Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Pepino Racing Team


gogata

Recommended Posts

От това и това мнения в темата разбирам, че помага и за диагностика при покупка на автомобил. Така че предполагам можеш да му звъннеш да се разберете за час. Номерът му е под снимката на профила във форума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 377
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • b3lq7a

    28

  • Mishelle

    23

  • PRR

    15

  • shaft

    15

Здравейте, колеги :)

 

От прочетеното разбирам, че Пепино не върши всичките описани чудеса в сервиз, а след предварителна уговорка - моля, поправете ме, ако греша. В този ред на мисли - съдейства ли за оглед преди покупка или това не е в сферата му на дейност? Питам вас, ако случайно някой знае, за да не го занимавам излишно по телефона - все пак предполагам, че времето му е ценно.

 

Благодаря предварително! :PDT_Armataz_07:

Винаги можеш да му се обадиш, ще ти обясни и разясни всичко!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отново да благодаря и аз - този път имах лична нужда от помощ! Тъй като на Санта Фе-то ми се прецаха лентовият кабел на волана (било често срещан проблем) и започна да не включва темпомата/круз контрола, започна да ми свети (понякога) AIRBAG лампата (светваше - гаснеше, когато си реши - "лекуваше" се, само когато си включа фаровете, например)... Лентовият кабел си го смених сам, но се оказа, че трябва да се изчисти грешката на SRS системата (защото вече имаше записана грешка, заради предния /разваленият/ кабел). Като знам колко струва диагностиката/услугата в Хюндай... не искам да коментирам.

 

МНОГО БЛАГОДАРЯ!!! Човек, както винаги!!!

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като няколко години страдах, че няма как да разбера от първо лице, какво аджеба им прави Пепи на вашите автомобили, дойде и моят час /разбира се, не със Съби/!

От точно 2 /две/ мои приказки, а именно "Искам, да е по-отзивчива в ниските обороти", Пепи ми написа такъв софтуер, че приятелите ми, казаха просто "Добре бе, м...ма му стара, що не излизат от завода такива?!?"...

Возилото, по "Default", е с ДВГ- TDI 2.0, 140 к.с., код BKD, 6 DSG.

Нямам идея, как и колко е сега, но машинката пее и лети. Реагира моментално, дори на най-лекото подаване на газ, в целия оборотен диапазон, а ускорението е праволинейно, като на Локомотив!

В същото време, ако леко я сгазиш, реагира светкавично!!!

Страшен кеф!

Пепи, благодаря, благодаря и пак благодаря!!!

Чакам си лепенките, за да се брандирам подобаващо!

Голям си приятелю, продължавай все така!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен много ме притеснява пустото DSG.Да не вземе да здаде багажа от въртящия момент,че при мен заводско е 350NM,а май толкова му и дават.Може би,ако е по-плавен,знам ли... А софтуера на кутията дали се бара?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления Боре , до вчера возилото имаше само минуси и един плюс в името , но от днес ще има още един голям плюс ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата зима имах ядове с модула, намиращ се в предна дясна врата, управляващ двете десни врати. Ако оставя колата да нощува на студено, на сутринта модула отказваше да работи. Съответно двете врати не се отключваха докато не го стопля - било с включено парно, било като прибера колата в гаража. На няколко места искаха да ми го сменят, не подлежал на ремонт. Свалих го и го дадох на Пепи. Два дена по-късно ми го върна с мнение за кофти/стари спойки на чипа. Презапоил го е. Времето се стопли и нямаше как да го тествам. Пиша чак сега, защото зимата дойде, а събота и неделя колата пак остана навън. След 2 дена престой и умрял от студ модул вратите се отключиха. Проблема е решен. Благодаря ти, Пепи, ГОЛЯМ си!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще цитирам Дон Чичи:

Ице , той Пепи е спец в дисциплината да превръща миксери в прахосмукачки ;)

След намесата на Пепи колата стана много отзивчива и пъргава в целия диапазон на оборотомера. Не знам колко Hp и Nm е станала (Пепи спомена нещо за 60-70 Nm отгоре), но сега прилича повече на BKD с DSG, от колкото на оригиналната кола. Точно по същия начин при ускорение имам чувството, че стомаха ми отива на задната седалка и започвам да се хиля като варена тиква.

И всичко това свършено в почивен ден за да мога да си ползвам колата.

Пепи, върха си!!!

И аз като Боре си чакам лепенката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..........

И аз като Боре си чакам лепенката.

Хубаво да я залепиш, че нещо много бРЪз си станал ....! Да не отлети ...?

:P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Здравейте колеги! След като продадох моята Октавия и неможах да осъществя проекта за разпръсквачи и чип при Пепи, сега с новата придобивка всичко си дойде на мястото. Аудито AFN мотор стана Pepino racing team мотор и придоби друго поведение. Познаваме се от няколко години с Пепи и мога да кажа, че е старшен човек и приятел. Благодаря ти Пепи, че я направи многооо приятна за каране. Стикерчето си е на мястото както му се полага. Жив и здрав да си и да радваш повече хорица обичащи колите си!

038484861.jpg?r=0

Редактирано от bakalovag
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сутринта имах проблемче с колата. Звъннах на Пепи и след 2-минутен разговор първото негово предположение се оказа решение на проблема ми. Благодаря! Жив и здрав!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като е ясно на всички тук, че Пепи е НЕНАДМИНАТ в грижите за нашите автомобили, искам да споделя, че вече е ремапнал 4 различни автомобили на мои познати, които нямат нищо общо с форума и Шкода.

