Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Изправяне на щети от градушка с PDR технология


Recommended Posts

Здравейте колеги,

колата на баща ми пострада доста тежко от градушката. Колата е на месец SUPERB :unsure: . Моля помагайте да намеря читав майстор дето ще я изправи така , не искам КИТ И БОЯ. Защото това ще е края на тази кола :wacko_1: :unsure: :unsure:  А толкова я чакахме да дойде , и сега бащата е посърнал . Много ви благодаря КОЛЕГИ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

За жалост, в България в момента няма специалисти. Всички са във Франция. Имат доста работа там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

колата на баща ми пострада доста тежко от градушката. Колата е на месец SUPERB :unsure: . Моля помагайте да намеря читав майстор дето ще я изправи така , не искам КИТ И БОЯ. Защото това ще е края на тази кола :wacko_1: :unsure: :unsure:  А толкова я чакахме да дойде , и сега бащата е посърнал . Много ви благодаря КОЛЕГИ

Ветек работят с ЕТ/Алианц и имам някакъв спомен, че колите ги оправят с вакум. Звъннете и питайте.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ветек работят с ЕТ/Алианц и имам някакъв спомен, че колите ги оправят с вакум. Звъннете и питайте.

Точно там ще я правя принципно . ама се чудех дали няма нещо дето ще е сигурно. Щото и шефа на ВЕТЕК каза че е мн трудно оправянето

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно е да имаш инструменти, а съвсем друго е да постигнеш очакваните резултати с тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно там ще я правя принципно . ама се чудех дали няма нещо дето ще е сигурно. Щото и шефа на ВЕТЕК каза че е мн трудно оправянето

 

Този сервиз хем предлага услугата, хем пък е трудно. Нещо не разбирам - или правят, или не правят.

Моят съвет е, щом колата е толкова нова, не бързай с ремонта. Проучи добре няколко сервиза, а не някой да започне да се учи на нея.

Редактирано от Илко Такев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно там ще я правя принципно . ама се чудех дали няма нещо дето ще е сигурно. Щото и шефа на ВЕТЕК каза че е мн трудно оправянето

 

Ако искаш изчакай да мине тарапаната и тогава закарайте колата, за да могат да работят на спокойствие, мисля че ще ти я направят като хората. 

Просто сега всички ще бързат да оправят повече коли и ще си оставят ръце. 

Аз другата кола ще я закарам есента-зимата, за да може да се работи спокойно по нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя тарапаната скоро няма да мине. Ако колата е гаранционна и се отремонтира в оторизиран сервиз това би следвало да запази гаранцията на ламарините ако не се лъже. Демек би следвало да се справят. За ВЕТЕК съм чувал хубави отзиви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя тарапаната скоро няма да мине. Ако колата е гаранционна и се отремонтира в оторизиран сервиз това би следвало да запази гаранцията на ламарините ако не се лъже. Демек би следвало да се справят. ...

 

Това не е така - ще го кажа от собствен опит :) Всеки отремонтиран детайл си губи гаранцията за корозия, ръжди и други такива глупости, за които производителя дава 10-12 години - простотии - дават, защото са сигурни, че гаранцията отпада при пребоядисване. Няма нито една кола, която да не е дерната или нещо друго да се е случило и да не е пребоядисана някъде. Специално Еуратек водят история на колата, какво са поправяли и кога - дават 6 месеца гаранция на отремонтираното от техните подизпълнители (ТДК или Ветек и т.н.), след 6 месеца, ако се разкапе нещо - успех. На мен ми боядисваха праговете, разкапаха се за 10-11 месеца, минало много време и не искаха да ми ги оправят, като им правих рекламация. След това исках да знам дали ми важи гаранцията и т.н. - общо взето ми казаха, че ми дават гаранция, че задната или предната броня няма да ръждясат никога :) Почти по всеки детайл на колата имам пребоядисвано. Просто в София е така - говеда на всеки метър и правят глупости... разбира се.

 

Та такава е работата.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя тарапаната скоро няма да мине. Ако колата е гаранционна и се отремонтира в оторизиран сервиз това би следвало да запази гаранцията на ламарините ако не се лъже. Демек би следвало да се справят. За ВЕТЕК съм чувал хубави отзиви.

 

Ако колата ти е на лизинг им я оставяш и ти я карат в сервиза, който е свободен. Ако е на твое име отиваш и казваш в кой сервиз искаш да ти оправят /така направих с Ветек, като направо се свързах с тях и им закарах колата/, това може да се случва до 8-та година на колата, ако имаш каско в Алианц и си завеждаш щетата в ЕТ.

