Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Pepino Racing Team


gogata

Recommended Posts

  • 1 месец по-късно...
  • Отговори 377
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • b3lq7a

    28

  • Mishelle

    23

  • PRR

    15

  • shaft

    15

Днес имах път до София. И както обикновено, когато разполагам с време, винаги се отбивам до сервиза на @Pepino.  Да се видим, да си поговорим.... Пепи, освен че е педантичен към автомобилите, прави и чудесно кафе ☕  и не ме пуска без поне една диагностика да направи на колата. А и тя /колата/ си му е слабост.;) Той ходи да я диагностицира преди още да я видя и взема.

И днес беше така. Видяхме се, кафенце, приказки, диагностика - всичко е в норми. Но, работата стана сериозна, когато му споделих как се държи термостата на Супърба. Смятах да отлагам смяната му за "по-нататък" във времето, щото номерата не ги прави винаги, а когато си иска. Един път кове 90гр. друг път 70. и те такива работи. Разбрахме се, че ще се действа сега и веднага. Зима идва. Студ и мраз.  Моторът трябва да е в оптимален температурен режим и да го достига сравнително бързо.:)

Два термостата са и за сигурност се сменят и двата. Единият е прост, кат фасул дет се вика, Обаче този основния е наврян в кучи гъz, като знам на старите бангии, каквито и марки да са, колко е лесен достъпа до него. Един час разглобяване, за да да се освободи място и да излезе термостата. Свалят се: предно дясно колело, подкалник, за да има достъп до и да се разкачи алтернатора и други разни периферии отгоре. Едва ли не, подготовка за смяна на ангренаж. Отделно, четири маркуча влизат в него и те са на кофти място, тясно, труден достъп до скобите...и накрая, петия отвор на термостата е с "О" пръстен и фланец с два болта се закрепва към блока.

Както винаги работата беше извършена много старателно и перфектно. Естествено, бяха монтирани ОЕМ термостати. Където имаше олято с антифриз по двигателя бе измито и подсушено.

Пепи, благодаря отново за добре свършената работа. Колата до Пловдив се държеше супер! ?

  • Одобрявам 6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Днес Пепи вместо да си разпуска, отвори сервиза за да ми помогне с едни пакости ... друго няма да добавя ..
Благодаря още веднъж Пепи!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Днес бях София по работа и реших да мина покрай сервиза на Pepino. Макар, че нямах никаква уговорка "Ч"овека ми обърна внимание и отстрани проблема. Останах очарован от отношението и професонализма. Благодарности. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Миналата седмица бях при Пепи за един досаден VAG-енов електрически проблем. Решаването му изисква спокойна ръка и умение за изключително точно и финно запояване. Наясно съм, че Пепи сваля и подменя чипове, умее да работи прецизно с всякакви платки и финна електроника, затова точно той беше човека, на когото се доверих. Свърши перфектна работа! Респект, поклон и благодаря!

  • Благодаря 1
  • Одобрявам 3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 21.03.2023 г. at 16:34, Mishelle написа:

Миналата седмица бях при Пепи за един досаден VAG-енов електрически проблем. Решаването му изисква спокойна ръка и умение за изключително точно и финно запояване. Наясно съм, че Пепи сваля и подменя чипове, умее да работи прецизно с всякакви платки и финна електроника, затова точно той беше човека, на когото се доверих. Свърши перфектна работа! Респект, поклон и благодаря!

Забравете позитивните мнения за Пепи!!! Глава не може да вдигне от работата, която има и ако се появят още малко "пациенти", ще се наложи да се караме кой, кога ще влезе при него ;)! Майтапът на страна, Пепи (Пепино) е човекът, на когото единствено мога да имам (и имам) доверие за мои и на мои близки автомобилите. Като взискателен, придирчив и проблемен клиент, само при него не съм имал друг повод за разправия, освен за такава след почерпка! Нивото на работата му е по-модел на швабите (прецизно, качествено, отговорно и безупречно)! Отдавна спрях (за негово добро) да споделям какво е направил за моя кола, как ми е помогнал и колко съм доволен... Йети-то го продадох преди година за 30мин без обява, заради Пепи (репутацията му е широко известна)! Вместо пазарлък за цената, новия собственик поиска само да идем при Пепи, да чуе от него лично, че той се е грижил за колата и че гарантира за състоянието й, както и да поеме ангажимент да продължи да се грижи, както до сега, за нея! 