Смятам да продължавам да препоръчвам само и единствено него, тъй като единият автомобил дори имаше ремап от известен тунинг сервиз в моя край и се оказа, че всъщност просто бяха надули турбината на смърт и бяха взели парите на моя познат. След намесата на Пепи нещата станаха коренно различни. Всички са много доволни от постигнатия нисък разход на гориво и страхотната динамика в автомобилите си.

Междувремено той ми реши и доста странични "болежки" с автомобили, с които съм се сблъсквал и не е спирал да бъде търпелив и подробен в обясненията, които ми дава.

 

Пепи, ти си велик човек!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

След седмица каране на мапната от Пепино кола мога да кажа, че колата се държи уникално и върви много приятно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук ще пиша вместо един доволен колега от фв форума, а ако трябва Пепката ще коригира. Става дума за следното - колегата кара голф 3 тди с най-разпространения 1z двигател. При тези двигатели след чипосване често се появява придърпване на ниски обороти на 4 и 5 предавка при подаване на газ. Проблемът изчезва при откачане на датчика на скоростомера. Колегата е бил с чип от Брезел. При смяна на компютъра с друг проблемът изчезва. При последващо чипосване от Пепи, проблемът е решен. Чипосан е оригиналният компютър, при който е имало проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Искам да изкажа моята благодарност на Пепи за отношението и за чудесната работа, която извърши по колата. Въпреки, че беше събота и много горещо, това не му попречи да ми отдели 7 часа за да е сигурен, че всичко е наред по интервенцията.

Разликата във начина по който върви колата сега, в сравнение с преди, е осезателна... Много...

Направи ми впечатление, че въпреки много динамичното ми шофиране цяла седмица, разхода на гориво е ОК.

Благодаря Пепи !!!

Най-накрая, след почти 2 години се престраших да замеря колата и имам точните данни.

Замерването беше на хъбовете на Проспиид. Получените стойности са на главините, които след корекции (според хората там - 5%) дават стойностите на ДВГ.

Според Пепи би трябвало от 150 (сток) да стане 185 кс и от 320НМ на 380НМ.

От графиките се вижда, че сега на главините са 139,6кВ (190кс) или около 198-200кс на ДВГ и 410НМ на главини. Със зелено съм маркирал заводските данни на максималните Въртящ Момент и Мощност.

Резултатите са ПОВЕЧЕ от чудесни за мен !!!!

Златни ти ръце Пепи !!!!!!

post-12310-0-52586500-1521464386_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Здравейте, колеги,

 

Потвърждавам и моите отлични впечатления от работата на Петър – Pepino.

Нямам никакви забележки.

 

В Събота се свързах с него, а от вчера вече шофирам с по-голямо удоволствие моята Октавия

 

Благодарности на Петър и без аварии на всички Вас! 

Божидар

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минаха близо две години от ремапа на Shreki. Мога да напиша само  положителни неща от промяната - колата стана по-динамична и по-отзивчива когато се натисне. Не съм открил негативни ефекти. Липсва ми 6 скорост, но там вече и Пепи нищо не може да направи :)Безплатни обяди няма и когато се форсира повече е естествено да се вдигне разхода.  Обаче ако се кара без да натискане, до 1700-1800 оборота няма промяна в разхода спрямо преди. За работата на Пепи, каквото и да напиша толкова много е казано във форума, че само мога да го препотвърдя и да му изкажа благодарности.

 

P.S. Ако има останали стикери бих си брандирал колата с гордост,  защото е сертификат за професионална работа.   

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Навръх първи май ми светна чек енджина.... Преди пътуване. Пепино реагира веднага, закачи колата и направи диагностика - оказа се датчик за диференциално налягане (на ДПФ-а).

Минах едни 400 километра... после го смених.

Пепино, благодаря ти за реакцията и отношението, наистина!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Пепино,

Имам нужда от вашата помощ за една Skoda Octavia Combi 1.6 TDI green tec Ambition нов внос от Германия.

Опитах да пиша на лични, но ми даде съобщение, че пощата е препълнена..Може ли са се свържем някак си :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пепино,

Имам нужда от вашата помощ за една Skoda Octavia Combi 1.6 TDI green tec Ambition нов внос от Германия.

Опитах да пиша на лични, но ми даде съобщение, че пощата е препълнена..Може ли са се свържем някак си :)

Телефон O888 9OO 96O. След 11ч всеки делник. :) Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 седмици по-късно...

Пепино,

Едно голямо благодаря. Само да кажа не че ще е изненада, но този човек е професионалист от висока класа. Днес ми отдели близо 3 часа да не кажа и повече въпреки, че беше затрупан с работа. Мога да кажа само едно ГОЛЯМО БЛАГОДАРЯ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Благодаря ти Пепи за отзивчивостта и ценните указания и разяснения, които ми даде по телефона за настройката на моята ГНП след смяна на две от уплътненията на капака и средната част. :PDT_Armataz_07:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Много съм доволен от работата на Пепино по моя автомобил... При първото качване не можах да осъзная какво се случва, но колкото повече карам, толкова повече се разширява усмивката на лицето ми. 

       Същото се случи и при мен . Усещанията са същите, както и усмивката. 

След като другарят Пепино "чифтоса" и мойта кола не спирам да и се кефя и да се перча по магистралата . Колата стана неуморна и линейно-прогресивно дърпаща на 3-та,  4-та и 5-та . Не ми се изпада в подробности , но усмивката ми продължава да се разширява... :) 

Много благодарности -  много доволен !!! :banana_beer:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.