Иначе е както ти е казал колегата Shaft след като един детайл е отремонтиран той вече не подлежи на гаранция от Шкода или който и да е било друг производител. Тези гаранции са си просто маркетингов трик :sorry:   

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е така - ще го кажа от собствен опит :) Всеки отремонтиран детайл си губи гаранцията за корозия, ръжди и други такива глупости, за които производителя дава 10-12 години - простотии - дават, защото са сигурни, че гаранцията отпада при пребоядисване. Няма нито една кола, която да не е дерната или нещо друго да се е случило и да не е пребоядисана някъде. Специално Еуратек водят история на колата, какво са поправяли и кога - дават 6 месеца гаранция на отремонтираното от техните подизпълнители (ТДК или Ветек и т.н.), след 6 месеца, ако се разкапе нещо - успех. На мен ми боядисваха праговете, разкапаха се за 10-11 месеца, минало много време и не искаха да ми ги оправят, като им правих рекламация. След това исках да знам дали ми важи гаранцията и т.н. - общо взето ми казаха, че ми дават гаранция, че задната или предната броня няма да ръждясат никога :) Почти по всеки детайл на колата имам пребоядисвано. Просто в София е така - говеда на всеки метър и правят глупости... разбира се.

 

Та такава е работата.

 

Поздрави

 

Е, предната или задната броня как да ръждясат - нали са пластмасови?

И как така гаранцията е само 6 месеца?

Ти ме хвърли в оркестъра!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, предната или задната броня как да ръждясат - нали са пластмасови?

И как така гаранцията е само 6 месеца?

Ти ме хвърли в оркестъра!

За бронята: Сарказъм, разбира се, то и на дете е ясно това, което поясняваш :) иначе точно това са ми казали, с тези думи.

 

За гаранцията: колко да е? Толкова са, само 6.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

http://www.paintfill-carding.com/carding_bg_bg.html

http://nordical.alle.bg/

http://pdr-bg.com/

Здравейте, интересувам се някои ползвал ли е услугите на въпросните фирми, какви са му впечатленията и коя би препоръчал. Имам няколко вдлъбнатини по колата, които ме дразнят и смятам да пробвам да ги оправя по този метод.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм ползвал първите и съм много доволен, но е скъпо. В момента при тях е лудница (обаждах се и ходих на място), дори за оглед се чака седмици, камо ли за самият ремонт...ако имаш време запиши се за оглед и ще ти кажат приблизително колко ще струва и ще прецениш дали си заслужава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, през уикенда бях при момчето от http://pdr-bg.com/ в Пловдив за оглед и ми каза директно че няма да се занимава. Човека беше супер корентен да ми обясни, че просто следите които на нас ни изглеждат големи колкото монета от 1лв в действителност са доста по-сериозни. Показа ми го с решетъчната черно-бяла дъска и дупката излизаше около 10-12 см което според ценовия разпис е около 25-28лв/бр. Лично аз на тавана имам 10+, на прединия капак още толкова. Момчето каза че е трудно да се оправи особено при ръбче, гънка и т.н., не е невъзможно, но като се пресметне чисто финансово не излизат сметките. Отделно времето което отнема ремонта на големите дупки е в рамките на часове на дупка и лично на него не му е изгодно да ги прави. Човека е супер коректен и отзивчив. Просто няма смисъл да се правят някакви по-евтини коли. Много ме съмнява застрахователите да изплатят такива суми, че да си позволим ремот по този метод при майстор. Такова мнение сподели и въпросния човек.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.paintfill-carding.com/carding_bg_bg.html

http://nordical.alle.bg/

http://pdr-bg.com/

Здравейте, интересувам се някои ползвал ли е услугите на въпросните фирми, какви са му впечатленията и коя би препоръчал. Имам няколко вдлъбнатини по колата, които ме дразнят и смятам да пробвам да ги оправя по този метод.

+ 1 за  http://nordical.alle.bg/ . Момчето се казва Краси и си разбира от работата .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е така - ще го кажа от собствен опит :) Всеки отремонтиран детайл си губи гаранцията за корозия, ръжди и други такива глупости, за които производителя дава 10-12 години - простотии - дават, защото са сигурни, че гаранцията отпада при пребоядисване. Няма нито една кола, която да не е дерната или нещо друго да се е случило и да не е пребоядисана някъде. Специално Еуратек водят история на колата, какво са поправяли и кога - дават 6 месеца гаранция на отремонтираното от техните подизпълнители (ТДК или Ветек и т.н.), след 6 месеца, ако се разкапе нещо - успех. На мен ми боядисваха праговете, разкапаха се за 10-11 месеца, минало много време и не искаха да ми ги оправят, като им правих рекламация. След това исках да знам дали ми важи гаранцията и т.н. - общо взето ми казаха, че ми дават гаранция, че задната или предната броня няма да ръждясат никога :) Почти по всеки детайл на колата имам пребоядисвано. Просто в София е така - говеда на всеки метър и правят глупости... разбира се.

 

Та такава е работата.

