Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Superb 3 - мнения и впечатления.


PUF-PAF

Recommended Posts

Айде като мрънкате,конфигурирайте Ауди или Пасат с екстрите на L&K да видите пък там цена.  :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 337
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    33

  • Milen Dimitrov

    31

  • shaft

    24

  • bubaru

    20

Най-много писали в темата

Да се изокам и аз, защото явно повечето хора мислят, че като е Шкода, трябва да се подарява...

Примера който давам, е със Съби - през 2009 г., малоумният ми автомобил, с екстрите които има, излизаше почти 94000 лева!

Вярно, основната причина е, че е изпълнение "Елеганс", наблъскан с повече екстри от ЛиК за България.

Единствените екстри, които Шкода предлага за модела, а Съби няма, са:

1.Джам-таван;

2.Кейлес достъп /слава на Рогатия/;

3.10 вместо наличните при Съби 8 тонколони.

Толкоз, само 3 !!!

Пасат с аналогични екстри, плюс 3-4 повече, излизаше 109000 лева.

За Ауди А6 /защото и Рогатия не може да ме убеди, че Сюпърб и А4 са в един клас, особенно през 2009 г./, не ми се и говори 140000 и нагоре...

Така че, новия Сюпърб си е на съвсем нормални цени.

А новия Пасат с всички екстри, е майко мила - поиграйте си с конфигуратора му, и ви гарантирам, че 3 дни ще сънувате финансови кошмари... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще видим новото А4 другият месец, би трябвало да са в един клас със Супърба! Иначе го виждам няколко пъти на пътя, еми изглежда много яко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, напълно си губи смисъла отвсякъде.

 

Поздрави

Що да си губи бе,ако имаш лев и искаш такава кола.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде като мрънкате,конфигурирайте Ауди или Пасат с екстрите на L&K да видите пък там цена.  :P

Не говоря за конфигуратори, а за факти - http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/50414-%D1%81%D1%8A%D0%B2%D0%B5%D1%82-%D0%B7%D0%B0-%D0%BF%D0%BE%D0%BA%D1%83%D0%BF%D0%BA%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D1%81%D1%83%D0%BF%D1%8A%D1%80%D0%B1-3/&do=findComment&comment=356813

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що да си губи бе,ако имаш лев и искаш такава кола.....

Защото, човек, всеки казва ”ъ... за Шкода толкова пари...”. Един от спаринг партньорчетата ми, дойде със ЛиК бензинов дсг и му викам, че е убиец, макар и бензинов... Той почна да плюе - DSG-то боклук /рипало, скачало, не разбрах точно още какво/, кожата твърда и гадна на допир, проскърцвал и други неща разправяше... Каза, че колата не е негова, а на чичо му, бил страшен фен...Само супърби карал. И накрая ми каза, че го сравнява с неговата Мазда 6 дизел топ ниво и ръчни скорости... И спрях да го слушам... Хората така мислят за Шкода. Където Боре казва, че ”трябва да се подаряват”, като е Шкода...

 

Обаче лично за мен, ако имах левчетата, моя щеше да е една от първите 5 бройки, дизел 190 добичета, ръчни, кожа-можа, само няколко екстри !нужни на мен!, и почвам да я карам.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде като мрънкате,конфигурирайте Ауди или Пасат с екстрите на L&K да видите пък там цена.  :P

На 2,0 TSI 280кс разликата е под 6 000 с ддс.

Говоря за идентични конфигурации.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   Хора, спрете се. И помислете. Какъв е замисълът на модела "Сюпърб"? Да бъде конкурент на Мерседес С-клас, БМВ 3-ка, Мазда 6, Хонда Акорд.... Но волно или неволно "Сюпърб" се превръща в конкурент и на посестримите си "Пасат" и "А4". При чудесните продажби на Шкода от миналата и тази година, нормално е да бъде изяден част от пазарния дял на Фолксваген. Въпреки старата (но утвърдена) технология, която собственикът-майка предоставя и въпреки другите ограничения. Запитайте се защо ви е дигитално табло? Чиста шарения. А когато се счупи.....сменяме целия дисплей. Това първо. Второ, Милен, вярно е, че разликата в цената между Шкода и Фолксваген (Сюпърб и Пасат) не е това, което ни се иска. Но 6,000 лв. са точно 6,000 лв., с които можем да си платим застраховките, а и ще ни останат за едно прилично пътешествие. :come_to_me: Трето, Боре в друга тема: http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/39873-škoda-в-пресата/page-9#entry357771(мнение #165), недоволства от "качеството на изработка" на новия Сюпърб. Боре, не вярвам Шкода/VAG да си сменили доставчиците на седалки и да нямат ОТК при приема на продукцията. За щорите - как го измерихте качеството? На допир или пропускливост на светлина? А за нажежаемите крушки на мигачите.....това ще го оставя без коментар, защото е несериозно. 

