Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Биксенон лупи в рефлекторен фар - кой е монтирал такива?


Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

кой ще ми помогне с лични впечатления от вече монтиран комплект биксенон лупи в рефлекторен фар?

 

Ще слагам на един Н4 фар, но събирам още инфо.

 

Моримото Мини Н1 или Моримото Мини D2S са добър вариант. Има ли някой с такива?

 

Всякакви лични впечатления или полезни линкове/тестове/видео са добре дошли.

 

Поздрави на всички и внимателно по улиците, че продължава да вали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е фабрично с лупи ... но малко инфо не вреди ( много неща съм взимал от тях ... качество и добри цени )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм от 1 година с такъв комплект http://luxima.bg/H4-Bi-Xenon-Projectors.html и съм доволен. Фара не успях да го разлепя и го рязах , монтирах лупите , и след това го залепих . 
http://a4tech.snimka.bg/automobiles/skoda.802779.32551371

http://a4tech.snimka.bg/automobiles/skoda.802779.32551378

П.П. не мога да качвам снимки директно от сайт 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеци по-късно...

Здравейте.

А някой да се е "сблъсквал" с такъв комплект: http://www.bktuning.bg/product.php?ProductID=7260

Без разлепяне, директно за вграждане!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този комплект за вграждане ми наподобява на моя от старата кола. Ще взема и аз да го сложа да преча на джиповете които са със заводски ксенони с лупи, обаче вирнат ли ги много заслепяват. Проблема при какъвто и да e било комплект е, че зимата бързо се натрупва сняг по фара, защото ксенона не топли колкото обикновенна крушка, което пък е малко полезно когато има кална влага - не спича на фара толкова много. Пръскачките са интересната част. Някой играл ли си е да прави пръскачки?

 

Ето такъв е моят комплект с 4300К крушки, но малко лилавее, защото няма лупи според мен.

philips-hid-kit-alt1_1.jpg

Редактирано от setfan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аа, какви настройки имат тези лупи, и как се регулират ?

 

 

Няма настройки. Самата лупа е стандарт H4 и се монтира като нормална крушка, няма как да объркаш и да я сложиш неправилно. И понеже е захваната за рефлектора, като нормална крушка, регулирането по височина е стандартно, или ако имаш от купето регулатор за нивото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и от мен: Биксенонови лупи H1,H7. Имат си преподник от H4(опция за избор към каква инсталация се връзват, h4,h1,h7 и т.н.). Превключването от къси към дълги става със сервомотори, които местят пластина вътре в самата лупа, а не крушката. Вече 9 месеца без проблеми.

 

Преди и сега, къси и дълги светлини:

fc22f6ef1a068ac9c4ef8bb6230b2a33_610x0.j47273a2b63b71b44cf3820716da1ae7c_610x0.j

f4a3f2f29a8f1d149a2922c9fa906df2_610x0.jf144d2d29d3f702c8a818bd42d45afd4_610x0.j

Редактирано от swifter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм с лупи Н1 за допълнително вграждане, с разликата, че замених фабричните си с тях. След манимулацията оветеността се подобри в пъти. Та на който му се занимава, да слага смело и да не се чуди, шофирането нощно време ще бъде далеч по-приятно и безопасно ;)

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и от мен: Биксенонови лупи H1,H7. Имат си преподник от H4(опция за избор към каква инсталация се връзват, h4,h1,h7 и т.н.)...............

Здравей колега, като гледам колата в гаража ти е О1, може ли малко разяснение. Стандартния фар е Н4, ако има фар за мъгла се появява и Н3. Това, което го казваш за фарът с двете лупи ли се отнася - в смисъл три секционния фар с лупа за фар за мъгла, за къси и отделна крушка за дългите или си преправал рефлекторният фар по някакъв начин ?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма настройки. Самата лупа е стандарт H4 и се монтира като нормална крушка, няма как да объркаш и да я сложиш неправилно. И понеже е захваната за рефлектора, като нормална крушка, регулирането по височина е стандартно, или ако имаш от купето регулатор за нивото.

Доколкото разбирам си е малко по-насочен ксенон, който си има собствена лупа и не разчита на рефлектора. По Европа може ли да се кара с тях ? Немците (а и не само)  доста брулят за афтермаркет ксенони.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, като гледам колата в гаража ти е О1, може ли малко разяснение. Стандартния фар е Н4, ако има фар за мъгла се появява и Н3. Това, което го казваш за фарът с двете лупи ли се отнася - в смисъл три секционния фар с лупа за фар за мъгла, за къси и отделна крушка за дългите или си преправал рефлекторният фар по някакъв начин ?!?

Оригиналните фарове са ето такива: Н4+Н3.

s-l1000.jpg

Халогените са си халогени. Ня мастото на Н4 с монтират новите биксенонови лупи и се получава така:

64e8e8452f9636a3f7912acdd182138f_610x0.j

Не ми остава време да махна оребренията, но свети добри.

В общи линии, заменена крушката Н4, като но нейно място и поставена биксенонова лупа. Лупата, от своя страна приема крушки Н1 или Н7. 

За да не дупча допълнително рефлектора използвах отворите за оригиналните габарити за да прекарам кабелите за конторола на лупата. Ползвам ринговете за габарит(BMW style).

Ако реша да да махна лупите, връщам стоковия габарит, Н4 крушаката и става обикновен фар. Без да се реже и дупчи нищо.

 

products_11792_886107092IMG_7418a800x600

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак ме заинтригувахте тук, някой да е правил гимнастиката на О2, аз съм с лупи на късите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото разбирам си е малко по-насочен ксенон, който си има собствена лупа и не разчита на рефлектора. По Европа може ли да се кара с тях ? Немците (а и не само)  доста брулят за афтермаркет ксенони.

 

Това е ксенонов прожектор и не разчита на рефлектора на фара, единствено е закрепен за него и се регулира по височина с него. Това е! Аз бях слагал на моята, преди да я направя фейс лифт. Ето тук съм показал: http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/37912-octavia-99-20v-turbo-laurinklement-masterone/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дам, стана ми интересно, защото изглежда добро решение с доста насочена светлина. Порових малко в нета, но за съжаление си е афтърмаркет отвсякъде, който не отговаря на изисванията и по Европа може да бъде санкционирано. Да го имат предвид колегите, които смятат да го ползват при пътуване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Здравейте.

А някой да се е "сблъсквал" с такъв комплект: http://www.bktuning.bg/product.php?ProductID=7260

Без разлепяне, директно за вграждане!!!

H3 лампи в комплекта,това нещо не го разбирам!?

Н3 са за мъглата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

H4 е лупата, тя влиза вместо Н4 крушката. Вътре в тази лупа, крушката явно е H3. Това няма отношение към силата на светене и тн, просто е модел на цокъл и размер на крушката.

 

19328d1212739387-what-does-h1-h3-h4-h7-e

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...

Здравейте.

А някой да се е "сблъсквал" с такъв комплект: http://www.bktuning.bg/product.php?ProductID=7260

Без разлепяне, директно за вграждане!!!

Някой пробвал ли ги е вече?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.