Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Екстри срещу години.


The Best Forman

Recommended Posts

За мен има 3 екстри които с важни за мен при избор н кола

Климатроник

Абс&ЕСП

Подлакътник

Тругото винаги търпи прерботка така че никога не го гледам за първоначална покупка

След тези 3 екстри зпочвам да залагм на вуншен вид и амортизация от предни собственици и години

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе колеги, то да ви кажа това с екстрите и новата кола си е скъперническа работа малко. За всичко дето не можем да си позволим или ни се свидят кинтите си измисляме аргументи как не ни трябва, как не си струва и т.н.

 

То и аз ще ви кажа как не ми трябва навигация понеже имам смартфон или че частичният кожен салон е по-практичен от пълния...но истината е, че ми идваше вече много тежка цената да давам още 6 хил.лв отгоре. Така че ясни са ми повечето аргументи с нетрябването :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе колеги, то да ви кажа това с екстрите и новата кола си е скъперническа работа малко. За всичко дето не можем да си позволим или ни се свидят кинтите си измисляме аргументи как не ни трябва, как не си струва и т.н.

 

То и аз ще ви кажа как не ми трябва навигация понеже имам смартфон или че частичният кожен салон е по-практичен от пълния...но истината е, че ми идваше вече много тежка цената да давам още 6 хил.лв отгоре. Така че ясни са ми повечето аргументи с нетрябването :)

Eй това е най точно казано. Не искат да си признаят,че не им се дават или нямат възможност да дадат пари за нещо хубаво. И аз искам Навигация,но ми се досвидяха парите. Но не казвам ,че не ми трябва. Хахаха.

Всеки сам си преценява за какво и колко пари му се дават ,според възможностите. Лошото е ,че хора с пари,се стискат цял живот и не си правят кефа на душата.Не говоря само за купуване на нова кола.

Живота минава бързо хора.Замислете се! Изживейте си го готино.Не се стискайте,парите са за да се харчат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдааа,и аз съм на позицията на Павката и Сами,както и на Велко и на останалите колеги.Всичко е въпрос на начин на живот и светоусещане.

Важното е да правим това,което ни доставя удоволствие и ни прави щастливи.Човек може и с две и с двеста!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе аз за навигация не съжалявам,защото наистина не ми трябва.Ако ми се наложи си имаме една,която Бай Миле ми я дава,но това ще ми потрябва един път на две години. Екстрите,обаче които поръчах ползвам всичките.КОЖЕН САЛОН,ПОДГРЕВ ПРЕДНИ СЕДАЛКИ и ПОДГРЕВ ПРЕДНО СТЪКЛО-БЕЗЦЕННО.

Реално каквото ми трябваше го поръчах и си го ползвам. Да си призная за изброеното по-горе бе виновен Бай Миле да го поръчам,ама аз като не знам и не съм ползвал подобни благини,не беше въпрос парите,то така и така се изръсихме :nea:   

Просто Бай Миле си е Холивудска приятелка и много му ходят чупки и стойки :cowboy: Освен моите добави автоматик,безключово и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък съм за екстрите стига да вършат работа. Тоест ако трябва да направя избор, между запазена нова колица и стара таратайка с екстри, вземам таратайката, и  лека по-лека си я стягам (с нови части) и след Х време получвам нова кола, оформена по мой вкус. Това правя всъщност и в момента. Нова или стара кола,..екстрите винаги вдигат рейтинга сред приятели и познати. За някои хора мнението на околните и престижа в обществото имат значение. Повечето такива, разбира се карат джипове (по-престижно е).  

То и аз мога без екстри, все пак първата ми кола когато бях на 18 беше Шкодата на баща ми - 120L! В днешно време, гледам колата да има климатик, ел. стъкла, ел. огледала, ABS. Всичко друго ми е излишно. Аз съм олд скул любител, предпочитам старо и лачено, без екстри, ако може само турбо-бензин 300 коня, постоянно 4х4 с натилаг и ролл кейдж - друго не ми трябва ;)  Най-важната екстра е гаража. Тъпо ми е да гледам коли за по над 20 хил. лв. паркирани по улиците, но хора различни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С удоволствие заменям навигация, отопляеми седалки, ксенони, круиз контрол и осветление в краката срещу 50-60 коня в повече. Не бих се отказал единствено от климатик и ел. стъкла отпред. Иначе от глезливите екстри аз най-се кефя на люка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е точно заради тея коне гледам и vRS...

А да питам, отзиви някакви за Мазда 6 от 2008-9 с двигател 2.0 и 140 к.с. Че доста симпатични ми изглеждат комбитата...чисто визуално. Вътре и вън - по моите критерии са чудни ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е точно заради тея коне гледам и vRS...

А да питам, отзиви някакви за Мазда 6 от 2008-9 с двигател 2.0 и 140 к.с. Че доста симпатични ми изглеждат комбитата...чисто визуално. Вътре и вън - по моите критерии са чудни ;)

Мой познат има такава Мазда, но е седан, а не комби. Надеждна техника, приятна возия и динамика, средно качество на материалите, но си имат стария с проблем с ръждата по окачването /въобще ходова част и прочие/, както и по ръбовете на ламарините. Първите 4 до 6 години не е страшно, защото е повърхностна /е, относително/, но после става. Просто навреме трябва да се вземат сериозни мерки за консервация. Иначе, нерядко имат проблеми с електрониката - с отделни компоненти. Беше му се прецакало управлението на фаровете, но му смениха модула гаранционно. Имаше и още нещо, но го забравих - не съм го виждал от около 3 години. Чат - пат поскърцват пластмасите /и без това, не са с много високо качество/, ама не е болка за умиране.

Обаче, 140 кончета на Мазда, не вървят като 140 кончета на ВАГ, а са и по лакоми - под 11 градско е абсурд да свалиш разхода /за автоматик/.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако смяташ, че 3.0R 245кс на Субару е бърз модел, покарай такова и тогава го мисли. За мен е много спънат(база за сравнение ми е 2.5Т на субару), харчи зверски 15+ и носи на газ ама на течна фаза. Иначе прецаква глави - редовно се чупят на магистралата. Като ги карат по-дълго и по-бързо на газ и са чао. Данъка му е 400лв. Обслужването е доста скъпо. Друг проблем е ръждата! За 4ри години се запознах с доста собственици на субара - как така здрави, като всички висяхме по майстори не знам. За мен приказките, че са много здрави са прехвалени. Доволни бяха само колегите с тези преди 2000год. 

Редактирано от belqta
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.