Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Нов във форума с въпроси за Сеат


Roro

Recommended Posts

Здравейте!

 

Нов съм във форума, но отдавна съм фен на марката - от 80-те години на миналия век. Първата ни семейна кола като бях дете беше 120L, оранжева :).

 

Много ми се иска да купя нова Шкода, но не мога да си позволя, та затова съм се насочил към "сестрата / брата" Сеат, че са по-евтини. Това пък беше първата марка автомобил, който си купих преди доста вече години и също ми е на сърце

 

Надявам се да нямате против да ви задам няколко въпроса, че форумът на Сеат е пълна тишина.

 

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

 

Нов съм във форума, но отдавна съм фен на марката - от 80-те години на миналия век. Първата ни семейна кола като бях дете беше 120L, оранжева :).

 

Много ми се иска да купя нова Шкода, но не мога да си позволя, та затова съм се насочил към "сестрата / брата" Сеат, че са по-евтини. Това пък беше първата марка автомобил, който си купих преди доста вече години и също ми е на сърце

 

Надявам се да нямате против да ви задам няколко въпроса, че форумът на Сеат е пълна тишина.

 

Благодаря!

Добре дошъл си :) Стреляй с въпросите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега и добре дошъл във форума! Не разбрах за чисто нова кола ли става въпрос или за втора употреба. Иначе от личен опит мога да ти кажа, че специално за оригиналните части вече 4-5 пъти съм правил справка и в Еуратек и в Порше БГ и в Сеат за една и съща част цените са най-ниски в Еуратек и съответно от там си ги купувам. Но ако говориш за кола втора употреба вероятно цените на Сеат-ите са наистина малко по-ниски.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Срамота, ама докато открия къде ми е преместено питането, минаха няколко дни. :)

Пак се извинявам, че питам за друга марка, но тя е "почти" същата.

 

Иска ми се нова кола, като ще бъде изплащана на лизинг.

Загледах промоциите на Сеат Леон СТ (комби), което поне на хартия е същото като Октавия 3 комби.

В промоцията се предлага двигател 1.6 tdi (105к.с.)  и ръчна 5 степенна кутия, LED фарове, металик и.т.н. за около 36 хил. лв. Подобна конфигурация при Шкода излиза над 40-42 хил. лв.

Ако не зависеше от парите, щеше да е Шкода, но...

Та ето и въпросите - доколко качеството при Сеат е по-ниско (няма как да е по-евтин иначе)? Надеждност на 1.6 tdi? Имате ли впечатления как се държи подобна конфигурация двигател/ ск. кутия при 130-140 км/ч на магистрала и сигурност/бързина при изпреварване?  

Искам НАДЕЖДЕН автомобил, че сега съм с "французойка"  и за да я поддържам в прилично техническо състояние, изливам куп пари. Второ изискване - икономичност, но не чак да не давам пари за гориво :). Мина възрастта за шофиране с висока скорост, а и с малко дете на задната седалка, кракът не тежи вече така.

 

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента в Еуратек цената на Шкода Октавия 3 комби с дизелов двигател 105 к.с. за ниво на оборудване Елеганс е 38980 лв. :eusa_think:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм убеден, че има разлика в качеството. Още повече, че и на Шкодата не е върховно... да кажем е стандартно като за ценовия клас в който седи. Мотор и окачване си идват от VAG там разлика няма. Като ламарина едва ли можеш да очакваш някаква съществена разлика.

 

Основното предимство на Шкодата е обема според мен, Леона в това отношение си е чист Голф. Ама не на всички им трябва огромен багажник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите.

 

johnnie213, цената за О3 комби Елеганс е такава, но като добавя няколко сравнително необходими екстри, скача доста.

Ксенонът е почти задължителен. Няма да излъжа, че след като съм карал с ксенон, трудно ще свикана с "нажежаема жичка". Единственият недостатък на ксенона е вечер на тъмно и мокро.Тогава.си като в черна дупка. Боята на кара колата, но е хубаво да си с приятен цвят. :) Щори на задните стъкла, Болеро и отива на около 42 хил.лв.

 

Цецо75, точно заради багажника гледам комбита. На Леон е малко по-малък, но е достатъчен. Може би дори нормална О3 (?)лифтбек ще ми е достатъчна.

 

А за двигател / ск. кутия нещо ще предложите ли? Загледал съм тази комбинация, защото за 1.6tdi не съм чел много негативни отзиви, колкото за 2.0 tdi (глава) и tsi моторите (обтегач на веригата). От 7 степенното дсг май също все още се оплакват хората. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

ето няколко теми на колеги с 1,6 TDI ако не си ги чел, мисля, че ще намериш доста необходима информация.

Статистика за 1,6 TDI

1,6 TDI комби 7DSG

1,6 TDI лфтбек ръчни

А относно цена най-адекватно ще я получиш като отидеш и ти изготвят съответната оферта.

