Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Лев Инс и синия талон


sauber

Recommended Posts

Тук копирам писмо което току що изпратих на Лев Инс. Мисля, че вътре в него достатъчно добре е описана драмата ми, но ако някой му е интересно нещо което съм пропуснал да напиша - с радост ще го направя, само и единствено за да съм сигурен, че и дядовците със Жигулитата няма да си направят застраховка там! Разбира се когато/ако получа отговор от тяхна страна, ще го постна тук. Все пак може да хванат по белия път и да се поправят (надали) =)

 

"Здравейте,

 

Казвам се Александър XXXX и съм собственик на автомобил Шкода Октавия с рег. No. СА XXXX АВ. Автомобила ми е с активна застраховка авто-каско във Вашата ЗК.

Пиша Ви, тъй като през последната почти една година се опитахте и успяхте да ме убедите, че сте ЗК с изключително лошо обслужване и отношение към клиента.

За съжаление през въпросния период ми се наложи да заведа щети на три пъти (и в трите случая не съм имал вина за настъпването на застрахователното събитие), като и трите пъти имаше спънки, нерви и загуба на време при работата ми с вас и абсолютната липса на съдействие от всички Ваши служители. Тук искам да вмъкна, че съм изключително доволен от обслужването и помощта която ми е оказвана от кол-центъра Ви. Хората там са наистина компетентни и готови да помогнат, но за съжаление хубавите думи които мога да изрека за Вашата компания свършват до тук.

При първия ми сблъсък с Вас една млада дама, ваш клиент по линия на ГО блъсна автомобила ми. Когато отидох да си заведа щетата се натъкнах на крайно не-готови да ми съдействат и помогнат Ваши служители в клона на бул. Черни Връх. Те отказаха да ми предвижат документите защото не предоставих синия талон към СУМПС ми. Интересно е, че ми го изискаха при положение, че веднага след настъпването на застрахователното събитие, ПТП-то което представляваше то, беше посетено от екип на ПП при СДВР. Въпросния екип направи проверка и справки по моите и документите на другия водач. Също така ни взе алкохолни проби и на база всичко това издаде констативен протокол в който се казваше, че виновният водач е на другия автомобил, а не аз. След като компетентните органи на ПП успяха да изразят становище по моята виновност и правоспособност като водач към момента на настъпване на ПТП-то, за какво ли им беше нужен синият ми талон на Вашите колеги – до днес е мистерия за мен. Въпреки всичко, по задание на Ваш колега в офиса, отидох до КАТ за да извадя свидетелство за наличие на контролни точки. Направих го, занесох го в офиса Ви два дни по късно, след което същия Ваш колега ми заяви, че все пак не могат да ми пуснат щетата „за работа“ без да предоставя синия контролен талон. Предполагам можете да се поставите на мое място? Изведнъж обаче щетата ми се заведе по Каско, след като им казах, а те установиха, че другия водач е с активна застраховка ГО при Вас. Това е втората мистерия която до ден днешен ме интригува. Как може да не се завежда щета без син талон, освен ако другия водач не е застрахован при Вас? Или ако регреса удря във Вашия фонд, за Вас е все едно? Последния въпрос беше риторичен.

При второто ми завеждане на паркинг щета, синият ми талон беше изискан отново, тъй като аз съм бил водача който е паркирал автомобила. Макар и да съм се подписал, че съм паркирал автомобила и е настъпила паркинг щета когато МПСто е било спряло и в покой, предполагам, че по презумция Вие ме приемате и третирате като лъжец. И тъй като аз съм паркирал автомобила си, искате отново да Ви удостоверя това, че съм правоспособен водач…и то с въпросния син талон. Кое по-точно трябваше да удостоверя с това при тази щета е мистерия номер три за мен. Че съм правоспособен шофьор което е във връзка с това, че някой маневрирайки с автомобила си ме е ударил докато аз дори не съм бил в моя автомобил?