 

  • Одобрявам 4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От днес и аз съм в “клуба” и точно се връщам от тест драйв. Ами единствено мога да съжалявам, че не съм го направил по-рано, но пък сега наново започвам да се радвам на колата.

О3 2.0tdi dsg 2016г. - ами усеща се доста повече запас при всякакви скорости до 180-190, нататък не съм пробвал. Всичко се случва плавно, според колко газ съм подал…. Няма някакви подхвърляния. Абе… по-доволен съм, отколкото очаквах.

 

Благодарности! 

  • Одобрявам 4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+ още една доволна майничка след посещение при Пепи. Гица се сдоби с още 20-ина кончета мощност и 80-ина нютонметра въртящ момент. Плавно разгръщане на мощността в диапазона до 4000 rpm, ускорява стабилно до 180 км/ч. Имам колата от нова, но от днес все едно карам нова кола :) Благодаря ти, Пепи!

Редактирано от joro_kem
  • Одобрявам 3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

След изтичането на гаранцията реших и аз да се възползвам. До сега бях с RaceChip, който по спецификация докарваше около 175 магарета под капака и +60 нютона.... НО! Чипа определено се усещаше, като мощност, но остана гадорията заради, която реално го сложих - лагваия педал. Първа, газ, втора ... няма никой за около секунда ... събуждаме се, трета ... пак няма никой...

Е, сега вече не. Първа, газ, втора, газ, трета, газ ... И, на 1200-1300 оборота натискам газта и ... колата тръгва. Няма мислене, просто поема. На този етап ми е трудно да споделя впечатления относно максималната мощност, но в града е трудно да включа 6та, камо ли да тествам. Но и това ще стане и ще споделям.

Накратко - още един доволен в клуба! 

  • Одобрявам 3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Пепи спаси събора (или поне моя)!

Напълних багажника и тръгнах да си свърша работа с моя син отпадък и изневиделица това започна да си включва лампите по таблото в различен ред , спря да върви и изпадна в амок. В началото след рестарт имаше къси периоди на съживяване , но си бяха обикновенни конвулсии.

Естествено за такива ситуации д-р Пепи винаги ми е първи избор и ми е на бързо набиране , извади си електронния стетоскоп , преслуша мъртвеца и му предписа лечение.

В резултат синия мъртвец се съживи и бих казал , че е даже мало по-жив (без ремап).

Хиляди благодарности !!!

  • Одобрявам 4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

След минати 1500км да споделя още впечатления. Освен вече споменатото подобрение с началния лаг, особено при превключването на скоростите, успях да усетя и разликата в мощността ... спрямо Race Chip (който скоро ще бъде обявен за продажба)! Държа да отбележа на каква база правя сравнението, защото твърдението е, че той добавя 25 коня (първия модел), т.е. не сравнявам със стокова кола. Та, за разлика от бокса сега колата ускорява равномерно и не е необходимо да я докарам до 3500 оборота за да усетя мощността. Реално я имам още от 2200-2300 оборота до над 4000. Стряскащото е, че тази мощност не идва изведнъж, а някак плавно и както си ускорявам "кротко" на 4та се оказва, че съм вече със 160+ :o На магистралата това е добре, но не бях там ... Е, сега, когато посвикнах, не правя такива бели. И, говорейки за свикване, се сещам и за друго с което трябваше да свикна. При бокса бяха необходими обороти, т.е. под 3000 си искаше смяна на по-долна предавка и газ. Сега това е контра-продуктивно. Колата не се държи (то и не е) като бензинка и ускорява по-добре от по-ниските обороти, а смяната на предавка надолу при 3000+ оборота, само "убива" турбината и трябва време след това пак да надуе, т.е. ускорението не е нито плавно, нито добро. Тук говорим за предавка надолу, не нагоре! Просто се адаптирах, че ако е изпреварвам се подготвям с обороти около 2500 и ... като дойде момента започва купона :)

