Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia 3 RS Бялата стрела


Recommended Posts

  • Отговори 286
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    168

  • SKODA 105 RS

    13

  • Mishelle

    12

  • PRR

    12

Най-много писали в темата

Публикувано (Редактирано)

Намалих pressure drop. :) Рево колер с голям обем и големи казанчета.По-добро охлаждане и много по-малка рестрикция на въздушния поток.Махнах колера от Голф R,който бях сложил.Гоф R-овия колер е по-голям от заводския на Октавията,но този на Revo си е брутално голям в сравнение с R-овия.

ОЕМ-ските колери имат голяма рестрикция при входа и ихода в казанчетата сравнение с Рво колера.

Диаметъра на Рево маркучите също е малко по голям.

 

038474183-big.jpg?r=0

 

038474184-big.jpg?r=0

 

038474185-big.jpg?r=0

 

038474186-big.jpg?r=0

 

038474187-big.jpg?r=0

 

038474188-big.jpg?r=0

 

038474189-big.jpg?r=0

 

038474190-big.jpg?r=0

 

038474191-big.jpg?r=0

Редактирано от bega4kata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко по протокол спазваме.И филтърния елемент Revo.

Оказа се,че като поръчаш новия карбонов комплект на Рево-капак,маркуч и муфа на входа на компресорната перка,филтъра не бил включен.Поръчвал се отделно.Това учуди и дилъра [smilie=sarcastic.gif] ,ама така е :)

Пристигна Филтъра,чакаме интейка вече трети месец [smilie=pardon.gif]

 

038478077-big.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

След 5 месеца очакване,най-накрая пристигна втората част от интейка на Revo.

В началото,интейците на Рево представляваха -преден въздухозаборник Карбон (който си закупих преди година) ,филтърен елемент в оем кутиятя и силиконов(гладък-без множеството прагове на оем въздуховода) маркуч с оем диаметър.

След това разработиха нов капак за подобряване на въздушния поток,маркуч с по-голям диаметър и насочваща муфа на въздушния поток към турбото за плавен преход и избягване на турболенции.

Бях се настроил психически за проблеми и не добро изпълнение.

Учудващо за мен,всички елементи и части са изработени с МНОГО ПРЕЦИЗНО качество.Чак не ми се вярваше.Всичко съвпада и пасва перфектно ,като оем част.

Много старателно всичко направено.Нехарактерно за тунинг част.Да не повярва човек.Браво и евала.

Направено със внимание и любов към детайла. :)

 

038560063-big.jpg?r=0

 

038560064-big.jpg

 

038560065-big.jpg

 

038560066-big.jpg

 

038560067-big.jpg

 

038560068-big.jpg

 

038560069-big.jpg

 

038560071-big.jpg?r=0

 

038560072-big.jpg

 

038560073-big.jpg

 

038560074-big.jpg

Редактирано от bega4kata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ходих днес на диното.
Предния път беше дала 238 киловата на гуми.

Вдигнала е 16 киловата на колелата. Тоест 22 коня на колелата и 26 коня на мотора.
От интейка и колера само.
Интейк и интеркулер-26 коня,за 4 бона.Всеки са да си прецени дали си заслужават.Разбира се има и много по изгодни рвшения за колер и интейк,аз просто исках да спазя всичко да е на Revo
Доволен съм.Колата е отзивчива,без турбо лаг,мощността е равномерно разгръщаща се и прецизно контролируема.Стоковия съединител (ПЕРЦЕ) си държи.На първа и втора предавки ,въртящият момент и мощността са редуцирани съобразно това ,че колата е на предно само.Стартира перфектно от място.
Супер е.
забележка-Колата е с ФАЙЛ-лоу буст или такъв за механична кутия със стоков съединител с намален въртящ момент.
Крайния резултат е 403 конски сили при 14% загуби или 412 к.с. при 16% загуби,както някои ги смятат.Според специалистите при тази мощност загубите се увеличават на 16%.Има логика,аз лично не зная точно.


038572984-big.jpg?r=0

038572987-big.jpg



В заключение,промените направени по автомобила са:


-Пълен ЛЕД пакет.Отпред,отзад и интериор.
-Предни спирачни апарати от Голф 7 гти перформанс с лого VRS.
-Предни спортни перфорирани спирачни дискове 340мм.Zimmermann.
-Задни спирачни апарати,маркучи и щитове от Купра,за 310мм. вентилирани дискове.
-Задни спортни перфорирани спирачни дискове 310мм. Zimmermann.
-Джанти-OZ leggera HLT 19' -weight 9.71kg.
-Performance Suspension Eibach Pro-Kit.
-Revo Carbon Series | MQB Air Scoop.
-Revo Carbon Series - Air Box Lid.
-Revo Air Filter Element MQB.
-Revo Turbo Inlet Silicone Hose Design.
-Revo Turbo Inlet aluminium piece.
-Revo Intercooler .
-Revo Hoses.
-Turbocharger Golf R is38 oem.
-HJS sportkat 200psi 76mm.
-Bull-X exhaust system 76mm.
-Extreme bg exhaus 76mm.
-Revo katless pipe 76mm.
-Revo Stage 3 software. Редактирано от PRR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сами, колата визуално е бруталия. Браво!

