Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Здравейте колеги

тъй като в момента си търся Октавия и попаднах на 2.0 ТДИ 140 коня мотор с код БММ се питам дали е с проблените пиезо дюзи. Колата има и филтър за твърди частици ДПФ. Другите които намирам са БКД, които пак са с ДПФ там видях че има проблеми с главите иначе бил безпроблемен, но за тоя БММ не намерих дали е с проблемните дюзи.

Публикувано

не е

Публикувано

А нещо друго притеснително около този БММ има ли, видях че е с 8 клапана.

Публикувано

Знам че е с 8 клапана и това му е чара.

Лееко по бавен е от 16-ката,но пък се чипосва перфектно и филтъра не прави проблеми.

Взимай я без притеснения

Публикувано

БКД с дпф няма.

Публикувано

а тия прословути дюзи при проблем не се ли сменят така или иначе от дилъра ? поне за фолксваген съм чул, че има постоянна акция ... една да изгори и ти сменят 4-те за тяхна сметка

Публикувано

БКД с дпф няма.

В Германия има, защото там от 2004та се слагат ДПФ филтри.

Публикувано

Няма

Публикувано

В Германия има, защото там от 2004та се слагат ДПФ филтри.

 

Моята е BKD от Германия и няма DPF. Иначе чудесен мотор, а относно главата, на 7 - 8 годишна кола каквото е имало да се пука, да се е спукало до сега. Общо взето чудесен автомобил, дори и в стоков вид.

Публикувано

Моята е BMM с филтър за твърди частици от Германия и за 6м нямам проблеми.

Имах малко притеснения и аз за този DPF но засега неоснователни.Колата е чудесна

Публикувано

Моята е BKD от Германия и няма DPF. Иначе чудесен мотор, а относно главата, на 7 - 8 годишна кола каквото е имало да се пука, да се е спукало до сега. Общо взето чудесен автомобил, дори и в стоков вид.

 

Напротив. На моята (2.0 TDI BKD) главата се пукна на 9-тата година :)

Но според мен това се случи не поради самата глава, а поради блокирала ролка на алтернатора, което предизвикваше вибрации върху шпилката на обтегача на пистовия ремък, която пък е монтирана в отвор на главата много близо до леглото на единия от клапаните, където всъщност става пукването.

 

Иначе и аз смятам, че BKD е чудесен мотор. Върви като ракета. 

Публикувано

Темата не е ли за BMM?

Публикувано

............... Другите които намирам са БКД, които пак са с ДПФ там видях че има проблеми с главите иначе бил безпроблемен, ................

Човекът е попитал и за БКД.

  • 3 месеци по-късно...
Публикувано

Попаднал съм на същият код мотор ВММ - дали някой колега ще сподели мнение, впечатление и проблеми относно него неговата поддръжка и експлоатация???

Става въпрос за евентуална покупка на Октавия комби 2010 година с тоя мотор.

На фона на малко по-ниската първоначална сума за закупуване си мисля дали да не заложа на комън-рейл?

Публикувано

Скаута ми е същата година със същия мотор.В момента съм на 250 000 и не съм имал никога никакъв проблем с мотора.Сами го засили малко преди около година и въпреки "тежкия" ми крак щом не съм го счупил досега значи е добър.Говоря за автомобил ,който се шофира всеки божи ден,независимо от метеорологичните условия.Обслужването е на 110 000,но при яко помпене си погорява доста добре.

Публикувано

Това е най здравата помпа-дюза.С дпф,който никога не прави проблеми.

Публикувано

Попаднал съм на същият код мотор ВММ - дали някой колега ще сподели мнение, впечатление и проблеми относно него неговата поддръжка и експлоатация???

Става въпрос за евентуална покупка на Октавия комби 2010 година с тоя мотор.

На фона на малко по-ниската първоначална сума за закупуване си мисля дали да не заложа на комън-рейл?

Моята е с BMM  мотор и до момента съм сменил само масла ремъци,филтри,водна помпа,помпа на съединител и клапан на климатик.

Имам и DPF който за 10месеца не ми е създавал проблеми.Иначе имах едно наум с него.

Разхода градско е м/у 7-8л извънградкско 120км -5.1л на 130км/ч отива към 6л това по магистрала.