 

Накратко - за момента съм много доволен, а разликата с бокса е усезаема. А, ако сравняваме без бокса ... по-добре да не сравняваме :D 

  • Одобрявам 3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При бокса, под 3000 иска по-долна? Представям си как е било преди кутийката. Което показва, как новите еко изисквания убиват динамиката заради имагинерни цели на "зелените човечета".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, zloQQ написа:

При бокса, под 3000 иска по-долна? Представям си как е било преди кутийката.

Като бензинов двигател.:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоре, уви, по-зле! Натискаш газта и броиш ... до две или три и ... евентуално след това тръгва. Чист бензин, без турбо, с невероятните 102 коня реагира по-добре... 

@zloQQна еко режим и 6та не и стигаше сила да катери баирите на магистралите преди Београд и Варна. Искаше "sport". Това от 150 коня дизел. С бокса се оправяше, а сега не само се оправя, но и върви. Просто бокса вдига мощността, но запазва "кривата" и, а тя просто си е крива, заради екология и кой още знае какво ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кратка предистория на последното ми посещение при Пепи:

Винаги съм се хвалил, че моята кола не пипа маслото. След като 3 месеца на практика не бях излизал от София (ходенето до Перник през Владая е дори по-зле от карането в града) и доста чести влизания (и безвременни прекъсвания) в регенерация един ден реших да извадя пръчката и да видя какво се случва. Ииии... първо реших, че няма масло! Но лампа на таблото не свети? Пак бърсане, пак вкарване и изкарване - оказа се, че течността в двигателя (не смея да я нарека масло) е супер бистра и изобщо не се събира на разграфената част, а продължава нагоре до безкрая и отвъд. И си спомних за това, че при прекъсната регенерация този двигател връща гориво в маслото. "Ало, Пепи, маслото не се събира на щеката!" "Ще я оправим, бе!"

Оставих я, оправи я (включително ново масло в мехатроник и скоростна кутия и някои други гевезелъци от моя страна), взех я на 9 май.

В началото си дадох един период да видя какви промени има по колата. След това не повярвах в някои от тях и удължих периода на тестване. Освен това се колебаех дали няма да бъда замерен с яйца от "зелените" за "операцията".

Сега вече, след навъртени 5 400 километра за няма 2 месеца седнах да пиша.

1. По скоростната кутия, дето не се обслужвала: Източеното от мехатроника масло беше бистро, но твърде малко. Източеното от кутията масло не подлежи на описание. След смяната на маслата напълно изчезнаха вибрациите между първа и втора, за които има писано и в други теми. За съжаление впоследствие отново започнаха. За това нямам обективно (в смисъл на механично обосновано) обяснение, а само субективно - докато колата беше при Пепи карах един голям и тежък туч, който се държеше по коренно различен начин и ми беше променил стила на шофиране, поради което в началото съм карал различно и проблема не е бил налице.

2. Отстраняването на "тапите" по изпускателната система - ЕГР и DPF: След смяната на софтуера от Пепи преди 5 години, точно както е написал @PRR колата я "имах" от малко над 2000 оборота чак до към 4500, като говорим за равномерно ускорение без "лаг" и дупки. Е сега вече я "има" преди 1500 оборота! Разлика във високите няма - все още при катерене на по-стръмно изкачване (примерно към тунела на Тракия от към Пловдив) при 150 км/ч връща на 6та за да прехвърли 3000 оборота, но между 1500 и 2000 върви в пъти повече от преди. Резултата, в който не повярвах, е още повече намаленият разход - след взимането на колата от сервиза към вчерашна дата съм изминал 5417 км (от тях 2 300 в София) с 297 литра, тоест разход под 5,5/100!

 

Благодаря, Пепи!

 

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Така......

