Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Бояне,благодаря ти за хубавите думи. Радвам се, че съм успял да помогна.

Поздрави.

  • Отговори 384
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • b3lq7a

    28

  • Mishelle

    24

  • zloQQ

    16

  • shaft

    15

Публикувано

Пепи, да ти благодаря и тук! Определено ще се съобразя със съветите ти :PDT_Armataz_07:

Публикувано (Редактирано)

Пак доволен, Йетито взе та стана припкаво след успешната намеса на Пепи! Голями благодарностти, скоро ще съм подробен в мнението си, но на първо каране е много приятно!

Редактирано от b3lq7a
Публикувано

Пиши му на лично съобщение. Ще ти отговори.

Благодаря

Публикувано (Редактирано)

След като мина 1 седмица мога да споделя впечатления от ремапа на Йети 1.8ТСИ. Върви без резки пикове, развърта се плавно и колкото по-високи са оборотите толкова повече дърпа. Заради притесненията ми за скоростна кутия, маховик, дифове и тн механика софтуера е направен да не се засилва много в ниските и до 2500оборота след което плавно се вдига мощността и върви равно до малко след 5500оборота. За мен е важно и да не се развърта турбото в ниските заради офроуда, там не е добре да се въртят гумите при всяко потегляне. Колата след 2500оборота върви доста повече, ускорението й е доста по-добро. Стана динамичен автомобил, приятен за каране, с лекота до-ускорява. Няма нужда да сваляш от 6та за да ускориш при изпреварване. От 100км/ч на 6та си дърпа като преди на 5та. Вече свалиш ли надолу до 4та от 100км/ч тръгва много и до 160км/ч е доста бърза. Гледам да не права резки стартове и въпреки това като задържиш на 2ра от 30-40 до 80-90км/ч се изстрелва с лекота. Като налягане стига до 1бар. Не е мерена, но настройките са като за 200к.с. и 310нм. Разхода е трудно да се прецени, но като цяло не виждам разлика или ако има е минимална. На моментен с постоянна скорост на ниски обороти дава по-нисък. За сметка на моментния при ускорение, който се вдигна. Но пък и времето за ускорение е по-малко, така че средния разход няма да е много различен.Моя комп е от последно поколение и за ремапа се наложи сваляне. Цялата работа със сваляне-качване стана за 15мин. Довелен съм от Пепи и след 2 добри ремапа на мой коли и 1 на приятел мога да го препоръчам на всеки мераклия за повече коне.  

Редактирано от b3lq7a
Публикувано

Благодаря на Пепи,от името на баща ми и на мен самия разбира се,за ремапването на Хонда C-RV.

Един възрастен човек си тръгна с усмивка и удоволствие от шофирането. :) .

  • 4 седмици по-късно...
Публикувано

Пепи ... най-после ( след две седмици ) ми се отвори възможност да пробвам буса на по-дълъг път.

Днес се прибрах от двудневен воаяж до Гърция.

... Първи впечатления след около 1000 км пробег :) :) върви като змей ... набира се като лек автомобил при това без грам дим.

НО ... се появи един голям проблем ,за който имаш вина ... 5-та скорост много бързо окъсява.

Иска 6-та скорост

Та в тази връзка ... кажи кога да мина ... ако може с ВАГкома да ми активираш една 6-та скорост, че така не се издържа.

... Пепи гоЛем си, да илядиш ;)

Публикувано

Преди известно време в мен се зароди нужда от повече мощност и след много умуване се обадих на Пепи да видим, какво може да се случи с моя параход.

За мое огромно съжаление първата интервенция беше неуспешна поради някакъв секюрити ъпдейт на компютъра и така си карах нещастен до преди две седмици. Въпросната събота Пепи си игра цял ден с пустия му компютър, но накрая го пребори :dance: 

Идеята ми беше да се направи малко увеличение на мощността 15-20 коня, но на Пепи не му отне много време да ме убеди да я направи 200 коня. Желанието ми беше да се запази кривата на мощността, което се и случи.

