Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia 3 RS Бялата стрела


Recommended Posts

Правилното копче е поставено :)

 

post-1-0-16825500-1444647841_thumb.jpg   post-1-0-60891700-1444647847_thumb.jpg   post-1-0-11734300-1444647852_thumb.jpg   post-1-0-69125000-1444647856_thumb.jpg

 

Намерих същия диод в червено B) Не мога да открия къде се ползват такива.Подосаждах им в моргата на моите хора...ама те ме знаят и ми уйдисват на акъла.По таблата и копчетата на Аудитата няма никъде такива диоди. Диодите на 3-тия стоп от Октавия 2 ф.л. са такива ;) 1:1 само че червени.Също толкова ярки и разпръскващи равномерно светлината.
Има за всички желаещи.

 

post-1-0-71583400-1444647862_thumb.jpg   post-1-0-24224000-1444647867_thumb.jpg   post-1-0-46647000-1444647875_thumb.jpg   post-1-0-92043200-1444647882_thumb.jpg

 

post-1-0-58560100-1444647888_thumb.jpg   post-1-0-88151700-1444647892_thumb.jpg   post-1-0-17614600-1444647899_thumb.jpg   post-1-0-34550100-1444647905_thumb.jpg

 

Финалния резултат е за мен се получи повече от удовлетворително.Много радва.Леко съм затъмнил снимката/намалих скороста на блендата/,че е много ярко и апарата се затруднява да предаде ясно и точно цвета и силата.
Преди това бяхме пробвали по бабешкия начин с червена слюда,но като свети жълт диод отдолу червената слюда пак става жълта.И се разваля и зеленото на диодчето на подсведката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
  • Отговори 286
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    168

  • SKODA 105 RS

    13

  • Mishelle

    12

  • PRR

    12

Най-много писали в темата

Успях да препрограмирам крушката която осветява лентите във фара да е лед.Тя се води габаритна.Оригинално е с нажежаема жичка и лентите МНОГО ГРОЗНО ЖЪЛТЕЕХА на фона на лед лентата в долната част на фара,която го играе и дневни светлини и на фона на ксенона.Вечер когато се включат габаритите или фаровете,долната лед лента за дневни,намалява интензитета си,но пак си свети и другите ленти перпендикулярните на нея ,като светят жълтеникаво много ДРАЗНИ.Направих ги ЛЕД И НАПРАВО ГЪРМИ ОТ КРАСОТА :)

 

post-1-0-36492800-1444647989_thumb.jpg   post-1-0-76003200-1444647993_thumb.jpg   post-1-0-83942100-1444647998_thumb.jpg   post-1-0-29319900-1444648005_thumb.jpg

 

И на заден като правим маневри ,няма да се излагаме :)

 

post-1-0-49350800-1444648013_thumb.jpg   post-1-0-76269600-1444648018_thumb.jpg   post-1-0-83918800-1444648023_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

На тези снимки още по-добре се вижда разликата при габарити с жълта и с лед крушки.

Без лед габарити

 

post-1-0-07615000-1444648072_thumb.jpg

 

С лед габарити

 

post-1-0-13240400-1444648077_thumb.jpg

 

Идилия в мека бялосиня лед светлина са сега фаровете. Перфектно и като идея и като изпълнение от Самуил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направих си халогените /и четирите крушки/ да следват волана при скорост до 40 км./ч. Тоест екстрата: Фарове за мъгла следящи ъгъла на завоя.

Между другото,при вкарване в гаража,върши чудесна работа тази функция или при шофиране по тесни неосветени улички. Километрите при които действа тази функция,също могат да се коригират.

Следващата стъпка ще е да ги препрограмирам и направя ЛЕД.Тоест ,че са с LED модули.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подаръка и за Коледа.

 

post-1-0-52833100-1444648231_thumb.jpg   post-1-0-31381800-1444648236_thumb.jpg   post-1-0-39885000-1444648242_thumb.jpg

 

post-1-0-72225100-1444648249_thumb.jpg   post-1-0-83490600-1444648254_thumb.jpg   post-1-0-60555200-1444648259_thumb.jpg

 

post-1-0-85260500-1444648265_thumb.jpg

 

Защита и зад гумите,както и ръбчетата на калниците.

