Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Pepino Racing Team


gogata

Recommended Posts

За пореден път се убедих, че колкото и суперлативи да има в темата - винаги ще са малко за Пепи. Той е един голям ЧОВЕК, винаги насреща, винаги готов да помогне, да те измъкне от ситуация и да свърши всичко перфектно. Пепи благодаря!

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
  • Отговори 377
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • b3lq7a

    28

  • Mishelle

    23

  • PRR

    15

  • shaft

    15

Пак съм аз... И пак да благодаря на Пепи и Пепо! Служебната се оказа резко за смяна на задни накладки. Знам, че винаги има кола на подемника, ама като няма към кой да се обърна за съдействие - пак се озовах в сервиза. Дадоха ми един гущер и всичко необходимо и докато разкачахме апарата, накладките бяха поръчани. С малко съдействие от Пепо (че се беше закучил един от болтовете), нещата се случиха. Колата спира доволно и...не свири/стърже вече.

Т'ва ме чака и с моята кола, ама да видя кога ще сколасам да измуфтя място в графика или ключа от сервиза за уикенда... @The Best Forman - кажи, ако имаш време да те ползвам за наглеждащ/коригиращ началник :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпреки, че досега Пепи не се е налагало да се намесва по моята кола на няколко пъти съм го ползвал за диагностика и консултации и винаги е помагал с каквото може и то в доста, да ги наречем, странни часове. Мерси за което :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес бях при Пепи и ми обясни всички подробно, провери всичко обстойно и беше доста отзивчив и евала да детайлната информация, която ми даде -  голям човек

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 години, когато застудееше яко през зимата и колата останеше навън за час-два, отказваха централното заключване и стъклата на двете десни врати. При положителни температури проблема изчезваше. Предположих, че модула в предната врата е дал фира. Той управлява и задната от същата страна. Свалих го и го занесох на Пепи. Нямам идея какво е правил по него, но след неговата намеса и на северния полюс да ида, проблема от тогава го няма.

 

Не бях карал колата 2 седмици. Отваряйки шофьорката врата ми направи впечатление, че не светна плафона в купето. Не светна и осветлението в долната част на вратата. Дадох на контакт - нищо не се случи. Ясно, акумулатор. Смених го. Отварям шофьорската врата, пак нищо не светва. Гледам макси дот-а - работи, но не отразява отварянето на вратата. Пробвам да заключа от дистанционното - заключват се само десните врати. Стъклата на десните врати работят, но само ако ги управляваш от съответните врати. От шофьорската не тръгват, от нея не мога да управлявам и страничните огледала, както и подгрева в тях. За капак на всичко не работеше и мигача в шофьорското огледало, а ключалката в багажника сработваше когато си поиска (заради централното заключване). Закачих Vag-Com и видях грешката - няма комуникация с модула в шофьорската врата, а от там няма комуникация и със задна лява врата. Първо прегледах бушоните - всички бяха здрави. Викам си, явно е прекъснат някой кабел в маншона при колонката на шофьорската врата. Разглобявам вратата, кабелите в маншона са здрави. Видях, че всички отиват към модула във вратата, включително захранването на огледалото, подгрева и мигача в него. Кофти работа. Модули втора употреба на пазара почти няма, а нов е ХХХ пари. Свалих модула и го дадох на Пепи. Отново нямам идея какво е правил, но проблема се оказа точно в него. И сега отново всичко работи така, както трябва.

 

Та така. Голямо благодаря на Пепи. За пореден път доказа, че може да оправи това, което мнозина не умеят. Респект и поклон за което :)

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Вчера бях при Пепи за даунгрейд на дизелгейстски софтуер на моето Йети 2.0TDI.

Коректно отношение от телефонната консултация до извършената процедура! 

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам вече за кой път, но пак да си кажа: "Благодаря!"

След смяната на задните накладки на служебния Опел и преди т'ва подмяна на дискове и накладки на оборотния vRS с който обикалях 2 седмици, дойде време и за моите спирачки. Понеже няма как да остана без кола през седмицата, а и графика при Пепи е, меко казано, пълен, единствено възможния вариант беше да подменим накладките през уикенда. @The Best Forman го замъкнах на сила в неделя следобедно до подемника в сервиза. Оказа се, че му загубих деня и постудува заради мен, защото мислех, че @Pepino има ангажименти. В крайна сметка, колата си получи пълният комплект накладки с до блясък изчистени главини и болтове, медна грес навсякъде, където бе нужно и...абе, перфектна работа с 2 думи ѝ се случи!

