Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Superb 3 - мнения и впечатления.


PUF-PAF

Recommended Posts

Според мен автомобилът е страхотен, като съотношение цена/качество/комфорт/имидж/остатъчна стойност. Просто когато очакванията са прекалено големи се получава едва ли не разочарование в даден аспект, или с други думи, търси се под вола теле :tongue_1:

В крайна сметка, не е задължително а и всъщност няма как, да хареса на всеки, не е и това идеята. На който не му харесва Супърб, има Октавия, Фабия, а и други марки автомобили, няма как даден продукт да отговаря на всички изисквания, на всички бъдещи собственици.

...и айде молим вЕ, малко "по-сериозно" с критиките, все едно дедо ви цял живот ес-класи е карал  :cheers: 

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 337
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    33

  • Milen Dimitrov

    31

  • shaft

    24

  • bubaru

    20

Най-много писали в темата

Да,Шафта,и лостчетата не му харесвали...смешно е,свикнал си с твойте ретро и кво?

190 коня,вървяла като 105 след 120км.Смях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,Шафта,и лостчетата не му харесвали...смешно е,свикнал си с твойте ретро и кво?

190 коня,вървяла като 105 след 120км.Смях.

То тия щот' са се скъсали от мода в тях, тя моите били ретро... даам... Ако искаш да знаеш, тези не бих посмял да ги напъна /не че трябва, просто не вдъхват доверие/, докато ретрото не се огъва и не е от 5 части наравно... Тези новите са хипер грозни на всичкото отгоре... Всичко се прави така, че да е евтино, нали знаеш. Днес видях много такива неща във флагмана. ;) Верно, казах, че според мен, заслужава едно ”бива” и толкова. Колата ми харесва каквото предлага и до там. Не би ми носила фън. И не говори как върви, ако не си я карал. Газта бях натиснал до долу, има едно щракване на педала дори, което е супер гадно, не знам за какво е и дали е фичър, или бъг, но колата при това положение ускоряваше точно като моята, както съм написал. Пътя ми свърши, вдигна 140 и умря, искаше още километри...пък аз там вдигам повече с моята. Няма значение, обосновал съм се с тежестите и размерите на двете коли. Не впечатляват супер дупер мега много тези 190 коня дизел на това купе. Ускорява си, върви си, точно както една лимузина. Идеално си е, като набере няма спиране, но докато набере...има време.

 

Не ви знам какво търсите в една кола, но за 55 000 лева... тук има много евтиния. Определено ми харесва дизайнът отвън, пространството е на предно място за мен също, така че колата си я бива. Не мога да кажа ”леле уникална кола” вече, след теста днес. Не съм разочарован, просто око видя, ръка пипна, а левият крак ми беше излишен и това може би понижава донякъде впечатленията ми. Когато има тестова с ръчни скорости, ще отида пак.

 

За сега бих я взел единствено за дълъг път, и то главно заради комфорта, респекта на пътя и нищо повече. Фън няма в колата, тя не е за това направена, пак казвам.

 

Поздрави

 

ПП: а да, забравих и нещо обективно да кажа, че досега само глупости говоря, нали... Аз съм 2 метра, отзад ми опира главата в тавана, не мога да се облегна назад изобщо. В Октавията ми не ми опира хич. Но да речем, че двуметрови хора отзад няма да возя, само до 1.95м, всичко друго отпред да сяда.

 

ПП2: колегата, който дойде с мен е тойотаджия - търсеше си нова лимузина - е... не беше останал с ефекта ”уаау”, като си тръгнахме! :) общо взето същите впечатления имаше, но той не се вглежда дълбоко в детайлите. Ефекта ”уау” определено го каза за багажника, когато му го показах - очакваше да има място за един куфар и край, но се изкефи страшно много. Всичко останало е както съм го написал.

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евтинията като цяло в колите е повсеместна.Чисто нова 5-ца, М пакет, волана уж джиджан, НО има разни пластмасови елементи, които като ги понатиснеш скърцат и си личи, че са евтини.Ако се завгледа човек, в премиум кола за 150 000лева лесно може да открие евтиния вече.За мен лично е недопустимо и се злоупотребява.

