Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia 3 RS Бялата стрела


Recommended Posts

Един, може да ви се стори тъп, въпрос.

Това Pro от Progressive ли идва? Защото Октавията на Жоро-Сиромаха е с такива, не знам коя модификация. Повози ме на нея. Не знам на големи неравности как е, защото нямаше, но на малките фуги, дупки и бабунки е много по-добре! Няма го това разтърсване при преминаване през тях - все едно ги няма. Той е и с плътни полиуретанови тампони.

Редактирано от Izolini
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 286
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    168

  • SKODA 105 RS

    13

  • Mishelle

    12

  • PRR

    12

Най-много писали в темата

Да,на Сиромаха са такива.Про-кит.

И да,при малките неравности и фуги,са по приятни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
Публикувано (Редактирано)

Смешно им беше на някои хора,че си давам парите за безсмислени работи като разни кутийки,спортни катализатори и т.н.,а не си я ремапна като хората за 500лв. и да махна катализатора направо.Нямало смисъл да купувам на HJS катализатор за над 2 бона. Нищо не съм правил по този начин-колата нямало да тръгне така.

Е,ето че тръгна.По-бърза е и от на Младен и при това категорично.Нагоре не ме настига!!!! Да паднеш от неговата кола,от най-радикално дабрия проект на Шкода с който съм запознат е ЧЕСТ. А Бялата стрела дори го победи с безсмислените си джунджурийки.

Бъди сигурен че и на пистата на италианското ще съм бърз. Знаеш къде може да ме видиш!

 

А тепърва има възможност за развитие за напред.

 

Mладен много ми е помагал и за това сега колата ми да е това което е.

 

Щаинбауера си е един електронен буст контролер,който може да се усилва и намалява.На клипчето е на средно положение и малко.Увеличава налягането следваики заводските настройки с 500млб. в това положение.

Мислех че е много за турбимата,но след щателна проверка се оказа че същата няма грижи.

https://www.youtube.com/watch?v=U0drxOZ8a94

 

https://www.youtube.com/watch?v=FqZqSZYh0Ac

 

Няколко красиви снимки-СБЪДНАХ СИ АВАТАРА :) с втората и третата снимка.

 

037149849-big.jpg?r=0

 

037149847-big.jpg?r=0

 

037149835-big.jpg?r=0

 

037149834-big.jpg?r=0

 

037149833-big.jpg?r=0

Редактирано от Pepino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето това е няма кичозни простотии и колата изглежда перфектно,кола за пример!

Аз също смених пружините,бях поръчал 35/30 но след това ми се обадиха,че ще пристигнат след 8/10седмици и аз ги отказах поръчах 20/10 от друг сайт пристигнаха за 7дни но малко съм разочарован отпред колата слезе с 25мм а отзад с 0,5мм и сега малко стой надупена!

И моята така.Отзад не падна колкото отпред.Побърках се.Поръчах червени.Сложих ги.Стана каруца.Махнах ги.Блъскаше отпред ,а отзад подхвърляше.

Понеже знаех че няма да ми харесат червените,смятах да и поръчам само задни червени.Обаче само задни ако си поръчаш,цената е много висока.Почти колкото пълен комплект.И за това си поръчах четирите.

Сложих отпред черни,отзад червени.Като я свалих от крика в началото бях супер щастлив.Обаче като покарах малко много клекна отзад,а отпред се вирна.Прехвърля се тежеста на цялата кола назад явно и отпред черните стават високи! Грозно увиснала пък почна да ми изглежда.Откачих :)

И НАЙ-ЛОШОТО>ОШЕ ПОВЕЧЕ започна да подскача отзад-подвърляше когато има неравност и се свива пружината и при разтягането си направо ти спира въздуха.Опасно и некомфортно. И върнах пак черните отзад. Не ме кефи че е щръкнала отзад ама пък много балансирано и комфортно вози като си е с черния комплект.Смятали са го.