А накрая, понеже си бях взел и зимните гуми, и те "намазаха"! Почистени от мизерията и напомпани перфектно, се качиха на колата и вече всичко е готово за зимата!

Големи благодарности на тези двамата, че отделиха време в неделя за моите глупости!

За пореден път се убедих, че покупката ми на Шкода през 2002-а година е била много ценна!

Освен, че ми доставя ежедневно удоволствие от ползването на тази безпроблемна кола, ме срещна с еб@ти готините хора! Клиширано е, ама си е привилегия да Ви познавам!

 

IMG_20211114_134400_1.thumb.jpg.4003fc0622ad3a8e8ba36ef0a49c019f.jpg

 

Редактирано от zloQQ
  • Одобрявам 4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Да се включа и аз с благодарностите към Пепи @Pepino и Пепо !!!

За пореден път, спасяват Немъртвия а.к.а. Отпадъка, от дългоочакваната му кончина, а мен от покупката на автомобил в неподходящ момент !!!

Излишно е да казвам, че диагнозата бе поставена още по телефона, а в сервиза само бе потвърдена !

Приеха ме по спешност в Петък вечерта, след като Немъртвия получи сърдечен арест насред бул.”Драган Цанков”…

Оказа се, че Богу дух е предала само помпата в резервоара, а Немъртвия е оцелял и се размина със срещата със Свети Петър /Надин/ за пореден път.

Днес сутринта, бях зарадван по телефона с думите: Готов е, когато искаш ела си го вземи !

Като си видях старата помпа, почнах да се чудя как изобщо е мърдала проклетията…

Сега, Гадината мърка като котенце и отново дразни всички по улиците на София, а аз си скубя косите, как да я уморя :D

Благодаря ви момци, големи сте !

 

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 30 минути, Боре написа:

 @Pepino 

.... аз си скубя косите, как да я уморя :D

...

 

Ще ти дам джокер - с чук ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
  • 2 седмици по-късно...

Магьосник! Закупих Шкода на която някой беше направил такъв мармалад със софтуера, че се беше наложило да залепят тиксо на лампата за подгрева, защото е мигала. Пепи успя да възстанови нещата. Голям си! Респект!

IMG_20220128_114448.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Няколко пъти посещавах сервиза през последните 2 седмици. Нямам проблем с колата, но имам проблем с акъла си. Та Пепи обърна внимание на всичките ми софтуерни прищевки, даде ми адекватни съвети и реализира желанията ми по възможно най-добрия и професионален начин. Благодаря ти, Пепи, ГОЛЯМ си!

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Mishelle написа:

... софтуерни прищевки, даде ми адекватни съвети и реализира желанията ми по възможно най-добрия и професионален начин. ...

Сподели за какви прищевки иде реч, тури 1-2 снимки... Баси скръндзата си 'начи!

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато мога и имам, винаги слагам и снимки. Ама пусто, тук не снимах екрана. Не за друго, а защото нищо не вдявам от него. :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
  • 3 месеци по-късно...

Дойде и моя ред :) Мицьо реши, че след "перфектните" италиански пътища вече не харесва родните и почна да почуква. След бърза консултация с Пепи и кратък преглед диагнозата беше амортисьори. Разбрахме се, поръча и набързо се разбрахме за смяната. След свалянето старите изглеждаха така:

20221018_122256.thumb.jpg.e4a88aa1f09969e627c0420035ccb056.jpg

Единия омаслен, но пък се разгъваше сам, другия сух, но пък идваше "леко къс" :) За 110к км толкова. Накратко и двата си бяха пътници. Докато вървеше операцията по замяната излезе и заминала биалетка на стабилизаторната щанга от дясно, съответно и тя беше подменена. 

Споменах, че и акумулатора е позаминал, беше замерен и се оказа с цели 15% живот. Новият беше поръчан и доставен докато амортисьорите се монтираха. 

