Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Колата ми е голф 5, но нали двигателите ни са еднакви, а и очаквам мнение от бегачката.

Става дума за горивния филтър, който след 20000км почернява като маслен. Няма проблеми с двигателя, така е от около 80000км, с хибрид и чип съм от Самуил вече 30000км. Сменям филтъра на 20000 и си е черен и то доста. Тандем помпата подлежи ли на ремонт или трябва нова...четох по чуждите сайтове, че изпускали семеринги ли о пръстени ли и вкарвала масло в горивото. Двигателя работи равномерно, инжекторите са в норма, смених и о пръстените на инжекторите, като глупаците в сервиза който ми сменя глава преди 4 години са сложили хлабина на първите два инжектора 90 градуса, а на другите два 180 градуса, колкото е необходимо. Така съм карал близо 50000км.

 

Имам проблем и със студен старт след примерно 1 ден без да е карана...това е осезаемо при топло време когато не пуска подгревните свещи. Стартера врътва почва една работа на 500оборота с претрисане и след 1 2 сек вдига нормалните 800 и отзад изкарва бял дим на неизгоряла нафта... четох по форумите и хората казват, че най-често е тандем помпа...пак подчертавам смених о пръстените на инжекторите и леглата в главата са добре, все пак главата е на 50000км. Друго което още не съм направил е профилактика на стартера, с валео съм и знам, че са по добри от бош, но знам ли. Колата е на реални 180000км.

 

По-важен ми е въпросът със тандем помпата и дали подлежи на рециклаж. Отварям тема, защото мисля че ще е полезно и на още хора.

Публикувано

И моя на 20-30000 км става черен, но не от масло - мисля, че е нормално.

Не мисля, че е възможно масло да попадне там - не знам - по скоро при проблеми горивото попада в маслото?

Публикувано (Редактирано)

Филтър на 15-20 000км - мой - 1.9TDI BXE 77kw. После да разправят как можело на 60 000км един път да го смениш и да няма проблем - по принцип по Европа-та така правят. Никога не зареждам на Лукойл, защото колата не върви изобщо (дори пуши) с "луковската" нафта. Дано само не се превърне темата в "кой-къде зарежда".

 

fuelfrnr.jpg

 

Поздрави

 

 

ПП: Лично аз не съм вадил по-свеж филтър от този - сменям го на всеки 15 000км или веднъж годишно (за толкова време правя 15 000км).

Редактирано от shaft
Публикувано

Мога да диагностицирам такъв проблем, само ри посещение в гаража.

Публикувано

.....По-важен ми е въпросът със тандем помпата и дали подлежи на рециклаж. Отварям тема, защото мисля че ще е полезно и на още хора.

Подлежи на ремонт.

Публикувано

Филтъра ми изглежда като този, който колегата е постнал. Нормално изглеждащ ли е такъв филтър...преди време на един ситроен дизел присъствах на смяната и неговият беше тъмно жълт.

Публикувано

Това е чудесно изглеждащ филтър. Тъмно жълтият или е бил прекалено нов, или е бил пълен с парафи от нафтата. Общо взето, толкова са ми ”мръсни” всички горивни филтри, които сменям на 15 000км. Колата си я карам от чисто нова и не е имало по-светъл филтър, който да съм извадил... нафтата, обаче е кристално чиста с цвят на лимонадено-жълто.

 

Поздрави

Публикувано

Почерняват филтрите обикновено.Зависи особено от къде зареждаш.От ромпретрол примерно нафтата им е тъмна и мътна.

Тандем помпата-там където може да се смесят масло с нафта,за съжаление не се предлагат гарнитурки.Но ги лекуваме няма страшно.

Сложи си едно прозрачно филтърче да си видиш нафтата как е.

Изпразни резервоара,сложи нов филтър и прозрачно на обратното примерно.Пълниш до горе.Като наливаш сложи и малко в едно шише 2 литра да видиш цвета ...... и ще следиш кво стаа

Публикувано

За това студено лошо палене да проверявам ли стартер или нещо друго? Проблема е когато е топло навън, когато се пускат свещите пали добре. Свещите са оригиналните за 180000км.

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано

Здравейте отново,

Някой може ли да ми помогне с информация кой стартер е по добър...гледам за 2.0 тди са два модела на бош и на валео...моя е на валео. Ако има някой инфо нека сподели.

Публикувано

защо ще сменяш стартера ?

  • 1 месец по-късно...
Публикувано (Редактирано)

Днес се хванах да си сменя филтрите и маслото. Ето какво извадих от горивния и въздушния - малко съпоставка за поколенията (всички са на по 13 800км и точно една година) :)

20150323_141323.jpg

 

20150323_141332.jpg

 

20150323_143105.jpg

 

Нафтата в казанчето на филтъра изглежда така (зареждам само на Шел обикновена нафта - отвреме навреме и скъпата от ОМВ):

20150323_143315.jpg

 

Поздрави

Редактирано от shaft
  • 1 месец по-късно...
Публикувано

Значи всичко е нормално...благодаря за отговорите.