Супер е, че и силовият тракт не си го оставил, но за мен тези донапомпвания на двигателя са излишни. Колата и така е достатъчно мощна за нашите пътища, а ти на писта така и така няма да пуснеш това бижу. Но за ентусиазма ти мога само да ти сваля шапка  :hi:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер готина играчка е! Станала е още по-красива отвсякъде :) Изчистената визия ме кефи много!

 

За конете съм съгласен... и все пак, хубаво е да знаеш, че имаш 400+ коня под капака, макар и в България да няма къде да ги използваш, наистина... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Сами, колата визуално е бруталия. Браво!

Супер е, че и силовият тракт не си го оставил, но за мен тези донапомпвания на двигателя са излишни. Колата и така е достатъчно мощна за нашите пътища, а ти на писта така и така няма да пуснеш това бижу. Но за ентусиазма ти мога само да ти сваля шапка  :hi:

E,то не е донапомпвания.Софтуера не е променян.Съответно и налягането на турбото.Просто колата работи по сонда и когато по някаква причина успее да вкара турбото повече въздух в мотора,колата си впръсква гориво.Трябва да си спазва сместа,която е променена на ламда фактор 0,8.Това е богата и безопасна смес за мотора.Смес под 12.

Оригинално колата е направена да работи на много бедна смес-ламда фактор 9,998,смес към 15 на пълна газ.За това двигатела е направен да е много здрав.Ковани бутала,специални смеси и материали от които са изработени главата и др.компоненти.Да не навлизам в подробности.

И за това сега дори и с повишената мощност,на мотора му е по-студено,температурата в цилиндрите и на изгорелите газове(EGT) е по-ниска отколкото на заводски автомобил.И за това двигатела е дори с по-голям ресурс и му е по-сейфти и комфортно от на заводски настроен.Знаете по-богатата смес,повечето гориво охлажда горивния процес.

Аз дори мога да си ги следя тези неща на максидота.Имам си една джаджа Polar се казва.На клипчето стойноста на последния ред на максидот дисплея е точно exhaust gas temp. Клипчето съм го правил да се майтапя с един приятел.Не обръщайте внимание на това какви ги говоря.

 

Редактирано от bega4kata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Топлинното натоварване на мотора, може да се е понижило, но механичното такова върху биели, лагери, скорости, съединител и т.н. се е увеличило значително, което със сигурност не удължават ресурса на автомобила.  Иначе евала за целия проект! Радостта от крайния резултат не е само за собственика, а и за нас, страничните наблюдатели. Интересно ще е все пак какво време може да даде на 1/4 миля. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Топлинното натоварване на мотора, може да се е понижило, но механичното такова върху биели, лагери, скорости, съединител и т.н. се е увеличило значително

За това има хубави масла.Биелите държат на над 500 коня.За съединитела съм съгласен,но файла е за оем съединител.С по малко нютони.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Като цяло колата даде:

161,2 Кв на гуми с Катализатор HJS,генерация Бащук 70мм.и оем интейк и оем колер с ооригинален софтуер.

193,0 Кв на гуми с Катализатор HJS,генерация Бащук 70мм.и оем интейк и оем колер с Щайнбауер бокс.

238.1 Кв на гуми с Катализатор HJS,генерация Булхикс 76мм.и оем интейк и оем колер от Голф Р.-Рево ст.3 софт.

241.4 Кв на гуми без Катализатор,генерация Булхикс 76мм.и оем интейк и оем колер от Голф Р.-Рево ст.3 софт.

254.7 Кв на гуми с Катализатор HJS,генерация Булхикс 76мм.и Рево Интейк и Рево Кулер.-Рево ст.3 софт.

 

16.6Кв или 22.6 К.с на гуми има печалба от Кулера и Интейка на Рево.

26к.с. на двигател е това.

 

Катализатора HJS съм го върнал,за да съм отговорен за околната среда,да е по-тиха и да не мирише на гадно зад автомобила.Без катализатор е адска смрад лютива отзад.

Беше грешка декатпайпа(катлеса).

Редактирано от bega4kata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста интересни данни! При замерванията, винаги едно и също гориво ли е използвано? Ако наистина разликата със и без катализатор е само 5к.с., то не виждам смисъл да се кара без катализатор и само да те псуват по кръстовищата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно и също гориво, едно и също дино, една и съща температура на околния въдух.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сами, тези змийски кожи в моторния отсек не ми харесват. Карбон. И още по-зле, че е лъскав. Също и лъскавите маркучи.

Редактирано от joro-120L
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-красивата Octavia 3 vRS в България! Малко са хората, които могат да отделят толкова средства, внимание и желание към всеки един детайл по автомобила си. И когато допускат грешка, да махнат с ръка и да продължат напред. Това е единствения верен път, по който може да поеме само човек, който знае какво иска и обича да изпипва всичко до най-малкия детайл. Поздравления Сами!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Юли, поста ти е чудесен след моя негативен такъв. Това, което си написал аз го знам и съм съгласен с него. И Самуил го знае. Казвал съм го поне 5-6 пъти под различна форма, но Самуил почистваше темата периодично и сега е меродавно това, което е останало за четящите.

