Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Superb 3 - мнения и впечатления.


PUF-PAF

Recommended Posts

  • Отговори 337
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    33

  • Milen Dimitrov

    31

  • shaft

    24

  • bubaru

    20

Най-много писали в темата

Ами нормалния е просто по-твърд, а спортния нямах време и място да го тествам - трябваше да се връщаме, че ме бяха вмъкнали между два други тест драйва..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами нормалния е просто по-твърд, а спортния нямах време и място да го тествам - трябваше да се връщаме, че ме бяха вмъкнали между два други тест драйва..

Редактирано от Samo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Малко да вдигна темата, попаднах на това мнение от briskoda

I believe this to be the case - depending upon their size, dealers have a quota of build slots with the factory, if that dealers build slots are all full then they have to be carried over to the following period (month I presume). So the dealer is probably quoting customers a lead time based on the order being accepted immediately and not carried over. The larger the dealer, the more build slots - I know our lease company uses one of the largest fleet dealers in the SE area.

 В общи линии гласи следното:

Всеки дилър разполага с квота за определени бройки коли (на месец? ) При повече заявки се прехвърлят към следващия периеод (месец). Колкото е по-голям дилъра, с толкова повече квота разполага.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това надали оправдава тоталната липса на модела в София.Пълно е с Пасати при положение,че Шкодата за мен е доста сполучлива.Явно тест драйва на двете променя настроенията в съчетание с близките цени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Офф, покарах и 190 кс 4х4 автомат. Не е това моята кола. Нещо загуби чар за мен. Предишия ми Сюпърб много си го обичах, ама този ми е много синтетичен. Адаптивното окачване оправя малко нещата с люлеенето, но пак.... не ме радва с нищо особено колата, въпреки че важни минуси няма. Оставям вратичка за Октавия РС 4х4 комби :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както си свикнал на субару, ще ти е бавен халдекса, не че лош, просто не е това усещане за 4х4... И ЕСПто предполагам няма да може да се спира(рестрикция от завода, поне на Йетито е така)! Липсва им малко на Шкодите, малко е, но е важно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както си свикнал на субару, ще ти е бавен халдекса, не че лош, просто не е това усещане за 4х4... И ЕСПто предполагам няма да може да се спира(рестрикция от завода, поне на Йетито е така)! Липсва им малко на Шкодите, малко е, но е важно!

Не ми е проблем халдекса, идеално си работи, дори е по-добре от Субарутата с автомат без централен диф. (актив сплит) Специално Сюпърба просто не ме грабва. Хубава кола, ама не си мечтая да я имам...понякога е трудно за обяснение...като с жените, хаха.

По същия начин не ме грабна и Мазда 6 4х4. Пасата като директен противник, повече ми хареса, ама и той е подобна работа. По-добра е настройката му на окачването, по-безшумен е и вътре една идея изглежда по-премиум.БТВ , новото Субару Аутбек макар и да има някои недостатъци, всъщност ме изкефи повече от споменатите модели, но финално може би Пасат засега е топа в тази категория.

Редактирано от bubaru
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Някой дали знае какви са спецификациите на джантите за Суперб 3

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

215/60 R16 95V on 6 ½”x 16” ET41

215/55 R17 94W on 7”x17” ET40 or 6 ½”x17” ET41

235/45 R18 94W on 8”x18” ET44

235/40 R19 96W on 8”x19” ET44

 

Отвор 57.1mm

Редактирано от Samo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 месеци по-късно...

Здравейте колеги!

Имам едно питане относно Superb 3. В каталога на модела видях, че мотора 1,8TSI се предлага в два варианта. За 6 степенната ръчна скоростна кутия 180кс при 4000-6200 об/мин и 320(!)Нм при 1450-3900 об/мин докато за 7 степенното DSG се предлага във варианта 180кс при 5100-6200 об/мин и 250 (само)Нм при 1250-5000 об/мин. Според мен това са големи разлики и би трябвало да има и разлика в динамиката и поведението на ватомобила. Все пак 320НМ са почти като на дизелов автомобил а максималната мощност е налична от по-ниски обороти и в по-широк диапазон на оборотите.