Пак съм аз :)

Пепи за пореден път беше така добър и успя да ме вкара в обедното им време за почивка за бърза смяна на масло, между две коли. От както имам колата ползвам Ravenol, но нямах време за реакция, за да поръчам от доверения маслар и метнахме Bardahl 5w30 Synthetic по спецификация на двигателя, което Пепи държи налично, както и всички филтри (а и кой знае още колко чарколя) в сервиза. Колата беше обслужена бързо и точно, грешката за "високо налягане в рейла" беше изтрита. Появява ми се спорадично и...май открихме причината. Поради мое предоверяване и в един момент, недоглеждане, се чудя на Пепи, как не ме халоса с нещо тежко. Причината е това:

760441293_IMG_20231102_1527454022.thumb.jpg.ce5cac0466b480977bcbb42679312dec.jpg

Оказа се, че това е оригиналния горивен филтър на колата. От завода, за първоначално вграждане, както се казва. Първа смяна - 250К...

Явно, 6-те обслужвания в Швейцария са я обслужвали поредните измекяри. Като я взех, проверих документацията в Еуратек и "на книга" всичко беше ОК. Вкарах я за обслужване, масло и всички филтри. Казаха, че ангренажен е сменян съвсем скоро и няма нужда. Съгласих се. След 3 смени на масло (Пепи още нямаше сервиз) я вкарах за поредното обслужване и явно пак са си питали ушите (не помня къде сменях тогава, че беше някъде набързо). При миналата смяна при Пепи съвсем съм забравил и се стигна до сегашния момент... Явно, филтрите са читави повече от колкото човек си мисли. Митовете за обслужването в Швейцария се провалиха. Но главната грешка след това си е в мен. Добре, че този консуматив се оказва корав и вършещ работата си без да се оплаква (много).

Та, след като ми се накара, Пепи пусна помпата да напълни старателно измитите контейнер в който седи филтъра:

481669197_IMG_20231102_154526437_HDR2.thumb.jpg.6b07d092f53850c79747473859d25ad1.jpg

И колата отново е на пътя. Следващите 4 месеца я очакват ~100км дневно, та изглежда, че пак ще се видим с Пепи за обслужване някъде Март - Април. Тогава и ангренажен комплект ще се подменя и се надявам да не е оригиналния и той...

Чат-пат ми минават еретични мисли да подменя колата с по-нова, но май ще продължа да си я карам, че се оказва корава машина, търпяща тъпотията ми.

И така...

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 месеци по-късно...

Толкова много коли, включително клубни, минават през Пепи, ама явно не ви се пише после :)

Преди десетина дни се обадих на Пепи, да си запазя час за сервиз. Дойде време за смяна на масло и филтри, а като си сменях зимните с летните гуми в началото на годината, видях че предните накладки са на доизживяване. Отделно, от близо месец, следях различни дискусии за двигателните масла, в резултат на което и след консултация с Пепи, рязко смених вискозитета. Подробности ще драсна по-късно в темата за колата. Извиних се на Пепи и Дани за мръсната кола, но с тези дъждове нямах голям избор - сутринта валя, валя и след като си тръгнах.

 

Много добре знам как да стигна до сервиза, но друго си е някой да ти говори, когато си сам в колата. Пуснах си Pepino Racing Team в Google:

IMG_2304.thumb.jpg.366bf55d82fe63c01c8b01b462d8a36e.jpg

 

IMG_2305.thumb.jpg.d55eaa5c6fc71767bcb24e7f34aab49b.jpg

 

Навигацията води точно до тук :) :

IMG_2311.thumb.jpg.cf2c92068142103afb5bb75f40233f2a.jpg

 

Пепи и Дани ме очакваха в запазения час. След като "метнаха" колата на подемника, първо я прегледаха обстойно за амортизация по окачването. Заключението "всичко е топ" ме зарадва. Нямах конкретни оплаквания, но карам доста и подобен преглед никога не е излишен. Източиха старото масло, а картера се сдоби с нова пробка. Преди да налеят новото, ред беше на предните накладки. Леглата им бяха старателно почистени, водачите и апаратите подробно инспектирани.

