Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Pepino Racing Team


gogata

Recommended Posts

Здравейте, Колеги,

 

Имам питане към вас, от едно известно време съм в постоянно лутане по сервизи и проблемът не може да бъде отстранен. Става дума за Октавия Тур 1,9 ТДИ 110 к.с. Свети постоянно чек индекса, като от време на време и се усеща търбината да спира, Смених всевъзможни датчици, почиствах ЕГР, сменях дебитомер и какво ли не, проблемът все още седи, като в допълнение в интерколернат тръбна има масло, моля за съдействие къде бих могъл да закарам колата и адекватно да ми решат проблемите, а не първосигнално да се сменят датчици и дебитомери без резултат

Колега, пишеш в правилната тема, но звънни на човека, де: 0888 900 960 - търсиш Пепи и оправяш колата ;) действай... Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 377
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • b3lq7a

    28

  • Mishelle

    23

  • PRR

    15

  • shaft

    15

С известно закъснение и аз искам да благодаря на Пепи за работата по моята Октавия 1. Закарах му я с популярния проблем с топлия старт. Прочете я, предложи ми и ремап. В крайна сметка оправихме и паленето и вървежа и вече 2 месеца колата лети!

 

Пепи, супер си! :)

 

Влади /със синята Октавия 1/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да благодаря от името на един приятел, който пратих при Пепи за преглед на една Октавия 1. Всичко е перфектно, както винаги!!! Много благодаря, човекът е много доволен!!! Много!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След толкова много време и с огромно закъснение, най-после и аз, да благодаря на колегата Pepino!!!

След много молби от моя страна, човекът се съгласи и свърши следното:

1.Първо, ми чипоса чистачките /вярно, че преди един месец, аз ги смених с нови, от ЕураТек/, но сега, чистят по-добре и се движат по-леко, някак "без усилие", а и са по-тихи;

2.Второ, чипоса ми и клаксона /вярно, че "malkia" - Коцето, преди два месеца, смени "тромбите" с нови, оригинални - старите се разпадаха/, но сега звучат някак по-силно и по-плътно...;

3.Трето, чипоса ми стелките /вярно, че аз ги смених с оригинални гумени, от ЕураТек/, но сега, сякаш по-лесно се чистят и по-лесно съхнат.

Като цяло, съм много доволен!!!

Помолих го, да ми чипоса резервоара за гориво /то, с тези 50 литра вместимост, за къде по-напред, пък и разхода да намали, поне малко/, обаче се оказа, че няма необходимия софтуер /още не бил излязъл/, пък и резервоара бил от двете страни на задния мост, а можело да се чипоса само от едната страна /там където имало букса/.

Накрая, си отворих устата и за двигателя и повече "кончета" - отговора беше "+30 коня и +15 литра на 100 км.разход"...

Не че е лош мапер, ама от 3600 кубика, да извадиш едва 30 кончета..., с разход 47/100, е - а мерси, дето се казва...

 

Опссс, за малко, да забравя!!!

Като компенсация, за неуспешния тунинг /чипосване/ на двигателя, ми предложи "автоматично отваряне и затваряне на twin door-a".

Щял да ползва двигател от Фабиа 1.2 TSI и да го монтира в дясната кутия на багажника на Съби /в лявата е акумулаторът/, та да има и баланс.

Разказа ми, за столичен зъболекар, който имал Фабиа с такъв двигател /казвал и Синьото Бебе или Синята Баба, не запомних/, и го бил направил да се сваля лесно /на "шейна", като старите касетофони/, та да си го ползва според нуждите - да движи Фабиата, или зъболекарската машина...

Та, така - още се колебая.

Но, едно е сигурно - Pepino е Голям, това е правилния човек, за ремап /чип-тунинг/.

Редактирано от Боре
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И от мен благодарности на Пепи за помощта, която ми оказа и прегледа на компютри/диагностика на 2 коли :)

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отличен специалист. Веднага щом направи диагностиката му стана ясно за проблема.

Дефектирал актуатор и зацапана турбина.

Отстрани неизправностите и сега колата върви по различен начин.

Хиляди благодарности.

Точен и разбран човек.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Искам и аз да изкажа благодарности към Pepino.

 

Имам малък проблем с мощността и паленето на Шкоди и предпочетох да се консултирам с форума което ме отведе при него. След дълго тормозене под формата на 3-4 дни, най-накрая успяхме да се срещнем и да я закачи. Констатира проблема (актуатора на турбото), обясни ми какво трябва да направя и как. Много подробно и внимателно обяснява кое, как, къде. С една дума ПРОФЕСИОНАЛИСТ

Много благодаря.

:doubleup:

Весели празници на всички!!!

