Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Диаметър на завиване - кой от колко място се нуждае?


шкодиво

Recommended Posts

Градската теснотия за маневриране и паркиране е причина за интереса към този въпрос. Не открих специално да се е коментирало тук.

 

Във форума на Нисан са коментирали тестове на АDAC от 2011 г. (където между другото излиза добър резултат за Йети).

 

От бърз поглед в каталозите на ЕТ се вижда следното:

 

- Ситигоу - 9.8 m (диаметър на завой)

- Фабия 2 - 10 m

- Октавия 3 - 10.4 m

- Сюпърб 2 фейслифт - 11.69 m

 

На практика не би следвало да има отклонения от посоченото, освен предполагам ако не си с нестандартни гуми? Има ли някой по-особени впечатления или мнение?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм много доволен от моята Фабия, отностно обратните завои. Почти винаги трябват 2 маневри. Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Октавия 2 фейслифт - също с две маневри минимум. Зависи от мястото.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък от моята съм изключително доволен.Не знам дали е защото е 4x4 ама на такива места я връткам че се изумявам понякога.Поздрави!Сравнявам с Octavia 1

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тази тема ми е адски интересна и полезна...Масово е заложено е 9 метра ама как са ги изсмукали тия метри не знам... Много е актуален този параметър щот е много наболяла тема проектирването и екплоатацията на подземните паркинги.. Все повече се стеснява мястото все повече коли се набутват вътре ако може колата да се завърти на място най добре :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тази тема ми е адски интересна и полезна...Масово е заложено е 9 метра ама как са ги изсмукали тия метри не знам... Много е актуален този параметър щот е много наболяла тема проектирването и екплоатацията на подземните паркинги.. Все повече се стеснява мястото все повече коли се набутват вътре ако може колата да се завърти на място най добре :D

 

Понеже отскоро ползвам един подземен паркинг, където преодолявам няколко прави ъгли и то по наклонена равнина. Такова безумно проектиране, каквото например го няма в моловете, където се въртиш по едни улеи, но без прави ъгли.

 

Фабията се справя добре, но буквално на сантиметри. Преди не се бях замислял сериозно, че покупката на следващата кола ще се съобразява с достъпа до гаража. Този параметър ми се очертава като един от най-важните. Тъпо.

 

Eдна графика по темата: http://www.carbibles.com/images/corneringwheels.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Понеже отскоро ползвам един подземен паркинг, където преодолявам няколко прави ъгли и то по наклонена равнина.

Хахаха на това май вираж му викат :eusa_clap:  :D стигнахте ли до фазата някоя съседка майсторка шофьор е облякла рискова колона с дунапрен или друг предпазващ материал???? :D

На 95 процента вината не в архитекта ами в инвеститора.Той е задал някакви трудни параметри.Обикновенно казват да се набутат 20 коли в 100 кв място..Ако може и една върху друга.

П.П Вече има е едно сравнително лесно и евтино решение...Така наречения "женски" подземен паркинг.Много му се накефих кат го видях.Предполагам че ще се увеличават бързо такива

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.П Вече има е едно сравнително лесно и евтино решение...Така наречения "женски" подземен паркинг.Много му се накефих кат го видях.Предполагам че ще се увеличават бързо такива

 

Какво е "женски" паркинг? Предполагам не е любовник с опит, който да предлага и услугата сваляне на колата до съответното място? :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Аз намирам октавия 2 за доста маневрена кола... в гараж къде преди съм вкарвал кола с 5 см по къса от октавията с 2 маневри, сега октавията, която хич не е малка влиза с 1.. дова е достатъчно да класирам като много маневрена кола за градска среда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Женски подземен паркинг е измислен от един варненец... На практика сегашния ЗУТ изисква всяка нова кооперация да има паркомясто или гараж за всеки един апартамент.И подземните паркинги стават тесни с малка рампа висок наклон.А вътре гъчканица.И няма никаква възможност за маневри.

И един чешит с ъглов парцел е измислил такъв малък подземен паркинг ама с 2 входа или изхода...Влизаш от едното място и излизаш от другото...Което спестява маневри улеснява излизане а цената е втора рампа само което е търпим разход все пак...

Находчиво решение си е :banger_2:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.