Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Superb 3 - мнения и впечатления.


PUF-PAF

Recommended Posts

За семейно корабче - с две ръце и два крака за 190 к.с., 4х4 и много екстри!

Проблема е, че предлагат 190 к.с., 4х4, само вариант TDI SCR - въпросната "селективна каталитична редукция", изискваща добавка "AdBlue", а за този двигател, добавката, сервизния интервал "пише, че автомобила ще Ви информира, при необходимост от зареждане с добавката", начина и откъде и как се зарежда, в Б-я няма отзиви...

Редактирано от Боре
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 337
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    33

  • Milen Dimitrov

    31

  • shaft

    24

  • bubaru

    20

Най-много писали в темата

За семейно корабче - с две ръце и два крака за 190 к.с., 4х4 и много екстри!

Проблема е, че предлагат 190 к.с., 4х4, само вариант TDI SCR - въпросната "селективна каталитична редукция", изискваща добавка "AdBlue", а за този двигател, добавката, сервизния интервал "пише, че автомобила ще Ви информира, при необходимост от зареждане с добавката", начина и откъде и как се зарежда, в Б-я няма отзиви...

Какво е това , може ли малко повече разяснения ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, с две думи, идиотичната система на ВАГ, за по-чисто изгаряне на горивото, по-ниски вредни емисии, по-голяма икономия на гориво, и ако ги питаш - повече спасени дървета, еноти, африкански дечица и прочие...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо ви е да е 4х4.

Аз бих си взел 190 предно.

Икономично,луксозно и доооста по динамично от 4х4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото Сами, както и друг път съм ти казвал, някои от нас, си карат колите всеки ден, през всеки сезон, ходят на планина, на ски, на хижа, през сняг и лед, возят семейства, и т.н.

Нямат два или три автомобила за всякакви ситуации, а искат наличния да им дава /макар и явно ненужна, според теб/ сигурност, сцепление и устойчивост...

Литър и половина - два, разлика в разхода, няма да съборят никой, а и на никой "не му пука", за 0.5 сек., по-добро ускорение...

Както вече писах, тази Нова година, от пет автомобила, два се качихме до желаната дестинация - Съби и една GL Classe, като втория, включи и блокаж на централен диференциал...

Знаеш ли, на останалите, които трябваше да вървят пеша два километра, с багажа /разбира се, че го натоварихме ние двамата/, колко им "пукаше" за динамика и разход...

За всеки влак, си има пътници...

 

П.С. Апропо, Бялата Кипра е страхотна, най-пипнатата и красива във Форума и Клуба, една от най-бързите, Но - става за съботни разходки, за фестове и събори, да "накажеш" някой БМВ ентусиаст и т.н.

Но си остава Кипра - неприложима в ежедневието, за поне 90% от нормалните собственици и обикновени ползватели на марката!

А все пак, слогана е "Simply clever"...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами,да,от тази гледна точка е така.

Зависи на кой,за какво му трябва колата и къде ходи с нея.

Ако ходя по планини,на ски,хижи и т.н.,никога няма Суперб да си купя.

Бих предпочел Скаут.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам търпение да покарам колата. Аз ако взимам, ще е 4х4, семейно корабче (комбак) за всякакви случаи. Чудя се обаче какво би имало повече смисъл - 190 кс дизел 4х4 или 280 кс бензин 4х4. Карах Пасата 150 кс и 240 кс дизели и да ви кажа този би-турбото не върви кой знае колко впечатляващо. Дори бих казал , че 150 кс дизела ме остави с усещането, че върви повече за броя си коне, а по-силния мотор леко разочарова, особено сравнен с динамиката на 3.0 дизелите на Ауди и БМВ. В този ред на мисли 190 кс Сюпърб ще е достатъчен за всичко. Изкушава ме обаче динамиката на бензина, ама не знам дали ще има смисъл в тази кола. Както и да го погледнеш една О3 РС бензин винаги ще е по-бърза и динамична , ама пък комфорта на Сюпърба за семейни нужди надделява...Вие какво мислите.