 

Старите:

IMG_2307.thumb.jpg.a8d2dea1ed87ad2b0c197cef6ceb426a.jpg

 

Новите:

IMG_2308.thumb.jpg.fb02939bc190d0698f52f89f88630733.jpg

 

Винаги съм бил фен на Ate накладките, но откакто на предишната кола й сложих поредния комплект и започнаха да свирят като трамвай точно преди да спре автомобила, приключих с тази марка. Всичко е най-вероятно заради новите еко-меко норми и променения състав за по-малко прахоотделяне. С TRW за сега не съм имал подобни драми, та заложих отново на тях. Предполагам и с Textar няма да има грижи, но бяха необосновано доста по-скъпи. Оказа се, че старите накладки, с които е внесена колата, също бяха TRW. При следваща смяна на накладки, ще сменя и дисковете.

 

Педантични във всяко едно отношение, включително при обратния монтаж на колелата:

IMG_2312.thumb.jpg.f0c7df82945a3597eb344dd1df2f4610.jpg

 

Новото масълце. При предишната му смяна, този, който се смята уж за вносител, си беше позволил да пусне снимка на моята кола с тубата от маслото във Facebook. Нямам против да си направи реклама човека, винаги бих се съгласил, дори бих се радвал, че съм помогнал по някакъв начин. Но поне от елементарна и обща култура можеше да ми драсне един ред, знае къде да ме намери и да ми пише... Та сега снимката е без етикета на тубата, а маслото не е от него. Освен това препоръчва подходяща, но не и оптималната за автомобила спецификация на маслото - до нея щеше да стигне много лесно само с един въпрос, в комбинация с книжката за експлоатация и малко по-задълбочено познаване на асортимента масла, предлагани от конкретния производител…

IMG_2314.thumb.jpg.f1ba27f7696d753274f1b11b785f09c2.jpg

 

И за финал, никога не съм проверявал нивото на фреон. Климатроника си духа студено, според мен нормално студено. Всъщност истината е, че ако съм сам в колата много рядко го ползвам. Но Пепи реши да го провери. Оказа се, че 1/4 от фреона го няма. Последва пълно зареждане на системата:

IMG_2318.thumb.jpg.c0568f279a8d1478ecabdf6620f4a14e.jpg

 

Температурата на изхода на централния въздуховод в купето. Разбрахме се, че ако хвана минингит, антибиотика ще е от Пепи :):

IMG_2320.thumb.jpg.cff713fc79d0c7049f55683558f5f0d2.jpg

 

И така. Супер доволен съм от отношение, внимание към колата и изобщо от целия начин на работа на Pepino Racing Team.

Благодаря Пепи, благодаря Дани!!!

  • Благодаря 1
  • Одобрявам 4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Mishelle написа:

Толкова много коли, включително клубни, минават през Пепи, ама явно не ви се пише после :)

Така е Юли. И аз бях при него на 14.05. Просто само да се видим, на по кафе. Приятелите не можем да ги търсим само когато трябва да се върши работа. :)

Поне да бях щракнал една снимка. Сега, окуражен от твоите думи, щях да я метна. Тогава не сметнах за необходимо да споделям в темата.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също все се каня да драсна няколко думи и все се отнасям.
 

Та и аз искам много да благодаря на Пепи за отзивчивостта и съветите за подръжката и прегледа преди покупката на моята "нова" стара кола.
От скоро (скоро скоро вече си стана 1г) си джиткам Октавия 3.
 

От прегледа преди покупката, през пълното обслужване (след като я взех), както и скорошните ми ремонтни посещения, Пепи се отнесе с ремонтите супер и светкавично. Даже няколко пъти и по телефон ме спасява с правилните съвети :D
 

Пример: беше ми супер любопитно да си човъркам с VCDS-а (защото за разлика от Фабия 2, Октавията е пълна с настройки и джаджи) така се бях отнесъл и заиграл, че изведнъж почна да ми набива грешки за всякакви модули и неща, помислих че съм изгорил някой контролер :D (понеже сменях кодираници на крушки). Всичко така умря, че не можех да заключа с дистанционното. Пепи по телефона (+ един Log) веднага позна какво съм направил, а именно бях цъкал само контакт и бях изразходил акумулатора :D

