Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Отзиви от личен опит - Octavia/Superb 1.8 TSI


Grace

Recommended Posts

Колеги,

 

бих била благодарна ако споделите личните си впечатления конкретно от двигателя 1.8 TSI 160PS в Октавия и Супърб до 2012...? Колко километра имате с него, на колко км е в момента и какви проблеми по него сте имали междувременно?

 

Благодаря! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изминах 70000км. с този двигател на Супърб комби. Добра динамика и разход. Похапва масълце доволно. На студен двигател се усещат притрисания подобно на дизел, което за мен не е нормално за бензинова кола, а и голямата ветоятност от прескачане на веригата ме накара да се разделя с колата преждевременно само на 2г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм изминал само 15000 км и при този пробег не би трябвало да има проблеми... Когато е студен, двигателят е малко по-шумничък, но не съм забелязал притрисания или други признаци за ненормална работа. Доливам около 250-300 мл масло на 7-8000 км. Да, има вероятност за прескачане на веригата, но могат да се вземат мерки... Обаче има чудесна динамика и много приемлив разход!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм много доволен от този двигател. Вече 120 хил някъде само масла, филтри, и 2 пъти свещи. Двигателя наистина и при мен притриса на студено понякога, но явно е нормално, като чета коментарите по-горе. Иначе като разход спрямо вървенето съм доволен. Единствено, което не ми харесва е, че е много капризен към горивата, особено тези на Шел. Всмисъл попаднеш ли на лош бензин, таблото става дискотека и двигателя спира да работи нормално докато не заредиш пак хубав бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм изминал на Супърб 30хил. с този двигател.Като динамика е доста добър, като единствевно при изкачване си иска обороти, не е като дизел.Ако се кара спокойно дава доста добър разход.На 10-12хил доливам около литър масло, което правех и преди на 1.9 помпа дюзата, така че ми се струва нормално.Притрисането го има и при мен, независимо дали е на топло или не, но винаги след 10тина секунди се успокоява.Предполагам, че не е случайно щом при всички се получава.Като цяло се чудя дали някакви такива на пръв поглед супер дребни неща, които в ежедневната употреба леко дразнят, са заради марката и сегмента, в който се пласира и да кажем в Пасат са изчистени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако говорите за силно осезаемото притрисане при студен старт сутрин за около 20-30 секунди - това е умишлено и има връзка с Евро 5 еко нормата - различен режим на впръскване на гориво с цел максимално бързо достигане на работната температура на катализатора! Както се казва това не е бъг, а фийчър :) вече се информирах за това, включително има официална публикация от производителя по въпроса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите впечатления са: добра динамика, добър разход, прекалено сложна конструкция и трудни=скъпи ремонти(ако се наложи).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

skodko, дай примери за трудни и скъпи ремонти, на какъв пробег се получават?

Не че нещо ама и трудното и скъпото са субективни неща :)

Плюс това, много по-сложна ли е конструкцията от един съвременен дизел?

 

Аз спокойно мога да напиша, че ремонтите за мен са лесни и евтини.

Дайте по-конкретно, с прости думи, за да има смисъл за всички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не бих се водила от подобна тема - такава може да се намери за абсолютно всеки един двигател някъде из нета... За това и поне аз се интересувам от реални потребителски отзиви :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много труденза ремонт мотор,както каза шкодко.Жакрабит,какво разбираш ти от ремонти,че да ти обясняваме кое му е трудото. Конкретно нещо попитай...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах предвид точно такава информация, като в линка, който Milen Dimitrov постна.Какво се чупи, колко струва и колко време отнема смяната и да се направи аналогия с друг двигател.Така ще стане ясно защо е труден за ремонт и скъп за поддръжка.Иначе е просто твърдение и някой като чете ще си извади грешно мнение и тръгват едни легенди...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че то на всеки съвременнен мотор, стигне ли се до сериозен ремонт... цифрите няма да са от порядъка на стотици, а на хиляди левове.

Конкретно за моя мога да кажа, че за около 40 000 км съм сменял единствено водна помпа на /80 000 беше колата тогава/  От време на време се появява едно свистене на ниските обороти /между 1500 и 2100/,  когато колата е студена... но вече съм му свикнал и не му обръщам особено внимание. Колата определено е лакома, ако се кара динамично... може да постигне разход от около 7 извън града, но със скорост от около 100 км/ч. В града... там харчи на час. Не съм усетил да има слабост в ниските обороти, както казва колегата jackrabbit, но при него купето е по-тежко и сигурно се усеща. Като цяло си е претенциозен към качеството на горивото, но пък е доста тих и добър двигател. Смея да твърдя, че за не особено претенциозна кола, каквато е октавията... изненадва доста хора с вървежа си. Аз съм пристрастен към бензина и мнението ми не трябва да се приема на 100%, но пак бих повторил кола с ТСИ двигател

 
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз при 100 км/h успявам да сваля на около 6 - 6 и малко. Иначе при нормалното ми каране 150-160 на магистралата разхода ми е около 8 и малко. Става интересно като я закрепиш на 220 :D тогава разхода ти става 25-26 по борд и си го държи постоянно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Плюс това, много по-сложна ли е конструкцията от един съвременен дизел.....

Аз мисля, че да! Сами, е най-наясно да каже ако не е така.

Иначе разхода 6,5 извън града е много добър за 160кс бензинов мотор - на мен толкова ми гореше 1,4мпи като го карам около 110-120 :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,мноооооооого много по сожно е направено всичко и ми е чудно защо са по ефтини катонови.Примерно 1.8tsi е по ефтина от 2.0tdi

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 месеци по-късно...

Колеги, интересно ми е да подбутна темата и да науча колко проблемни И още по-важно - безороблемни километри имат към днешна дата собствениците на 1.8 TSI зад гърба си?

 

Колко масло ви харчат и нараства ли харча с пробега?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 месеци по-късно...

Здравейте,

 

Гледах да използвам някой тема за питането си та се спрях на тази.

Така де, 1.8TSI 180 к.с е мотора и забелязвам след продължително каране по магистрала скорост от рода на 130 след като спра на място и я изчаквам 2-3 минути да почине преди да угася мотора,излиза на дисплея лампичката за смукача и съответно вдига оборотите до 1.1К на което намирам някаква логика.Питането е при вас със същите мотори така ли е или да се заемам със това?

Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се.Друго било ама като не чета така е .Става въпрос за Selector level lock.Светвало ако задържиш на неутрална без спирачка над 2 сек.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2015-skoda-octavia-scout-v-subaru-outbac

 

 

Зелената от дясно на стрелката.Станах за резил тука значи.Ами на такова ми заприлича първия път като го видях

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.