Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia 3 RS Бялата стрела


Recommended Posts

Това е гумата. На стреча не съм фен.

И аз не съм, най малкото защото е опасно.

 

Цитирам таблица от Щатски форум.

При ширина на джантите в инчове са възможни размерите на ширина на гумата както следва :

 

няма цялата да изброявам

 

6,5инча - 195,205,215

7инча -205,215,225

7,5инча -215,225,235

8инча -225,235,245

8,5инча - 235,245,255

9инча - 245,255,265

 

Препоръка! : При нископрофилни тип гуми, поради опасност от внезапно изгубване на налягането при екстремно шофиране , препоръчва се да се придържате към среден и максимален размер широчина. За нископрофилна гума се счита тази, на която височината на страничния борд е по-малък от 40%от широчината на гумата.

 

РАЗМЕР НА ДЖАНТАТА

Широчината на джантата обикновено е по-малка от тази на гумата, за да се получи сигурно прикрепване. Например, гума с широчина 185 мм трябва да се монтира на джанта с широчина 6 инча (152,4 мм), въпреки, че 7 инча (177,8 мм) е размер, по-близък до 185 мм. За да се получи по-добро прикрепване гумата трябва да е по широка от джантата с около 30 мм. Това е така, защото широчината на гумата се измерва в най-изпъкналата й част, където разстоянието е по-голямо от това между вътрешните ръбове, прикрепящи гумата към джантата.

 

Моите са 8.Но гума 225 35 19 на 8 инча джанта стои грозно. Ръба на джантата не е защитен изобщо, даже от камъчета хвърлени от предната гума при движение, се начукват задните джанти :(

В завой е опасно, съвсем се намалява защитата, гумага от стреч, става мега стреч и ако има и дупчица на пътя, може да стане голяма беля.

Хубаво е да има малко повече гума (БАЛОН) между джантата и пътя. Защото когато са прекалено ниски гумите се получава обратен ефект. Първо че няма контакт с пътя добър ( това е продиктувано от факта, че няма кой да поема неравностите от пътя и поради много ниския профил трябва да се карат с високо налягане, което също допринася за по слабо сцепление с пътя). Второ не можеш да караш спокойно. Не може да се поотпуснеш и да се наслаждаваш на пътуването, а трепериш за всяка дупчица или прагче по пътя. Не е работа това.

Според мен най добрия размер за Ок3 рс е 18 цола!

Нагоре е позьорство и нерационално за нашите пътища, ама пуста гъзария :)

Клипчето говори само по себе си :)

Дори не помня къде и кога е станало.

https://www.youtube.com/watch?v=UtE6T4s2C2w&feature=youtu.be

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 286
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    168

  • SKODA 105 RS

    13

  • Mishelle

    12

  • PRR

    12

Най-много писали в темата

Малко снимки на красавицата с ХУБАВИЯ обектив. Има подходящи и за бъдещия календар мисля :)

 

 

attachicon.gif01.jpg   attachicon.gif02.jpg   attachicon.gif03.jpg   attachicon.gif04.jpg

 

attachicon.gif05.jpg   attachicon.gif06.jpg   attachicon.gif07.jpg   attachicon.gif08.jpg

 

attachicon.gif09.jpg   attachicon.gif10.jpg   attachicon.gif11.jpg   attachicon.gif12.jpg

Мнение: Брандинг с черно гланц фолио на колонките между решетката и фаровете + пак черно фолио на долния ръб на бронята с ширината само на долната решетка (без "въздухозаборниците"), ще ти "отворят" и индивидуализират още повече фронталната визия на колата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм фен много на фолиото, освен защитното.Ако трябва нещо да е черно, го боядисвам.

Редактирано от bega4kata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Тъй като скромния ми проект го смятам за позавършен,ще направя кратка ретроспекция.

Получи се за мен перфектния автомобил,супер приятен за шофиране.

Комбинацията между черния Айбах,леките джанти и гуми и увеличения диаметър с 2 см. от оем размера/245 35 19/,се получи една много комфортна и същевременно супер стабилна возия ,отговаряща хармонично на мощността на двигатела.Движи се много пъргаво,послушно и с лекота.Точно тези характеристики доставят страхотно удоволствие и способстват за това да не се изморява водача при дълго шофиране.

Няма го полюшването на оем окачването,което се наблюдава силно изразено дори и при автомобили с адаптивно такова.Това много ме напряга и дразни,когато съм свикнал да го няма.Ники Ковърдил ми даде да покарам флагмана му,супер автомобил,но ужасно люлееше задница дори и на спорт и с ниски гуми.Бях писал за това люлеене още преди 10 гдини при старата ми Щкода,че е направо опасно.С Айбах и тампони Пауърфлекс на задните щанги и носачи се справих навремето.

