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Данчо, честито за придобивките. Искренно се надявам и стискам палци колата ти да придобие перфектна визия преди феста! Едно птиченце ми каза обаче, че има още благини, които не си ни показал, та чакам инфо и снимки! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз силно се надявям тези дни да сколасам да отида да я видя колата до къде са я докарали и да я щракна. Джантите аз лично като ги взех бях в такава еуфория ,че тотално изключих да ги снимам, а и бързах да закарам колата при Влади.

 

Инче , ето това е джантата

 

post-8821-0-34187600-1425207858_thumb.jpg

 

Като обаче са боядисани черно със сребърни частици ( не могад а го определя точно )

 

Много ми харесаха , ще видим как ще застанат на колата , ако не ми хареса ще ги пребоядисам

 

Иначе другото ново е ,че акумулатора вече си има стойка и картерните газове се реят спокойно в атмосферата , да ма прощават еколозите :D

 

Дано времето в София се задържи все така сравнително топличко , че да успея да я взема по рано от предвидения срок :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

И така , благодарение на хубавото време колата, ще стане малко по-рано от предвиденото. Естесвено винаги има изненади. За нещастие някога , докато колата още е била в ЕТ тавана над шофьорската врата е бил натиснат , естествено ремонтиран до пазарен вид и продадена. Проблема идва от там ,че след напукване на лака и боята е започнало да раждясва. Момчетата от сервиза са спрели ръждата и ще се постараят да го направят максимално качествено, но за нещастие изрично ми казаха,че не могат да ми гарантират ,че след 2-3 години там отново няма да тръгне.

 

post-8821-0-82836100-1425471910_thumb.jpg

post-8821-0-29214800-1425471927_thumb.jpg

post-8821-0-51925100-1425471971_thumb.jpg

 

ето го повреденото място :(

post-8821-0-19644200-1425471982_thumb.jpg

post-8821-0-27189400-1425472013_thumb.jpg

 

И джанти :)

 

post-8821-0-07951400-1425472042_thumb.jpg

Редактирано от roodnb
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.