Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

legaltk благодаря за линка който си ми пуснал към нечии спор. От цялата тема която си ми пратил така и не разбрах обаче как работи клапан Н75 ако наистина знаеш как работи и кога прави вакум ще си ми от полза и то много. Мотора е AGR и не е с геометрия на турбината. Благодаря на всички които имат желание да помогнат.

 

Цецо, не четеш всичко.

Публикувано (Редактирано)

Хаха вярно. То кашата е пълна - в първия пост се говори за актуатор, после изведнъж се оказва, че била AGR, после някой намесва и N75. И накрая и аз посолих тотално манджата :)

 

Начи към колегата - колата щом е AGR - няма актуатор. Щом си сменил N75 и не е от него, остава да е уестгейта. Третата възможност е нещо в компютъра да е заминало, но едва ли (това ще се види на VAG-COM).

Редактирано от Цецо75
Публикувано
....

 

Начи към колегата - колата щом е AGR - няма актуатор...

 

Има уестгейт актуатор. ;)

Публикувано (Редактирано)

:doubleup:

На баща ми е АГР, на жена ми АЛХ и двете имат.

Редактирано от gibonass
Публикувано

Верно имало, аз съм в грешка.

  • 1 година по-късно...
Публикувано

Имам въпрос за 1.9 тди агр. Колата забиваше само на 5-та след 3000 оборота, направих лог - не пренадува, но изкарваше грешка 00575 - Intake Manifold Pressure: Control Difference. Днес си смених абсолютно всички вакуумни маркучи, оправи се и сега не забива и си върви доволно. Въпроса ми е следния - когато двигателя работи на място и се форсира на място, трябва ли да прави вакуум от тръбичката, която отива към актуатора? Измерих го с вакуум метър и стрелкичката трепти на 0, а и не се усеща с пръст да прави вакуум при тези условия, помпата прави хубав вакуум, но след Н75 няма към актуатора. Цялата процедура я правих с приятел, който кара а4 афн и неговата на място прави вакуум, но неговия Н75 е друг, а и турбото му е с геометрия. Направих тест с ваг - ком на Н75, при мен само се чува чукане от клапана, но не движи актуатора, а на афн-а го движи. Дали съм за смяна на Н75?

Публикувано

няма вакум клапана работи с налягане при AGR двг

Публикувано

Мерси, значи се оттървах леко - само с маркучи. :)

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.