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано

Ето как изглежда моя горивен филтър на 17 835 км за периода от 12 юни 2014 до вчера. През това време са минали 2 смени на масло. Учудващо чист е, тоест съм карал с читава нафта, така ли излиза ? :)

post-1399-0-35593900-1430811432_thumb.jpg

Публикувано

Това веднага след смяната ли е или е оставен да се отцеди? Аз си мисля, че всеки ако го оставиш да се отцеди , ще изглежда по светъл.

Публикувано

Това веднага след смяната ли е или е оставен да се отцеди? Аз си мисля, че всеки ако го оставиш да се отцеди , ще изглежда по светъл.

Да, веднага след като го извадиха в сервиза.

Публикувано

Може парафин да е. Иначе, ако не е парафин - значи е супер, да.

 

Поздрави

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано

Венци, по повод снимките ти по-горе - при мен въздушният филтър става толкова мръсен след 5-6000км, даже днес го гледах и си поръчах нов. По принцип на толкова ги сменям аз. А филтъра в купето погледна ли го? Ще се стреснеш сигурно. За 5-6000км е пълно с перца, пухчета, полени, мъхчета и каквото се сетиш. За прахоляка да не говорим. А за горивния - сменям го на всяка смяна на маслото - 10000км.

Публикувано (Редактирано)

Венци, по повод снимките ти по-горе - при мен въздушният филтър става толкова мръсен след 5-6000км, даже днес го гледах и си поръчах нов. По принцип на толкова ги сменям аз. А филтъра в купето погледна ли го? Ще се стреснеш сигурно. За 5-6000км е пълно с перца, пухчета, полени, мъхчета и каквото се сетиш. За прахоляка да не говорим. А за горивния - сменям го на всяка смяна на маслото - 10000км.

 

Аз съм хитър и ми стои в гараж - филтрите са перфектно чисти (спокойно мога на 8-10 месеца, най-много на 1 година, да го сменям поленовия). Този в купето го смених преди зимата точно - Септември или Октомви, не помня точно - Преди 10тина дена чак отделих малко време, за да оправя "миризмата" от климатика и смених и филтъра - беше си чист - нито едно перце, поленче, листенце не изпадна. Иначе, преди, като не седеше в гараж, всичко е изпадало от там :) МНОГО РЯДКО съм спирал под дървета, всичко се нафичква с листа, клонки и какво ли още не.

 

Преди зимата сложих с активен въглен - при смяната с новия единствената разлика беше в рамката отстрани (памучна ли е, не знам точно) - на стария беше сивкава станала, а на новия си беше супер бяла - това беше разликата единствено, иначе еднакво черни си бяха посредата, даже се зачудих дали да го запазя, ама като знам, че е под 20лв - за чий да го пазя стария... Един приятел и съсед ме завари и ме питаше даже защо го сменям, като са еднакво черни :)

 

Обаче, лично за мен, аз съм изпитал разликата между обикновен и с активен въглен - без въглена сякаш са ми отворени прозорците и всичката смрад влиза направо в купето... колко пъти съм кашлял от смрадлива бензинка или дизелче... много гадно смърдят някои бангии... Докато с активния въглен, да не кажа голяма дума - най-много 10-15% от тая смрад влиза. Винаги ми е свеж въздуха, дори да карам по рейс, който прави плътна димна завеса. Много съм доволен от "активните въглища".

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Публикувано

Де го взимаш тоя с въглищата и колко пари?

Публикувано (Редактирано)

Де го взимаш тоя с въглищата и колко пари?

 

Пазарувам ги от Аутостар - 20-тина лева беше някъде... по спомен (точно дали е 19 или 22, не си спомням, но всички филтри - горивен, въздушен, маслен, купе - все Hengst слагам и съм доволен)... Откакто си я сервизирам напълно сам (4+ години) от Аутостар пазарувам филтрите и не съм имал проблеми с никой досега (да чукна на дърво).

 

Поздрави

 

ПП: Ей го, той си е черен по рождение (Hengst E998LC):

$%28KGrHqJHJFcFHn7rjtj3BSC+sI,1!!~~60_35

Редактирано от shaft
Публикувано

Е нали е с въглища, оставаше да е зелен :)

Публикувано (Редактирано)

Е нали е с въглища, оставаше да е зелен :)

 

М'чи, така де? Небесно кафяв може също... Идеята ми е, че при въглищата не се разбира колко е зле средната част, затова казвам, че само по рамката леко беше посивял и това му беше :) Ако е обикновен, чисто снежно бял, след един резервоар време изглежда като тоя тука...

 

Поздрави :)

Редактирано от shaft

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.