Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Лев Инс и синия талон


sauber

Recommended Posts

И все пак? Как се процедира с хората с чуждестранни книжки? Интересно ми е? Сега тойотката е на името на жената, но шкодата ще е на двамата? какво, няма да ми признаят каското ли?

Един съвет. Не регистрирай колата и на двама ви. Не ти трябва такава щуротия. Или на нея или на тебе. Ако нещо не ти е ясно, почвай да питаш сега, не като дойде колата. И не питай във форума. Питай в КАТ, питай дилъра, питай застрахователя. Реши къде ще правиш каско (то ти е по голямото перо) и почвай да проверяваш, колко ще ти струва, какви отстъпки могат да ти направят. Ако решиш Алианц и не ти е лизингова колата (ако е лизингова си в Алианц) провери и застрахователните агенти на ЕТ каква оферта ще ти дадат на каско в Алианц. После отиваш в офис на Ац и питаш тях за оферта. Агентите на ЕТ имат по добри отстъки май. Питаш само за каско, за комбинация каско+ГО, за каско+ГО+зелена карта. Зелената карта е 40лв а ти дава отстъпка по каско 100евро и спестяваш 156лв и т.н. и т.н. Питаш за всичко което не ти е ясно, ако трябва по 100 пъти. На тях това им е работата. Важното е накрая да си напълно наясно защо плащаш 2к лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук копирам писмо което току що изпратих на Лев Инс. Мисля, че вътре в него достатъчно добре е описана драмата ми, но ако някой му е интересно нещо което съм пропуснал да напиша - с радост ще го направя, само и единствено за да съм сигурен, че и дядовците със Жигулитата няма да си направят застраховка там! Разбира се когато/ако получа отговор от тяхна страна, ще го постна тук. Все пак може да хванат по белия път и да се поправят (надали)

Лев Инс по местоживеенето ми имам лични впечатления на няколко пъти, че са супер коректни (може би благодарение на управителя или не знам как се води, но е много приятен и диалогичен човек - Петката Щангиста) и мисля,че драмата Ви е излишна :) и дядовците с Жигулитата може би ще продължават да си правят застраховка там. От всичко обяснено разбрах, че към момента не сте изряден шофьор и имате претенци към застрахователите и имате връзки някъде на високо в МВР :) Живи и здрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Toshiro, много генерални заключения вадиш, от много малко информация. По-спокойно я давай.

 

Иначе за мен малкия талон е една отживелица от времето, когато ходихме с едни огромни талони, които ги дупчиха. После минаха на точки, талонът вече не се дупчи, но си запазиха старата система. Чудя се кога ли някой ще ги подпука в съда и това ще изчезне.

Редактирано от ID A
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спокоен съм (fhman направи коментар в същия дух между другото). Просто монетата има две страни и явно втората не се харесва много. Не знам какво да си помисля за това жалване иначе. Ако имаше талон щеше ли да е изплатена щетата? И от какво всъщност е недоволен колегата, че да иска и дядовците да не се застраховат в Лев Инс? Не може аз да съм единствения доволен от тях. Преди години купих един часовник Сертина от Джулиани за добри пари с маркировка за 100м водоустойчивост. Е наводних я - къде сам, къде не толкова сам, а заради дефект в уплътнението, отказаха ми гаранция и пих една скъпа студена вода, щото си бях виновен поне частично. Не съм се жалвал, така че и дядовците да не пазаруват в Джулиани. Не знам дали ме разбирате. Аз продължавам да харесвам Сертина :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм в Алианц и ГО и застраховка на местата и каско и асистанс на пътя  от както я купих колата нова от ЕТ и преди ми искаха документ от КАТ за липса на виновни ПТП-та и наличие на точки, но от няколко години ми твърдят, че си дърпат информацията по служебен път и нищо не искат. Даже вече и талона на колата и снимки при подновяване не правят, но това може би е, че колата вече е с много ниска стойност.

Просто талона е една чисто българска измислица, за де не си реорганизират КАТ нещата и да спрат да те разкарват. И разни други в случая застрахователи се хванали на хорото и търсят как да минат и те тънко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Toshiro - Колега, повече от много се радвам за това, че нямаш лош опит с Лев Инс. Бих бил най-щастливия човек на света ако мненията за тях бяха предимно обратно на моето. Така поне ще знам, че проблема със сигурност е в мен. Уви обаче, до тук всеки запознал се с моята история е по-скоро НЕ изненадат от нея. Разликата е, че аз не виждам защо трябва да си трая, когато съм платил за нещо което в последствие нe получавам. Да, ако имах талон вероятно щях с по-малко проблеми да премина през това, но да те попитам аз, защо когато сключих полицата с тях не поискаха да им удостоверя това, че съм правоспособен шофьор? И пак питам, как успяха две щети да ми изплатят без доказано да съм им предоставил синия талон, а третата не могат? Въпрос на настроение ли е работата с тях? Не съм за 100-200-300 лв. Пари се изкарват. Пък и да бях за тия пари, имам си протокол за ПТП и ми е най-лесно да отида в Олимпик да предивя претенция към тях (където е ГО на виновната водачка). На всичкото отгоре офиса им ми е по-близо...

