Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Здравейте колеги,

 Колата ми е  ОК2 и вчера с учудване установих, че чистачките ми не работят. Проверих предпазителя, беше ОК, но за всеки случай го и смених. Без резултат. Проверих за грешки и резултата е този

 

Address 09: Cent. Elect.        Labels: 3C0-937-049-23-H.lbl

   Part No SW: 3C0 937 049 E    HW: 3C0 937 049 E

   Component: Bordnetz-SG     H37 1002 

   Revision: 00H37000    Serial number: 00000004440132

   Coding: 11000E01100414003C110D000000000032097F075C

   Shop #: WSC 73430 790 00000

   VCID: 2B51039FF1C5

 

   Component: Fehler Lin-Slave 01

 

4 Faults Found:

02071 - Local Databus

            004 - No Signal/Communication

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 01100100

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 1

                    Reset counter: 159

                    Mileage: 157198 km

                    Time Indication: 0

 

             Freeze Frame:

                        OFF

                    Voltage: 11.95 V

                        OFF

                        ON

                        OFF

                        OFF

                        OFF

 

01516 - Terminal 30; Left

            011 - Open Circuit - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00101011

                    Fault Priority: 1

                    Fault Frequency: 1

                    Reset counter: 181

                    Mileage: 156669 km

                    Time Indication: 0

 

             Freeze Frame:

                        OFF

                    Voltage: 12.40 V

                        OFF

                        ON

                        OFF

                        OFF

                        OFF

 

00153 - Windshield Wiper Motor;  Driver Side (V216)

            004 - No Signal/Communication

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 01100100

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 3

                    Reset counter: 159

                    Mileage: 157198 km

                    Time Indication: 0

 

             Freeze Frame:

                        OFF

                    Voltage: 11.95 V

                        OFF

                        ON

                        OFF

                        OFF

                        OFF

 

00927 - Terminal 30 (Right)

            011 - Open Circuit - Intermittent   

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00101011

                    Fault Priority: 1

                    Fault Frequency: 2

                    Reset counter: 181

                    Mileage: 156669 km

                    Time Indication: 0

 

             Freeze Frame:

                        OFF

                    Voltage: 12.35 V

                        OFF

                        ON

                        OFF

                        OFF

                        OFF

 

След проверка в сайта на Ross-tech, при наличие на  тези 2 грешки заедно

 

02071 - Local Databus

            004 - No Signal/Communication

            

00153 - Windshield Wiper Motor;  Driver Side (V216)

            004 - No Signal/Communication

 

причината е в мотора на чистачките, а възможните решения са

 

Possible Solutions

  Check/Replace fuse(s)

  Check/Replace Engine Hood Contact Switch

  See Measuring Value Blocks (MVB)

  Check/Repair Wiring/Connectors from/to Windshield Wiper Motor Driver Side (V216)

  Check/Replace Windshield Wiper Motor Driver Side (V216)

 

След проверка на първите точки нещата отиваха към мотора. И такааа след „малка“ борба с раменете на чистачките стигнах до мотора. На конектора имам 3 проводника. Единят е маса, на другата имам постоянно напрежението от акумулатора, а на третия проводник имам около 10V и това би трябвало да е управлението. Моля запознатите от вас да кажат това нормални стойности ли са. Това са стойности при загасена кола. Като запаля, напрежението става 14V, т.е. според мен всичко с веригата е ОК. Другият въпрос който имам е сега този мотор как мога да го тествам дали работи. Искам да съм сигурен преди да си закупя нов.

Имам питане и за другите две грешки. До колкото си спомням някъде бях чел че този терминал 30 е захранването и съответно ляво и дясно са + и -. Но не претендирам че е така. Прави ми впечатление че са излезли около 400км преди мотора.  като правих проверката ми позволи да ги изчистя и докато бях логнат не излязоха пак.

 

Поздрави

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано

Здравейте, проблема с чистачките е решен. Оказа се, че кабелите от конектора на мотора, влизат в сноп минаващ под акумулатора. От вибрациите снопа беше приплескан от тежеста на акумулатора и имаше повредени кабели. След възстановяване всичко вече е наред.

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.