Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано
Преди 6 часа, Mishelle написа:

Тези дни ще мина през сервиза, да си изпрося и аз едно ново стикерче.

Виж до къде ми е колата, че в понеделник трябва да пътува за море. Иначе трябва да ходя с деБелия варел.

  • 1 месец по-късно...
  • Отговори 385
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • b3lq7a

    28

  • Mishelle

    24

  • zloQQ

    16

  • shaft

    15

Публикувано

Колеги,може ли кординати и тел.на Пепино че го закъсах със Шкодата 

Публикувано
преди 12 минути, Jorokn написа:

Колеги,може ли кординати и тел.на Пепино че го закъсах със Шкодата 

Нула 888 900 960

  • 5 месеци по-късно...
Публикувано

Огромно благодаря на сервиз Pepino Racing Team и персонално на Пепи и Дани! Дойде време за поредната смяна на масло и филтри. На пръв поглед стандартна операция, но както винаги извършена с много внимание и педантизъм. Даже не ми дадоха да си сложа тубите за снимката, макар и чисти, върху капака на двигателя, трябвало защитно и меко да се подложи под тях. Ей, големи сте :)

 

Харесва ми от време на време да пробвам различни масла, за мой си личен опит. На предишния vRS (Octavia 2), отново безнин, Synthoil High Tech 5w40 варианта на LiquiMoly като работа на двигателя се представи най-добре. Тогава го сравнявах с аналогичните масла на Motul, Bardahl и Total. С LiquiMoly мотора работеше най-тихо и плътно. Да видим сега как ще се представи в следващото поколение двигател, като съпоставка е с Ravenol VollSynth Turbo VST 5w40 - маслото, което източихме при тази смяна. 

 

Малко сме мръснички, но на пролет отново ще сме свежарки. Добавката е ProTec OxiCat, сипва се в горивото, не в маслото. Не знам защо реших да я сложа до тубите с масло:

 

IMG_1867.thumb.JPG.ef801cd8c94329163f0318718816341c.JPG

 

Фунийката, за да ни е чистичко:

IMG_1868.thumb.jpg.20977121da65c2b015418f51d095bfef.jpg

 

Готови сме за следващите десетина хиляди километра. И чакаме с нетърпение да се преобуем за лятото:

IMG_1872.thumb.jpg.a797ea20a675c1355702244370b701f8.jpg

  • Одобрявам 7
Публикувано

За това упражнение и язе минах през Pepino, 👍

Публикувано

И аз...отново да пиша в темата!

Посетих Пепи за смяна на масло и филтри. Полафихме си, че отдавна не се бяхме виждали. Уж по-рано щях да мина, но предвид изминаването на под 15 км на ден последната година, реших да сменя чак сега маслото (1.5 години и 13К км).

Благодарности за обслужването и хубавата приказка, Пепи! 

  • Одобрявам 1
  • 2 седмици по-късно...
Публикувано

Еми Пепи направи магията си и сега колата върви на вещица,преди ускорението беше като песен на Систем оф ъ Даун спокойно и изведнъж крясъци,сега е като Таря Турунен огромно но мелодично  не усещаш кога караш по квартална уличка доста бързо :) Скоро ще му досадя и за други неща ,че им идва време 

  • 1 месец по-късно...
Публикувано

Да изкажа благодарност към @Pepino този път от колегата ми с италианско/американското извращение:) един джип Чероки 😁 доволен е и от ремапа и от всичко 

Публикувано

Аз също, за пореден път, макар и малко закъснял, също искам да благодаря на Пепи за намесата по колата. Пропадна ми педала на съединителя и го играех полу-автоматик с едно...въженце с което при нужда издърпвах педала в горно положение (не всеки път оставаше долу). Само потеглянето ми беше проблем по този начин с преебана помпа, понеже след 2-ра си карам без съединител. Та, чух се с Пепи и се разбрахме кога да ми оставя колата за топна диагностика и лечение понеже не се знаеш кое точно е сдало багажа. Колата вече е като нова и се оказа най-малкия дявол та бързо приключи драмата. Та, за пореден път - благодаря!