Чувствам се длъжен като потребител на форума да споделя опит с нещата с които се справям като собственик на Шкода. Па било то къде съм си оправил шофьорската седалка като е била скъсана, кой майстор ми е поправил ключалката на багажника или от кой застраховател съм останал доволен и от кой не. Всеки има право на мнение, а в случая на впечатление. Както ти казах, аз съм най-радостен, че има и някой като теб - останал доволен...за сега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би не съм разбрал правилно целта на темата и моля да бъда извинен! Офисите на застрахователите в провинцията нещо като франчайз ли са?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам идея, но съм сигурен в едно. То е, че от офис до офис има разлика! Винаги служителя/управителя има влияние до някаква степен. Разбира се, че то не се изразява в това да те обезщетят с 500 лв. вместо със 100 лв., но все пак...

 

Темата съм я пуснал за да видят колегите какво е отношението към клиента и какви проблеми биха имали (или поне в тези два офиса). Също е тема за това, как някой успява да си върже гащите на ръба на закона и то само за да не ти плати това което ти се дължи. Не зависимо, че ти си си платил, а на практика парите не излизат от неговия джоб.

 

п.с. - Иначе се сетих, че когато отидох в SDI да си правя застраховката се оказа, че една от ЗКтата (не помня коя) има две различни ставки за шофьори до и над 25г. Тук говорим за показател не шофьорски стаж (което е ОК), а за показател на колко години си. Чудя се дали да не отида при тях с това:

 

Закон За Защита от Дискриминация:

Чл. 4. (1) (Доп. - ДВ, бр. 70 от 2004 г., в сила от 01.01.2005 г.) Забранена е всяка пряка или непряка дискриминация, основана на пол, раса, народност, етническа принадлежност, човешки геном, гражданство, произход, религия или вяра, образование, убеждения, политическа принадлежност, лично или обществено положение, увреждане, възраст, сексуална ориентация, семейно положение, имуществено състояние или на всякакви други признаци, установени в закон или в международен договор, по който Република България е страна.
(2) Пряка дискриминация е всяко по-неблагоприятно третиране на лице на основата на признаците по ал. 1, отколкото се третира, било е третирано или би било третирано друго лице при сравними сходни обстоятелства.
(3) Непряка дискриминация е поставяне на лице на основата на признаците по ал. 1 в по-неблагоприятно положение в сравнение с други лица чрез привидно неутрална разпоредба, критерий или практика, освен ако тази разпоредба, критерий или практика е обективно оправдан/а с оглед на законова цел и средствата за постигане на целта са подходящи и необходими.

 

 

Не за да се заяждам, а за да ги попитам: Кой, как и кога Ви позволи да потъпквате закона в държавата в която се намирате и извършвате дейност?

Това е другата причина за темата - Тук в България всеки прави каквото си иска и стиска палци, че номера ще мине. И тъй като номера минава в 99 от 100 случая, за него риска да го прави е оправдан...Аз не съм ОК да е така и съм научен, възпитан и ми е втълпено да не се примирявам с неправдата, пък била тя насочена към мен или трети лица. Да не говорим, че на практика съм се клел за това...Но повечето колеги ще кажат, че тия клетви са фиктивни. Не и за мен... =)

Редактирано от sauber
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не че нещо но мисля че не си прав колега sauber

Не може да се позовеш на закона за дискриминация определено .

Имат право да се позоват и на възраст и да искат син талон и прочие с мотива че до една определена възраст клиента е по склонен да прави простотии и да поема рискове...И това е точно така...Контролния талон показва също до някаква степен колко качествен шофьор си... Донякъде...

Самия застраховател  каза на всеослушание следния пример: имам двама клиенти едно пишлеме на 19 дет му подарили едно БМВ и си мисли че е безсмъртен и друг клиент на 45 улегнал с шкода ...Първия сто процента утре ще направи беля докато втория риска е минимален...Е как да са на една и съща премия?Вие ми кажете? И ако има примерен клиент дет няма щети това СЪЩО Е ОСНОВАНИЕ за отстъпка...Що не искат да застраховат мотористи? Или ако застраховат то сумата е непропорционално висока? Ти как мислиш??

