Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Нов Citigo/Fabia на изплащане - съвети


trexter

Recommended Posts

Здравейте!

 

Имам нужда от съвет: В момента имаме Felica 1999г., изключително здрава машина, купувана от баща ми нова. Годините и над 250те хил. километра на таблото все повече подсказват, че е време за смяна на количката. Честно казано, липсата на екстри и цените на автомобилите все повече ме карат да мисля, че инвестирането в поддръжка на Шкодата е лишено от смисъл.

 

Ходих, пробвах разни автомобили (употребявани) и винаги, като тегля чертата излиза, че след покупката, като сметна разходите за сервизиране и оправяне на изникналите проблеми, ще съм похарчил колкото за първата вноска за една нова кола. На мен доста ми харесват Шкодите и от известно време съм се навил да си взема нова такава. Вариянтите са ми два:

 

Citigo - врати, бензин, MPI / 55 kW / 75 к.с., 5М - Елеганс, с още малко глезотии става малко под 20 000.

Fabia, бензин, TSI / 81 kW / 110 к.c., 6M - Style, харесах си още 2-3 екстри - 28 000.

 

Плюсовете на Citigo:

Малък и лек - идеален за града.

По-нисък разход и по-ниска цена.

 

Fabia-та:

110 коня турбо, 6 скорости + по-широка - Идеална и за дълъг път, и с повече хора.

По-висок клас автомобил.

 

Колеги, ще се радвам на всякакви мнения отмостно двата автомобила и най-вече лизинга на ЕураТек. Знам, че ако направя тест-драйв ще съм сигурен коя от двете е по-подходяща за мен, но стигне ли се до драйв ще поръчам и колата :banger_2: . Повече ме притеснява възможността да отида там неподготвен отностно евентуалните вариянти за плащане, вноски, ЛИХВИ, УСЛОВИЯ и т.н. Ако някой си е взел кола на лизинг и даде пример - ще почерпя.

 

Сърдечно благодаря за отделеното време и съдействието!

Редактирано от trexter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помисли за вариант-потребителски кредит.

Плюсове:

-Автомобилът е на твое име от първия ден.

-разликата в автокаското при мен е 700лв.за първата година.

-двата ключа са при теб.

-не е нужно да се молиш за пърномощно и зелена карта за пътуване в чужбина.

-в края на лизинга имаш едни сериозни такси за прехвърляне/при потр.кредит е направо на твое име/

-комлект регистрация в КАТ през ЕТ-600лв/на мен ми излезе 28лв.+ номер по избор-50лв./

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите впечатления са, че лизингът на ЕТ е ужасно скъп. Доста по-висока лихва, доста по-висока такса за управление и не особено голяма гъвкавост. Плюсовете му може би са, че се занимаваш само с една компания за покупката и финансирането, спестяваш малко обикаляне, но за няколко стотин до хиляда лева разлика може би си струва. Ако имаш повече средства в брой за първоначална вноска, тогава лизинг от ЕТ може да е далавера, защото предлагат безлихвен при по-бързо изплащане. Навремето (преди година и 3 месеца) като се интересувах най-евтини бяха лизингите на Райфайзен и Пощенска банка. Търсих и през други компании, отношението на хората от Пощенска ми хареса най-много, не изтеглих от тях лизинг по трети причини. Между лизинга предлаган от Пощенска и ЕТ, разликата в лихвите само беше около 2000лв за пет години за цената на моята кола (около 45 хил.)

 

Търсих и потребителски кредит по причините, изброени от колегата по-горе. Лихвеният процент е с около 5 пункта по-висок отколкото на евтиния лизинг, т.е. дооооста сериозна разлика в цената

Редактирано от Alpinjuga
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята Фабия беше на лизинг към ЕТ и ще се съглася с колегите по-горе, че дерат яко.

Иначе и аз съм за Фабията срещу Мъника. Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

преди извесно време много се бях навил на CityGo или Up, много ме кефеше за градска количка. Точно преди да отида да поръчвам братовчед ми ми даде негова детска количка с мисията да я събера в багажника :D След този неуспешен опит минах на по-голяма кола. Карах Фабията същия мотор, но DSG много ми хареса, багажника събира детска количка и остава малко място. С две ръце съм за Фабията, но пробвай и автомата няма да съжалявяш :)

 

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей отново,

Аз определено съм най-пресен.Така нареченият "безлихвен"лизинг само с таксите и по-скъпото каско за 2 години спрямо "Сосиете Дженерал",като сложа чертата-разлика около 2000лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз пък на негово място бих се насочил към кола на 1-2 години...сто процента ще намери такава фабия...плюсовете са че е почти нова и няма да има проблеми с нея натоварена ще е с екстри и цената ще е почти наполовина от новата...