 

Ето е ясно 2,0 TSI 280к.с:D

Като ще е гарга да е рошева!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4x4 на Шкода като цяло не е ли автоматично , тоест като не работи (тоест е на предно предаване) май няма толкова загуби от мощността?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как да няма,то е все една загубата,дали е зацепено или не.Но това няма значение.

За кожата,то на старите и на Октавиите е естествена кожата,там където се сяда.Гъба и страниците на страничните бордове е изкуствена само,Както е при повечето коли.страничните бордове към страната на дупето и гърба са пак естествена кожа.

Може новите пък да са с еко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само бих искал да вметна нещо, останах с впечатлението че някой хора мислят "Алкантара" - та за естествен материя. Ако грешно съм разбрал, моля за извинение.

И в двата случая за някого може да е полезно да научи, че това е изкуствена материя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За семейно корабче - с две ръце и два крака за 190 к.с., 4х4 и много екстри!

Проблема е, че предлагат 190 к.с., 4х4, само вариант TDI SCR - въпросната "селективна каталитична редукция", изискваща добавка "AdBlue", а за този двигател, добавката, сервизния интервал "пише, че автомобила ще Ви информира, при необходимост от зареждане с добавката", начина и откъде и как се зарежда, в Б-я няма отзиви...

 

AdBlue се продава по бензинастанциите, ама цената ще ви разколебае.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На приятел Мерцедеса, на 6 до 9 месеца иска да му се долива Add-blue, което е супер тъпо.

За мен най-добрата дамаска за седалките е кожа с текстил, изцяло кожен салон или алкантара /моята е с така/ освен да изглеждат добре, за друго не стават.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Add blue наистина доста върви при разни модели. БМВ 520д харчи поне 5 л на 10000 км, но в крайна сметка не е кой знае каква занимавка и разход, свиква се...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Като я напълниш с екстри отиваш над 80 бона. Няма как да е конкурент по екстериор и интериор с Пасата, а ценово да е доста по евтин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

А дали може да се разбере дали двигателя на Супърб 3 с 220кс. е като на Октавия 3 врс.В смисъл с всички подобрения и иновации?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ареееееей! Има и конфигуратор вече:

http://cc-cloud.skoda-auto.com/bgr/bgr/bg-bg

 

Поздарви

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената е конфигурата е доста по-добра от конфугурацията, която си правих по ценова листа  :banger_2:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз направих една основна... която да е с големия 2.0 TDI с ръчни скорости, и като гледам двете първи/ниски нива не стават за нищо - тия фарове са като на дачия и супер много ме дразнят фаровете без лупи... демек стайл си заслужава само, всичко друго е скрап.

 

Като направя конфигурацията, която ме кефи отивам над 60 бона и май тая кола не е моята :)

 

Като се замисля, моята си е много добра колица :D Бъбрека ще си го запазя за 'жипката, която, ако излезе изобщо... след последните мрънканици на vw, сигурно ще дойде на подобна цена на "супер бъ-то" и пак няма да има смисъл...

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По моите желания трудно да се впиша в 60к, при мен 70к мина, и то с не много глезотийки, ако пуснат някакви отстъпки - 10%, -12% и приемат бъбрек може да се замисля :).

Комбито е много красиво според мен, линята на покрива е жестока, но трябва на живо да се види.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си направих една конфигурацийка,без глезотии,само с неща ,които отиват на една лимузина,като ел седалки ,кожа нави и ел.капак ефтиния до 160 дистроник и асистент за спиране,19 ки и подобни,без разни асистенти и адаптивни окачвания и 70 бонки ги закръглих.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, напълно си губи смисъла отвсякъде.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видяхте ли, че ВАГ-групата намериха начин как да откажат клиентите от Шкода и Супърб, за да купуват WV и Audi?

Да не говорим за клиентите тук в БГ .........

:idea:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.