При третото ми завеждане на щета (абсолютно идентично ПТП като при първата щета) реших, че проблема може би е в мен или офиса Ви на Черни Връх. Смених подхода, бях най-любезния човек на планетата и отидох в офиса Ви на бул. Цар Борис III. Там изключително любезна дама ми прие документите. Изиска ми синият талон към СУМПС и след като й казах, че го нямам, тя ме помоли да напиша обяснение защо е така. Направих го, тя ми при документите заедно с обяснението и аз останах с впечатлението, че въпроса е приключен. Отидох да ми направят оглед на колата, след което се разбрах с любезните момчета, че като я разглобят в сервиза ще им се обадя за да ги уведомя дали има нужда от втори оглед. Направих го, а втори оглед не беше нужен. Отремонтирах си автомобила, тъй като трябва да съм „добър стопанин“ както пише във Вашите общи условия. Знаех, че са празници и няма да ми бъде преведено обещетението бързо поради многото почивни дни, но бях ОК със това. Все пак и при Вас работят хора и те имат нужда от почивка. Интересното се случи обаче когато днес (19.01.2015)г. Почти един месец след обаждането ми за отказ на втори оглед се обадих в кол-центъра Ви за да разбера защо не получавам sms с който ме каните да получа обещетението си на каса. Бях почти на косъм да се изненадам когато разбрах, че за пореден път Вие очаквате да ви предоставя синия талон.

От тук нататък бих искал да ви задам няколко въпроса:

Как успяхте да ми заведете две щети без да предоставя синия талон, а третата не успявате?

Как успяхте да разсеете всички съмнения в мен, че сте читава компания и проблемите ми са се дължали единствено на Вашия офис бул. Черни Връх?

Смятате ли, че някой от двата ми лични автомобила ще бъде някога повече застрахован при Вас? Пък било то с ГО или Каско?

Смятате ли, че ще позволя при следващо сключване на ГО и Каско някой от 9те служебни автомобила (по настоящем 5 с ГО при вас и 3 с Автокаско) за които отговарям да бъде застрахован при Вас?

Намирате ли за коректно това, че от моя страна не заведох 3 (словом: три) щети годни да получат квалификация „за ремонт и боя“ с които щях да получа около 400 лв. обезщетение, а не го направих. Въпросните щети бяха пропуснати при първоначалния оглед във Ваш пункт.

 

На разположение съм при нужда от допълнителна информация или възникнали въпроси!

Очаквам резолюцията Ви!

 

Поздрави,"

Редактирано от sauber
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А кво правят тези, които имат книжка издадена от друга държава членка на ЕС? Аз също нямам син талон, защотто съм с датска книжка! 

Отивай в Алианц и едва ли ще иаш такива проблеми :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В БулИнс, ДЗИ, Алианц и Армеец не съм чувал да иска някой син талон за каквото и да е. Досега съм имал досег с всяка компания с различни коли - нито една от изброените не са искали син талон. Моят съм го пъхнал на майната си и не го вадя никога.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съдба! Пропуснах две неща да напиша и на двете получавам feedback =)

ppavlov - Да, и аз това се запитах. Сетих се, че имам приятел който е с холандска книжка. Какво ли става ако трябва да си заведе щета при тия мишоци?!

shaft - инфото за Бул Инс ми беше доста полезно. Замислил съм се точно там да правя следващото Каско и това, че не се опитват всячески да се измъкнат от плащане (или поне ползват други методи), ме привлича доста =)

 

п.с. - Пропуснах да кажа само, че преди да напиша по-горния мейл, по телефона ме офертираха да отида да пусна възражение в офис. Чудя се, дали някой въобще има времето да обикаля като луд да попълва възражения, обяснения, бланчици и судоко. И целия тоя цирк, за да ми кажат, че трябва да отида да си взема парите (130-140) лв. Казвам да отида, защото два пъти си пиша банковата сметка и два пъти " Ми няква грешка е станала ". Баси мизерниците са тия. За още техни глупости се сещам като пиша...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мога да ти кажа как съм бил досега и че не съм имал никъде проблеми за нищо - винаги съм бил с възлагателно писмо, т.е. не е трябвало да ми дават пари никога досега - вероятно ще го ям същия, ако трябва да ми дават пари на каса или по друг начин, знам ли :)

 

Един от моите клиенти има много автомобили и непрекъснато са на пътя. Казаха ми, че БулИнс не им плащали щетите - имали и няколко тотални щети, които не им били платени, затова са се махнали от тях, но те искат кеш за всяко нещо, за да могат да си ги оправят в последствие щетите в собствен сервиз. Казаха ми, че Армеец са най-коректния им застраховател към момента и са от 2 години при тях, с тази ще станат 3 години. Алианц са скъпи, но били най-добрият застраховател към момента, пак според моите клиенти.

