Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Superb 3 - мнения и впечатления.


PUF-PAF

Recommended Posts

  • Отговори 337
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    33

  • Milen Dimitrov

    31

  • shaft

    24

  • bubaru

    20

Най-много писали в темата

Днес сравних Passat 8 и Superb 3 от немските сайтове и ми направи впечатление следното:

Във вариант 2.0TSI 6DSG 220к.с. параметрите на двигателя, теглото на автомобилите, дори разхода на гориво по каталог и вместимостта на резервоара са абсолютно еднакви, но ускорението при Passat e 6.7сек до сто, а при Superb 7.0сек, което ако е реално ми се вижда голяма разлика.

Същото е положението и при 1.4TSI 6М 150к.с., където теглото на Passat е по-ниско само с 8кг., а ускорението е с 0.2 сек. по-добро – 8.4 на 8.6сек. Тук има лека разлика в двигателя – при Passat е с изключване на цилиндрите, но не мисля, че това оказва влияние.

И при други двигатели има разлики, но те са в рамките на 0.1сек.

При варианта 2.0TDI 6DSG 190к.с. няма разлика в ускорението – 7.7сек

От какво мислите, че се получават тези разлики или са просто маркетингов трик в полза на Passat.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По скоро маркетигов трик, ама и 0,2-3 секунди незнам как ще ги усетиш. Все пак това е лимузина , а не състезателна кола :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Означава, че се преговаря за цената, режат някои екстри, друго, трето, и пускат цената. Когато излизаше Рапида, бяха казали, че цената ще е около 20 000лв, за стартовата цена говорим. Сега колко е...

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Предварителна", това означава ли, че като се пусне официално ще е с друга цена?

 

Нямах време да говоря с дилъра само ми разпечата ценовата листа и каза, че края на месеца ще имат коли и толкова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам как са го решили тоя разход 7.1 на 280кс ТСИ... То и на другите модели разхода е много малък! Нещо не ми се вярва да са реални стойностти!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цените не са лоши, но прави ми впечатление, че естествена кожа за салона не се предлага дори и за L&K нивото на оборудване. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10.01.2013 - Супърб - 2  140 Амбишън + пакет Бизнес - 39697лв

05.06.2015 - Супърб - 3  150 Амбишън - 49310лв.

Множко си е !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не мисля, че Не цените са високи, по-скоро ни се иска, да са по-ниски!

Едно сравнение:

Амбишън в Б-я - 54590 лева, във ФРГ- 34290 евро, или 67065 лева;

Стайл в Б-я - 60270 лева, във ФРГ - 37050 евро, или 72463 лева;

Л&К в Б-я - 65930 лева, във ФРГ - 40050 евро, или 78330 лева.

Това са цени за TDI-190 к.с., със 6DSG.

За TDI SCR /селективна каталитична редукция/ - работещ с добавка "AdBlue", цените са още по-дебели...

Това е за седана, за комбито - още повече!

Редактирано от Боре
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега като разглеждам ценовата листа от 2013г., виждам че и там цената на Амбишън 140 тди 6М е 46520лв. С пакет Бизнес е 49626лв., и с включена отстъпка 20% става 39701лв. Така че все пак разликата не е голяма и може да се надяваме !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то е ясно, че сега разликата със Сюпърб 2 ще е голяма. Не забравяйте, че в цените на Сюпърб 3 не е включена отстъпка, а няма как скоро да няма такава - поне 7-8%.

Всички модели без Л&К предлагат  N1,  което всеки с фирма ползва , а Пасата засега няма , освен ако не се пише 3+1 (с рязан колан) и то само комбито.

На мен най-смислен ми се струва Амбишъна, защото може да му сложиш екстри , които те интересуват и да се лишиш от гадния запарващ изкуствен кожен салон, който при Стайла вече е задължителен. Алкантарата гаранция ще е по-приятна за ползване.При кожата  обдухването на седалките е гъзария, ама е опасно за здравето 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, моля, сподели с какво е опасно за здравето, по-доброто темпериране на бедрата и седалищния дял, съответното изсушаване на изпотените зони и проветрението им, което дори е препоръчително за страдащи от киста и кистоидни образувания, да не говоря за хемороиди /задължително проветрение и охлаждане/, или говориш за хора, с диагностицирани ревматоидни заболявания, слабо оросяване на посочените зони, или с неврологични проблеми ?!?!?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не виждам никаква разлика с цените спрямо Супърб 2, освен че няма още "Бизнес" или други специфични конфигурации, които неизбежно ще се появят.

Пример:

Супърб 2 Амбишън 1.8 160к.с. 6М - 46420 лв. с ДДС (цена октомври 2013)

Супърб 3 Амбишън 1.4 150к.с. 6М - 46380 лв. с ДДС (цена юни 2015)

 

Междувременно серийните екстри в последното поколение са малко повече, и моторите са по-ново поколение.

Редактирано от chavdarlk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сами :), ако са вътрешни - хапове, анални свещички или лечение с праз-лук... :):). Питам - с какво са опасни вентилираните седалки ?!?

Или "гроздето е кисело"... ;)

За мрънкането - царе сме...

Редактирано от Боре
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спорд мен поне в L&K  версията трябваше да има по-малко екстри за доплащане, айде поне резервната гума да не се доплащаше поне.

 

Може би ще пуснат някакви промоции по-натам, не знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сами :), ако са вътрешни - хапове, анални свещички или лечение с праз-лук... :):). Питам - с какво са опасни вентилираните седалки ?!?

Или "гроздето е кисело"... ;)

За мрънкането - царе сме...

 Никой не мрънка, казвам какво ми харесва. Вие обаче спецовете скачате веднага. Не обичам кожа , още по-малко изкуствена. Не съм фен и на усещането при охлаждане от седалките, става ми студено и т.н. Може би съм старомоден, но предпочитам седалка от друга материя, това е. 

Колата си е килър иначе, просто си правех виртуална конфигурация и казах как бих я поръчал. Дори визуално ме кефи повече интериора с алкантарата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бубаро, така кажи бре човек, не с гръмки писания за опастности и прочие... ;)

Прав си за усещането при алкантарата, по-приятна е..., но - задържа мръсотия и замирисва, почва да лъщи и и т.н., а поддържането и, за да не се случва всичко това, я съсипва - омеква, разтяга се, набира се на вълнички и заприличва на "подарена". Да не говорим, че попива като гюдерия...

И аз не харесвам "кожения" салон на Съби..., защото не е кожен!!! Но се чисти и поддържа лесно - като всяка мушама. Факт е, че не запарва толкова, колкото очаквах...

 

Сами, те са го написали хората - при Л&К: Вентилирана, специална Изкуствена кожа... При другите - не вентилирана и не специална ;)

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам търпение да покарам колата. Аз ако взимам, ще е 4х4, семейно корабче (комбак) за всякакви случаи. Чудя се обаче какво би имало повече смисъл - 190 кс дизел 4х4 или 280 кс бензин 4х4. Карах Пасата 150 кс и 240 кс дизели и да ви кажа този би-турбото не върви кой знае колко впечатляващо. Дори бих казал , че 150 кс дизела ме остави с усещането, че върви повече за броя си коне, а по-силния мотор леко разочарова, особено сравнен с динамиката на 3.0 дизелите на Ауди и БМВ. В този ред на мисли 190 кс Сюпърб ще е достатъчен за всичко. Изкушава ме обаче динамиката на бензина, ама не знам дали ще има смисъл в тази кола. Както и да го погледнеш една О3 РС бензин винаги ще е по-бърза и динамична , ама пък комфорта на Сюпърба за семейни нужди надделява...Вие какво мислите. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.