Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia 3 RS Бялата стрела


Recommended Posts

Сами, колата е хубава и тия надписчета хич не и се връзват. Малко става като парадиране - "Ей на, вижте ме колко съм бърз". За мен идеята е точно обратната - скрита лимонка. Отвън нищо да не подсказва какво точно има под капака  :sorry:

 

Мое мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 286
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    168

  • SKODA 105 RS

    13

  • Mishelle

    12

  • PRR

    12

Най-много писали в темата

PRR,нищо бе,нека да има.Да не се чудят що върви толкова,че ще си продадат ВМW-тата.

Пепи,за пепелника не произвеждат.Много уместен бъзик.:) :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клубна манекенка! Браво, Сами. Гледам, че Ванката от Шумен също не мирясва с Фурията. Пуснал е пружините от окачването и накрайниците за ауспуха в продажба. Очаквам и той да изригне подобаващо ;)

Подобен сетъп се очаква.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно емблемите, аз бих оставил само отзад. Трите черти се покриват със сетъпа на колата. А тия дюзи от голф Р ли са или някакви още по-дебитни?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Замерих я есента при Тони,при температура 21 градуса.Най-добре е при около 20 градуса да се замерват автомобилите,знаете.

Това е резултата.380к.с.

Графиката е много хубава,но обещаните 400 коня не бяха достигнати. Оказа се,че REVO мерят мощността на хъбовете.Тоест на главините и се избягва<не се смятат>загубите от съпротивлението на гумите и загубите от развъртането на масата на джанти и гуми.По принцип така е по правилно да се мери :) ,защото една и съща кола може да даде различна мощност,ако се мери с различни гуми,и като марка и като цолаж.Така на хъбовете мерят големите фирми :empathy:

Та на това се дължи тази разлика от обявената по принцип.

След анализ с VAG кома,турбината надува 1,75, като пада на 1,65 във високите обороти,а ламбда фактора от супер бедната заводска смес на пълна газ 0,99 ,е 0,81-което е доста богата и безопасна за мотора.Богатата смес,знаете охлажда процеса на горене и мотора.

Сместа сега е 12. И може да се кара с удоволствие.

037662636-big.jpg?r=0

 

037662637-big.jpg?r=0

 

Ето за сравнение ,графиката със Щаинбауера.Има и стокова графика,защото нали знаете,Щаинбауера може да си го изключваш с дистанционно.

036796551.jpg?r=0

 

Скоро предстои да намаля още температурата на EGT,като махна тапата на снимката по долу :doubleup:

034651120-big.jpg?r=0

 

Нищо че е спортен и с 200 psi,все пак си е тапа на мотора.

Тогава пак ще я замеря,да видим колко е файдата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Леко снижаване и красиви джанти. Нищо друго не и трябва на една кола за да изглежда прекрасно.

До този извод съм стигнал в момента :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леко снижаване и красиви джанти. Нищо друго не и трябва на една кола за да изглежда прекрасно.

До този извод съм стигнал в момента :)

 

Да - леки, стратегически намеси :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Дойде момента да махна тапата на двигатела.Катализатора.Спортен,спортен,ама си е тапа.Много ще паде и температурата в колектора и турбото.

Още малко мощност,винаги е добре дошла.

Go

Play

REVO

037771763-big.jpg?r=0

 

037771764-big.jpg?r=0

 

037771765-big.jpg?r=0

 

037771766-big.jpg?r=0

 

037771767-big.jpg?r=0

 

037771777-big.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакаме графиката от диното, а може и някой клип за сравнение, да видим колко спъва тоя катализатор?! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На клип едва ли ще се види разлика.

Рево твърдят до 20 коня в плюс. Но дали ще е 380 или 390 или 395....едва ли ще го усетя :)

Ще има дино задължително, но още не съм го сложил. Няма време. Трябва и да го подготвя за слагане пайпа. Няма гол да го сложа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Подготвих даунпайпа за поставяне. За да се намали до минимум бекпрешъра я увих с керамична термо-лента до 1200 градуса .Освен това, няма и да "пече" в двигателния отсек.
Когато горещите газове се сблъскат със значително по-студените стени на тръбата, се получават микрозавихряния, които затрудняват движението на газовете и се създава обратно налягане, което понижава мощността. За това за извличане на максимум мощност е задължително да се термоизолират.

 

037771778-big.jpg?r=0

 

037771779-big.jpg?r=0

 

037771832-big.jpg?r=0

 

037771833-big.jpg?r=0

 

037771834-big.jpg?r=0

 

037857863-big.jpg?r=0

 

037837942-big.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Доста приятно звучи. Как е след махането на катализатора?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много готино се чува турбото. Свисти много яко и приятно за ухото ми.И вътре в купето се чува. Но това става в движение, така на място турбината не надува.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко по хубави гуми заслужи.Отлично застанаха,джантите вече са защитени защото гумата не стои вече стреч.Напълни красиво калника.Никъде не опира,при всякакви пътни условия.

post-1700-0-35271200-1491414933_thumb.jpg

post-1700-0-09261100-1491415028_thumb.jpg

post-1700-0-01204400-1491415052_thumb.jpg

post-1700-0-21036400-1491415078_thumb.jpg

post-1700-0-04394100-1491415094_thumb.jpg

post-1700-0-09320600-1491415109_thumb.jpg

post-1700-0-61409000-1491415125_thumb.jpg

post-1700-0-31560600-1491415140_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.