   Не на последно място, изборът на един автомобил не трябва да бъде правен само от сърцето, но и от разума - съотношение цена/качество; данъци; застраховки; обслужване по време на гаранцията и пр. 

   Дай Боже всеки от нас да има достатъчно средства, че да си купува на всеки 5 години новото поколение Сюпърб, пък нека Пасат-а да има повече глезотии.

   Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак пък конкурент на БМВ и Мерцедес! Може, но в друг живот. :) VW играят играта на  Coca Cola,създават си конкуренция!

Редактирано от Стоян
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде като мрънкате,конфигурирайте Ауди или Пасат с екстрите на L&K да видите пък там цена.  :P

Аз не мрънкам, конфигурирам  :) Цената на избраният от мен Супърб излезе 87 485лв, а след "отстъпката" - 84 760лв! И това при условие, че купувам два автомобила! Отстъпката била такава, защото модела бил нов  :crazy: Е, какво да правя, да чакам да остарее ли? Конфигурирай цената на Пасат В8 със сходно оборудване, ще останеш изненадан ... А да не забравяме и наличието на дизел 240 коня при Пасата ...  ;) Поддръжката на Шкода и VW доколкото знам е една и съща. При това положение, кажи ми една причина, поради която да предпочета Шкода-та?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това говорех :)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да-аааа хора с пари има и в БГ, ще купят, ама дали ще е Сюпърб или WV - решете сами????

Сюпърба в БГ ще е предимно втора ръка от чужбина, за съжаление. Такава е местната реалност.

:sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя поддръжката може да е едни и съща, ама цената на час труд във ФВ е почти двойна на тази в ЕТ. И тоя 240 коня дизел кво му се превъзнасяте толкоз... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само шкода бе,ква е тази ниска толерантност към ммарката.

И аз имам възможност да си купя ауди, ама оки взех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надявам се, че скоро ще има по-големи отстъпки и разликата в цените с Пасата ще са по-големи. Шкода предлага 5 г и 150000 км гаранция, а VW  до 4 г. и 120000 км, като за вторите две години гаранцията на VW (Audi също) важи само в БГ- това е малко кофти. Цените в сервиза на Шкода винаги ще са по-ниски. Вероятността от кражба също. Факта, че със Шкода изглеждаш една идея по-неглиже и не правиш толкова силно впечатление, а караш еднакво смислена и добра кола, сравнена  не само с VW, a Audi и компания, също не е за пренебрегване. По-куул е дори. За сравнение с Мазда 6, Хонда, Форд и т.н. няма смисъл да говорим, защото дори и старият ми Сюпърб 2 го намирам за  по-добър от Мазда 6 2015, която скоро тествах. 

Също вие какво сте се заиграли с тези конфигуратори. Екстрите са предимно маркетинг , а не кола. Шкода стана почти като премиум сегмента в това отношение, много екстри и много възможности за "къстъмайзване" , но помислете какво искате, какво ви трябва и какво може да си позволите. Ако скачате на топ двигател и всички екстри, логично цената отива в доста горен сегмент - 90-100 бона. Ами то един базов Макан без ДДС-то (N1 има)  е толкова в магазина. Айде почват съмненията. Всеки, който си конфигурира Шкода за толкова много пари, логично ги има и още по-логично си вика " абе аз що не си взема нещо по-"марково". Но не забравайте, че Сюпърба не е предивиден главно за този тип клиенти, а за средния клас , които масово (поне 60-70%) по света ще си го купят нормално оборудван и със 150 кс дизел. Да сме честни в 99% от случаите този вариант ще ви върши идеална работа и струва едни 50-60 К лв. На магистрала дали сте със 150 кс, 190, 240 пасат, 280 бензин и ттт все ще стигнете за еднакво време , дори и да не спазвате ограниченията. Разхода също не е за пренебрагване. Е да малко повече спокойствие ще дава по-мощен двигател при изпреварване, но както казваше един Ф1 пилот "ако имате дори и малко съмнение дали да изпреварите на пътя кола, не го правете" , демек пак всичко опира до ситуация и шофьор. Освен това не говорим за бавна кола, дори при 150 кс дизела. 