 

Поздрави

 

 

Ако колата ти е на лизинг им я оставяш и ти я карат в сервиза, който е свободен. Ако е на твое име отиваш и казваш в кой сервиз искаш да ти оправят /така направих с Ветек, като направо се свързах с тях и им закарах колата/, това може да се случва до 8-та година на колата, ако имаш каско в Алианц и си завеждаш щетата в ЕТ.

Иначе е както ти е казал колегата Shaft след като един детайл е отремонтиран той вече не подлежи на гаранция от Шкода или който и да е било друг производител. Тези гаранции са си просто маркетингов трик :sorry:   

   Из гаранционните условия на Шкода Ауто: "Всички ремонти по каросерията ще бъдат извършвани незабавно, в съответствие с техническите указания на производителя, като се използват само одобрени части и материали, за да се поддържа първоначалното ниво на антикорозионна защита." Коя е причината за липса на гаранция - неизпълнението на техническите указания на производителя, включително и да се използват само одобрени части и материали или марлявата работа на този, който извършва ремонта? При голяма част от вдлъбнатините, резултат от градушката, дори не е нарушено лаковото покритие, да не говорим за антикорозионната защита. Погледнете Ауди 80 В4 - на по над 20 години са, едва ли са се разминали без поражения по каросерията, но досега не съм виждал изгнил автомобил от този модел. Shaft, използват погасителната 6-месечна давност за възраженията по договора за изработка по чл. 365 от ЗЗД. Но това е скрит дефект и може да се мисли нещо по Закона за защита на торебителите, а защо не и да се предяви нова щета по застрахователната полица.

   Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги  изпуснали сте една от най-добрите фирми за градушки тя се казва ЛЕВА СТИЛ .Моята кола беше отремонтирана от тях преди години в  Еура Тек , а също и 150 нови автомобили . За мен лично те са  най-добрите професионалисти .Пробвайте ги .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

http://www.paintfill-carding.com/carding_bg_bg.html

http://nordical.alle.bg/

http://pdr-bg.com/

Здравейте, интересувам се някои ползвал ли е услугите на въпросните фирми, какви са му впечатленията и коя би препоръчал. Имам няколко вдлъбнатини по колата, които ме дразнят и смятам да пробвам да ги оправя по този метод.

Привет, нещата се развиха по следния начин при мен. Използвах услугите на първата фирма от горепосочените и всичко е ок., доволен съм. През лятото звънях на Лева Стил, човека беше много любезен и каза, че е в чужбина и може да го потърся в началото на октомври, ако до тогава не съм намерил други. Относно 3-те фирми най- отгоре, изказа положително мнение за първата и ме посъветва да отида при тях и, че наистина са професионалисти. Спомена също и, че услугата е скъпоструваща.

   При мен следите по автомобила бяха много малко на брой и дребни на големина. Закарах колата за оглед и даване на цена за услугата. Бях си решил, че вдлъбнатините са малко и каквато и да е цената ще оправя колата по този метод. Общо имах 3 дзънки на тавана, едната от които се забелязваше, само когато колата е измита и то под определен ъгъл, другите 2 бяха дребни, но се виждаха. На предния капак имах общо 6 дзънки, 2 от които също много трудно се забелязваха. 1 брой на преден десен калник, пак много дребна и 2 бр. на задния капак, като те не са от градушка, и аз нямам представа кога са се получили, също много дребни и незабележими. 

   Имах и 1 голяма вдлъбнатина на шофьорската врата, поздрав от една колежка, която отваряйки вратата на колата си удари в моята. Още при огледа човека каза, че ще оправи и тази забележка, но ще остане да личи малко, защото е на място/ между дръжката и края на вратата/ където няма как да бръкне отвътре, а само да изтегли от външната страна. Така и стана, почти не се личи, само под определен ъъл има малка гънка и то ако го знаеш и се загледаш на мястото. Всички останали вдлъбнатини са изтеглени от външната страна със силикон, защото бяха много дребни и не се е налагало да се избутват и от вътре и да се сваля тапицерията на тавана. Резултата е 1 час чакане и колата е като нова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер колега, Благодаря ти за пълната информация.

Аз искам да се похваля че във ВЕТЕК оправиха щетите по колата с издърпване и избутване и с много много малко кит само на 2 цънки. Искам да изкажа благодарности на Велизар от Ветек, който обеща да ми я направи без кит. През няколко дена ме викаше да я гледам как я правят. За почти 3 седмици ми я направиха. КОлата е невероятно изпълнена!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен боядисваха (на А8- цата) таван, преден, заден капак, задни калници. Мек е, пустия му алуминии.

Към 700лв излезе всичко, но при доверен майстор в Ловеч, колата аз си я разглобих и след боята аз си я сглобих.

Имам стечен лак на ръба на заден десен калник, но малко водна шкурка и полиране ще го оправят. Естествено, най- рано след месец. Като цяло съм доволен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво описахте щетите, ама сложете и парите, ако не е тайна.

   Разбира се, че не е тайна. 350лв. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.