Аз зарад туй казах... Отива съпругата ми да прави каско и се фука с златен талон с думите че е примерен шофьор и една ли не си дава парите ей тъй нахалост за каско от нея да мине... И има някакво основание...Писмено  и то....

Не случайно Алианц дава официална 10 процента отстъпка за златен талон...

Мисля че е ясна и справедлива идеята?! Вие не мислите ли?!

Редактирано от mishoo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В конкретния случай изобщо не се зачеква даже темата за отстъпки и поведение за пример, а за ползване на услуга, за която клиента си е платил предварително.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

напротив зачеква се че има различни ставки на основание възраста и зарад това иска да ги съди за дискриминация...

или аз не съм разбрал правилно?!

 

 

п.с. - Иначе се сетих, че когато отидох в SDI да си правя застраховката се оказа, че една от ЗКтата (не помня коя) има две различни ставки за шофьори до и над 25г. Тук говорим за показател не шофьорски стаж (което е ОК), а за показател на колко години си. Чудя се дали да не отида при тях с това:

 

 

 

Не за да се заяждам, а за да ги попитам: Кой, как и кога Ви позволи да потъпквате закона в държавата в която се намирате и извършвате дейност?

 

но пък съм съгласен с  sauber че се търси повод да не се плаща...ама то ако не търси ще фалират бре... по скоро важното е дали е ОСНОВАТЕЛЕН

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

mishoo- Много, ама много съм далеч от мисълта да ходя да съдя който и да било. Просто дадох поредния пример за "Прайм квот си искаме". Не можеш да ми кажеш, че не мога да се позова на закона. Ако не мога да се позова на закона - добре дошъл в Ислямска Държава...Има причина закона да съществува и функционира (в този си вид) във всички нормални страни по света. В противен случай навлизаме в опасна полемика и може да стигнем до извода, че трябва да бъде забранено на жените да работят с машини, на хората изповядващи каквато и да е религия да притежават оръжие, на бедните да се возят в метрото и т.н.

 

Темата отиде много на страни. За да не бъдат мойте мнения причина за това, следващия път когато ще пиша в нея е за да отговоря на конкретен въпрос (ако някой ми зададе) или за да постна отговора на Лев Инс (ако такъв въобще се случи).

 

Поздрави на всички!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На въпроса за синия/златния талон - в Армеец при завеждане на щета "на паркинг", тоест ако увредата не е настъпила в движение, не искат нито талон, нито книжка. Ако обаче завеждаш щета, възникнала при ПТП искат и двете - или акт, ако талона случайно е отнет. И ги искат независимо дали щетата е регресна или не - простата причина е, че ако щетата е регресна, всички документи по нея отиват при застрахователя по ГО на виновния и при нещо нередно ония веднага ще откажат.

А талона към книжката, както казва Гената, е остатък от старите големи талони (дето им добавяхме "страници" при проверка  :D ). И продължава да ги има като някаква "гаранция", че ще си платиш глобата, за да си го получиш обратно. Едва от скоро системите са им вързани и като отидеш в данъчното за нещо ти лъсват и глобите, ама няма кой да промени закона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мейл който изпратих току що на Лев Инс:

 

Здравейте,

Пиша Ви тъй като изминаха 3 дни от както изпратих мейла по-долу. Намирам това са предостатъчно време за обратна връзка от Ваша страна. Липсата на такава приемам за потвърждение на впечатлението ми, че сте ЗК с изключително лошо обслужване и отношение към клиента. Приключвам отношенията си с Вас и не очаквам отговор повече.
 
Пожелавам Ви да изградите по-добро отношение към клиентите си за напред!
 
Поздрави,
--

 

Лично за себе си започвам поетапно прекратяване на личните и служебните взаимоотношения с тях. Разбира се не съм луд да прекратя полици които са платени напред, но тези които са на изплащане ще ги прекратя със сигурност на датите на следващите вноски. Естествено, Лев Инс ме загубиха като клиент завинаги, но не смятам, че при това поведение заслужават нещо друго. Също така и не мисля, че е сериозно компания която се рекламира като НАЙ по няколко параграфа да не даде отговор в продължение на три дни. Последното е без значение кой прав, кой крив. Отрицателния отговор също е отговор все пак, нали?