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да споделя и аз :) Моята история започва септември 2021ва година, когато забелязах, че при изключен климатик дори на равен път и скорост около 100 (реални 92-93) колата държи температура на водата над 100 градуса. Това дори при външна температура от 18-20 градуса. Това ми се стори доста високо и реших да огледам положението с радиатора. На пръв поглед нещата изглеждаха добре ... докато не отворих "клапите" в долната част и не видях това:

20210912_201204.thumb.jpg.35f72046ee7d2bace36172e3bf0b7b77.jpg20210912_201123.thumb.jpg.b39aea7f71f6bd0bf6e58863f5404b33.jpg

 

Естествено това не ми даде мира и след два дни предницата беше разглобена за да видя цялата картинка:

20210914_183107.thumb.jpg.0b69a73754bcabe63b8adc62c6e674b8.jpg20210914_183045.thumb.jpg.f242efe141ce1225572d7325dfc17d4d.jpg

Тук си заслужава да отбележа, че реално охлаждането на супърба е доста ограничено от насрещният поток. Ето как изглежда оригиналната предна маска:

Micio.thumb.jpg.2b61b3ec64fa0198da07e10474cca5c1.jpg

Реално, при затворена клапа в основата (в моя случай запушен/смачкан радиатор) от горната решетка има отвор с около 7-10см височина и това е всичко, което охлажда! Предвид, че ми престояха пътувания, а този изпарител беше пътник, не се сдържах и му причиних това:

20210915_185359.thumb.jpg.0fcfe2f4470562518f8281456b5f2fdb.jpg

Естествено му сложих и това:

20210915_194638.thumb.jpg.42f9e35452c36bba18e50df981fd30df.jpg

за да няма още драми.

 

Очаквано ефект имаше и температурата спадна в осезаемо и там където си пътувах с около 100 градуса изведнъж падна на 90-92. Но и това не ми беше достатъчно и смених и предната решетка:

 20240526_124923.thumb.jpg.851e5287dc868c5ab91f7e1bf87c709e.jpg

 

Нооо.. самата мисъл какво се случва под капака не ми даваше мира. И така до миналата седмица, когато едно пиУенце ми издаде, че Пепи вече има машина и прави и климатици (ама не съм ви казал аз ;) ). Писах му, той ми звънна, проверихме типа на фреона и се оказах в печелившата група. Разбрахме се за ден и час и вчера успя да ме вмъкне в графика. Отивам и ме посрещат двата възможни радиатора за моя модел. Така де, да не вземем да разглобим всичко и да се окаже, че сме с грешния. Всичко беше разглобено, като по учебник, кондензатора (всички снимки на "нещото" всъщност са не радиатора на охлаждането, а на кондензатора на климатика) свален и видяхме зад него това:

20240531_165931.thumb.jpg.fad3a54c863609565743bdc5a92adac8.jpg20240531_165917.thumb.jpg.cf69eebd8baaf69f47478d071bb01ba6.jpg

На тези снимки много ясно се вижда къде точно се обдухва радиатора и къде не. Още по-добре се виждат и боклуците, които са се събрали между кондензатора и радиатора. Всичко беше внимателно почистено и продухано до "блясък". уви, фотографския ми усет е доста кофти и, естествено, забравих да снимам :( Сетих се, чак когато кондензатора беше на мястото си с допълнително сложената решетка, за да не се повтаря случилото се:

20240531_180753.thumb.jpg.5d3696d1b9349c7fb2cef4b5b050fb8a.jpg

 

Като цяло съм фен на "оригиналните" части, но самия вид на "афтер маркет" кондензатора издаваше далеч по-високо качество. Като почнем с това, че беше боядисан в черно за корозионна защита, минем през това, че тапите на филтъра му са метални, а не пластмаса и завъришм със самото усещане за значително по-голяма твърдост на ламелите! Та монтирахме (всъщност, монитраха, защото аз само пречех) всичко обратно и преминахме, към пълненето на климатика.

