Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

След като вчера смених микрето на бравата на шофьорската врата, проверих студените спойки на платката в бравата и ги презапоих и всичко проработи остана една подробност която не мога да разбера от къде се оправя. Зумера за светнати фарове при отворена врата не работи. Има ли някой дея от какво може да е? Дали не съм видял някоя студена спойка и сега да ми прави проблем? Кажете колеги та да се свърши веднъж вече с тази брава, защото първо ме посъветваха че не подлежи на ремонт и си взех втора употреба, след което и тя отказа да работи сега си имам вече две профелактирани със сменени миркета и презапоени спойки на платката. Разглобявам вратата вече за норматив със затворени очи. Моля за съвет?

Редактирано от bakalovag
Публикувано (Редактирано)

а   сигурен ли си  че  зумера   ти работи ?

 

пробвай  да  подадеш   сигнал  на  кабела във  вратата   и  да  симулираш  отворена  врата  да  видиш  дали  всичко  работи  преди бравата.

Редактирано от minimalizum
Публикувано

Как да подам колега не ми е ясно. Кой кабел отговаря за зумера?

Публикувано

Колега, когато отваряш вратата на включени фарове, вадиш ли ключа от патрона на колата?

Публикувано

Колега не карам за сефте кола след 1990г. Разбира се, че вадя ключа от патрона!

Казвам след 90г., защото първата ми кола беше Толедо 94г. и имаше тази функция.

Публикувано

Добре колега, успех тогава :sorry:

Публикувано

А като отваряш вратата плафона светва ли?

Публикувано

Да плафона светва, светва и малкия плафон на вратата.

Публикувано

значи успешно си поправил бравичката и проблема не е в нея. Ако можеш закачи я на VagCom и направи тест на зумера

Публикувано

Видях колега че с VAG-com може и довечера ще го закача. Мисля че беше някъте в Instruments функцията за проверка.

Публикувано (Редактирано)

Колега, ела на някоя среща да се запознаем. Виждам, че си от града на липите. :)

Редактирано от pepino
Публикувано

Такаа,след проверка с VAG-COM всички уреди показват нормален тест и двата показателя на зумера работят с излъчващите звуци.Аз не знам защо не иска да работи при забравени включени светлини.

Публикувано

Хмм, странен филм колега. Дали отчита че изваждаш ключа? Като го извадиш светва ли ти плафона?

Публикувано

Не колега, и ми направи впечатление преди малко, а трябва да светват плафоните като извадя ключа?Защо не дава индикация за изваден ключ не светват плафоните?

Публикувано

патрона свали и почисти

има каруцарски болт-със секача действаш,другата е лесно

Публикувано

Да, като изгасиш и извадиш ключа трябва да светне :) Както bega4kata е написал, сваля се сравнително лесно. Аз моя го бях махал да го ремонтирам, че предния собственик бая беше творил по него.

Публикувано

Аз промих моя на Фобията без да го свалям с течност за размразяване на ключалки и от тогава щрака екстра (не знам за колко време)

Публикувано

Не можах точно да разбера колегата beg4kata какво искаше да ми каже с този каруцарски болт но сигурно като сваля ключалката ще разбера. Някакви особености имали,че не съм свалял до сега?

Публикувано

С цел сигурност патронника е закрепен към кормилната колона с болтове , на които главите са откъснати и при сваляне трябва да се разпробият .

Публикувано

 

Не можах точно да разбера колегата beg4kata какво искаше да ми каже с този каруцарски болт но сигурно като сваля ключалката ще разбера. Някакви особености имали,че не съм свалял до сега?

 

Колега за този болт във видеото ли става въпрос? Мисля че няма значение на каква кола е то захващането е идентично:http://www.youtube.com/watch?v=Kwrgru6JHPQ

 

Какво точно трябва да почистя и до къде да разглобя? Това което е показано във видеото ли трябва да направя?

Публикувано

Каруцарски болт значи-болт с обла глава.Тоест не може да се развие с ключ отгоре.Изглежда като нит отгоре.Това е може би местно наименование във Варна регион :sorry:

Публикувано

Разбрах те колега и по нашия край този тип болтове се казват каруцарски. Проблема е, че не разбрах какво трябва да и чистя вътре, дали самия заключващ механизъм, дали има някъде микрета които трябва да се чистят /сменят/ или в задната част на патрона трябва да почистя нещо по самото запалване?

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.