 

Успех! 

:cheers:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента в Еуратек цената на Шкода Октавия 3 комби с дизелов двигател 105 к.с. за ниво на оборудване Елеганс е 38980 лв. :eusa_think:

 

Благодаря за отговорите.

 

johnnie213, цената за О3 комби Елеганс е такава, но като добавя няколко сравнително необходими екстри, скача доста.

Ксенонът е почти задължителен. Няма да излъжа, че след като съм карал с ксенон, трудно ще свикана с "нажежаема жичка". Единственият недостатък на ксенона е вечер на тъмно и мокро.Тогава.си като в черна дупка. Боята на кара колата, но е хубаво да си с приятен цвят. :) Щори на задните стъкла, Болеро и отива на около 42 хил.лв.

 

Цецо75, точно заради багажника гледам комбита. На Леон е малко по-малък, но е достатъчен. Може би дори нормална О3 (?)лифтбек ще ми е достатъчна.

 

А за двигател / ск. кутия нещо ще предложите ли? Загледал съм тази комбинация, защото за 1.6tdi не съм чел много негативни отзиви, колкото за 2.0 tdi (глава) и tsi моторите (обтегач на веригата). От 7 степенното дсг май също все още се оплакват хората. 

А къде забравяте 8% отстъпка в Еуратек?

 

Подобна конфигурация в ЕТ излиза 38 500 лева, с металик и биксенони с LED. Болерото е 240 лева, за щори виж ето тук.

Сеата с тези екстри отива към 37 000

Колите дори на хартия не са еднакви - Октавията е по-голяма и на външни и на вътрешни габарити. Възможностите за игра/нагласяване на екстрите при нея са много повече (за база за изчисляване на горната цена съм взел Елеганс, който минавайки по диагонал на опциите на Сеат е с повече серийни екстри от него).

За двигателя ако искаш предложения - трябва да промениш максималната цена :) иначе не става. Дизеловия 2.0 е великолепен двигател и няма проблеми с главата от поне 5 години (Сами да ме поправи ако бъркам). Автомата има и + и - обаче струва 3 бона, та пак опираме до цената.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За двигателите - мисля, че точно 1.6 TDI е твоят мотор. Хем е икономичен, хем е достатъчно еластичен като за спокойно каране, хем засега няма никакви сериозни болежки открити. 2.0ТДИ естествено е по-хубав (нищо му няма на главата), ама хем харчи повече, хем е по-скъп, а ти гониш цена.

 

DSG при положение, че гониш цена е безмислено да коментираме.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отново благодаря.

 

Цецо75, за двигателите по-скоро аз не съм задал коректно въпроса. 2.0 тди със сигурност е по-скъп. Исках да  разбера дали си струва да се заглеждам по 1.4 тси (140к.с.). Това е при Шкода. При Сеат двигателя е 122к.с. В смисъл, дали стои още проблемът с веригата, че лично познавам човек с Голф 1.4 (122к.с), който сменя верига на около 50 хил. км., Ако не беше я усетил навреме, щеше да стане "забавно".

Ако може да се говори за предимство спрямо тди, при тси има една предавка повече.

 

Izolini, интересно, мослех че цените в офертата на ЕТ са с включена отстъпка, та затова сметката ми надскочи 40 хил.лв.

 

Milen Dimitrov, благодаря за линковете. Темата за статистиката съм я изчел изцяло. :) Ще видя и другите, въпреки че DSG-то отпада.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1,4 ТСИ вече няма верига. Забрави за проблема с веригата. Прилично икономичен е когато се кара полека, но не може да се сравнява с 1,6 тди. Ама си е 140к.с. все пак. не 105. Ако решиш да е Шкода тогава вече отиваш и ги караш и двата и решаваш. Не да те навивам за Шкода, ама такова пространство няма другаде, за багажника да не говорим.

 

п.с. Ама ти си от Варна. Кажи само и може да видиш една такава отблизо. Процента ми после ще си го получа от ЕТ ;)

Редактирано от fhman
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най добре е да покараш и двете.1.6 тди и 1.4. И която те удовлетвори повече.Иначе не пропускай ксенони,лед отзад и осветление в краката.Както и болерото.

Успех от мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aко разликата в разхода е 1-2л/100км и щом 1.4 тси вече няма провлеми с верига/обтегач, май ще наклоня към бензина. При качеството на горивата у нас, май бензинът е по-малкия дявол.

Може да успея и да ползвам отстъпката за N1 сертификат с помощта на фирмата на шурея (?)  :), но той трябва да си провери със счетоводтството как стоят нещата. По много груби сметки О3 Елеганс -8% отстъпка, -20% ДДС излиза около 31хил. лв. :D

Редактирано от Roro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе не пропускай ксенони,лед отзад и осветление в краката.Както и болерото.

Успех от мен.

Забрави да споменеш че, трябва да е кафява ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.