Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Здравейте и честита баба марта.

В съботният ден реших да пусна климатика за да се поохладя, заради напеклото  слънце, но той и така на заработи. Външната температура беше 16градуса. Първо проверих перките, а те бяха изключени. Отидох при един познат занимаващ  се с климатикци и той я закача първо да види дали има вакум. Оказа се, че няма нито вакум, нито фреон и я напълни системата с азот. След три дена ходих да замерим налягането и на манометрите показа, че няма никакъв спад. По принцип климатика го обслужих миналата година и имаше съвсем малка загуба на фреон(35гр.), но досега не е сменяно нищо по него. В смисъл осево уплътнение или разните му там семеринги и изсушителя.

Последно го пусках декември месец 2014 и работеше, а до тогава не съм имал проблеми. Дават ми насокки, че може да е замръзнала питата и компресора да е изхвърлил фреона.

От какво може да е замръзнала питата?

Някой има ли идея от какво може друго да  е тази загуба?

Предварително, благодаря.

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано

Ето и развитието на нещата:

Оказа се че при херметизиране на системата с азот изспуска за 2-3 дена много малко. Прегледахме за течове по системата и единствено при въртене на оста на компресора имаше минимално изпускане, което със сапунената вода не се хваща. Сменихме осевото уплътнение с ново, като старото беше яко се разширило. Пак херметизирахме системата и след 4дни нямаше никакъв пропуск. Тогава напълнихме системата с фреон и досега вече съм навъртял около 100км с включен климатик на AUTO и всичко е нормално.

Публикувано

Добър вечер колега!

Къде в Монтана свърши тази работа?

Публикувано (Редактирано)

Здравей

Момчетата се отнесоха много сериозно към проблема тъй като преди това бях ходил и на други места и само ме мотаеха, че търсенето на малки течове е трудна работа и въобще не им се захващаше. При тях си има и специализирана машина на Bosch и всякакви уплътнения, опръстени в наличност и  машина за правене на накрайници за климатични мъркучи . Знаят и как се слагат гумени осеви уплътнения,защото при запитване на много места си го нахлузват директно без да ползват специализиран за това дорник и без него уплътнението се къса.

Имаш лично съобщение за адреса и телефона на фирмата.
 

Редактирано от strazhara
Публикувано

:doubleup:  :doubleup:

Публикувано

Колега и аз съм от Монтана и скоро си купих Октавия която е с климатроник който не ще да тругне на студено.Ще Ти бъда благодарен ако дадеш координати

Публикувано

Изпратил съм ти лично съобщение за да не правя реклама.

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.