Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Анкета относно лоялността към марката

Marina_

Recommended Posts

Здравейте на всички. Пиша ви с огромната молба да попълните анкетата ми, която можете да откриете в линка по-долу. С две думи, аз съм студентка 4-та година и тази анкета е част от моята дипломна работа. Главната цел е свързана с установяване на това дали съществува лоялността и какви са мотивите на клиента да бъде лоялен или не. Ще съм изключително благодарна, ако отделите 10-на минути да я попълните (обещавам, че няма да отнеме повече). 

Благодаря много предварително за отделеното време, наистина го оценявам.

http://goo.gl/forms/i6zizvj1u2

Все пак се надявам да не бъде скучна или досадна за вас. 

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прегледах анкетата и мислех да я попълня, но информацията ще е подвеждаща. Имам предвид това, че повечето от отговорите ще се отнасят към VAG (Volkswagen AG Group - Skoda e част от групата) тъй като притежавам и VW и Skoda и ако трябва да купувам следваща кола ще е пак някоя марка от групата (най-вероятно пак VW или Skoda зависи), но не знам коя. :tongue_1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

......... ако отделите 10-на минути да я попълните (обещавам, че няма да отнеме повече). 

........

Даже са по-малко от 10 ;)

Успех !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един отговор и от мен.
Интересно би било да съобщиш след това резултата от проучването.

Шкода форевър :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попълних.Въпросите бяха доста двусмислени.По-точна представа анкетьорът би получил с провеждане на интервю,защото там човек би обяснил подробно мотивите си за закупуване на дадена марка кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попълних я и аз. Дали съществува лоялност към марката е излишен въпрос. Да, съществува. Много интересно наистина е обаче това, как по точно се формира и на какво се дължи =)

Адрес на коментара