 

@shaft, каква ти е драмата с DSG-то? 6 степенното поне трябва да е благо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, определено дръжката на вратата е мекичка вече, но и тя скърца. Натисках таблото - скърца 1:1 с моята, но аз съм си го оправил. Не мисля, че е нормално кола за 28 000лв (моята) и такава за 2х повече пари да са еднакво-скърцащи. Но както казах, евтиния е всичко в днешно време - рециклируеми/рециклирани материали... и това е положението. Та, не издребнявам.

 

Относно DSG-то - аз по принцип не обичам автоматик. Затова си говоря негативно за него - хубава кутия си е, за който си обича автоматици. Аз такова не мога да карам, много ми е терсене - приятелчето с мене ме бъзика - плесна ме по ръката, защото държа скоростния лост - вика ми "да не превключиш ей!" :D Това е вторият супърб, който карам с DSG - фейслифта го карах с такова и горе-долу по-добре беше...

 

Та... впечатленията ми от DSG-то, като човек, който не обича автоматици са следните:

1. Включих на спортен режим, тръгвам от място по прав булевард, горе-долу равен терен. Трима човека сме в колата - двама слаби и един като за двама (тоест аз).

2. Пускам спирачката, натискам до 50-75% газта, не чак до долу, малко остава още, сигурно около 25% остават докрая.

3. В началото нищо не се случва, след секунда избучава двигателя до (не видях колко оборота точно) над 2000 оборота, мисля, че беше и тръгва някак добре, кефи ме.

4. превключва на втора и не забива муцуната, както ръчката би направила в повечето случаи, но след това вече почва много плавно да набира, няма го тоя ряз. Натискам газта до долу, щраква нещо педала, помислих, че е готов да се троши... и питам дилъра - защо така щрака тоя педал (все едно ABS както рита само веднъж - така се усеща щракането при натиск до пода на педала) - не си спомням отговори ли ми защо е така, ама живи и здрави...

5. Плавно и бавно превключва кутията, не скача и т.н.

 

Хубава кутия е, но на мен не ми харесва - не съм за автоматик аз. Не ми носи кеф. :)

 

Пак казвам - аз не обичам автоматици, просто нямаше с ръчни, да си покарам и да добия точна представа за колата.

 

Колегата ми каза " 'ми... става... " като си тръгнахме. Както казах - не носи фън, става за придвижване, да е комфортно и да е сигурно. Всичко друго просто го няма, защото не е направена за фън колата. За това за което е направена си става определено.

 

Поздрави

 

ПП: Сега точно говоря пак с колегата, питах го какви са му впечатленията от DSG-то - каза ми "много бавно сменя на спортен режим... това ми направи впечатление" ми казва :)

 

 

PRR: Размисли и страсти на тема DSG ТУК. Ще съм ви благодарен, ако темата остане строго за Супърб 3, без лирично отклонения. @shaft, мерси за доброто ревю на модела и споделените впечатления.

Редактирано от PRR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е и какво, не става новия Супърб, не си заслужава парите според вас. Бях му се замислил доста, онзи ден го гледах в шоурума и на външен вид ми хареса. Ще изчакам да видя още мнения,пък и ще го покарам да видя моето какво ще е, дилемата ми е между него и Мазда 6. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек, не ги сравнявай тия две коли изобщо. Отивай и карай, без да гледаш какво пишат хората. Едни пишат едно, други друго. Отивай и тествай и двете коли, избери си двигател, който те устройва най-много и не се занимавай с - бабата на вуйчо ми, която му е от лелята по майчина линия ми каза, че не го бива изобщо. Колата е страхотна, нищо й няма. Материалите са си окей, ако не търсиш/очакваш супер-мега премиум качество, разбира се. 100% има дизайн глупости, които няма да се харесат на всички, но пък други ги харесват и им се кланят, едва ли не. Колата отвън е страхотна, впечатляваща, убийствена, за имидж е правена тази кола. Вътре е супер широка, маздата е като калъп... накефих се максимално за широчината! Отзад само "шефчета", които са дребнички, защото ако са по 2 метра, главата опира в свода, ако си полегнеш назад... иначе си е Супер-Б всичко по колата. Дилъра ни препоръча и спортното окачване, тоест адаптивното - возела още по-сигурно и по-добре. Аз също обичам да е средно-твърда возията, но не и прекалено дървена, да не е като кораб също, да спра да усещам какво става по пътя, че колкото по-меко е окачването - толкова по-бързо и смело влизаш в дупката и...