 

post-1-0-17096900-1444648271_thumb.jpg   post-1-0-82655100-1444648276_thumb.jpg

 

Тук вече с фолио:

 

post-1-0-98829300-1444648291_thumb.jpg   post-1-0-45334400-1444648297_thumb.jpg

 

Ето да добиете представа за лъскавината.Мога да кажа,че на белия цвят,няма никаква разлика.Много от близко като се вгледаш,все още на места има влага и забележки,но Миро каза ,че ще изчезнат.Важното е,че е защитена от камъчета.

 

post-1-0-69386900-1444648303_thumb.jpg

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Дойде и спортния катализатор на HJS emission technology.Поръчах го преди 3 месеца ,но тази фирма има повечко поръчки и се изчаква да влезе в производство продукта. След първоначалната заявка от сайта на HJS,ми написаха,че трябва да се обърна към дилъра им в Румъния./за Бг.няма представител/
Тук искам да благодаря на Искрен /за новите потрeбители-BlackPearl/ ,който пое изцяло комуникацията с Румънците,прави преводите,организира транспорта от Букурещ до Добрич и ми донесе накрая катализатора  до вкъщи.Аз с нищо не съм се занимавал,освен да дам кешовицата :)
Качеството на продукта и коректността на фирмата,надминаха всичките ми очаквания.Подробно ни беше обяснено всичко,а самия продукт така красиво и качествено е изработен,че чак ме е жал,че трябва да го сложа под колата и никой няма да го вижда.Това е направо едно бижу.Естествено си има сертификат с номера на продукта и други документи,които потвърждават,че автомобила запазва Евро 6 екологична норма с този продукт.

 

post-1-0-15024000-1444648423_thumb.jpg   post-1-0-07806400-1444648432_thumb.jpg   post-1-0-02843700-1444648437_thumb.jpg   post-1-0-29315400-1444648443_thumb.jpg

 

post-1-0-21566700-1444648448_thumb.jpg   post-1-0-57411200-1444648453_thumb.jpg   post-1-0-88449200-1444648459_thumb.jpg   post-1-0-00498500-1444648465_thumb.jpg

 

 

 

Германските специалисти по изпускателни системи от фирмата HJS Emission Technology ,разработиха за Октавия 3 RS ,като част от оригиналната изпускателна система,- изходяща тръба и спортен метален катализатор,покриващ стандарта ЕВРО 6! Металния катализатор с 200psi /клетки/ силно обогатени с благородни метали,осигурява във високи работни режими на двигателя 40% по ниско налягане в изпускателната система.Тръбата е с Ф76 и е с термо изолационен екран. Тази изпускателна система осигурява 12 киловата /16 к.с./ и 20NM. увеличение на производителността на двигателя,без никакви допълнителни промени в електрониката или останалата изпускателна система.

Продукта е с ЕСЕ табелка,документация и сертификат.

Произведен е от неръждаема стомана.

В комбинация с електрониката на фирмата МТМ,очакваното увеличение на мощността е над 15 киловата.

Ниското налягане позволява по-добра отзивчивост на турбокомпресора,и по бързо изхвърляне на изгорелите газове.

HJS системата пасва на оригиналната изпускателна система.Много лесен монтаж.

Увеличава звука с 2 децибела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложих изходната тръба със спортния тунинг катализатор. Всичко пасва точно и изпълнението му е като заводско направо.Пасват-:лещата към турбото и планките за закрепване към блока перфектно.Те са статични едни спрямо други и трябва изключително прецизно да са изработени.Слага се с удоволствие,когато така хубаво е изработено всичко.Преходника за оригиналната генерация назад,скобите,планките за тампоните,меката връзка всичко е супер.Разликата в сравнение с оригиналния катализатор в питата е огромна.Керамичната пита е много плътна,с малки квадратни отвори на които стените им са относително много дебелостенни,спрямо на металния катализатор.Много голяма разлика в проходимостта на газовете има.

   Относно поведението:

         Когато запалих,нямаше никаква разлика в звука.Когато настъпваш и до край,също никаква промяна няма в звука.Поне отвътре в купето.

         Когато потеглих,още при лекото каране докато загрее двигателя,веднага усетих,че колата умря малко в ниските.Много леко,но се усеща.Но това е нормално.Получава се при всички с турбо /дизел и бензин/,когато се махне катализатор или се освободи генерацията. /за тези които не мога да си го обяснят защо е така давам най-глупавия пример: Като запушите част от единия вход или изход на сешоара на жена си,вдига обороти вентилатора/ Та и при турбините е същото-колкото повече я освободиш на изхода по трудно/плавно/ развърта в началото.