 

Аз, когато взех колата чисто нова от ЕТ, бях насаден към ДЗИ и две години плащах луди пари за каско - изписваха се напълно ненормални суми за ремонти от порядъка на хиляди левове за нещо супер дребно - стигал съм до 4-5 хиляди лева в две възлагателни писма за драскотини и смяна на фар (около 300лв да е струвал този фар тогава)... Но никога не съм виждал и стотинка, само сумата изписана на възлагателните писма. Преминах към БулИнс, когато изплатих колата (беше на лизинг), ощо взето 3-та година съм при тях - все така продължавам да бъда само на възлагателни писма, без да искам и стотинка наръка - аз искам да ми се оправи щетата, така, че да не си личи, че е имало щета, пък колко ще струва не ме интересува и не искам да печеля от това, каквото и да било. Просто си искам колата да е "лъскарка" и това е - може би затова нямам проблеми досега никъде. Доплащам 25% отгоре към каското (грубо 90-100лв) и имам право и в Еуратек да я правя колата.

 

Имал съм две леки ПТП-та, които са завършвали единствено с боя и смяна на стоп, защото го пукнах... и това е. При ПТП-то със стоп-а бях виновен, защото карах по-бързо и се завъртях, та със задницата чукнах леко Нисан Трано 2 и му сгънах вратата, а на моята кола й беше счупен стопа и боя на задната броня - друго абсолютно нищо й нямаше. Тераното беше в ЛевИнс - дойде мобилната им група и написахме всичко. Тогава в БулИнс ми го писаха мисля, че по ГО, защото аз се признах за виновен, заради несъобразена скорост на лед и без никакви грижи всичко се оправи за 3-4 дена и имах напълно готова/оправена кола - пак само с възлагателно писмо.

При другото ПТП ме жулна една, която имаше книжка от 1 година точно, и не се призна за виновна, пък и мен много не ме интересуваше, защото имам и каско - писахме протоколи и глупости - тя беше в ЛевИнс също - тъй като нямаше виновен ми го пуснаха по каско и приключих за други 3-4 дена и това е.

 

Другите случки са със служебните коли или с личните на роднините и никога не са искали син талон, никъде.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точно БулИнс не бих ти препоръчал. За дребните щети не знам как са, но на позната и откраднаха БМВ 1-чка. Взе си парите след 2 години съдебни дела и извънсъдебно споразумение с тях (като междувременно и предлагаха да и ги изплащат на вноски по 500, по 1000 лева, а това отиваше към няколко години време). Абе някъв ненормален цирк беше. Изобщо всички които са инс нещо си имам чувството, че докато щетите са дребни минават, ама стане ли нещо сериозно с колата и се почват филмите. И като цяло ползвам услугите на брокер, за да не се занимавам с измекяри по застрахователите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина най-добре с брокер - аз съм също така. Обажда се, говори с тях, знаят се, всичко е много по-лесно. За дребни щети с възлагателно писмо БулИнс са добре, за друго всички казват, че не са добре въобще. Алианц или Армеец - един от тях бих избрал, ако трябва да избера другата година.

 

По моя статистика на пътя (нали се изхитриха, тъй като им забраниха да маркират кои коли са с каско и кои не - почнаха да лепят на гърба на средното огледало разни стикери) гледам са само орелчета, значи болшинството са в Армеец.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за споделения опит!

Сега остана да се чудя между Армеец и Булинс.

Ясно е, че всички са големи мизерници в България (то не че е луд тоя дето яде баница де), но въпроса е да изберем по-малкия. В крайна сметка им плащаме пари за да сме споко, а не да ни вдигат кръвното.