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Маздите (6,СХ-5) ги крадат напоследък. От хора и от форума може да добиеш повече инфо.

 

2. дилърът на Мазда е под всякаква критика - срещни се, не ходи на този до летището - ако идеш там никога няма да си купиш Мазда - съвестта ти няма да позволи да им дадеш парите си :) Така че виж сервизите и дилърите, рано или късно ще ти се наложи... препоръчвам ти на София Сити център, ако си в София. Там има шанс да си излезеш с Мазда (без отстъпки разбира се, но поне обслужен адекватно :) )

 

3. аз лично не мога да сравня качеството на Субърб с/у М6 - вие как го намирате?

 

4. каквото и да вземеш да си жив и здрав да го караш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, Оревахме го, защото има причини, пък и всеки гледа от неговата "камбанария"...

1.Качеството на вложените материали, е ниско, при това видимо и осезаемо, особенно в сравнение със С2 - по-евтина, отново изкуствена кожа, на вид и допир, по-евтина пластмаса и прочие;

2.Качеството на изработка, е ниско - криви шевове на и без това, евтиния салон, несъразмерни /малоумно скроени/ щори, оставящи светли участъци, частично гумирани /миришещи/ дръжки на същите, стърчащи като "подарени" и неприбиращи се във вратата, и т.н. и т.н.;

3.Нулево усещане за простор на "втория ред", въпреки огромните 8 см. разлика, ниско е за високи хора /на Венци, ще му е добре в С2/, но не и в С3;

4.Разминаване в линията и фугите на предния капак и фаровете - търсен дизайнерски ефект - дрън-дрън, изглежда като зле напаснат китайски преден капак, след "голямата" градушка...

5.Липсата на "лед" - и по фарове, и стопове, и в купето - някакви частични решения. Интересно защо, Смуил е "оледил" всичко по "Стрелата" - ами, защото сме второто десетилетие, на 21-ви Век. Имитирали били /фарове и стопове/, Бохемски кристал - имитират "дедовия"...;

6.Супер екстрата при ЛиК - вентилирани предни седалки, тапицирани със "Специална Изкуствена кожа"..., нямам думи...;

7.Липса на мулти-табло, шарения за Мордо, желано от много други - като си плащам, защо да не го искам. Ама щяло да се развали - защо, а и какво от това ?!?

8.Цена - ако за 90 к, получавм Това, по-добре за още 10-12 к, Пасат, нищо, че е по-къс отвътре...

Или най-добре, след 3-4 години, фейслифтов С3, на 2/3 от сегашната цена!

 

П.С. Мързи ме, да пиша за всичко което ме дразни в С3, но има още доста...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искренно се надявам, че не задаваш сериозен въпрос...

Все пак, ще ти отговоря - достатъчно щеше да е, да не понижават качеството /във всички аспекти/, а мъъъничко да надградят!

Все пак, не се борим за "премиум" класа, а да остане "Най-много автомобил, за тези пари"!

Защото, тенденцията на Фолксваген, ще се прояви и тук - "Народният" автомобил, отдавна не е "народен", цените гонят "премиум" класа, а "трески за дялане" - с лопата да ги ринеш...

Да не говорим, че Шкода не е "имиджова" марка, а разумният избор - да, няма нужда да се подаряват, но няма нужда от ценово изхвърляне, с оглед на предлаганото качество.

Мноооого отдавна, съм надраснал келешкия манталитет "Виж какво карам...".

Ако ще и "Цин Цзяо" да пише на капака, щом ми харесва и ми върши работа, си го купувам.

Ама да продаваш "регресивен" по отношение на ..., ами на всичко, автомобил /освен дизайн/, а да търсиш повече продажби - няма да стане!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама, Боре, недей с рогата де. Айде пък сега аз да ти отговоря:

Не може да надграждат, мама/мащеха не дава. Примерно повечето бивши собственици на О2, които сега карат О3 казват, че и там има отстъпление от качеството на материалите. Изключение правят тези, които минаха на РС, но там явно Шкода са се постарали доста. Всеки разправя как "най-голямата награда за един учител е ученика да го надмине". Ще ме скъсат от смях (цитат). ФВ, макар и не силно уплашени, не им доставя удоволствие собствената им евтина марка да им краде пазарен дял, още повече от Пасата, при това в Германия. По другите страни кучета го яли пазара (в София в момента ми се струва, че има повече О3 от колкото О2), а пък Китай не може да бъде наситен изобщо, колкото и да се напъват всички.

