Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Първо палене за деня?


milanov18

Recommended Posts

Колеги пускам ви едно клипче на моята Skoda fabia 1.9 tdi 101hp 2002.Подгревни свещи работещи,акумулатор на 1 година и половина без забележки.Според мен има проблем и не пали както трябва върти все едно уе слаб, а той не е.Имам приятал който има Сеат ибиза 1.9 тди 160 купра еднакъв двигател с изключение на турбото и дюзите и пали докато му покажеш ключа.https://www.youtube.com/watch?v=SU6ffm5M_Rs След първото палене за деня колата си пали от раз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не чакаш да подгрее както гледам,изчакай малко като изгаснат светлините на таблото след като изгаснат се чува релето като изключи и малко изчакай :) аз правя давам 2 пъти на контакт на втория път паля :) 5w 40 castrol :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе , не е от маслото - акумулатора е спънат от студа . Почти всеки акумулатор в студа върти така , макар и нов. Моя също така мяка , макар, че също е на 1г.  и по-голям от нужното, но когато е престоял цяла нощ навън няма шанс. Като се постопли се оправя. Също беше и с оригиналния.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има един тест - слагаш мултицета и гледаш докато някой върти да не пада под 11 волта ... пада ли значи акумулатора му е зор сутрин.

Другия вариант е стартера и силовите кабели да са за профилактика .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старите шофьори на тоя студ преди да завъртят да палят светват фаровете за да възбуди акумулатора след цяла нощ студ. Никога не съм пробвал ефекта от това, но не пречи да се опита.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старите шофьори на тоя студ преди да завъртят да палят светват фаровете за да възбуди акумулатора след цяла нощ студ. Никога не съм пробвал ефекта от това, но не пречи да се опита.

 

Не само старите, и някои недотам стари шофьори го правим. Обяснението е просто - включва се силен консуматор, който да "събуди" електролита в акумулатора, така че да е по-лесно генерирането на необходимия голям стартов ток.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам,но според мен има проблем.Ако има проблем в кабелите ще излезе ли като грешка ако я закачат на комп.И възможно ли е да е от втулките на стартера?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай като се постопли - ако се оправи въртенето значи акумулатора е със слаби мускули.

Залагам на акумулатор , но не че е за смяна , а просто издъхва в студа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подграва е вместо пускането на фаровете както е казано по-горе. Старите шофьори както и аз, без да съм много стар, ВИНАГИ натискам съединителя при палене особено при студено време. Това както знаете, облекчава значително работата на стартера и акумулатора. Пробвай го.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес към 16:00 първо палене за деня,два пъти подгрях свещите и едвам запалих.Иначе след това ходих на витоша да тествам зимните гуми,понеже всеки ми вика защо съм избрал дебица фриго 2 останах доволен,но май ми идват големи гумите 185/65/15 при пълен десен нещо опира не всеки път но го прави от време.Малко се отплеснах от темата,та колата продължава да си пали трудно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвахте ли да размените акумулаторите със сеата? Има ли разлика в паленето?

Може да има утечка и през нощта да изтощава акумулатора. Пробвай да откачиш клемите за през нощта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес пробвахме с акумолатора на сеата същата работа,а той си запали без проблем с моя.Незнам каде да я закарам да я погледнат.Колеги гумите май големи дойдоха 185/65/15 макар че един гумаджия ми вика няма проблеми ще ги събере

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CD-то да не ти е пуснато, на демо мод, че предната ми кола така една зима бе пуснато у се усещаше спад на акумулатора или нещо в запалката да имаш включено постоянно,зависи как ти е свързана.Мои предположения :)  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сд-то е изключено,в запалката няма нищо.Когато извадя ключа всичко се изключва.Вчера като я запалих и се се чива едно прискърцване май се разбра каде е болежката тая седмица ще сваля стартера и ще го дам за профилактика да го почистят и да сменят четки и каквото трябва още вътре май там е проблема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там е. Онази вечер си бях забравил плафона включен цяла нощ. На сутринта запалих както обичайно, потеглих и след известно време видях плафона. Тоест едва ли имаш утечка която да влияе повече от включен плафон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.