Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

точно това е разликата в педалите, че висящия педал повече уморява крака при продължително шофиране, но пък има темпомат.

 

Друг минус според мен е малкия обем на резервоара - 50л за 2.0Т бензин. В момента съм със 70л резервоар и е супер удобно, зареждаш до горе и забравяш, минавам по 800-900км с едно зареждане. С 50 литровия, от София до Бургас, ще трябва да спирам да зареждам някъде, ако настъпвам повече.

Редактирано от smirn0ff
Публикувано (Редактирано)

Точно пък за ръчната,най якото е че не е с копче.

Ще дърпаш ръчни с DSG-то?

Личното ми мнение е, че е непрактично ръчна спирачка с лост на автоматик.

Редактирано от smirn0ff
Публикувано

Всичките тези екстри ги предлага Audi A4, ама пичовете искат +15000 евро!

Публикувано

Всички липсващи мнения от темата, които са извън нея и се отнасят за N1 са тук.

Моля придържайте се към естеството на темата и спазвайте добрия тон.

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.