Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Superb 3 - мнения и впечатления.


PUF-PAF

Recommended Posts

за комби специално един познат чака, но му казали, че още ги нямало ... ще му кажа да си ги сръчка отново :)

Черният беше в движение, когато аз го видях към обяд :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 337
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    33

  • Milen Dimitrov

    31

  • shaft

    24

  • bubaru

    20

Най-много писали в темата

здравейте колеги,

току що идвам от тест драйф на супърб 2.0тди 190 коня автомат.

като цяло колата е добра но малко люлее което си мисля че с адаптивното окачване ще се оправи.

но има лек проблем с доставката на автомобили от поръчката до доставката са между 6 и 8 месеца което си е малко множко според мен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В началото като пуснат нов модел винаги е така. Заляти са с поръчки. И с РС-ките беше така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говори се, че комбито било малко по-стегнато от седана и не клатело толкова. Ти и без това е по-добрата кола, така че дерзайте. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен не ми хареса изобщо. Пасата е къде къде по-красив!

"Въпрос на вкус", казало кучето и... На мен пък Пасатора с всичкия тоя "хром" не ми харесва никак. Ама аз на всичко бих сложил black пакет.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новият Пассат е леко уродлив според моите виждания и определено на външен вид Суперба ми харесва повече. Това е първият пасат, който не ми харесва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Искам и аз да ви споделя моето мнение,Щом я видях за първи път на официални снимки аз буквално се влюбих в тази кола и  бях един от първите който,още  април месец, искаше да си я купи . Като идеята ми беше да си върна сегашния и да взема новия с доплащане.Бях си избрал 2.0. тди 150 к.с. ДСГ и Н1. Като разликата, която трябваше да доплатя за новата бяха 27 000 лв с ДДС. Бях готов да направя поръчка без дори да съм я карал,но дилъра в Шкода ме посъветва да изчакам началото на юли, когато ще има налични, за да тествам и тогава да направя поръчка. С голямо нетърпение изчаках  началото на месец юли и след като я покарах цял ден така и не я поръчах. Това което най-много ме разочарова е че шофиорското място(нямам ер малък на клавиатурата)  са го направили по-плитко и високо от колкото на сегашната ми кола. Аз съм висок 1.93 м и за мен това е много важно.Чуството ми беше, че все едно карам Октавия 3, но доста по широка и дълга. Другото нещо, което много ме разочарова е, че колата в завои много се накланя и не се чувствам сигурен в нея.

 

Поздрави.

Редактирано от naskopc
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за окачването прави впечатление на доста хора, но да не забравяме, че предния Супърб го критикуваха точно заради по-твърдата возия и по-'нервното' поемане на неравности.Предполагам заради това сега е настроен стандартно да вози съответно и клати като лодка.С активното окачване(DCC) би трябвало да се оправят нещата, което между другото не е никак скъпа екстра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е лимузина - трябва да вози меко и комфортно все пак. Ако искате много стегната и твърда возия - не е това колата просто. Карам и Audi A6 - е там какво олюляване има - не е истина - но пък е кеф да минаваш с тази кола през дупки - верно в завоите не е много стабилна - но вози много комфортно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за системата Adblue в по-мощните двигатели, някои да има впечатления. Явно до сега карам по-стари коли и там я няма.

Мен лично не ми допада по принцип да има още една система, заради евентуалните проблеми с нея в последствие. Четох, че ако ти свърши течноста не трябва да гасиш двигателя до като не сипеш, също така ако караш без течност ти вкарвала двигателя в някакъв авариен режим и ограничава макс. скорост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адблу сипваш и караш, колата показва кога трябва да се сипе и това е. Нафта никой не забравя да сипе, а е доста по-често и бая повече разход, така че чат-пат добавяне на блу не е кой знае какъв проблем. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Днес разгледах колата, поопипах пластмасите, след това опипах моите и усещането ми беши, че в новият са по-хубави. Откраткото ми заседяване в колата съм си мисля, че седалките същопса ги оправили.

Скоро очакват да имат 2,0 TSI 280 коня тестов автомобил.

На мен колата ми хареса :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес разгледах колата, поопипах пластмасите, след това опипах моите и усещането ми беши, че в новият са по-хубави. Откраткото ми заседяване в колата съм си мисля, че седалките същопса ги оправили.

Скоро очакват да имат 2,0 TSI 280 коня тестов автомобил.