Колкото по голям е диаметъра на колелото,толкова дупките стават по малки :)

Бъдещите татковци,ако искат бебетата им да се возят комфортно без да им друса,да избират детски колички с по-големи колела.

Визията на колата ми е доста изчистена,но същевременно с ясно видими неща показващи ,че автомобила не е стокаджийка.

Звука от генерацията е музика за моите уши.Звука е плътен,надъхващ и не е много щумна.Не случайно слогана на Бащук е FEEL THE SOUND.Но на дълъг път ,понякога ти досажда в зависимост от настроението.Но е много як.

Разхода на гориво е супер приличен,съотнесен към динамиката която предоставя автомобила.

За мощноста нищо няма да пиша.Само ще напиша,че който направи 2 изпреварвания с нея,няма да иска да кара друг автомобил повече. :) Поне при мен така се получава.

С 2 думи като заключение,получи се хармоничен спортен автомобил.

Като минуси,мога да посоча,че ми е отвратително като погледна малкия екран на Болерото.

 

Така стоят 245/35/19

037989051-big.jpg?r=0

 

037989052-big.jpg?r=0

 

037989053-big.jpg?r=0

 

037989054-big.jpg?r=0

 

037989055-big.jpg?r=0

 

037989056-big.jpg?r=0

 

037989057-big.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

За максимално представяне на стейч 3,трябваше да сложа максимално освободена генерация на Ф76мм.Замених Бащука с Ф70 с Bull-X HG Motorsport.

Очаквано стана по-шумна,но спорта изисква жертви.Няма катализатор и гърнетата са изцяло проходни.Тоест права тръба 76мм.от начало до край.След разклонението е 2х63мм.

Брутална работа :)

Искам да благодая на Иван Доктора,за помоща и съдеиствието при избора и покупка.

 

038065455-big.jpg?r=0

 

038065454-big.jpg?r=0

 

038065456-big.jpg?r=0

 

038065457-big.jpg?r=0

 

038065458-big.jpg?r=0

 

038065459-big.jpg?r=0

 

038065460-big.jpg?r=0

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сами, звука е брутален. Гъргори като истински спортен автомобил. Трябва страшно много да те дразни на дълъг път, за да искаш да го намаляваш, мое мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звукът не е лош, но с една клапа и старите крайни гърнета, може би ще е най-оптимално! :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми харесва звука на този повече от предишния. Така или иначе колата не е ежедневна май?! С 400+ коня е редно да "крещи", "трещи" и други подобни, звучни думи, дори повече от сега.  :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата и колата са супер. Дори такив вид критики са градивни, но по-скоро няма нужда от упреци! Всяко мнение е субективно и когато човек пробва нещо ново мнението се мени. И за мен 400 кс ми звучат пресилено, но ако се кача на такава кола, може да се влюбя, знае ли човек! Темата е много интересна. Повечето от нямат възможностите да правят толкова големи проекти, като този. Всеки прави каквото може и го прави за себе си. Това му е хубавото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Направихме първата част от къстъм промяната на генерацията.Направи ми я мой приятел Миро.Лидер сред драг автомобилите в BG.Метода е изпитан на дино и не се губят коне.За да не се получава много силната разлика в звука след 3000 оборота тръбата която минава през гърнето не е продупчена.Така се запазва препукването и боботенето,но при високи натоварване и обороти,не става БЕЗОБРАЗНО шумна каквато беше.Много добро заглушаване се получи,точно където беше най-неприятно.Но при ниските обороти и натоварване,като че ли стана по шумна.Или така ми се струва,защото сега пък във високите е много по тиха.С 2 думи имаме напредък голям,точно там където беше най-нужно.Ако тръбата преминаваща през гърнето,я бяхме сложили надупчена,щеше да се намали звука и при ниските обороти ,но щеше а се запази в голяма степен пак рязкото и силно увеличение на звука след 3000 оборота.

При 160 километра и нагоре,преди не се чувахме с жената като си говорим,сега чувам вятъра от огледалата.Добре е значи :)

Но като цяло,още ми е много шумна.Продължавам с борбата да видим до къде ще я докарам.

038090170-big.jpg?r=0

 

038090171-big.jpg?r=0

 

038090172-big.jpg?r=0

 

038090173-big.jpg?r=0

 

038090174-big.jpg?r=0

 

038090175-big.jpg?r=0

 

038090176-big.jpg?r=0

 

038090177-big.jpg?r=0

 

И това е завършения заглушител.

 

038090179-big.jpg?r=0

Боре,старая се.