Най-приятна част беше когато дадох на жена ми да покара колата /дуднеше ми месец, защото ще го правя/, реакцията и беше "ууууууууууууууууууууууууууууу ааааааааааааааааааааа мале как набира само" :D 

 

Голям кеф!

  • 2 месеци по-късно...
Публикувано

Вчера се чух с Пепи, относно "внезапната смърт" на един светофар на количката ми. OCTAVIA 1, 1,9 TDI. Днес, след диагностика и смяна на реле 109, пак ще джиткам доволен привечер или утре, че така или иначе колата е в бокса за смяна на ангренажен комплект, масла, филтри, течности и 4-те амортисьори.

Благодарности за бързата реакция, возенето и лафа ;)

  • 4 седмици по-късно...
Публикувано

Да ти са честити новите подаръци и много работа да свършат!

Публикувано

Със здраве да се ползват!

Публикувано

...Щом Бабати Марта го носи , значи със сигурност си го заслужил ;)  Да са ти честити!

Публикувано

Честито! И да се разширява гамата от марки и модели

Публикувано

...резисторите в пликчето и те много важни... :tongue_1:

Публикувано

Честито Пепи! Със здраве да си ги ползваш! 

Публикувано

Mалко със закъснение да се включа и аз. Пепи освен, че ми пипна Йетито (с подобни впечатления съм за вървежа като колегата b3lq7a по-горе) , оказа и голяма помощ покрай решаването на проблема със втората сонда. Светеше "чека" заради монтирането на HJS метален kaтализатор и махането на предкатализатора. Винаги се е отзовавал на секундата като възникваха въпроси  :help:  , дори и понякога да съм се усещал, че ставам досаден..........Голямо благодаря, Пепи :PDT_Armataz_07: .

Публикувано

Вижте какво ми донесе Баба Марта:

 

Пепка, ако на 3тата снимка правилно забелязвам и емблемата на Ford :smoking_1: ....Марто (mRt) да му мисли  :moto:

Публикувано

Пепка, ако на 3тата снимка правилно забелязвам и емблемата на Ford :smoking_1: ....Марто (mRt) да му мисли  :moto:

 

:plate_spam:  ....

 

:hello:   :crazy:

 

036700433-big.jpg?r=0

Публикувано

Марто, да не би да наричаш Снежанка хладилник?!? Недей така с лошото, че да не вземе хладилника да те отстреля.....на Калояново :tongue_2:

Публикувано

Марто, да не би да наричаш Снежанка хладилник?!? Недей така с лошото, че да не вземе хладилника да те отстреля.....на Калояново :tongue_2:

 

Не ! .... това е фризер  :crazy:  .. пуцай смело..... ;)

Публикувано (Редактирано)

...Още един много доволен от "Pepino Racing Team" ;),  Благодаря на Пепи, за цялостната диагностика, доброто обяснение на всичко което го попитах (обяснено като за лаици като мен). И естествено за последвалия Ремап, от който съм много доволен. Не , че преди това беше зле, но след ремапа колата стана много приятна за каране.
Голямо Благодарско пак за отделеното време и внимание   :doubleup:

Редактирано от NightWalkeR
Публикувано

Пепи е голям човек!!! Няма думи с които да опиша това, което искам!!! Пепи, живи и здрави всички, батко!!! Много много много благодаря за помощта!!!

 

От мъртво табло, давено, го съживи до състояние ново!!!

 

Поздрави

Публикувано

Много доволен от колегата. Реши ми проблема с EGR-а перманентно след като много хора ме върнаха заради "страшното" ecu simos. Пепи, скоро може пак да се видим, но този път за ремап. :)

Публикувано

Като махнахте агр-нали махнахте и дпф-а.

Агр-а играе мн.важна роля да не се задръства дпф-а.

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.