И, понеже така и така лафа вървеше стана дума за обслужването на халдекса. Според ЕТ същия е обслужван редовно. Мисля да оставя снимковия материал без коментар:

20221018_124710.thumb.jpg.c906fb2df5baedb912b06a37db5adc58.jpg

20221018_124736.thumb.jpg.47fbb97691459d187d5645cd371613ae.jpg

20221018_125823.thumb.jpg.23f865124cbbc62d378bf829a42b64a9.jpg

20221018_125826.thumb.jpg.21be7ba4631945f381288f2a03f94a79.jpg

 

Ами - благодаря момчета! Сега колата не тропа, а и е готова за зимата.

20221018_124714.jpg

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, The Best Forman написа:

Какви са тези сополи , да не е настинал в Италия ?

Т'ва е от Ковид-а. ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе явно от ЕТ са забравили да сложат първа, втора и бустерна доза от ваксината :D 

  • Благодаря 1
  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 18.10.2022 г. at 16:03, PRR написа:

Дойде и моя ред :) Мицьо реши, че след "перфектните" италиански пътища вече не харесва родните и почна да почуква. След бърза консултация с Пепи и кратък преглед диагнозата беше амортисьори. Разбрахме се, поръча и набързо се разбрахме за смяната. След свалянето старите изглеждаха така:

20221018_122256.thumb.jpg.e4a88aa1f09969e627c0420035ccb056.jpg

Единия омаслен, но пък се разгъваше сам, другия сух, но пък идваше "леко къс" :) За 110к км толкова. Накратко и двата си бяха пътници. Докато вървеше операцията по замяната излезе и заминала биалетка на стабилизаторната щанга от дясно, съответно и тя беше подменена. 

Споменах, че и акумулатора е позаминал, беше замерен и се оказа с цели 15% живот. Новият беше поръчан и доставен докато амортисьорите се монтираха. 

И, понеже така и така лафа вървеше стана дума за обслужването на халдекса. Според ЕТ същия е обслужван редовно. Мисля да оставя снимковия материал без коментар:

20221018_124710.thumb.jpg.c906fb2df5baedb912b06a37db5adc58.jpg

20221018_124736.thumb.jpg.47fbb97691459d187d5645cd371613ae.jpg

20221018_125823.thumb.jpg.23f865124cbbc62d378bf829a42b64a9.jpg

20221018_125826.thumb.jpg.21be7ba4631945f381288f2a03f94a79.jpg

 

Ами - благодаря момчета! Сега колата не тропа, а и е готова за зимата.

20221018_124714.jpg

По предписание от Шкода официалните/оторизираните сервизи не чистят тази цедка... Точно както на 4та версия Халдекс или няма, или не се сменя филтъра...! Виж си и версията на софта на халдекса, ако не е последната търси ъпдейт!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да повярвам, че по предписание не се чисти. Това ще означава, че тая гряс запушва помпата и тя просто не работи. Или, другия вариант, маслото спира да циркулира, т.е. не се охлажда, което ще има същия краен резултат - потрошен халдкс. Пълна кретения.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, PRR написа:

Не мога да повярвам, че по предписание не се чисти. Това ще означава, че тая гряс запушва помпата и тя просто не работи. Или, другия вариант, маслото спира да циркулира, т.е. не се охлажда, което ще има същия краен резултат - потрошен халдкс. Пълна кретения.

 

 И на мен ми беше трудно да повярвам, но лично видях на компютърната им програма предписанията за обслужване на халдекс 5 от производителя Шкода! Пишене - не чистете филтъра! Защо е това на всички е ясно, скъсен живот на халдекс диференциала. Примерно на халдекс 4ри(на Йети-то ми). Същият халдекс се слага на Волво xc60(по спомен), но там по предписание се сменя не само маслото, а и филтъра. Пепи набави филтър и капак за филтър с болтове за конкретното Волво(тъй като не се предлагат от Шкода). С известно преправяне/разнитване/рязане и тн го направи обслужваем халдекс, както е на Волво! Това, което тогава от ЕТ ми отговориха беше, че конструктивно е сметнато от производителя, ресурса на диференциала да е достатъчен за ресурса на автомобила и по тази причина не се сменя филтър. Но в briskoda.net има доста писано за Х4 и проблемите при несменяне на този филтър - живот между 150 и 200к км и след това просто нов халдекс ;). Предполагам няма да е много различен казуса и с непочистването на цедката на Х5.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи типичното за новите автомобили - да изкарат гаранцията от 150к км и след това нова :(

Но пък си намерих къде да я чистя и се надявам да изкара повечко ;) 

Айде, че много разводнихме темата на Пепи и ще трябва почистване. 

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.