Позволявам си да изкажа лично мнение, защото именно знам, че Сами е естет човек и ще го уважи или разбере. аз по същия начин уважавам чуждо мнение и съм го доказвал/имам тема за колата/, затова имам право да говоря, каквото мисля.

Дали Сами ще направи корекция си е негово решение. И за черните ленти на вратите имаше овации и хвалби, аз бях против, казах си мнението....и след известно време лентите изчезнаха. Не казвам, че Сами трябва да се съобрази с мен. Просто да чуе нещо различно от друг поглед.

Лично за мен един черен мат или естествената пластмаса щеше да стои в пъти по-добре в моторния отсек. Моторния отсек изисква семпли неща. Това не се вързва с нищо там. За мен е кич. На фона на всичко перфектно досега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жорка, от няколко дена се каня да пиша в темата и за пореден път да изразя мнението си за колата и Сами. Случи се поста ми да е след твоя, но не е отговор на това, което ти си написал ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, Юли. всъщност имаше нужда да внеса пояснение за горното ми мнение. За колегите най-вече.

Сами е открит и прям човек. Особено за неща, които не му харесват. И аз съм такъв и знам на кого какво пиша.

Това, че пиша добро или лошо, означава че тази кола ме интересува.....можеше да видя снимките и да си го преместя.

И щото е изпипана отвсякъде с добър вкус и внимание, това за мен залитане ме дразни.

Говоря за визия. Мощности и коне не ме интересуват чак толкова.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Зная,че по турбопътищата има много силна рестрикция-завоя веднага след турбото. Заглушителя на турбото също нарушава и забавя въздушния поток. Бях си купил mufler делийтер на APR,но той беше доста несполучлив според мен и си върнах оем-ския.

Бях разочарован и от тунинг турбопътищата на колегите.Нямаха планки за зкрепване като оем-ските и стояха във въздуха държащи се на маркучите и се опираха тук и там.Протриваха се,трябваше да се прикрепват със свински опашки,изолирбанд.Подобни творчества и импровизации не ми харесват.

Появиха се адекватни тръби вече,които са със захвати за мотора както са оем-ските,както и със захвати за инсталацията.Най-перформанс тръбата ми се стори,тази която идва в комплект с мъфлър делийта, които е конусен и най-голям от на всички други тунинг фирми.Дугите фирми предлагат turbo muffler delete със заводско фи. Чрез конусния разширяващ се мъфлър делитер, се освобождава най-добре издухването на турбото и първия най-рестриктивен завой става с най-голямо фи от на всички други фирми предлагащи турбопътища.

Това е най-рестриктивната част на снимката по долу.

 

038621441-big.jpg?r=0

 

038621442-big.jpg

 

Обърнете внимание,каква огромна пречка и рестрикция са сътворили от оем. [smilie=fool.gif]

 

038621443-big.jpg

 

Не стига че е малко,ами има и брутален ръб на пътя на въздуха.

 

038621444-big.jpg

 

Това е нещото което трябва да се премахне и ъпгрейдне.

 

038621459-big.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поръчах това за стрелата. Мъфлер делийт конусен (разширяващ се),силиконов маркуч за завоя и тръба.

 

038621434-big.jpg

 

038621435-big.jpg

 

Тук се вижда конуса на заглушителя.И колко по-голям е от оем-ския в задния си край,както и от на другите тунинг фирми,които ги правят с оем-ско фи.

 

038621436-big.jpg

 

038621437-big.jpg

 

038621438-big.jpg

 

038621445-big.jpg

 

Тръбата си има планки към оригриналните маста за закрепване-към главата и блока.Прехвърляш си гумичките с болтчетата от оем-ския турбопът.Има и място за закрепване на инсталацията.

 

038621450-big.jpg

 

038621451-big.jpg

 

038621440-big.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук се вижда разликата много добре :)

 

038621446-big.jpg

 

038621447-big.jpg

 

реалната разлика [smilie=pardon.gif]

 

038621448-big.jpg

 

038621449-big.jpg

Редактирано от bega4kata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е завоя с новия маркуч.Пасва идеално,отстояниятя са ок.

 

038621452-big.jpg

 

038621453-big.jpg

 

038621454-big.jpg

 

Така стои към мъфлър делийта.

 

038621455-big.jpg

 

И така застава и се свързва отдолу към маркуча на Рево.

 

038621456-big.jpg

 

038621458-big.jpg

 

038621457-big.jpg

 

Много голяма разлика усетих.Аз от кулера и интейка не усетих такава сила да и дойде. След 4500 до 6500.

Редактирано от bega4kata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както каза един колега,-ямурлуче тунинг [smilie=sarcastic.gif] Голяма тъпотия е.Тренирах и на сухо със старата турбина и Рево катлеса :) Навсякъде ме сърби.

 

038624769-big.jpg?r=0

 

038624772-big.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.