Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Електрически проблем


vladimir_skoda

Recommended Posts

Здравейте колеги ! 

Имам проблем с моята фабия. При използване на някой eл.консуматор се появява спад на напрежението .Когато вечер на пуснати фаровете искам да си затворя прозореца спада напрежението и съответно се намалява силата на фаровете и на таблото ,вторият проблем е ,че понякога ми се случва за секунди в движение всички стрелки на таблото започват да се движат хаотично и всички лампички светват едновремено и после пак всичко се оправя.третия проблем ми е с хидравликата понякога се изгубва това се случва обикновено когато карам на много къси разстояния например да преместя колата на паркинга .На таблото ми свети индикация ,хидравличното масло е проверено. Колата е Шкода Фабия 1.4 mpi 68hp 2002 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На първо четене си проведи алтернатора на колко волта зарежда !

 Мерил съм го с мултицет с включени всички консуматори и форсиране повече от 14.01v =14.03v не качва 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То хубаво не качва , ама на празен ход до колко пада ?

Премери на акумулатора и на алтернатора и ако има повече от 0.3 В разлика дублирай плюсовия кабел от алтернатора до акумулатора , провери и в кутията над акумулатора всички гайки ли са добре затегнати и дали няма патина.

Колкото до таблото ... нямам никаква идея - може да е свързано с хлабава връзка точно при акумулатора , а може и да си има калпава спойка в самото табло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За премигването на фаровете при вдигане на прозорците и навиване на волана на място не се тревожи. При мен на Fabia-та и Seat-a се случва по същия начин. При k_visitor също на неговата Fabia. За стрелките на таблото имаше тема във форума с подобен проблем, потърси с търсачката. За хидравликата също разгледай пак беше писано по проблема. При мен когато на втора предавка правя някой завой и ми паднат оборотите под нормалните на празен ход също се опитва да се изключи.
Провери си бушоните които са над акумулатора да не са се разхлабили нещо и да не нагряват/стопяват платмасата, колега имаше такъв проблем при Октавия 1.

Според мен трябва да ограничиш проблемите до шашкането на таблото и хидравликата. (това с премигването мисля че всеки го има)

Редактирано от zizirixo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.