Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано
Преди 9 часа, maxrpm написа:

Teоритично , злосторник , ако реши , може и с паяк да я вдигне ... плюс че може да даде на контакт със шперц и каквото друго си поиска.

Може и с кран да я вдигне. Въпросът е да не е толкова лесно. Нали дадох на контакт, и кво.

На мен ми се наложи да крада собствения си автомобил и показах как става.

 

Преди 9 часа, maxrpm написа:

питай  @Pepino

Да, ще говоря с него.

  • Отговори 411
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • b3lq7a

    30

  • Mishelle

    24

  • joro-120L

    22

  • Izolini

    18

Публикувано

И за да приключим темата,

Говорих с @Pepino. При така стеклите се обстоятелства и втората проба, вече в Пловдив, с отказ за палене, бе категоричен, че има допълнително монтиран имобилайзер за патрона, с цел сигурност. Колата остава така. Просто трябва да разчитам на дистанционно отключване. Пепи, Благодаря още веднъж за насоките и твоята съпричастност.

  • Благодаря 1
  • Одобрявам 1
Публикувано

Следващия, който ще спами в темата съм аз, само да се върна в София и ще го налетя...

Имам изключително странно тропане в предницата на ДеБелия Варел - ако колата е студена и окачването е на "комфорт" или "нормал" тропа като каруца. Ако е на "спорт" почти не се чува. В момента, в който мине 2-3 километра тропането приключва. Другото, което ще го карам да рови е загубата на охладителна течност - половин литър на 1000 километра.

Публикувано

ЧЕкай, чЕкай да те изпреваря :D

 

Преди малко повече от месец поизнудих Пепи да сменим задните лагери, заради един шум в диапазона 70-90, особено дразнещ при 80. Пепи го прослуша и директно си ми каза "Не е лагер"... Ама кой да слуша :D В крайна сметка каза "Твоя си работа, щом искаш - сменяме". И сменихме и двата лагера отзад:

20250630_152112.thumb.jpg.d54ee5d153c88271cd06255555a26ea8.jpg20250630_152117.thumb.jpg.b4d66586dfb9b1388bbfeb02eec54535.jpg20250630_152629.thumb.jpg.eafedbe96a5b0a884886b1279842f20c.jpg 20250630_143614.thumb.jpg.9bb96f8df63bc22f92120a3be19bb4e3.jpg

И, докато сваляхме (т.е. сваляха, аз усилено пречех) видяхме "отличното" състояние на задните дискове:

20250630_155720.thumb.jpg.3b1af9cdebb077286de1e0eb9f2040e6.jpg20250630_143610.thumb.jpg.97c3fe1dba6d1a36a8a87cf09f937c8e.jpg

Та набързо поръчахме дискове и накладки.

20250630_163930.thumb.jpg.70b3cbd02d5c2a46f56ba90050acea0b.jpg

 

За мое най-голямо съжаление, все пак Пепи се оказа прав - шума си остана, но поне знам, че съм с читави спирачки отзад и нови лагери. Все пак, както Пепи каза, "карай, тоя шум не пречи", минах набързо едни 5000км и засега шума нито се увеличава, нито намалява. Търсенето ще продължи, като тормоза пак ще е към Пепи :D

 

И, понеже си му е време, от сега да се готви за смяна на ангренаж :D 

  • Одобрявам 1
Публикувано
Преди 2 часа, PRR написа:

но поне знам, че съм с читави спирачки отзад

Мен колко ме псува за задните накладки и дискове на ДеБелия Варел, заeби! "Мамaмустара и тъпия варел, все едно сменям шибaни дискове и накладки на шибaнo Porsche Cayenne! Повече от час висене онлайн - тръгни, спри, пак тръгни, пак спри (да го eбa!) за да се адаптират шибанатa малоумна електрическа ръчна спирачка и шибaния недоклатeн auto hold! Бaх ти боклука мръсен!" 

Публикувано

На Супърба няма грижи. Накладките си ги смених преди години сам за има-няма час, без знанията. С VCDS-а отнема 30сек да ги "разкрачиш", след това е песен. Явно при варела е яко различно :( 

Публикувано
Преди 1 час, PRR написа:

за има-няма час

Дани каза "15 минути смяна дискове и накладки. После още 45 минути адаптация, падна батерията на лаптопа, айде отначало, ако имаш батерия 75 минути. Ако нямаш - ми докато проимаш (тук и той го напсува сърдечно и обилно).

Публикувано
Преди 4 часа, Izolini написа:

Мен колко ме псува за задните накладки и дискове на ДеБелия Варел, заeби! "Мамaмустара и тъпия варел, все едно сменям шибaни дискове и накладки на шибaнo Porsche Cayenne! Повече от час висене онлайн - тръгни, спри, пак тръгни, пак спри (да го eбa!) за да се адаптират шибанатa малоумна електрическа ръчна спирачка и шибaния недоклатeн auto hold! Бaх ти боклука мръсен!" 

Ицо, ти плащаш, друг ги сменя! Дори и ти да си ги сменяш лично, за какво, от кого и на кого се оплакваш? На всички е ясно, че Туарег е на една база с Q7 и Кайен. На 10-15г модели, при която и да е оттях, голяма разлика в обслужването и поддръжката няма, чисто финансово! Караш ФВ, поддържаш Ауди , свиквай 🙃! В белите страни хората каращи висок клас коли не смятат разходите, грижат се за количеството на приходите си! Ние тук казваме друго - имаш брада, носи си гребенче! 

Публикувано

Не е типично за Шкода, имобилайзера да работи по този начин. Ако не работи отключването чрез дистанционното, чрез ключалката на вратата ще може да се отключи, но алармата ще се активира. При подаване на контакт, имобилайзера ще прочете транспондера в ключа и ще деактивира алармата. Тогава колата ще запали. В ситуацията на Жоро, алармата е деактивирана, но стартера не завърта. Възможно е да е монтирана допълнителна аларма, която да спира само стартера. Деактивирането и е само от бутона на фабричното дистанционно. 

  • Благодаря 3
Публикувано

Aбе , Жорка, като се пре**а колата , ти каза ли и "Да ти Е** майката!" ? Подозирам че ти , понеже си възпитан , не си го казал и затова не е запалила , майна! :)

Публикувано

Не. Напсувах себе си, че не съм взел и втория ключ. :)

Публикувано

Втория ключ седи у нас , от 120 ката втория ключ седи там , където е , не си виновен ти. :)

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.