Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Предложение на ЗАД Алианц България във връзка с щетите от градушката


stanis

Recommended Posts

линк  - http://www.allianz.bg/site/index.php?page=new&id=207

 

Специално предложение за клиенти с регистрирани щети по Каско
6.8.2014 г.

Уважаеми клиенти,

Благодарим Ви за търпението и разбирането по време на завеждането на щетите по Вашите автомобили от градушката в гр. София на 08.07.2014! Бихме желали да Ви уведомим, че Алианц България приключи успешно завеждането на всички щети от пострадали клиенти, които са направили контакт с нас.

Оттук нататък нашите служители ще Ви помогнат в целия процес на ликвидация на щетите, за да получите автомобилите си обратно в добро състояние. За тази цел бихме желали да Ви уведомим, че капацитетът на всички автосервизи е пълен за месеци напред, защото пострадаха десетки хиляди коли.

За да ускорим ликвидационния процес и да получите по-рано отремонтираните си коли ние Ви предлагаме
 

ИЗПЛАЩАНЕ НА ЩЕТАТА В БРОЙ ИЛИ ПО БАНКОВА СМЕТКА
в рамките на 5 работни дни

Какви са предимствата:

  1. Ако имате оферта от сервиз (не само в София, но и в цялата страна), можете да отремонтирате автомобила си доста по-бързо.
  2. Ако имате оферта за продажба на автомобила в неремонтирано състояние и сумата, получена от нас (без да го ремонтирате) Ви удовлетворява, Вие можете да я използвате при закупуването на нов автомобил.

Очакваме Вашето обаждане на тел: 0800 13014 (в делнични дни от 8.00 до 20.00 ч.)

Екипът на
ЗАД Алианц България

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е ли все едно да ти предложат да избереш между опциите за отстраняване на щети - в доверен сервиз или плащане по експертна оценка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не - предлагат ти всеки сервиз да ти бъде доверен /за това ти искат оферта/ или плащане по експертна оценка но не във вида описан в полицата / 50% / а доколкото разбирам 100%

Редактирано от stanis
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е така, предложението наистина е добро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 4 години ползвам доста от услугите на Алианц и съм повече от доволен, този път отново са на ниво- РЕСПЕКТ! :doubleup:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Динков,

И аз бях доволен в продължение на години, за мен Алианц също беше еталон за застраховател, но това, през което се наложи да мина, доста ме накара за се замисля. Та историята е следната: Шкодата получава солидни щети от градушка по цялата ламарина. На втория ден след градушката решавам да отива в Алианц Перник, с надеждата, че няма да има коли. Обслужването от служителя на Алианц, което получавам там е прекрасно, момчето съвестно завежда всички щети, а аз се прибирам доволен в София. След това отивам до ЕТ София, но там ми дават час за март 2015. Решавам, че ЕТ Сливен е вариант и карам колата там. В Сливен хората от шкода правят оглед на колата, и решават да напишат възражение към Алианц, тъй като, според тях, предния капак не подлежи на ремонт и трябва да бъде сменен. Точните думи на шкода Сливен бяха, че не могат да гарантират качествен ремонт на предния капак и затова предлагат да се замени. Според тях, след известно време боята ще се напука и евентуално ще падне. Това възражение се изпраща по служебен път към Алианц, а аз поддържам връзка с офиса в Перник. След около седмица, от централата на Алианц идва становище, че капака няма да се сменя и само ще се ремонтира!!!! За уточнение, аз съм си пратил допълнителна премия към каското, която ми дава право на официален сервиз. Същият този официален сервиз дава експертно мнение, че капака е за смяна, но специалистите от централата смятат, че няма да се съобразят с него..... като казвам специалисти, визирам отдел ликвидация. Наложи се да отида до офис на Алианц в София, където беше застрахована колата и за им обясня, че колата няма да излезе от сервиза, нищо няма да бъде подписано и че искам името на човека, който се води "бог на ламарините" в централата. Наложи се, офиса в София на Алианц, да напише второ възражение, за да дойде, най-накрая, съгласие от централата, да се смени предния капак. Та, след като досадих на всички с тази история, искам да кажа следното: Фронт офисите, според мен, си вършат прекрасно работата, опитват се да угодят на клиентите си... но централата /всъщност застрахователя/ се опитва да мине тънко... пък ако стане - там нещата зависят от това колко може да пищи и да вдига гири клиента. За мен, това разиграване, което се опитаха да ми спретнат.. меко казано доста ме разочарова. Надявам се да съм бил полезен на някой колега...

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много свободно време имаш колега :) Или много хъс...

По отношение на капака - много зависи от това кой го прави и как :eusa_think:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сигурен за капака.. но нов ми изглежда по-добър вариант. Дадох този пример, защото и за мен Алинанц бяха синоним на коректност, ама явно нещата и там са като при повечето от бранша - действат на принципа, ако мине, мине

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.