         При средните оборотни режими4-5000об,когато и подадеш газ,тласъка от турбото стана доста по-впечатляващ.

         При високите обороти: Оригинално колата се усещаше по следния начин. При пълна газ,тръгва здраво от ниските обороти преди 2000 и с увеличаване на оборотите 3000-4000 става все по мощна и по-мощна.След 4500 вече най-и идваше силата и с увеличаване на оборотите до към 5000 тази сила още се увеличаваше,но след 5000оборота,имаше едно усещане за задържане на устрема..От 5000 оборота до 6200 пак ускорява,но с леко като че ли задържане -тоест оборотите се вдигат,а мощността остава същата. Това е нормално,защото такава си е и графиката на двигателя на мощността.Тази особеност се запази в по малка степен изразена и след МТМ компютъра. Най-важното е,че с поставянето на катализатора и тръбата на 76мм.,очакванията ми и надеждите ми за изчезването на това неприятно усещане във високите обороти СЕ ОПРАВДАХА. Развърта се с лекота до над 6600.До повече не съм пробвал.Жал ме е.

         В обобщение: Катализатора дава предимство при обороти над 5000,до червената зона на оборотомера.

 

post-1-0-80171900-1444648560_thumb.jpg   post-1-0-49605500-1444648565_thumb.jpg   post-1-0-97401500-1444648569_thumb.jpg

 

post-1-0-57015000-1444648576_thumb.jpg   post-1-0-82241100-1444648580_thumb.jpg   post-1-0-40005700-1444648586_thumb.jpg

 

Ето и едно клипче,как развърта.Само да не ме глобят сега и мене,за дето карам бързо и съм пуснал в интернет. Ама аз с научно-изследователска цел и само за 20секунди по баир нагоре и на междуградски път без никакъв трафик.Баира е много голям,и за това върти гуми на 1-ва,2-ра и началото малко на 3-та.Но след 100 се вижда как се развърта на 3-та.

 

https://www.youtube.com/watch?v=QjlKoQPT-7E&list=UUQTsuHzW7qvHv8r4-OPrzxw

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маниак си ей!  

Тъй като гледам си под 20 сек. до 200км/ч., и като се има предвид, че си с големите 18-ки и тежки спирачки, много е добре! Пък и на 2-ра доста въртя гумите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

post-1-0-26415100-1444648662_thumb.jpg

 

В комплекта няма предвидени шайби,които са необходими за устойчивост и естетика-скриване на небоядисания метал ,който е под оригиналните болтове. Размерите на необходимите шайбички са: 2броя 6х18 за калника и 2бр. 8х20 за капака.

 

post-1-0-80983200-1444648673_thumb.jpg   post-1-0-28425000-1444648680_thumb.jpg   post-1-0-70325600-1444648684_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

 

 

 

И едно ускорение във високите да се види как върви.

От 100 до 200 за 12 сек. в дъжда и с 2-ма човека.

 

 

С моя навигатор е весело :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нeщо много интересно,което прочетох и изпробвах искам да споделя.

Оказва се,че заради електрониката на МТМ,мога да натискам с левия крак спирачката,БЕЗ КОЛАТА ДА СПИРА ПОДАВАНЕТО НА ГАЗ В ЗАВОЙ!

УНИКАЛНО ЯКО.

Заводско знаете,че това е невъзможно.Тоест не става да си караш спортно.

Освен това се оказва,че колата работи със съвсем друга и оптимизирана програма за разпределение на въртящия момент в завой подаван към предните колела.Много различна,много по бърза/с някакъв по бърз процесор в М-кантроника/,който позволява много по-стабилно поведение в завоя и по-бърз контрол от педала на газта.

Тези неща по принцип не ги знаех,само ги бях изпитал.Но не бях пробвал да натискам с левия крак спирачка в завоя с подаване на газ,защото си зная,че при новите автомобили това е невъзможно.Евала на МТМ-маниаци са.Помислили са за всичко.А и графиката им на мощността е за мен много приятна.

