Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ей бавно загрява дизела 1.9tdi


emilio88

Recommended Posts

Нов термостат сложих,загрява си на парното , ама индикацията едвам мърда за температурата до втората черта, нормално ли е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За колко километра/време? Вчера моята и трябваха над 10км за да стигне до нормалната работна температура (предимно спускане!). На място и седмица няма да и стигне. Но на тръгни-спри за 10мин и съм на 90градуса. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той и без това се включва над 2500 оборота, а аз толкова рядко вдигам преди да загрее  :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята 1.9-ка от Овча Купел до Надежда, минавайки по бул. Константин Величков - в час пик - загрява на максимум едва когато я оставя в гаража (след 7-8 километра в задръствания - 30 минути "каране").

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами изчакване 3-4 минути сутрин паля в гаража 7-8 километра норлмално каране до 2000 сменям скоростите над 2000 си пуска турбото като по изцепя малко и загрява до второто деление,а пък след изчакването до 3ят километър вече духа топло парното 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си датчика за температурата, след като не е от термостат. Имах същия проблем, даваше ми грешни показания, след смяна всичко си дойде на място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверете си леглото  на термоста , може да  е деформирано и така не може да  се задейства самия елемент .

На моята кола два смених ,докато разбрах ,че не е от елементите,а от деформираната част и си смених всичко комплект  и вече трета година ,нямам проблеми  със загряване и отопление зимата.

Единствената разлика  е ,че моята кола  е на бензин и газ .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

shotik, разликата между дизел и бензин е ... че няма прилика :) Дизела при спускане на скорост без газ не само не качва температурата, а дори я сваля при пуснато парно. И това си е напълно нормално. Ако я запаля студена (примерно -5) и веднага тръгна да качвам нагоре загрява за 2-3 километра, но при спускане може и за 15 да не загрее.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По темата:

Имаш ли подгрев на антифриза? За какви разстояния говорим? За 2-3-4 километра, нама как да загрее повече. Другия вариант е менте термостат.

@PRR

Сигурен ли си, че подгрева включва след 2500 оборота? Според моите знания изключва след 2500.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тълкувам си, значи е нормално, бавно загрява,минавам по едно надолнище към 3 км да е,парното пуснато,топличко е, после в града се вижда дига температура до втората черта.Днес ще покарам повечко ще видя,ще и напълня баката какъв разход ще даде.Незнам дали сте  видели темата с централното която пуснах,че се каня тия дни да я закача на комп,заради централно дали какво ще е незнам,но предполагам за тия спойки на ключалките.  :eusa_think:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сутринта загледах моята. Тръгвам от Овча купел 2 до Доверие по Околовръстното и загрява на 90 градуса чак на Пушкин. А температурата беше -1.

Редактирано от marinms
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@PRR

Сигурен ли си, че подгрева включва след 2500 оборота? Според моите знания изключва след 2500.

Има два подгрева :)

Единия са подгревните свещи в цилиндрите - те май си работят докато вдигне Х температура

Другия е подгрева на антифриза. Той се включва над Х оборота (по-спомен 2500) с цел пазене на акумулатора. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

загрява си за 6-7км до втората черта на индикатора при температура навън 0 градуса топло е парното :) ще засека така колко ще и е разхода с ектодизел.КОЙ ДИЗЕЛ ЗАРЕЖДАТЕ?Правилното гориво ли съм заредил,че доста хора ми го хвалят това гориво че и хора който са зареждали преди  мен на бензиностанцията съм ги питал,доволни са :) и са доволни :)

Редактирано от emilio88
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На лукойл никога! Шел, Еко, ОМВ са супер за ТДИ-то.

 

Аз съм с Шел от доста време и нямам никакви проблеми - колата има ряз, върви доста и не харчи много. При ЕКО за последно зареждах преди година и беше вдигнала разхода, а на ОМВ и харчи средно и тропа повече. На лукойл не върви, харчи и пуши.

 

Това са данни от моята кола.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Shaft,не е само на твоята кола. Аз от години зареждам на шел.Понякога и ромпетрол.

А дизела ,ако не е в обороти,трудно загрява при зимно време.Така е при всички. Като се поинтересува човек защо,ами разлика в изгарянето :D

Редактирано от митето
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има два подгрева :)

 

Знам ;)

Този на двигателните подгревни свещи спира над 2500 оборота.

А допълнителния с трите свещи си има система за управление, която според няколко фактора - температура на двг, околна температура, натоварване на алтернатора и т.н.. Основно изискване за включване е околната температура - под 0 градуса.

То ако се включваше над  2500 няма голям смисъл от него, колата и без него ще си загрява на такива обороти.

В фв форума има над 30 страници по темата, ако някой любознателен му се чете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тук в Силистра пък хвалят ромпетрол и лукоил за горивата,аз си подкрепям лукоил защото имах мазда 323ф бензин от всички бензиностанции които съм зареждал бях най доволен от лукоил пук и те са вноситела на България за горива до колкото знам 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи колеги до колкото виждам от мненията по-горе разбирам, че Фабиа 1 с дизелов двигател има ел. подгрев на антифриза. Ако е така това обяснява защо парното се появява изключително бързо като за дизелов двигател. Направо се появява като на Фелиция бензин. Ако това ви се струва бавно ще ви кажа, че имам преки наблюдения над  Астра J 1.7CDTI 2012г. известна по рекламите като шептящ дизел. Дизела верно е шептящ, но парното е много зле. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шептящия е 1,6 и е от 2014. А фабията сди наистина и идва бързо топлото, но няма фланец за подгряване на антифриза. В темата говорим за ТДИ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 месеци по-късно...

Затова не бързам.

Оставям я да работи 3-5 мин.на място.

През това време я чиста от снега или скреж.

p.s

 

Като пусна вентилатора на 2,в купето се живее.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.