Мислих какви ли не варианти..да резна малко,но няма как  да резна достатъчно за да има ефект....да махам гумените подложки не ме кефи....да сложа подложки леки на червените-ще си играя ще докарам перфектна линия,НО ПОДХВЪРЛЯНЕТО отзад ще го има.....ама за сега съм до тук.

Предал съм се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На снимката с Бай Миле,ускорявам,за това е клекнала.Иначе наистина остана висока отзад.

Може и от крика да е.Ще го махна да видим,може и да падне без него.

Фланци на задните джанти сложих 5 мм.Направени по главината на джантата.Но много щръкна отзад.Още по висока изглежда. Махнах ги, сложихме ги на Симо за предни(той нали е с ОZ старите ми джанти,а фланците са само за Оz джанти)

Сега съм с 3 мм.и това е перфектното за мен.На последните снимки съм с фланци отзад.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

снимките са покъртителни - бях ги изпуснал 

 

Особено последните две на новия асфалт.

 

Много красива .... Интересно ми е като я изкараш на улицата - от други марки разни случайни wannabes нахъсват ли се покрай бруталната визия да се дърпате, да те застигат и т.н. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

снимките са покъртителни - бях ги изпуснал

 

Особено последните две на новия асфалт.

 

Много красива .... Интересно ми е като я изкараш на улицата - от други марки разни случайни wannabes нахъсват ли се покрай бруталната визия да се дърпате, да те застигат и т.н.

Някои се опитват,повечето са по-разумни и са респектирани от вида.

Ама скоро,всички ще съжаляват,че са се закачали :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Това имах в предвид.Приготвил съм и турбинка от Голф R.

Имам още нещо да си набавя и тогава ще я сложа. Няма да се бавя :)

037216061-big.jpg?r=0

037216066-big.jpg?r=0

037216065-big.jpg?r=0

037216064-big.jpg?r=0

037216062-big.jpg?r=0

Не е кой знае колко голяма,но е доста по-голяма от тази която монтират на двигателите с 220 и 230 к.с.

Ще я ремапна и за това смятам да продам Щаинбауера.Ако не се продаде пък ще си го оставя ,ако някой много мощен се пъне,да си го пускам от дистанционното намален на минимум да надгражда ремапа за малко :fiu: Той лъже малко датчиците.

ЩАИНБАУЕРА СТАВА ЗА всички мотори 1.8 и 2.0 тси от новото поколение.

Редактирано от bega4kata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Само да вметна,че гонките са без Щайнбауера!!!!!!!

Намален е на минимум!!! Нарочно за да не работи.Защото ако работи ви е ясно какво ще се случи.

Исках да видя стокова как се държи.Защото и предстои коренна промяна и никога няма да се върне вече в заводски вид.

Със Щайнбауера нито Голфа,нито Младенчо имат шанс щото пък втория е лагаджия.Младенчо,видяхме те на пистата колко си бърз.Щайнбауер на 13 часа и спираш.13 часа означава малко над 12 часа,което е средното положение на Щайнбауер модула.

Със Щаинбауера,колата е по мощна с 10 коня от тежкия Голф 4x4 и е само с предно тоест с много по малко загуби.

Не зная защо се промотират и качват толкова тези клипчета, явно за някои хора са мн.важни,НО ТЕ НЕ СА ПОКАЗАТЕЛНИ за това как върви колата ми.

 

Да,стокови и двете коли Голфа е по-бърз.

Но Бялата Стрела не се кара стокова.

Скоро с голямата и духалка,пак ще сънувате кошмари мойте деца.....

Редактирано от bega4kata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

РАЗЖАЛВАНА е за втори път  

Щайнбауерчето го продадох.Да му е честито на новия собственик.

Но пак за по-добро.

Чакам отговори и ще реша,АПР или РЕВО стейч 3 включващ:

Is 38 турбо

Интейк

Интерколер

Спортен катализатор 200psi

Сп.генерация с плоходни гърнета

 

Трябва да сложа и още нещо преди това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Готова е. 400-420 коня в зависимост от горивото :)

Плавна,без никакъв турбо лаг и зверски бърза.