Освен това нали си далече от мисълта, че лостчето за мигачите ще ти се разпадне в ръцете (както го усеща Венци) или че бутона под педала на газта "щрака, все едно нещо се счупи"? Може да има някоя и друга корава пластмаска в повече в новия Супърб, сравнено с твоя, но аз докато го карам не го опипвам по таблото и наоколо, да не е мацка?

Оговори и на още един въпрос - кои производители в момента слагат естествена кожа на колите си, че да искаме и Шкода да вдигне крак да я подковават? Вярно е, че "мушамата", която са сложили на Супърб 3 дори на снимките изглеждаше гадно, а на живо не успя хич да поправи впечатлението, но поне изглежда по-неподатлива на излъскване и разтягане от мушамата на предния модел. Криви шевове - ами тази кола сто процента е от досерийните модели, пък се знае и че идва в Булгаристан, при онея там, смотаните. Няма кола без детски болести, я питай хората, дето си накупиха първите Ауди А7! След шест месеца това няма да го има.

 

Едит:

Ами, Оревахме го, защото има причини, пък и всеки гледа от неговата "камбанария"...
....
Или най-добре, след 3-4 години, фейслифтов С3, на 2/3 от сегашната цена!
Ей това е най-голямата истина, поне според мен!
Редактирано от Izolini
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така като гледам все повече стават негативните коментари, но аз ще го пробвам все пак. Като преди това ще покарам един на две-три години за да имам база за сравнение.

От много отдавна се кефя на Супърб-а може би от първото поколение, тогава карах октавия от първите, не знам как и викате, след това и второто поколение и от няколко години карам японски коли. Но си имам една носталгия към шкодата още от едно време.

Може би наистина не си струва, но ще видим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък не мисля, че този Сюпърб изглежда много по-некачествен от стария. Просто е малко скучен като интериор и липсва "удоволствие от шофирането" ,  това е. Ама то пък кога Сюпърб е била забавна кола. Според мен  част от критикарите или нямат възможност за него и търсят успокоение, а други пък вече са го надраснали и гледат по-нагоре. Живи и здрави, всеки да кара това , което го кефи. Сюпърба си е ок.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами днес по случайност го покарах е хареса ми, има много джобчета и копчета в него  :) . Като поведение беше също добре, само DSG-то не ми допадна много уж беше 190к.с ама не можах да ги сръчкам като хората дет се вика. Колата е добра според мен и би ми вършила работа, не мога да оценя пластмаси и други защото не съм придричив.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаааа, понеже се оказах най-големия критик на С3, мааалко да смекча тона.

В YouTube, Autogefuhl имат невероятно обективна /и не малко критична/ презентация на С3 Комби, в изпълнение ЛиК...

Както и предполагах, в това изпълнение, доста неща са по-добре, други са си същите!

 

П.С. Офертата, наистина ще бъде С3 - фейслифт, след 3-4 години, на 2/3 от сегашната цена.

Уловката е - по цени за ФРГ, модела струва между 45 к - 50к и повече, ЕВРО, в зависимост от избраните екстри.... /нищо, че стартира от 26к/!!!

Коментара, този път оставям за Вас...

Редактирано от Боре
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ценовата листа и оборудването вече е качено в сайта на ЕТ.

Скъп си е Супърба,но ми харесва повече от Пасата и бих си го купил,ако имам възможност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ценовата листа и оборудването вече е качено в сайта на ЕТ.

Скъп си е Супърба,но ми харесва повече от Пасата и бих си го купил,ако имам възможност.

Тя е там от ”един месец” - хахахах... Конфигуратор има също и т.н...

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в събота видях един черен по улицата, т.е. би трябвало да се продава вече, с ценови листи и тн (освен ако не е нов внос :))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз говорих с дилъра. Имало над 10-15 само в София продадени. Черният беше там на паркинга, нещо е имал проблеми ми казаха, но не разбрах какви...

 

Продали се били и цитирам ”няколко десетки комбита” вече.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.