Инак моята кола е стара и тия филми с възлагателните писма хич не вървят =) Също знам и за това, че Алианц са най-коректни. Въпроса там обаче не е до 100-200 лв. При Каско в Лев Инс (когато сключвах) тавана ми беше 220 лв. В Алианц за същата стойност беше малко под 600 лв.

По принцип смятам, че е крайно време да се включи някакъв регулатор и да почне да ги шиба. Едно за това дето не са коректни, второ за това, че не плащат като хората и третото което най-много ме дразни е филма с лизингите. От къде на къде, когато АЗ си плащам каското и ГО на новия автомобил, лизинга ме задължава къде да го правя? То е ясно, че автомобила е техен до приключване на договора, ама като който има претенция за нещо - плаща баси...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ама то пък ако синия талон е проблема ми носете го бре..тъй или иначе той потвърждава валидноста на книжката...

туй да е проблема... то пак добре че брачно свидетелство не са поискали :D

п.п За Алианц също е важен талона..и за сключване на каското даже

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм в Армеец, там също изискват "синия" талон с контролните точки или "справка/удостоверение" от Пътна полиция, за регистрирани нарушения, респективно - история на водача на МПС. Като цяло, вече 9 /девет/ години, съм доволен от тях, като изключим размера на обезщетението, за откраднатия автомобил на сестрата - при застрахователна сума 30000 лева, получи точно 20540 лв., след преизчислени: остаряване, амортизация, спад в пазарното търсене на модела, следващото е смешно, спрямо предходното - увеличен, водещ при противозаконното отнемане на МПС, интерес към модела, и накрая - справедливо изчислена, реална пазарна стойност на МПС, към момента на отнемането..., дрън-дрън... Иначе, като цяло безпроблемно изплащат щети, сравнително бързо, отскоро за по-стари автомобили /7-8/ годишни, са съгласни да си купиш "втора ръка" оригинални части, вместо "Депо" примерно, единствено за МПС на 14 и повече години, е "колкото-толкова" - нямаш право на "доверен" сервиз, нямаш право да претендираш за оригинални части, нямаш право на плащане по фактура, а взимаш толкова, колкото ти дадат на каса... Далеч не са идеални, но като цяло, особено на фона на "ЛевИнс", "БулИнс" и "ДЗИ", са доста добри.

П.С. Мобилните им групи, както и експерт-оценителите им, са сигурно най-подготвените спрямо другите застрахователи.

Редактирано от Боре
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Син талон не са ми искали никога на мен (какво ще разберат от него нямам идея, или ако случайно в момента си с акт ... какво нямаш право на обезщетение ли ?!), нито справки, нито удостоверения. Общо взето ДЗИ ги виждам само при първоначалния оглед на колата, всичко останало през брокера или сервиза. Брат ми няма син талон изобщо (с ЕУ книжка е).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Синия талон "доказва Вашата правоспособност като водач на колата по време на застрахователното събитие". Уникално, нали? Добре че сме го измислили така. Не знам само кога останалата част от Европа ще се светне да го въведе :D

mishoo - Отивам на гишето в КАТ чинно да си платя каквото имам да си плащам, просто защото така е редно. Заставам на гишето, подавам си книжката и лелченцето ми казва на висок тон "Акта". Аз й казвам, че го нямам и не знам къде е. Тя заяви, че без последния ми акт не мога да си платя, аз умрях от смях и си тръгнах. За съжаление не съм от типа хора дето ще звънят на познати да го оправят, не че не ми се иска, но не е правилно и ме е срам.

В момента съм се обадил на доста високо в МВР за да помоля да направят така, че да си платя актовете и да си взема синия талон (не че ми трябва). Представяш ли си за какъв майтап си говорим?! Да звъня на началници за да накарат някой да си свърши работата, а не за да си затвори очите...В момента в който си го взема, ще си го рамкирам в къщи и това е. И без това последните 3 и 1/2 години карам безпроблемно без него =)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе не съм спец...ама там са нарушенията...тъй че има някаква тежест

А за протокола за Алианц е особено важен при сключване на каско

Щот ако имаш ЗЛАТЕН талон ти дават10 процента отстъпка и те черпят с шоколадови бонбони...

При четирицифрена сума за каско 10 процента са си сериозна сума...Знаете ли колко салфетки са това :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....................