  • Одобрявам 1
  • 2 седмици по-късно...
Публикувано

Вчера ходих да взема средния брат от Tutto auto , че си остави там Делтата за ремонт :) за последно го бях возил в Шкодичко преди намесата на Пепи , та скоро и една Делта нищо чудно да мине през него 😁 след като братчето видя разликата преди и след като ускорение 

  • 2 месеци по-късно...
Публикувано
На 29.07.2025 г. at 23:33, joro-120L написа:

Като гледам на снимката и това е 535, но по-ново.

E 39 3.5 бензин, на брат ми. Стигна до морето, но не можа да се върне. Подкачващата помпа в резервоара сдаде багажа. Това, миналата година. Тази ходи и се върна.😅

На всеки може да се случи. Безаварийно!👍

цитат от Смях в залата. Така е. На всеки може да се случи. Що ли ми требвА да предизвиквам съдбата.

Тази седмица бяхме на море. Днес се прибрахме. Можеше и по-късно да се приберем..

Вчера към 18ч. все едно някой ми каза - Иди да припалиш колата! Слизам аз от хотелската стая, натискам дистанционното и колата не се отключва. Усетих разлика от другите бутони и разбрах, че вътре нещо е счупено в бутона за отключване. Другите си действаха. Добре, тогава минаваме на механично отваряне, чрез патрона на вратата. Резервният ключ ми е в Пловдив. Махам капачето/досега не ми се е налагало/, завъртам ключа и се отключи само шофьорската врата. Отварям вратата и се вкл. алармата. Въртя "на контакт", алармата изключи. До тук добре. Ще паля вече, обаче няма никой. Никакъв звук от стартера.Ток има. Започвам да се съмнявам за дефект в ключа, или алармата да е блокирала запалването. И нова батерия му купих и нe ще. Ориентирам се към ключар. Ама какъв ключар в с. Равда? Вече е 19ч. а на другия ден, т.е. днес в 11ч. трябва да освободим стаята. На рецепцията бяха така добри и ми дадоха тлф. на ключар, но той бил в Несебър и работел до 18ч. а идват почивни дни. Обадих му се и каза, че ще дойде на място днес към 10ч. Жената вика, айде да ходим да хапнем нещо. Мен не ми се яде, сън не ме хваща. Майтап им се вижда на тези хора. Прибираме се към 21ч. и решавам да се обадя на @Pepino. Веднага ми вдигна и казва - Отивай при колата и пусни камерата към таблото. Дай контакт, върни контакт, оключи, заключи отвътре. ОК. Ключът ти е наред. Стартер! Проблем с инсталацията до стартера, или дефект в стартера. Лека нощ!

Точно това не исках да чуя! На бърз кадър ми премина филмът "Баш майсторът на море". Казвам на жената, утре търсим хотел или хващайте влака Бургас - София, през Пловдив. Имах и гости. Щяхме да се изложим пред чужденците.

Днес в уречения час дойде ключарят. Младо момче. Провери си с неговите хапаратури ключа и каза, че всичко е наред. Включи лаптоп в буксата, но не намери данни, грешки, които го интересуват. Опита се да ми помогне докрай, въпреки че не му влиза в задълженията. По мое предложение пак се обадихме на Пепи и той му обясни как да стигнем до стартера. Аз даже и не го знам къде се намира. Нямам и подходящ инструмент. Само едно 10 ключе за клемите на акумулатора, да го разкача, ако се запали инсталацията. Та, стартера е на чалъм. Свали филтърната кутия, стартерът се откри, подадохме с едно кабелче + от акумулатора до шарлтера на стартера и запали. Точно в 11ч. Натоварихме багажа и газ към Пловдив. Ами, ако беше стартер, м? Ко праим? Това е една от причините да не искам автомат. Ако е ръчка, буташ и пали. Тук е пълен блокаж.

Трудно се пресъздават с писане емоциите, затова постът ми е дълъг. След няколко дни ще има продължение.

Пепи, Благодаря за комфортното море и пътуване на малкото юначе! Ние големите не сме от голямо значение. Поздрави от цялата компания! 👍

image.png.cae168276a63f1440438f62c9afc970e.png

 

 

  • Одобрявам 2

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.