А човека очевидно си прави сметката...Всички знаем че новата гаранция не значи че безусловно ще я признаят.А и даже да я признаят аз пак бих се замислил преди да оставя колата в тези сервизи.

В случая ще плати едно 8-9 бона заради екстрата да седне пръв в колата какво да се лъжем

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз пък на негово място бих се насочил към кола на 1-2 години...сто процента ще намери такава фабия...плюсовете са че е почти нова и няма да има проблеми с нея натоварена ще е с екстри и цената ще е почти наполовина от новата...

А човека очевидно си прави сметката...Всички знаем че новата гаранция не значи че безусловно ще я признаят.А и даже да я признаят аз пак бих се замислил преди да оставя колата в тези сервизи.

В случая ще плати едно 8-9 бона заради екстрата да седне пръв в колата какво да се лъжем

На 100 процента вярно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помисли за вариант-потребителски кредит.

Плюсове:

-Автомобилът е на твое име от първия ден.

-разликата в автокаското при мен е 700лв.за първата година.

-двата ключа са при теб.

-не е нужно да се молиш за пърномощно и зелена карта за пътуване в чужбина.

-в края на лизинга имаш едни сериозни такси за прехвърляне/при потр.кредит е направо на твое име/

-комлект регистрация в КАТ през ЕТ-600лв/на мен ми излезе 28лв.+ номер по избор-50лв./

Поздрави

+1

аз пък на негово място бих се насочил към кола на 1-2 години...сто процента ще намери такава фабия...плюсовете са че е почти нова и няма да има проблеми с нея натоварена ще е с екстри и цената ще е почти наполовина от новата...

А човека очевидно си прави сметката...Всички знаем че новата гаранция не значи че безусловно ще я признаят.А и даже да я признаят аз пак бих се замислил преди да оставя колата в тези сервизи.

В случая ще плати едно 8-9 бона заради екстрата да седне пръв в колата какво да се лъжем

+1

 

Поздрави и успех в търсенето ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 100 процента вярно!

Обаче на пазара на втора ръка автомобили няма много предлагане на Фабия 3, ще трябва да се чака ....... :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като ще се дават толкова пари - нова кола. 1-2 години... и на 6 месеца да е пак не си струва според мен. Най-малкото нямаш никаква гаранция как я е разработвал този преди теб. Таланти всякакви. Прави ми впечатление на паркинга на работата масово - палят на студен мотор и газ до ламарината... Да, даваш 8-9-10 бона отгоре, но е чисто нова. За мен си струва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз пък на негово място бих се насочил към кола на 1-2 години...сто процента ще намери такава фабия...плюсовете са че е почти нова и няма да има проблеми с нея натоварена ще е с екстри и цената ще е почти наполовина от новата...

А човека очевидно си прави сметката...Всички знаем че новата гаранция не значи че безусловно ще я признаят.А и даже да я признаят аз пак бих се замислил преди да оставя колата в тези сервизи.

В случая ще плати едно 8-9 бона заради екстрата да седне пръв в колата какво да се лъжем

Реално това може би работи в чужбина, но не и в БГ. Тук Шкоди в продажба на 1-2 години напрактика няма. И да се появи нещо, често пак не е оферта, защото не отговаря на профила на търсещия - двигател, екстри и т.н. Напрактика ако търсиш такава кола, ти нямаш никакъв избор, което при кола втора ръка е основния фактор за добра покупка.

 

Иначе относно дилемата за Ситиго или Фабия - аз лично не мога да намеря нито един довод за покупка на първото. Не виждам таргет група за този автомобил, освен за служебно средство за предвижване от т.А до т.Б в града без товар.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с Цецо. Фабията си е пълноразмерен и пълноценен автомобил, който ще ти върши работа при всякакви условия и ситуации.

 

Относно финансирането, аз явно за пореден път съм един от малкото дето подкрепям ЕТ. Ако можеш да си позволиш нова кола, то по-скоро не си струва да рискиваш на старо. Аз съм фен на по-дългото изплащане,най-добре 5 години заедно с обезценяването на колата и през всичкото време имаш гаранция.

 

Аз работя в Пощенска Банка и мога да ползвам преференциални условия. В крайна сметка си взех лизинг от ЕТ. Помислете за този вариант - голяма първоначална вноска и дълго изплащане на останалото. Според мен най-разумно като разпределяне на риска плюс ще ти дадат добри условия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.