При други фирми пика на мощността е при 5000 оборота и нагоре пада.А при МТМ няма спад във високите до 6200 оборота.А и с комбинацията HJS изпускателна система тези обороти без спад в мощността се покачват още повече 6500.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

t5onko

Гледам много букви станаха в заглавието - RS, MTM, HJS - :)

И още букви ще има Цонко.Тези 2 неща ще пристигнат до няколко дни надявам се.Че тези от АPR са най-бавните хора на света честно.

Най-бързо реагират тези от Супершкода.При тях до седмица 2 всичко е тук.МТМ се бавят,но поносимо.HGS са супер мудни-над 3 месеца минават от датата на поръчката. А APR-бият всички по бавене :ranting:

post-1700-0-68103800-1423405445_thumb.jpg

post-1700-0-62584200-1423405458_thumb.jpg

post-1700-0-90525200-1423405482_thumb.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложих днес тръбата на APR. Като че ли една идея и се възвърна отзивчивостта в ниските.Още по-директно взе да отговаря турбината на педала на газта във всички обороти,особено във високи и средни.На 3-та докато я бодна и аср-а мига,мига.

Очаквах обаче турбината по-не мааалко да започне да се чува,но не.Абсолютно същия си е звука.А пишат от АПР,че турбото започвало да се чува уж,като се отстрани турбо-заглушителя.Както и да е.

С това май проекта за сега приключва. Колкото толкова. Никога не я бях настъпвал до край до сега.Да видя на колко оборота сработва ограничителя на оборотите. Като за последно клипче реших да я настъпя здравата и да държа на 4-та до край,за да разбера на колко оборота си намалява мощността.

На първа,малко попрекалих,чак ми стана жал,но исках да даде добра време до 100,за да е добро и до 200. На нея до 100 и е проблем да даде хубаво време.От 100 нагоре стреля яко.

На 4-та държах докато загуби тяга :)

https://www.youtube.com/watch?v=MYLNFg6HcZM&feature=youtu.be

 

п.п. И спокойно,няма да пиша в заглавието Ok 3 VRS,MTM,HJS,APR,Супершкода,Миро фолио,Тони бояджията.... :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това вече е друга работа! Започвам сериозно да се притеснявам, голяма конкуренция имам :)

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=MYLNFg6HcZM

Редактирано от masterOne
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Младене,срещу твоята нямам шанс.

Пристигнаха и последните крушки за моята кола.Илко Такев,ми беше подарил едни лед мигачи със Самсунг диоди,но не съм ги слагал,защото слабичко светеха.Порачах възможно най-мощните и скъпи /108лв/ диодни крушки с най-новите и мощни cree диоди.

 

post-1-0-80630900-1444650555_thumb.jpg   post-1-0-23599000-1444650561_thumb.jpg

 

Това са дългоочакваните лед крушките за халогените.

 

post-1-0-40687400-1444650569_thumb.jpg   post-1-0-79575700-1444650573_thumb.jpg

 

Изрязва се капачето във фара зад крушката на мигача.Предварително си купих другия вид /ремонтно се води/ капаче от ЕТ.

 

post-1-0-51445600-1444650581_thumb.jpg

 

През отвора се завърта и се вади крушката с фасунгата.Не е супер удобно :)  и се поставя лед крушката.

 

post-1-0-20531900-1444650591_thumb.jpg

 

Крушкута е много малка и стои много деликатно и красиво във фара.Самите диодчета са като главички на кърфица.

 

post-1-0-03806700-1444650600_thumb.jpg

 

Сложих и влагоабсорбираща капачка,за да обира влагата във вара,ако влезе такава.

 

post-1-0-93981000-1444650613_thumb.jpg   post-1-0-08839800-1444650619_thumb.jpg   post-1-0-00057200-1444650624_thumb.jpg

 

Ето и 2 клипчета.Мигача свети по-ярко от оригиналната крушка! Нарочно съм я снимал като е искарана от рефлектора на фара,за да се добие представа за яркостта и. Фаровете за мъгла пък толкова по-силно светят от оригиналните...че няма база за сравнение.

 

https://www.youtube.com/watch?v=VWUATmQi3BE&list=UUQTsuHzW7qvHv8r4-OPrzxw

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Имахме спор с werz с колко лъже километража на РС-ката ми при 200 по GPS.

Сполед Влади с 19-20 км.

Със 200 на темпомат и на километраж моята РС-ка се движи точно със 195 км.Показва на моменти и 196.Грешката е 4-5 км. САМО! Къде ги видя 20 километра разлика?!