Ако има някой, който е пробвал и двата варианта нека сподели какво е усещането от единия и от другия мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7 ст. Дсг със сухи съединители е много слабо, 250нм.му е предела.

Взимай двулитров суперб

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7 ст. Дсг със сухи съединители е много слабо, 250нм.му е предела.

Взимай двулитров суперб

Двулитровия TSI е друга "бира" :) Аз питам за разлики в пътното поведение между двата варианта на 1.8 TSI.

Редактирано от elendill
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с 1.8 TSI 6 MT и съм много доволен, дърпа доста. Не съм карал 7 DSG-то но на доста места четох, че не струва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с 1.8 TSI 6 MT и съм много доволен, дърпа доста. Не съм карал 7 DSG-то но на доста места четох, че не струва.

Благодаря за отговора, колега. Карал ли си двулитров дизел със сходни мощности и въртящ момент? Ако да как би ги сравнил като динамика?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм 2.0 дизел 190 коня автомат, беше тестов в шоурума, според мен са доста еднакви по вървене и ускорение, като се има предвид, че моят е 320Nm a дизела го дават 400 Nm. (и 2-та ги дават от 0-100 за 8 сек.)

Дизелът го каръх точно преди да си поръчам моята. В еуратек нямаха 1.8 TSI нито на супърб нито на октавия,  и го избрах малко на сляпо, но сега не съжелявам.

Като цяло не си падам и много по дизелите, за това не взимай моята дума за чиста монета :)

 

Ако ти се чете за 1.8 TSI има много хубава тема в немския форум. Разгледай и английския.

Там почти всички с 1.8TSI са си взели ръчки. Много са малко 1.8 TSI + DSG

 

https://www.skodacommunity.de/threads/erfahrungen-mit-dem-1-8-tsi-180ps.104659/

 

Само 30 страници е :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм 2.0 дизел 190 коня автомат, беше тестов в шоурума, според мен са доста еднакви по вървене и ускорение, като се има предвид, че моят е 320Nm a дизела го дават 400 Nm. (и 2-та ги дават от 0-100 за 8 сек.)

Дизелът го каръх точно преди да си поръчам моята. В еуратек нямаха 1.8 TSI нито на супърб нито на октавия,  и го избрах малко на сляпо, но сега не съжелявам.

Като цяло не си падам и много по дизелите, за това не взимай моята дума за чиста монета :)

 

Ако ти се чете за 1.8 TSI има много хубава тема в немския форум. Разгледай и английския.

Там почти всички с 1.8TSI са си взели ръчки. Много са малко 1.8 TSI + DSG

 

https://www.skodacommunity.de/threads/erfahrungen-mit-dem-1-8-tsi-180ps.104659/

 

Само 30 страници е :)

Благодаря за мнението :) Аз карам в момента двулитров дизел с 163кс и 340нм , който върви много по моите критерии(и е икономичен от горе на всичко) и ми се иска като дойде време за смяна на колата да скоча на нещо ,което ще e по-добро или най-малкото ще има същата динамика. Иначе като разход как е твоята, че аз карам доста? Правя горе долу по 40-45к км на година.

Ти не си любител на дизелите а аз пък на автоматиците, така че ще гледам да го избягвам DSG-то :) Английския форум съм го попреглеждал , но повечето са с DSG-та и не видях някъде информация за разликата между двата варианта на 1.8TSI.

За линка към немския форум благодаря, ноо ще го пропусна за съжаление защото немския не ми е сила :D

Редактирано от elendill
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се има на предвид, че моята е на 1300 км :blush: , и мотора не се е разбработил още на 100%, разхода е ~10 градско и 8.5 извън.