Колеги, по тази тема освен да пожелая успех на всички при избора на ЗК и никога да си нямате подобни ядове, друго не знам какво да кажа! =)

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е само с тях. Колите в обкръжението ми са на доста ЗКта (четири ако правилно ги броя). Когато съм ги избирал вероятно са давали най-добра цена и/или брокера така ми го е направил (имам му доверие). Така или иначе той вече не е брокер и ще се оправям сам с това. Най-тъпото е, че когато съм правил застраховки при тях са ми викали "Недей", ама то това за кой ли застраховател не съм го чул...Е тия се доказаха! Сега ще са всички други, ама не и Лев Инс.

 

п.с. - За да не ме кръстите тотален хейтър, искам да похваля едно ЗК. Под моя опека има три лизингови коли които са на един договор и една ЗК. Две от тях ги изпра градушката. Застраховани са в Евроинс (които не ги бях чувал). Е, нямам право гък да им кажа на тия хора. Колите се върнаха на седмия ден след градушката в перфектно състояние! Включително една май ходи в Пловдив, но не съм сигурен...Както се сещате, не са били само тия две пострадали. То май само мойте не бяха (един път и мен да ме пропусне злото).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се учудвам от написаното дотук за тази компания. През 2008 г. имах нещастието да направя медицинска застраховка за престой в чужбина. За жалост си счупих крака в Германия и се наложи да ползвам застраховката. С парадоксите се сблъсках, когато от болницата поискаха ЗК да потвърди застраховката и на телефон посочен в книжката на застрахователната полица ми отговаряше туристическа фирма и хората бяха много учудени, че звъня на застрахователна компания. В крайна сметка се свързах с някаква секретарка, която ми даде телефон на някаква шефка на офис в компанията, която се занимава с тези въпроси, но беше много уплашена и поне десет пъти ме помоли да не казвам откъде съм взел телефона. Впоследствие въпросната шефка ме  прехвърли към офис на техни представители в Германия, от които никой не знаеше английски и трябваше да чакам да намерят някой, с който да се разбера. В крайна сметка потвърдиха с факс, че ще се заплати лечението и операцията ми беше направена. Мъките започнаха след като се прибрах в България. Независимо, че представих абсолютно всички изискващи се документи и поне пред мен потвърдиха, че всичко е наред, започнах да получавам писма от немската болница за дължими суми за операцията и престоя. Хората просто не можеха да се свържат с нашата компания и накрая започнаха да си търсят парите чрез съда от мен като физическо лице. Всички тези неща ме принудиха многократно да ходя в офиса на ЗК на Борис III (Обредния дом), където ме лъжеха че са изпратили потвърждение за плащане. Това продължи няколко месеца, докато накрая ми писна и ги заплаших със съд при грандиозен скандал. Едва тогава се стреснаха и действително пред мен преведоха парите и взех копие на платежния документ. И това продължи 6 месеца. Оттогава тази компания не съществува за мен.  Измамници!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оттогава тази компания не съществува за мен.

 

Колега, просто не е трябвало да се застраховаш там защото този вид застраховки са "нетипични" за тях. Надявам се разбираш намека ми. :)

Точно преди да започнат събитията в Украйна имах пътуване дотам и след кратка консултация с компетентни хора ми бе препоръчана Уника, които за нищо друго не бях ползвал до този момент.

Леко се отклонихме, но реших да споделя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

типични нетипични, факт е че ги извършват

изобщо не знам какво очаквате от застрахователи с подобна история ... http://www.capital.bg/biznes/finansi/2010/02/19/861400_mutaciite_na_lev_ins/

а не са само те такива на пазара

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Привет на всички!

Тъй като не искам да бъда некоректен в подаването на информация (само да храня), държа да споделя следното:

След като успях да си взема синия талон, реших да проверя дали ще имам проблем с довършването на претенцията ми. Имах съвсем дребен, явно попадайки на нова и необучена служителка. Тя не знаеше, че имам срок от три месеца за предоставяне на документи по щетата и малко повисях да чакам някакъв супервайзор. Преснимаха ми синия талон и сагата приключи. Току що получих sms с който ме канят да си получа обезщетението на каса (естествено то не покрива разхода ми).

От мен толкова по този казус, в заключение мога да кажа само, че все пак никога повече няма да им бъда клиент. Вече смених застраховките на част от автомобилите. Новата компания която избрах е Бул Инс. Опит не мога да споделя, тъй като да чукна на дърво още не ми се е налагало.

Безаварийно на всички!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Безаварийно и на теб, дано не се налага да добиваш "други" впечатления за тази ЗК.

Личното ми мнение е, че в случая си направил избор от вида "От трън, та на глог, че е по-висок...", дано не се обидиш...

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

100% съм съгласен с Боре. Просто ме е изпреварил с коментара.

Редактирано от marinms
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.