Сюпърба е практична и комфортна кола за среден клас потребители. Цената му отговаря на предлаганата техника и няма голяма надценка. Карам чат-пат служебно БМВ 5-ца , което е с базов мотор, не е по-динамично от Сюпърб 170 кс примерно,  но струва почти 2 пъти повече пари. Еми не е 2 пъти повече кола, ама хич. Да малко по-обезшумено е, по-тежко вози, по-лукс е вътре и какво от това. Качвайки се от едната на другата не се чуствам 2 пъти по-добре. Да не казвам, че Сюпърба ми на 100000 км беше почти като нов вътре, а на БМВ за 50000 км му падна лака на копчетата на волана и се обели кожата на седалката.

 Ако пък искате сериозна динамика, то отивайте в друга посока, по-спортно ориентирана кола, но щом човек оглежда Сюпърба, очевидно не мисли да хвърчи по проходите с него на врати. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тествах днес 2 часа Сюпърб 3 - 150 кс дизел 6МТ. Добра кола като цяло, макар и не впечатляваща. Динамиката на този мотор е напълно достатъчна според мен за всеки масов шофьор. С лекота си ускорява до 150-160, дори над 180 вдигах, никакъв проблем.Еластичността е прилична. Хареса ми, че 6-тата  е по-дълга, при 160 км/ч е на около 2500 об, докато моето Сюпърбче 2 170 кс 4х4 беше на 3000 об. Може заради 4х4-то да е разликата, не знам.... Плюсовете си ги знаете - огромна, по-широка от Сюпърб 2, по-добре е обезшумена, спирачките са перфектни, лесна е за каране.Управлението е подобрено спрямо Сюпърб 2 и колата се усеща по-лека. Всъщност това беше експоната от Шкода събора на Калояново, демек яко оборудвана- Style  пакет- кожа, навигация голяма, задна камера, ел. багажник, ел. седалка, подгряване, паркинг сензори, адаптивен биксенон и т.н. , доста неща. Същата като екстри и двигател/скорости имаше изложена в салона с цена 60К лв. 

Няколко неща не ми допаднаха и макар  да не ги намирам за реални минуси, за мен не са напълно ок.  На първо място окачването. Първоначално изглежда супер комфортно и наистина е, но проблема за мен е, че е много меко. На бабуни и по нашите огънати пътища, колата прекалено много плува и се клатушка. Мисля си, че адаптивното окачване ще е необходимо за всеки, който иска понякога да кара малко по-динамично с тази кола. Иначе е супер крузър. Седалките са другият лек минус. Удължени са леко спрямо предния модел, но страничната опора е почти нулева. С тази хлъзгава изкуствена кожа, малък човек се ще пързаля по нея държейки се за волана. Първо кожата не ме кефи и второ, малко по-спортна седалка щеше да е добре да има, поне като опция. Позицията на седене е леко подобрена спрямо волана, но пак не ми е любима. Все пак това е само нюанс , който не е много важен вероятно за повечето от вас. Установих също, че колата доста лесно се гаси на 2-ра при ниска скорост ако не си подал повечко газ и пуснеш по-рязко съединителя, но това си е масово явление при дизели и за радост се оказа, че като натиснеш повторно съединителя, колата си пали сама. Знаех, че Порше имат такава опция , но явно не само  :)

По-горе казах, че не е впечатляваща и това е защото вътре усещането не е много по-различно от Октавията. Едно време когато имаше О2 и С2 , разликата между тях беше по-голяма. Сега е почти същото, най-вече поради приблизително еднаквия интериор. В това отношения Шкода наподобява малко на БМВ , които от 1-ца до 7-ца вътре се различават само по-материалите. Сюпърба е малко по-качествен на места, но жабката вече е с евтинка пласмаса, поставката за чаши пак са я претупали, копчетата на климатика и уредите на таблото малко бледнеят. Нищо дразнещо, но малко сухичко. Честно казано Пасата вътре е  по-симпатичен. Пак казвам много добра кола за парите си, но средно вълнуваща. За доста повече фън и по-малко пари Октавия РС си остава мечтаната кола....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бойчо, да те попитам нещо, понеже мнението ти е обективно. Успя ли да тестваш и Мондеото и ако да, как ги съпоставяш със Супърба?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бойчо, да те попитам нещо, понеже мнението ти е обективно. Успя ли да тестваш и Мондеото и ако да, как ги съпоставяш със Супърба?

 

Не съм , но ще взема да го тествам.  :) Фордовете са скрити лимонки и обикновено радват повече отколкото очакваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, като имаш път през Люлин, обади се. Тъкмо ще ти покажа и една друга лимонка, която официално все още не е пристигнала :D

post-11404-0-43084100-1437017976_thumb.jpg

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, като имаш път през Люлин, обади се. Тъкмо ще ти покажа и една друга лимонка, която официално все още не е пристигнала :D

CAM01554.jpg

 

Поздрави!

