Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Подгревни свещи SDI


imperor

Recommended Posts

Честита Коледа, колеги! Здраве и късмет на всички!

Точно преди празника смених свещите за подгряването, защото мигаше  индикацията на таблото и колата вървеше като трактор, докато загрее. Оказа се, че първата и третата свещ са изгорели. Макар и в оторизиран сервиз, "диагностиката" беше направена с кабелче, като се провери връзката свещ - акумулатор, дали дава искра или не... Малко допотопно ми се видя, но понеже не разбирам, не реагирах. След това ме убедиха да не слагам Champion или BOSH, а да сложат BERU, които бяха най-скъпи, по 20 лева парчето ("бош"-а бяха по 19, а "шампион"-ите по 18), тъй като VW работели с тази марка. Речено - сторено. Компютърната диагностика показа, че на трети цилиндър дава някакви стойности от порядъка на -7 до -9. Обясниха ми, че дюзата е тръгнала, но още била в норма и не е за смяна на момента... С диагностиката и смяната на свещите, оставих 142 лева предпразнично и се прибрах щастлив. Вчера излезнахме да се разходиме и... празнично, съвсем весело, отново започна да мига индикацията за свещите на таблото...

Не е изчистена грешката или пак да ходя при тези юнаци, хем да си изчистят грешката, хем да видят какъв е проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мигането е от друго - имаш записна грешка. Изгорелите подгревни свещи не записват грешки. Иначе оригиналните подгревни наистина са БЕРУ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сервиза се е справил със всичко както трябва.Допотопно ти се е сторило,защото и колата е допотопна :)

Беру наистина са най добрите възможни свещи.И си струва само такива да се слагат.А са ги мерили с кабелчето,защото колата не записва коя е изгоряла.А това дето ти мига реотанчето е от друго.Може от стоп машинка....клапа....и т.н.....

За това,не трябва клиента да присъства на ремонта....лично мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите! Винаги съм уважавал мнението на bega4kata, защото си личи, че разбира. Но в случая ще си позволя да изразя леко несъгласие: в тази държава и тези сервизи, ако не си там - не знаеш какво се случва. Думата "чест" и автомобилен монтьор не са синоними у нас... Не само аз го знам от опит. 

Освен това, за да не досаждам излишно: чета внимателно форума и ползвам търсачката... Във връзка с това: стопмашинката беше сменена през август, в същия сервиз, понеже стоповете ми започнаха да се включват сами, докато съм на работа. След компютърната диагностика, нямаше грешки за чистене, така че, предположението на модератора, че може да е клапа, е най-близко до истината и ще бъде проверено в същия сервиз.

Колкото до допотопната кола... Всичко е въпрос на възможности... финансови... Не всеки може да печели от бизнес... Някои творят и без да печелят, но доставят радост на хората с изкуството, което влдеят. Допотопната ми кола, на 13 години, ме отведе до Виена, два пъти до Букурещ и за капак до Шкорпиловци и обратно, тази година, без да ми създаде никъде, никакъв проблем! Пожелавам на всички колеги, техните недопотопни коли, да се държат като моята допотопна!  :lock:  :)  :D/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..........

Колкото до допотопната кола... Всичко е въпрос на възможности... финансови... Не всеки може да печели от бизнес... Някои творят и без да печелят, но доставят радост на хората с изкуството, което влдеят. Допотопната ми кола, на 13 години, ме отведе до Виена, два пъти до Букурещ и за капак до Шкорпиловци и обратно, тази година, без да ми създаде никъде, никакъв проблем! Пожелавам на всички колеги, техните недопотопни коли, да се държат като моята допотопна!  :lock:  :)  :D/

Колега, това са излишни емоции - ти използва думата допотопно пръв и Бегачката ти отговори с твоята лексика.

Нищо лично не е вложил в своя отговор - забележи, че и в неговия гараж има една Фабия SDI.

За твое успокоение ще ти кажа, че на много коли "след потопа" свещите продължават да се тестват с кабелче и лампичка.

Просто свещите не са "умни", по 4 бр. са на една шина и ЕКУ-то не ги отразява всяка една поотделно.

+1 за правилния избор BERU.

:hello:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, това са излишни емоции - ти използва думата допотопно пръв и Бегачката ти отговори с твоята лексика.

 

 

Благодаря за отговорите и съветите! У мен отдавна няма излишни емоции, не само заради годинките.;-) Фрагментарната точност изисква да се отбележи, че лексиката ми е относно начина на диагностициране (казал съм, че не разбирам), а не относно конструкцията на автомобила.:-)

Само не мога да си обясня, а и пак казвам, че не разбирам, защо колата работеше като трактор, докато не загрееше... Тези свещи явно не гаснат, когато гасне индикацията на таблото... Иначе нямам обяснение... Сега в студа пали и работи като часовник! По-рано на топло работеше като трактор... Както и да е...

На всички колеги, на всички модератори, които ни търпят изцепките - весело изкарване на празниците и една щастлива Нова 2015 година! Безаварийна, спорна, богата и достойна!!! :banger_2:  :walkman:  :plate_skoda:  :flag_skoda:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги на колко време трябва да се сменят свещите? Нямам проблем с тях, оригиналните са и са на почти 10 години

Редактирано от Alzaba
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен,

 

И при мен мига индикацията на подгревната свещ .. и наистина нямам стопове. Надявам се да е от Стоп машинката (утре ще проверя със сигурност)... споменахте и за някаква клапа - каква точно е , но ми се струва по-сериозно? А иначе тази стоп машинка май доста трудно се сменя и като се смени трябва ли да се изчисти някаква грешка или .... ?

 

Предварително благодаря за отговорите!

 

П.С> Свещите до колкото знам си греят едно и също време и при -20 и при +20 (казвали са ми , че е около минута , или повече ...) а връзката между околната температура е само към индикацията, т.е. колкото по-студено е толкова по-дълго свети бобинката. Това е с цел да ти даде готовност за стартиране на двигателя (чисто психологически - никой няма да тръгне да пали, преди да е изгаснала). Аз лично при много студено време изчаквам 10-15 сек. след като изгасне индикацията и тогава паля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
  • 3 седмици по-късно...

Случайно попадам на тази тема.

Да Beru са фаворит, но NGK и Champion стига да са истински съвсем не са за подценяване. :tongue_1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.