:plate_skoda:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пореден път да благодаря и от мое име!!! Много много точен човек!!!

 

Също така и от името на един приятел искам да благодаря, със едно субару 2015 - СУПЕР МНОГО е ДОВОЛЕН от чип тунинга!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човекът е доста зает. По-добре директно по телефона или на мейла тук:

 

pepino@pepino-racing.com

0888 900 960

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дойде и моят ред да благодаря на Пепино.

 

В Петък 14.04.17 тръгнха от София за Силистра. До Плевен - всичко нормално. Някъде по средата между Плевен и Бяла усетих, че нещо става и колата не върви както трябва. По едно време усещам, че стрелката на оборотомера стига малко преди 3000 оборота и до там. Двигателя ръмжи а колата, не ускорява - никакви лампи не светят по таблото. Помислих си, че скоростите се предадоха и нещо буксува в кутията. Стигнах Бяла, отбих на първата бензиностанция, бях с тайната надежда, че като изгася и пак запаля може проблема да се реши - да, ама не. Тръгвам от Бяла за Русе. Колата пак не е ок, но сякаш е малко по-добре в ниските. Тръгвам да изпреварвам един Тир веднага след кръговото в посока Русе, колата се наема, стигам до задните гуми на ремаркето и силата и свърши. Десен мигач и отзад на опашката. Изкачвам стръмен баир. Имам чувството, че съм забравил да вдигна котвата, колата е анемична, с пълна газ достигам до престижните 60 км/ч, стоплих че проблема не е в скоростите, а в липсата на турбо. Тогава се обадих на Пепи и го помолих за бърза консултация. По даденото от мен описание стана ясно че от няколко километра карам "чист дизел" без турбо. Обясни ми какво и къде да разгледам и след кратък оглед проблема лъсна- спукат маркуч към актуатора. Закрепих положението с малко скоч, както Пепи ме посъветва и о, чудо - колата отново тръгна както преди.

 

Жив и здрав да е Пепи, че беше на разположение и че винаги е готов да помогне на колега в беда.

 

Весели празници на всички!

Редактирано от stanley
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много евала на Пепи , за всичко което направи за мен последните няколко дни!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още един доволен от Пепи! Само че с Пежо...с панорамен покрив :)

Мерси и от мен за съдействието!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес бях при Пепи с Octavia 1.9 TDI 90к.с., за сега съм много доволен от вървежа на колата, върви много по-добре и не пуши Пепи си разбира от работата.

Редактирано от danielts
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още един доволен от Пепи.
Мерси за компютърната диагностика и ценните съвети!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет :) И аз да благодаря на Пепи за разумните 17-18 коня към изстрадалата ми кака Шкода ;) Ускорението се случва плавно и безотказно, мисля, че ще постигнем точната цел - а именно - да не стоя в кервани и други феномени, предизвикани от тир-и, камиони и какво ли още не..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 седмици по-късно...

Пепи, Пепи,

Първо благодаря за търпението, всички искрени съвети и отделено повече от необходимото внимание, дори и в "натоварени до прекъсвач моменти"! Беше с мен от самото начало в избора на автомобила, макар и посред нощите (за О1 говоря).

Второ благодаря за ремапа (и там си ненадминат) - колата неможе да се познае с нова душа е. Благодаря и за съдействието с настройването на газта и това, че въпреки дъжда стоя там с мен и изгуби целия си ден, отново заради мен.

 

И сега последно ТРЕТО от вчера:

Благодаря ти, че отново аварийно, спешно и пак по тъмно се отзова за диагностика и оглед, та дори и тест на О2 2.0TDI, която аз реших да купя рязко, без да имам ни най-малка представа какво да търся като евентуални проблеми.

Благодаря ти за всичките съвети, благодаря и за съветите дори в личен план!

Продължавай в същия дух!

Ще го кажа, а и ще продължавам да го казвам на всеки, който "не е чувал" за теб, че ти си просто - БОГ на Шкодите (ваг автомобилите)!

Пожелавам ти още повече успехи, сили и здрави нерви за все така спорна работа

 

post-15035-0-90476100-1497041897_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Айде отново да драсна тук с благодарности към Пепи за съдействието при избора на автомобил за брат'чеда ми! Не е Шкода, но пък е VAG, хваща окото, бъкан е с екстри и дай Боже само да му се радва :)

Мерси Пепи! Отново имам да черпя!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Пепи, за пореден път благодарности от мен! Винаги готов да помогне, търпелив и с желание да отговори на всички въпроси (дори и нелепи по някога). Не са много хората като теб, заради което се радвам, че те познавам. Още веднъж - благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да кажа едно благодаря на Пепи. Колата отново се върна към живота и нормалното си вървене

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.