По принцип смятам, че е крайно време да се включи някакъв регулатор и да почне да ги шиба. Едно за това дето не са коректни, второ за това, че не плащат като хората и третото което най-много ме дразни е филма с лизингите.

....................

Комисия за финансов надзор: пишат писмо на застрахователя и му разказват за твоята жалба. Застрахователят връща отговор до КФН. КФН пише писмо до теб и ти разказва какво е отговорил застрахователя. И така свършва всичко.

:nea:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм вече четвърта година в ДЗИ и съм доволен. Имам заведени 5 щети, три от които на паркинг, една по вина на друг шофьор и една от градушката. В нито един от случаите не съм имал проблем. Две от щетите са ми оправени в доверен сервиз, а другите две са ми платени по експертна оценка. Отивам в пункта за оглед, попълвам документите, оглеждат ми колата и ми снимат щетите. Оставям си банковата сметка и в рамките на десетина дни парите са ми преведени. Процедурата е доста опростена. Всички до момента са се държали съвсем любезно и не съм имал проблеми. Преди това съм имал КАСКО на другата кола в Булинс през познат брокер и обслужването беше доста неприятно - едно мотаене с плащането на парите, едно високомерно държане на служителите. Гадна работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можете ли с ръка на сърцето да ми потвърдите къде НЕ изискват контролния (син) талон към СУМПСто? Това ще ми е фаворита за следващо Каско =)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Също знам и за това, че Алианц са най-коректни. Въпроса там обаче не е до 100-200 лв. При Каско в Лев Инс (когато сключвах) тавана ми беше 220 лв. В Алианц за същата стойност беше малко под 600 лв.

По принцип смятам, че е крайно време да се включи някакъв регулатор и да почне да ги шиба. Едно за това дето не са коректни, второ за това, че не плащат като хората и третото което най-много ме дразни е филма с лизингите. От къде на къде, когато АЗ си плащам каското и ГО на новия автомобил, лизинга ме задължава къде да го правя? То е ясно, че автомобила е техен до приключване на договора, ама като който има претенция за нещо - плаща баси...

Колега, ама ти искаш да плащаш каско 200лв и всяка година да завеждаш щети за по 1000+ лв. И всичко да ти минава безпроблемно. Е, ако ти си застраховател ще си навит ли на такава сделка. Да ти искат талона при завеждане на щета е мноооого тъпо. Ама еб@ти тъпия застраховател дето ще ти направи ГО или Каско без да му покажеш талона. Според мен застрахователната премия за човек без талон трябва да е х3. Не само че има акт, ами и не го е и платил. Рецидивист :) . Няма да питам как караш кола без талон и без акт. Като те спрат и ти искат талона какво им казваш на КАТ, взеха ми талона ама си загубих и акта. Ти по принцип колко акта чакаш да ти се насъберат преди да отидеш и да ги платиш 3,5,10? И така да е, поне последния си го пази.

И друго правилно си разбрал! Като караш кола която не е твоя си плащаш там където каже собственика. Щото като дадеш 10к и имаш да даваш още 30к и на 2-рата седмица като я направиш тотална щета на Шкода ще им се *б* майката докато си вземат парите от някой си ИНС.

И сега да не ги приемеш навътре нещата.

 

п.п. Не контроните органи, а застрахователите ще възпитат водачите на МПС!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да попитам , ако официалния документ за правоспособност е синия талон , защо пътните полицаи искат свидетелство за правоуправление при проверка :eusa_think:

Ако наистина контролния талон е свидетелство за правоуправление , значи или те са големи балъци или застрахователните компании играят игри (най-вече на нерви) ... това според мен са го измислили за да играят друга игра - ако си виновен полицая ще напише акт и ще прибере талона  :sorry: 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да попитам , ако официалния документ за правоспособност е синия талон , защо пътните полицаи искат свидетелство за правоуправление при проверка :eusa_think:

 

