Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Зумер за включени фарове


bakalovag

Recommended Posts

След като вчера смених микрето на бравата на шофьорската врата, проверих студените спойки на платката в бравата и ги презапоих и всичко проработи остана една подробност която не мога да разбера от къде се оправя. Зумера за светнати фарове при отворена врата не работи. Има ли някой дея от какво може да е? Дали не съм видял някоя студена спойка и сега да ми прави проблем? Кажете колеги та да се свърши веднъж вече с тази брава, защото първо ме посъветваха че не подлежи на ремонт и си взех втора употреба, след което и тя отказа да работи сега си имам вече две профелактирани със сменени миркета и презапоени спойки на платката. Разглобявам вратата вече за норматив със затворени очи. Моля за съвет?

Редактирано от bakalovag
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а   сигурен ли си  че  зумера   ти работи ?

 

пробвай  да  подадеш   сигнал  на  кабела във  вратата   и  да  симулираш  отворена  врата  да  видиш  дали  всичко  работи  преди бравата.

Редактирано от minimalizum
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, когато отваряш вратата на включени фарове, вадиш ли ключа от патрона на колата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не карам за сефте кола след 1990г. Разбира се, че вадя ключа от патрона!

Казвам след 90г., защото първата ми кола беше Толедо 94г. и имаше тази функция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи успешно си поправил бравичката и проблема не е в нея. Ако можеш закачи я на VagCom и направи тест на зумера

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видях колега че с VAG-com може и довечера ще го закача. Мисля че беше някъте в Instruments функцията за проверка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ела на някоя среща да се запознаем. Виждам, че си от града на липите. :)

Редактирано от pepino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаа,след проверка с VAG-COM всички уреди показват нормален тест и двата показателя на зумера работят с излъчващите звуци.Аз не знам защо не иска да работи при забравени включени светлини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмм, странен филм колега. Дали отчита че изваждаш ключа? Като го извадиш светва ли ти плафона?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не колега, и ми направи впечатление преди малко, а трябва да светват плафоните като извадя ключа?Защо не дава индикация за изваден ключ не светват плафоните?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

патрона свали и почисти

има каруцарски болт-със секача действаш,другата е лесно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, като изгасиш и извадиш ключа трябва да светне :) Както bega4kata е написал, сваля се сравнително лесно. Аз моя го бях махал да го ремонтирам, че предния собственик бая беше творил по него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз промих моя на Фобията без да го свалям с течност за размразяване на ключалки и от тогава щрака екстра (не знам за колко време)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не можах точно да разбера колегата beg4kata какво искаше да ми каже с този каруцарски болт но сигурно като сваля ключалката ще разбера. Някакви особености имали,че не съм свалял до сега?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С цел сигурност патронника е закрепен към кормилната колона с болтове , на които главите са откъснати и при сваляне трябва да се разпробият .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Не можах точно да разбера колегата beg4kata какво искаше да ми каже с този каруцарски болт но сигурно като сваля ключалката ще разбера. Някакви особености имали,че не съм свалял до сега?

 

Колега за този болт във видеото ли става въпрос? Мисля че няма значение на каква кола е то захващането е идентично:http://www.youtube.com/watch?v=Kwrgru6JHPQ

 

Какво точно трябва да почистя и до къде да разглобя? Това което е показано във видеото ли трябва да направя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каруцарски болт значи-болт с обла глава.Тоест не може да се развие с ключ отгоре.Изглежда като нит отгоре.Това е може би местно наименование във Варна регион :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах те колега и по нашия край този тип болтове се казват каруцарски. Проблема е, че не разбрах какво трябва да и чистя вътре, дали самия заключващ механизъм, дали има някъде микрета които трябва да се чистят /сменят/ или в задната част на патрона трябва да почистя нещо по самото запалване?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.