 

Аааааааааааа!!! Това вече е друго нещо!!!

Изгубих ума и дума... Страшна!!!

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, като имаш път през Люлин, обади се. Тъкмо ще ти покажа и една друга лимонка, която официално все още не е пристигнала :D

attachicon.gifCAM01554.jpg

 

Поздрави!

Оо, задължително.  :dog:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ако ми остане време мисля да отида и да го видя на живо, пък може и да го покарам. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

В момента в Еуратек и изложен един Супърб 3, ниво на оборудване "Стайл". Външният вид наистина е впечатляващ. Двигателят е дизел 150 к.с. Цената е 60 600 лв. Разбрах, че през ноември ще имат и комби варианта. 

Като цяло колата ми харесва.Но на мен ми е скъпичка.

Поздрави на всички лйбители на марката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Днес имах възможност да покарам Супърб-а в обедната почивка с колега. Общо взето, впечатленията са ми, че си е супер колата. Сравнена с Октавията ми - вътре ми е по-широко, не ми опира десният крак в централната конзола, абе... баш за мен си е правена. 190 коня дизел с DSG беше - за пореден път се убедих, че не искам DSG да карам изобщо. Дори на спорт не ми харесва как се държи, не е за мен това. Возията - лашка се като малка лодка в бурно моренце (16-ки джанти), но пък не ме дразнеше много това нещо, тоест чувствах се сигурен, може би защото е голямо прасето! Престроих се пред едно аЛди А6 и оня "чиляк" намали, за да мина пред него, което ме изкефи - вдъхва респект на пътя колата. Голяма е, широка е, супер е. Всичко останало е въпрос на вкус. Зад мен седеше човек, супер си му беше на широчина. Багажника е един път, уникален е! Двигателчето имаше горе-долу добър ряз до 140км/ч, след това поувяхва доста - съпоставено с моята - почти еднакво набира след 140км/ч, което е супер нормално за размерите на колите и мощностите на двигателите спрямо това нещо. Определено DSG-то е доста бавно до 100-120км/ч, не ме кефи как набира на спортните... но пък не увяхва от първа на втора, ами се опитва да задържи обороти, което ме изкефи. Отделно лостовете за мигачите и чистачките - супер гнусен дизайн, на пипане имам чувството, че ще изпадне някакво капаче отзад на лоста... изобщо не ми харесват на пипане, не са обли, ами имат някакви ръбове, които колкото помагат, толкова са ми неестествени на пипане - много са гадни! През цялото време съм ги "суркал" с пръсти, да видя дали може да му се има доверие или ще се разпадне на две части - супер гадно нещо е това... изобщо не ми хареса изработката там. Имаше някакъв проблем с мулти волана - отляво е за намаляване и увеличаване на радиото - цъкам, а то сменя станциите... отдясно е врътката и бутончетата за това нещо - нищо не правеха... Още не е излязла хубаво, а вече и проблеми има :) Огледалата тип "слонски уши" ми липсваха - малко ми беше терсене като гледах в дясното, лявото горе-долу добре, но другото ми идваше все недостатъчно. Свикнал съм на моите - огромни са, практични са, перфектни са за мен!

 

Впечатленията ми - хубава кола цялостно погледната, широка, видимостта е горе-долу добра (много тъмно ми се стори средното огледало) - бива (повече не заслужава от "бива" според мен, вече мога да го кажа след днешният "тест-драйФ"). Бих си я купил с кожа вътре, но не би ми носила такъв фън, както моята Октавия - спортно изглежда и е малко по-стегната на дизайн от Супърба (по-агресивен е неговия дизайн), а той е за друга възраст и за друго предназначение, така да се каже. Някак тежко и голямо ще стои на пътя, но до там - за това си е мислена колата, като цяло - да се стигне коНфортно от А до Б и край. Такава кола просто се кара от А до Б и не се занимаваш с нищо повече. Гасиш и край. Докато при моята - кара се от А до Б, като минавам през В, Г, Д, Е, Ж, З... и така до ... Я... (всичко това се намира между А и Б) с много кеф.

 

Това са ми впечатленията от днес. След това, като се качих в моята и ми се видя много тясно всичко... това отчетох като голям негатив, иначе всичко друго е по-хубаво направено в моята (защото си е моя, разбира се).

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм, донякъде хладни първи review-та от ималите шанс да видят и дори да покарат новия Superb. А аз мислех, че това ще бъде Колата (с главно К) с марка Skoda.:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.