Колата за мен е страхотна откъм вървене и разход

Публикувано

Благодаря ви за включването.

Веднага след като прочетох мненията ви с ентусиазъм се изстрелях за оглед /пролича си от липсата на отговор от моя страна, но не поради неуважение/, но греда - по отношение на поддръжка интериор и екстериор предишният собственик си беше оставил ръцете.

И това предложение пропадна. 

Жалко  вече съм повече от разочарован - кадърна Шкода втора ръка в БГ последните няколко месеца не е излизала и както се очертава няма и да излезе.

 

Приемам съвет за "издирването" на такъв автомобил.

Публикувано

Благодаря ви за включването.

Веднага след като прочетох мненията ви с ентусиазъм се изстрелях за оглед /пролича си от липсата на отговор от моя страна, но не поради неуважение/, но греда - по отношение на поддръжка интериор и екстериор предишният собственик си беше оставил ръцете.

И това предложение пропадна. 

Жалко  вече съм повече от разочарован - кадърна Шкода втора ръка в БГ последните няколко месеца не е излизала и както се очертава няма и да излезе.

 

Приемам съвет за "издирването" на такъв автомобил.

Така е Живко, Шкода е търсен автомобил, а и твоите критерии са високи.

Публикувано

 

Жалко  вече съм повече от разочарован - кадърна Шкода втора ръка в БГ последните няколко месеца не е излизала и както се очертава няма и да излезе.

 

Приемам съвет за "издирването" на такъв автомобил.

Не се отчайвай хубави Шкоди има само да знаеш къде да търсиш.;)

... Идваш на една среща на НИМ ... само Шкоди и всичките хубави (все манекенки), добре гледани и обгрижвани. ... Разглеждаш, харесваш, тестваш (ако може), удряш парите на капака и готово :)

... Ще кажеш "да ама не се продават" ... това, че не са с обяви нищо .. ама съвсем нищо не значи ... въпрос на правилна оферта. ;)

Публикувано

Живко, пускай обява Купувам и ще те налазят офертите. Консултирай се с Краси /Favorit/ за Шкоди. Той е от Русе.

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано

Здравейте,

От 2 седмици съм щастлив притежател на О2 със същия двигател. Автомобила оставя много добро усещане.

Имам заден парктроник и искам да си сложа и преден. Някой преживявал ли е подобно нещо и можете ли да ме посъветвате?

  • 5 години по-късно...
Публикувано (Редактирано)

Здравейте.

Пиша от името на приятел който има кола с този двигател(2.0 TDI BMM 140 к.с)

До колкото разбирам от тази тема колата е с помпа дюза система, а не с комън рейл.

Имам няколко въпроса и ще се радвам да помогнете.

1. С какво масло се кара този двигател ?

До колкото успяхме да намерим имнформация маслото трябва да го отговаря на спецификация VW 504/507, това е 5w30 нископепелно масло. Вярно ли е ?

2. Прочетох на други места, че този двигател имал проблем с разпределителния вал.

Много бързо се износвал. Мисля си да слагаме ZDDP добавка в маслото, за да удължим времето до ремонта. 

3. Какво представлява това на снимката по-долу ? Моя приятел смята, че вътре има филтър, защото капачката наподобява тази на масления филтър.

4. Двигателя има теч на масло, от страната на купето в горния край, но не можем да определим точно от къде е. Има ли слабо място там, където да гледаме ?
Колата губи може би около 1.5-2 литра масло на 10к километра г/д. Може и повече. На втората снимка се вижда.

 

150967011_1400618460290808_5119432423300575872_n.jpg

151086294_424548758761665_7219878362522334328_n.jpg

Редактирано от kurtov
Публикувано

5w30 507 спец моята препоръка ravenol vmp 5w30 ,износват вала няма как да го спреш, аз съм против добавка в маслото,моята препоръка е да я закараш в сервиз може да провериш белия списък за сервиз,където да установят и отстранят теча

Публикувано

Благодаря!

Преди беше с VMP, в момента е с Mobil 1 esp 5w30.

Ще проверим капака на клапаните, дали от там тече.

Защо си против ZDDP ?

 

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.