Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Pepino Racing Team


gogata

Recommended Posts

  • Отговори 377
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • b3lq7a

    28

  • Mishelle

    23

  • PRR

    15

  • shaft

    15

Днес Пепи ми направи дневни през халогена на 50% на октавията. Скоро ще прави и Йетито "чипосано"!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пфуууу, значи само мен ме прецака с 92%.... Амаааа, той толкова разбира, кво да правиш!

 

 

П.С. Иво, на 50% не е ли слабо ?!?

Редактирано от Боре
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питах го как са твойте Боре, да ми ги направи така ама не помнеше. Пробвахме различни % - на 30 беше слабо, а на 100 силно. По моя преценка ги направихме на 50%. На теб габарити и табло светят ли ти?

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък искам да похваля Пепи, понеже днес успя да ми активира темпомата. Иво ако си караш на халогени нормално каква е разликата? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споко бре, аз с горния пост си го бъзикам Пепи, че съм му сърдит за снощи..., предател... :)

 

Да Иво, светят ми и табло, и габарити /предни и задни/ ама аз така искам, и копчелъците...

И наистина, на 92%, светят достатъчно силно, но и видимо по-слабо от на 100%, което е чудно, въпреки малката разлика. Абе, с една дума - перфектно.

Иначе, Пепи, каквото не си се сетил, това не ти е направил, при това - от първия път!

 

И пак съм му сърдит "Яз те Тебе чекам, дома да ми дойдеш, а Ти не доаждаш..." . Он си знае... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прецених, че не искам да свети купето и габарити и си ги оставих без... ДДЗ(де да знам), ако не ми харесва ще му досаждам пак! Много ми нагряваха късите, а ми предстоят едни 1,5х км края на седмицата и другата на 02ката, затова го напъвах Пепи да я закачи. Даже ми стана малко неудобно, че го занимавам имаше си друго до главата, но ги нагласи! Мерси още веднъж Пепи :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И наистина, на 92%, светят достатъчно силно, но и видимо по-слабо от на 100%, което е чудно, въпреки малката разлика.

В природата на човешките сетива е заложен логаритъма. За наш късмет :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 на доволните клиенти от Pepino racing team! Днес сменихме чипа на о2-ката. Тръгна много по-добре да поема в ниските и се кара по-леко колата, усеща се повече мощност в целия диапазон на оборотите. Доускорението на 3та и 4та се промени осезаемо! Скоро ми предстои дълго пътуване с нея и след това ще дам по-точни отзиви и за промяна в разход и във вървежа на магистрала! 

 

Подготвяме и Йетито, след 2 седмици и то ще е с нов чип!

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя нямира повече разлика и отмен! В началото като и казах какво ще се прави с октавията вика стига, тя добре си върви, не се занимавай и тн женски истории... Днес се повозихме доста с нея и каза че разликата със стария чип е огромна и не може да я познае - по женски казано била друга кола! Започна да пита кога и на Йетито ще направим чип, че то вече вървяло много по-малко от октавията в момента! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера дадох едно кръгче на ветеринара ми с октавията, да пробва новия ми чип. Той има е46 2.0д автомат 2005та 150кс с чип на 180кс. Слезе с окорени очи и каза, че неговата кола не върви пред моята. Днес вече Пепи му прави нов чип! 

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След вече три месеца с новия софтуер мога да кажа, че продължавам да съм супер доволен, а колата продължава приятно да ме изненадва с новопридобитите си способности.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече имам възможност да ремапвам и EDC 17 и MED 17 -само през ОБД /диагностичната/ букса!

БЕЗ ОТВАРЯНЕ НА КОМПЮТЪРА!    Да живее прогреса.

 

В края на лятото и октавия 3 рс ще може да бъде стресната :) Но с работа на масата все още.

 

Лятото е в разгара си, а Октавия 3 RS вече е на разположение за ремап през OBD при мен.

Да живее прогреса! ;)

 

п.п. Както и всички компютри преди нея ги правя, естествено. :doubleup:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:) Мнооого,голямо сърце трябва да имаш,за да рискуваш по ОБД да записваш ЕДЦ 17. Евала.

Аз още не рискувам,въпреки,че техниката позволява това. Има голям шанс да се убие компютъра при записване през обд.И после не можеш да го възстановиш,защото не си го прочел чрез буут и нямаш цял бекъп. Кофти става много.Мен ме е страх. Предпочитам да не взема 1000лв,отколкото да умажа компа. После търси такъв комп,от такава кола,ама да е със същия софт,че му отвори компа,с буут му тегли инфото ,че го наливай на убития и я запали...страх ме е мене. А ти и без това си добър в ровичкане вътре в компа. Това ти е хобито отдавна.

Не те уча какво да правиш,просто ти давам съвет,да отваряш компютъра,да приспиваш процесора с буута и да си бачкаш на спокойствие и сигурно.Записване през обд на 17-ките е много рисково.Много проблеми и неприятности с клиентите възникват като се убие компа :)

А за Октавия рс като мойта с Континентал през обд да се изтегли или запише информация.....няма как да стане.Не съм чувал.Уточнявай,че току виж някой тръгнал към София-говоря за тез от нашия район на България с новите гаранционни рс-и.

Ако си вложил много пари ,съм ги смятал,трябва да имаш поне по 3 коли на ден,че да спечелиш някой лев.Като сметнеш и 1000 евро на година ъбдейти.

Много скъпо е да се занимаваш с това.

Евала и се радвам,че имам приятел,който е решил и навлиза сериозно в материята.Надявам се да помагаш за напред. София е голям град и има много работа там. В провинцията за съжаление нещата стоят по друг начин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:) .страх ме е мене. А ти и без това си добър в ровичкане вътре в компа. Това ти е хобито отдавна.

 

Професия колега,професия му е отдавна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, че може да прочета и запиша EDC17 по OBD не означава, че така го правя. Естествено, че се прави бекъп задължително. Това е ясно, но благодаря за съвета все пак.

А що се отнася до инвестицията - да, сериозна е, но не може да се занимаваш професионално с нещо и да нямаш необходимата апаратура. А от тази по-добра няма! Ама и това е ясно, "с трици маймуни не се ловят". ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лятото е в разгара си, а Октавия 3 RS вече е на разположение за ремап през OBD при мен.

Да живее прогреса! ;)

 

п.п. Както и всички компютри преди нея ги правя, естествено. :doubleup:

 

Лятото е в разгара си, а Октавия 3 RS вече е на разположение за ремап през OBD при мен.

Да живее прогреса! ;)

 

п.п. Както и всички компютри преди нея ги правя, естествено. :doubleup:

Това да го разбирам,че вдигаме конете без да ми падне гаранцията .................Така ли???????????????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дилърът ще разпознае софтуерната интервенция, дори да е направена по кабел.

Ще ти отпадне гаранцията.

 

За Октавия 3 РС дизел ремапа е възможен на този етап без проблем. За бензин със следващият ъпдейт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбрах точно.

1.За бензинови РС3 няма за момента въобще възможност.Само за дизели.

2.На по-късен етап ще има и за бензин РС3,но гаранцията пада,нали така

3.Ако правилно съм разбрал по-горе написаното не ми е ясно какво предимство е буксата в сравнение с компа след като гаранцията ще замине и при двата враианта?????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.