Брутално върви.

интейк мод

инжектори Голф R

интерколер Ауди S3

турбо is38 IHI

Bastuck спортна генерация

HJS 200psi спортен катализатор

REVO soft Stage 3

 

037302624-big.jpg?r=0

 

037302619-big.jpg?r=0

 

037302620-big.jpg?r=0

 

037302622-big.jpg?r=0

 

037302626-big.jpg?r=0

 

037302627-big.jpg?r=0

 

037302631-big.jpg?r=0

 

037302632-big.jpg?r=0

 

037320820-big.jpg?r=0

 

037320821-big.jpg?r=0

 

037320822-big.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето, това вече е нещо сериозно - добре обмислено и прецизно изпълнено!

Браво, дано е безпроблемна и да носи само "удоволствие от шофирането"!

Дано не я оставиш, с досегашния и статут на "Фръцла", а както ти ми пожела преди време "с гордост да я шофираш", възможно най-често!

С доста голяма доза любопитство, ще очаквам поне едно клипче, в реални условия!

 

П.С. Пепи, какво им е на липчетата и прочие ?!? Стига, да не става въпрос за стъкломат от "Бат'Кольо Тунинг", всичко си е О.К.! Въпрос на вкус и възприятия...

Редактирано от Боре
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво Сами. Най-важното е ти да се кефиш. Другото е без значение. И най ми харесва, че не се отплесваш по липчета и разни други "екстри"

Ами подигравате ми се,че е пластмасарка и ги махнах пластмасите :)

Моля да ми се разчисти темата и по-напред относно спама.Ти ще прецениш правилно кое.Благодаря предварително.

Ще направя клипчета по-натам....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сами, Боре, лошо няма в липчетата, ако не се набиват на очи, а само допълват визията. Боядисани в ярки цветове, сложени за да ги има, а не за да допълнят картината е грозно. Както със всяко нещо, като се прекали става грозно. Това имах предвид.

 

Само, ще се опитам довечера да поразчистя от спама :doubleup: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Октавия рс3.

На първа и втора с редуциран въртящ момент и пренастройка на есп-СЪОБРАЗЕНО С ТОВА,ЧЕ Е С ПРЕДНО ПРЕДАВАНЕ.

За Голф Р има стейч 1 и 2 и са други.Не зная защо но Голфа става по-малко коне-с над 20 по-малко.

Редактирано от bega4kata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито,Сами! Сега на какво налягане работи турбото?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Холда е на 1.75,като намаля постепенно във високите на 1.65.

Прави пик на 1.8 след като сменя и подавам пълна газ. Настроил съм Гредито да има аларма над 1.8 налягане.

На последното клипче се чува след като включа на 4-та и на 5-та за секунда.

Гредито записва максималната стойност на налягане след всеки рестарт.И като гасиш ти я изписва на дисплея преди да угасне.Може и по всяко време да си я видиш от менюто също.Беше записало 1.82. Което е нормално като стойност на пик над холда.

Поръчал съм си един СПС модул,с който може да правиш различни настройки по файла и да коригираш мощността,горивото има лоу буст режим. Сега вс.е на макс.

Чакам го да пристигне модула др.седмица,заедно с едни други дребни красотички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сериозна работа е вече! Тоя модул, някакъв бууст контролер ще се явява. А мислил ли си да тестваш някакво по-специално гориво? :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е буст контролер,а задава различни режими на работа.

1.лоу буст и 95 октан

2.хай буст-95

3.х.б.-97

4.х.б.-98-99

Много не ми трябва това по прицип,защото карам винаги със 100 октана и присадка СпийдТех на Лики моли.

Но вече го поръчах,да има да си цъкам.

Редактирано от bega4kata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Клубна манекенка! Браво, Сами. Гледам, че Ванката от Шумен също не мирясва с Фурията. Пуснал е пружините от окачването и накрайниците за ауспуха в продажба. Очаквам и той да изригне подобаващо ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.