 

Забравих, да спомена, че от климатика източихме около 350 гр. фреон, при 500гр. според производителя. Първо имахме обезвъздушаване и проверка за херметизация, пълнене и тестване. За да му е гадно на @Mishelle (така де, не е важно на мен да ми е добре ...) ще му намекна, че климатика му може и повече:
20240531_192034.thumb.jpg.4a8a50dad29e4c32ddf4f65f2224ee20.jpg

И така, към 19:30 си тръгнах доволен, знаейки, че вече нямам извращения по колата.

 

Но, както често се случва, приказката не свършва тук :) Докато се прибирах ми светна чек енджина. Доста се изненадах, но спокойно си се прибрах в къщи и закачих колата на VCDS-а. Грешката беше 5253 - Particulate Filter, Differential Pressure Sensor. Звъннах на Пепи, нормално е да звъннеш в 21:30, нали ;), пратих му грешката, той ми каза къде да намеря и да снимам виновника:20240531_213452.thumb.jpg.2be18ece0a40c04e6f578d891c3b5676.jpg

и на следващия ден, т.е. днес, в 11:00 заместника му (на виновника де) беше при Пепи, който го смени за под 5мин и ... след 200+ минати километра продължавам да си нямам грешка!

 

Това, последното, го пиша най-вече, защото съм 100% наясно, че работата по единия агрегат, няма нищо общо с другия и, че появата на грешката след интервенцията по климатика е чисто съвпадения, но съм сигурен, че не малко хора биха си казали "Ей го тоя, пипна едно, счупи друго" ;) 

 

В заключение - мерси, Пепи и Дани! Рядко се среща пипане с внимание, а още по-рядко се позволява на "клиента" да рови и да пречи по време на работа. Само си представям, как в ЕТ ще ме оставят да си слагам допълнителни решетки на кондензатора, а и да ме чакат за това :D Да бе, да :D Както и да звъннеш на майстора в 21:30 и на другата сутрин, в почивен ден, да имаш частта налична ;) Мисля, че това казва всичко.

 

  • Благодаря 1
  • Одобрявам 4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, PRR написа:

За, с две ръце за Пепи, Полото мина през него. 👍

 

В заключение - мерси, Пепи и Дани! Рядко се среща пипане с внимание, а още по-рядко се позволява на "клиента" да рови и да пречи по време на работа. Само си представям, как в ЕТ ще ме оставят да си слагам допълнителни решетки на кондензатора, а и да ме чакат за това :D Да бе, да :D Както и да звъннеш на майстора в 21:30 и на другата сутрин, в почивен ден, да имаш частта налична ;) Мисля, че това казва всичко.

 

 

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1.06.2024 г. at 19:25, PRR написа:

Забравих, да спомена, че от климатика източихме около 350 гр. фреон, при 500гр. според производителя. Първо имахме обезвъздушаване и проверка за херметизация, пълнене и тестване. За да му е гадно на @Mishelle (така де, не е важно на мен да ми е добре ...) ще му намекна, че климатика му може и повече:

20240531_192034.thumb.jpg.4a8a50dad29e4c32ddf4f65f2224ee20.jpg

Офф, утре съм в сервиза, да видим с Пепи тези 0.4 градуса как да ги нагодим да слезнат надолу :P

Готино описание си дал, за което благодаря. Убеден съм, че инфото, особено придружено с подробните снимки, ще е от полза за мнозина.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още един (пре) доволен клиент.
Бях обслужен супер експресно, извън графика.
Благодарности за което!

  • Благодаря 1
  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
На 3.06.2024 г. at 14:59, Mishelle написа:

Офф, утре съм в сервиза, да видим с Пепи тези 0.4 градуса как да ги нагодим да слезнат надолу :P

Речено-сторено :P

Позабавих се, че имах работа и не ми остана време. Пепи ме вмести в графика си, резултата е:

5D10323C-51B9-4221-8447-BBC5712853E4.thumb.jpeg.2426afe0e04431162b2e6b8b54c27e64.jpeg

 

Пепи @PRR, ти гониш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.