На мен колата ми хареса :)

 

 

2.о бензина с 4х4 ще харчи прилично е не знам дали дизел 190 кс няма да е доста по-изгодна покупка като разходи и следваща цена при препродажба. Имам опит с Голф 7 Р автомат и да ви кажа, градско е доста добре - по моите маршрути пада и под 11/100. Извънградско обаче е почти толкова също. Със зор падам под 9/100, а и то е грехота да караш тролейски с такава машина. 10/100 среден е минимума....за Сюпърба го пишете 1 кило отгоре, по-тежка е все пак. Не знам дали си заслужава....Дизелчето ще си тегли перфектно и ще харчи макс 6-7/100 средно при същите скорости. Бензина на магистрала особено вдига разхода драматично, а Сюпърба в крайна сметка е главно магистрална кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голф р не е за магистралата проектиран.Трябвало е гти да вземеш.

Голф р с ръчна кутия е някаква странна птица.Не съм виждал друга двулитрова кола и толкова мощна с толкова къса кутия.

Много е дразнеща.

Иначе е уникално яка кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес разгледах колата, поопипах пластмасите, след това опипах моите и усещането ми беши, че в новият са по-хубави. Откраткото ми заседяване в колата съм си мисля, че седалките същопса ги оправили.

Скоро очакват да имат 2,0 TSI 280 коня тестов автомобил.

На мен колата ми хареса :)

Ей,на един да му хареса.Не е за вярване....
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първа е ок, останалите са къси...С летните гуми компенсирам 2%, със зимните Ше компенсирам още 2, ама пак няма да е достатъчно.

На СУпърба кутията сигурно ще е по-дълга.(написал съм У, защото англичаните не произнасят точно българското Ю в тая дума, а нещо средно между у  и ю, с леек уклон към у-то :) хамериканците пък казват "съпърб")

Моторчето е уникално и за градска всекидневка си е сУпер кеф(и американците казват сУпър :) ) Не съм се надявал, че ще изкарам летен среден разход 6,6....по моя си маршрут, естествено. Октавията ми даваше 4,8, демек разликата е под 2 л. (по-леките джанти и най-вече икономичните гуми ми увеличават пъргавината и ми свалят разхода с около 7-8%) На магистрално каране Супърбът едва ли ще даде по-висок разход от Голфа, поради по-добра аеродинамичност и най-вероятно по-дълга кутия. 

За 7000 км маслото си е мааалко над средата, а не е като да не я понатискам....понякога :) Бойчо е навъртял повече и да каже как е при него...

Най - добре върви със смес 1:1 от двата шелски випауър :eusa_think:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.о бензина с 4х4 ще харчи прилично е не знам дали дизел 190 кс няма да е доста по-изгодна покупка като разходи и следваща цена при препродажба. Имам опит с Голф 7 Р автомат и да ви кажа, градско е доста добре - по моите маршрути пада и под 11/100. Извънградско обаче е почти толкова също. Със зор падам под 9/100, а и то е грехота да караш тролейски с такава машина. 10/100 среден е минимума....за Сюпърба го пишете 1 кило отгоре, по-тежка е все пак. Не знам дали си заслужава....Дизелчето ще си тегли перфектно и ще харчи макс 6-7/100 средно при същите скорости. Бензина на магистрала особено вдига разхода драматично, а Сюпърба в крайна сметка е главно магистрална кола.

То моя и сега в София си гори 8-10/100 независимо лято или зима, голяма работа, че ще ми гори 10-12/100.

В събота TSI много ме спечели, все едно караш дизел :D

Още нещо, което много ми хареса, е че вече задната ел. врата се затваря много мазно, а не се затваря с трясък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кара ли го вече този Сюпърб 280 кс ?

 

Не, все още нямат, очакват скоро да имат такъв тестов.

Возих се на задната седалка във Фабия :D 1,2 TSI 110 к.с 7 DSG, докато съпругата ми я одобряваше. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голф р не е за магистралата проектиран.Трябвало е гти да вземеш.

Голф р с ръчна кутия е някаква странна птица.Не съм виждал друга двулитрова кола и толкова мощна с толкова къса кутия.

Много е дразнеща.

Иначе е уникално яка кола.

 Верно е, и на DSG-то му липсва му една 7-ма да поразтовари, но се преживява  :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

 Верно е, и на DSG-то му липсва му една 7-ма да поразтовари, но се преживява  :)

 

Те тези с по 7 скорости така се разтоварват с дефекти, че по-добре да не се рискува ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, нов съм във форума но с огромно желание за притежаване на супърб 3. Уникално яка кола. Заинтересувах се от последния коментар. Може ли колегата, или някой друг, да поясни какви са приблемите, които дава 7DSG. Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.