Работата ми е много близо до вкъщи -4км. В студените дни , 12-13 даваше, сега падна на 10-11, но събота и неделя като изляза да покарам повече без проблем може да слезеш под 10.

В най-големия студ и сняг се метнах до банско с натоварена кола да горе и супер нормално каране даде 8-8.5 , но и тук ако решиш може да смъкнеш малко.

 

Колкото до автоматика :) аз съм му фен, просто тия "необслужваеми" DSG-та ми се стрват доста проблебни и реших да не се вкарвам в приключения.

 

Edit: пускаш немския линк директно в google translate и ще ти преведе цялата страница :)

Редактирано от remix
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно си прав, но нещата са малко на кантар. Като се включи в сметката разликата от почти 3000 лв по ценова листа и факта, че зимата зареждам максмоушън дизел, който има разлика с бензина около 34ст, нещата отиват наистина на кантар. Тук важно да се види каква е разликата в разхода(затова попитах колегата за разхода), но според мен средната разлика ще е около 1,5л. Не ми се вярва или поне не ми се иска да вярвам :D, че е повече. Има и още други чисто субективни неща като това, че дизела загрява мнооого по-бавно от бензина и ако искаш да ти служи вярно не е добра идея да го настъпваш докато маслото ( не охл. течност) не достигне оптимална работна температура. А опита ми показва, че зимата особено, това може да отнема дооста време :) Не ме разбирай погрешно, не че не харесвам дизела, даже напротив. Просто се оглеждам за алтернатива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се има на предвид, че моята е на 1300 км :blush: , и мотора не се е разбработил още на 100%, разхода е ~10 градско и 8.5 извън.

Работата ми е много близо до вкъщи -4км. В студените дни , 12-13 даваше, сега падна на 10-11, но събота и неделя като изляза да покарам повече без проблем може да слезеш под 10.

В най-големия студ и сняг се метнах до банско с натоварена кола да горе и супер нормално каране даде 8-8.5 , но и тук ако решиш може да смъкнеш малко.

 

Колкото до автоматика :) аз съм му фен, просто тия "необслужваеми" DSG-та ми се стрват доста проблебни и реших да не се вкарвам в приключения.

 

Edit: пускаш немския линк директно в google translate и ще ти преведе цялата страница :)

Благодаря :) Имаш една бира от мен. Разхода според мен би трябвало да падне още малко като навъртиш още няколко хиляди км.

Редактирано от elendill
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно си прав, но нещата са малко на кантар. Като се включи в сметката разликата от почти 3000 лв по ценова листа и факта, че зимата зареждам максмоушън дизел, който има разлика с бензина около 34ст, нещата отиват наистина на кантар. Тук важно да се види каква е разликата в разхода(затова попитах колегата за разхода), но според мен средната разлика ще е около 1,5л. Не ми се вярва или поне не ми се иска да вярвам :D, че е повече. Има и още други чисто субективни неща като това, че дизела загрява мнооого по-бавно от бензина и ако искаш да ти служи вярно не е добра идея да го настъпваш докато маслото ( не охл. течност) не достигне оптимална работна температура. А опита ми показва, че зимата особено, това може да отнема дооста време :) Не ме разбирай погрешно, не че не харесвам дизела, даже напротив. Просто се оглеждам за алтернатива.

 

За зимното загряване няма да имаш проблеми, освен допълнителният нагревател за въздуха имаш и такъв на антифриза и колата загрява бързо, за 1,5км маслото е 50 С.

Ако не ти е проблем разхода погледни 2,0TSI.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За вървежа на 1.8 тси не трябва да имаш притеснения.

Сериозен мотор си е и върви със сигурност повече от сегашния ти автомобил..

Избора ти е прекрасен!

Редактирано от Bondo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека се притеснява да не му дойде слаб суперба спрямо пежото което кара.. Но може да е сигурен,че няма такава вероятност..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.