Редактирано от bega4kata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво, съвсем сериозно !!!

Така написано и обяснено от теб, вече звучи по съвсем различен начин.

Дано успееш с начинанието, което си е доста трудно.

Аз така и не открих някой в България, който да е в състояние да докара хем дебит, хем нормален звук.

В ЕС се броят на пръсти и общо взето всички буквално не знаят колко струват парите, а ефектът е доста условен.

В Щатите е далеч по-лесно и финансово достъпно, но без автомобилът физически да е там, си е като изстрел в тъмното...

Дано успееш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

И така,поръчах на фирма Екстрийм,да ми изработят гърне (изцяло от неръждаема стомана,проходно на 76мм,двойно с камера),на мястото на правата тръба от Bull X генерацията, след даунпайпа.

Изработката е изключително висококачествена.

И най-важното колата стана супер тиха като за такава генерация.Много съм доволен.По-тиха стана и от Бащука и от Фокса.Много приятна.И самия звук стана мега приятен,дори и на пълна газ.Бях измислил и ми направиха още едни неща за още обезшумяване,но няма нужда ги слагам направо.Може по нататък.

Генерацията сега стана както следва-започва с:

Рево Х;

продължава с:

Екстрийм Х;

следва:

Миро Х;

и завършва с:

Бул Х

:)

 

038096075-big.jpg?r=0

 

038096076-big.jpg?r=0

 

Това представлява шумозаглушителя на Екстрийм от вътре.Вижда се камерата вътре-все едно два шумозаглушителя един след друг.

 

038096077-big.jpg?r=0

 

038096079-big.jpg?r=0

 

И цялата система:

 

038096080-big.jpg?r=0

 

Редактирано от bega4kata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сами, това вече е сериозно! Не смеех да пиша до момента, защото залитанията по шумните генерации ми звучаха, като пуберски комплекс и нямаше какво положително да напиша. Но това е нещо съвсем друго! И няма как да не напиша едно голямо БРАВО !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пепи PRR каза това, което трябва.
И на мен ми се стори твърде детинска тая пърдяща генерация - някак не се покрива с цялостната визия на колата, нито със самия Сами. Сега обаче всичко е както трябва - изпипано в детайли, дори и звукът  :doubleup:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, че повечето няма да са съгласни, но на мен сега ми липсва чисто спортното "припукване". К'во да се прави, в тази възрастна обвивка живее пуберска душа :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахах, "ако чакате да я запаля, тя е запалена" :D  Сами, евала, тоя стелт режим и на мен много ми допада като звук - приятно и ненатрапчиво, поздравления!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето този звук, ми харесва.

Тих, но плътен и приятен за ухото, а предполагам, че и при висока скорост, в автомобила е комфортно, макар че сигурно се чува.

Браво !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 месеци по-късно...
Публикувано (Редактирано)

:)Сложих гуми 235/35/19. 245-ците,не ми харесаха как стоят и на колата и на джантата.Много балонни,големи....като подарени.Не можах да ги изтърпя.

Ето я с правилния вече за мен,размер гуми.

 

038120027-big.jpg?r=0

 

038120028-big.jpg?r=0

 

038120029-big.jpg?r=0

 

038120030-big.jpg?r=0

Редактирано от bega4kata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ъпгрейд на спирачките.

Задни апарати от купра за по-големи 310 вентилирани дискове и спортни дискове за всички колела.

 

038152906-big.jpg?r=0

 

038163568-big.jpg?r=0

 

038163569-big.jpg?r=0

 

 

Бяха боядисани със сива термо боя.Аз обаче исках да са черни в областта главините,защото сивото с времето се замърсява от феродото на накладките,и се пропива в боята и не може да се измива.Това ме дразни. Боядисах ги с черна термо боя.

 

Станаха много красиви,както ми харесва на мен.

 

038163570-big.jpg?r=0

 

038163571-big.jpg?r=0

 

Със сигурност вече няма да ръждясат в областа на главините и по периферията.

 

Застанаха много КРАСИВО и рейсинг на колата.Точно както съм си мечтал.Много съм доволен.Отлично спира колата.Още не са припаснати,а усилието което прилагам на педала е дори по-леко от както беше.Захапват здраво.Доволен съм.

 

038163575-big.jpg?r=0

 

038163576-big.jpg?r=0

 

038163578-big.jpg?r=0

 

038163579-big.jpg?r=0

 

038163580-big.jpg?r=0

 

038166723-big.jpg?r=0

 

038166725-big.jpg?r=0

 

038166726-big.jpg?r=0

 

038166732-big.jpg?r=0

 

038166733-big.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.