Като те спрат искат свидетелство за правоуправление +талон. Винаги. Когато всички катаджийски коли имат инсталирана информационна система, която да им казва колко нарушения има водача, тогава вече няма да искат талон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@fhman - Колега, искам или не искам, каското ми е с максимална премия от 220 български лева, тъй като отказват да ми застраховат автомобила за повече от 3500лв. Това не е защото аз така съм го решил, а защото те така са го решили. Имам три заведени щети (като на третата ми отказват плащане). По първите две съм получил 140+210 лв или общо 350 български лева. 210 от тях са им регрес. Сиреч, Лев инс е спечелил от мен 80 лв. и отказва да ми плати третата щета (която също е регрес и не би трябвало да им пука за нея). Мисля, че е добра сделка за тях? Или може би трябваше да я направя лоша като пресиля щетите (имах възможност) или като заведа щетите които проспаха на първоначалния оглед?

Само за инфо, имам и друг автомобил на който премията възлиза на 1274 BGN всяка година, но не съм завел нито една щета. Защо ли? Защото съм имал късмета да ме пропускат на паркингите и кръстовищата, а не защото го пазя завит в гаража. Освен да ходя да го изпердаша някъде, че да им намаля печалбата? =)

Относно шофьорското ми досие, имам 5 броя актове:

- Влизане в забранена улица x2

- Липса на актуален акт или свидетелство към СУМПС x2

- Навлизане в лента за насрещно движение x1

От гореизброените актове горе не съм платил позиция 2 и 3. Причината е, че не мога да го направя и с най-доброто си желание. Карам без талон и не се оправям като ме спират, просто защото не ме спират. А не ме спират защото не им давам повод да го правят.

Колкото до това дали съм рецидив или не, искам да ти кажа, че имам близо 300 000 км. шофьорски стаж, нито едно виновно причинено ПТП, един заловен пиян шофьор, оказване на първа помощ един път и изваден пострадал от автомобил които в последствие се запали, отново един път. Това не ти го пиша за да разбереш какъв герой съм и колко ми е голяма...дроселовата клапа, а за разбереш, че не съм regular everyday джигит ;)

 

Колкото до лизинга и застраховките...Като плащам на Шкода (в твоя пример, защото аз съм през нормален лизингодател) очаквам от тях да им се еб* майката ако се наложи (недай боже). Инак за какво им плащам по-точно, за да вдигам БВПто ли?

Тъй като от ника ми не става ясно - мъж съм. Това означава, че нещата НИКОГА не ги приемам навътре  :banger_2:

А ако ще лежа на това застрахователите да ме възпитават като се има предвид човешкия им ресурс (бивши и настоящи джамбази) - По добре емиграция...

 

The Best Forman - Представи си само колко човека в моята ситуация са им теглили една майна и не са се разправяли. Хоп, ето ти прилично пестене на пари и човешка сила. И то на всичкото отгоре абсурдно оправдано и граничещо със закона...

 

Аз продължавам да не разбирам само едно единствено нещо. Какво толкова им пука и защо се циганят когато щетата е регресна. Не губят нито, ама нито една стотинка. Дори най-вероятно успяват да изкарат нещо отгоре...

Редактирано от sauber
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък се чудя защо на въпрос въобще се прави синия талон.Вярно че си е неудобство /още един документ/ но е ясно на всички че той допълва шофьорската книжка...Двата вървят заедно и не се дублират ами допълват...

Така както нотариалния акт и кадастриална скица... единия документ казва кой е собственика и при какви условия а втория граници и местоположение на имота..

интересно и аз на каското изтъкнах подобен баланс :D  дал съм над 5-6 000 а пък я съм взел 1000 лева я не... ама то утре може да се наложи особено пък като се изхвърлиш в форума :eusa_think:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като те спрат искат свидетелство за правоуправление +талон. Винаги. Когато всички катаджийски коли имат инсталирана информационна система, която да им казва колко нарушения има водача, тогава вече няма да искат талон.

 

И все пак? Как се процедира с хората с чуждестранни книжки? Интересно ми е? Сега тойотката е на името на жената, но шкодата ще е на двамата? какво, няма да ми признаят каското ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То на кой е колата няма нищо общо. Въпроса е водача кой е. Собственика на колата и полицата може и да няма книжка. Иначе на човека с чуждестранна книжка вероятно ще кажат, че няма право да кара в България :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.