Вижда се и как се забавя с актуализацията GPS-а на Гармина. Сега ще кажеш обаче ,че ЖПС-а на Гармина е грешен нали

https://www.youtube.com/watch?v=sUg6yjp0KvQ&feature=youtu.be

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 седмици по-късно...
  • 4 седмици по-късно...

Красотите пристигнаха след едномесечно чакане.В комплекта имаше OZ втулки със зегер,болтове,капачки,вентили.
Джантата е УНИКАЛНО ЛЕКА. Като реших да я вдигна,щях да я ударя в тавана.
Застанаха перфектно.Нито прибрани,нито много изнесени.Нарочно ги поръчах с ЕТ 45 на 8 ширина. Ако ги бях поръчал с ЕТ 35,щяха грозно не естествено да стърчат на вън като подарени.
Гумите заспаха като широчина.
Разстоянието до калника се понапълни,защото се изнесоха на вън леко,без да става скоклеста,както би станала, ако ги бях поръчал с ЕТ 35 на 8J или 8.5J ширина.Тогава се получава обратен ефект: колата започва да изглежда по-висока! Много съм внимавал, смятал и мислил за това!!!

    Когато изнесеш джантите на вън,от едно положение нататък,КОЛАТА ЗАПОЧВА ДА ИЗГЛЕЖДА ПО-ВИСОКА И СТОЯТ джантите КАТО ПОДАРЕНИ. Стоят не естествено щръкнали на вън. Моите са перфектни по моите сметки.Изнесох ги точно колкото трябва за да не изглеждат на вътре и да не изглежда висока защото са мн. на вън.

Направил съм 20 снимки от всякакви ъгли,да задоволя любопитството и да изплакнем очи.

 

post-1-0-53139900-1444650824_thumb.jpg   post-1-0-79426100-1444650829_thumb.jpg   post-1-0-98834800-1444650834_thumb.jpg   post-1-0-15443100-1444650839_thumb.jpg

 

post-1-0-90414300-1444650844_thumb.jpg   post-1-0-70935100-1444650850_thumb.jpg   post-1-0-87378600-1444650855_thumb.jpg   post-1-0-57016000-1444650860_thumb.jpg

 

post-1-0-71379500-1444650868_thumb.jpg   post-1-0-01207000-1444650873_thumb.jpg   post-1-0-44950200-1444650879_thumb.jpg   post-1-0-25827000-1444650886_thumb.jpg

 

post-1-0-92357800-1444650894_thumb.jpg   post-1-0-77863100-1444650902_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимките не са редактирани и "украсявани",за да може да се добие максимално реална представа как стоят на колата. :)

 

post-1-0-43235800-1444651006_thumb.jpg   post-1-0-17797500-1444651013_thumb.jpg   post-1-0-23664700-1444651017_thumb.jpg   post-1-0-17103600-1444651021_thumb.jpg

 

post-1-0-32963100-1444651027_thumb.jpg   post-1-0-13152000-1444651032_thumb.jpg   post-1-0-35021600-1444651038_thumb.jpg   post-1-0-76717200-1444651044_thumb.jpg

 

post-1-0-73839300-1444651051_thumb.jpg   post-1-0-40996800-1444651056_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стана въпрос на събирането ,че на Иван му одраскали джантите,като му монтирали гумите и сега ще ги носим при Тончо да ги оправя.

Обещах да му покажа,моите джанти как се монтират. Няма как дя се одраскат нито в областта на централния отвор нито отдолу или отстрани....абе където и да е.

Много често незабелязано от клиента,се поврежда лака от гумаджиите когато ки хващат с конус в централния отвор или когато ги качват на баланс машината ки чукват в централния отвор леко в момента на нанизване на оста на машината.Тези леки почуквания и повреждане/напукване на лака при централния отвор,довеждат в последствие до набъбване на лака в областа около капачката на джантата.Защото там се събира влага и химикали и като е нарушен и най малко лака,тръгват от там шупли грозни. ЗА ТОВА ДЖАНТАТА ТРЯБВА ДА СЕ ХВАЩА САМО ЗА ОТВОРИТЕ ЗА БОЛТОВЕТЕ!

Машината е доставена от Младен.

Спокоен съм благодарение на нея,когато ми монтират гумите :)

 

https://www.youtube.com/watch?v=yKcreEyNyps&feature=youtu.be

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.