Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Климатика спря да работи - реле на компресора ?


vtodorov

Recommended Posts

Здравейте, 

 

Octavia 2, 1.6 FSI 2008.

 

Климатикът работеше до преди два месеца, но от тогава стоеше в гаража и съм я палил два три пъти. 

Днес не успях да го вклуча, не се чува компресора като натисна копчето. 

 

Утре ще проверя бушоните. Някой да има представа или да има схема къде се намира релето на компресора ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той компресора не се чува по принцип т.к. се върти винаги (дори и да не работи), чува се вентилатора ако колата е на място и то ако е много горещо навън. За реле не съм сигурен дали има въобще. По- добре отиди в ЕТ Стара Загора - имат си апаратура и ще ти направят една диагностика. Ти и да имаш схемата - какво ще направиш ?!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако въобще не тръгва, виж моята тема:

 

http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/47482-ауто-фрост-комфорт-оод-климатични-системи/

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря за отговорите. 

Ще проверя утре други ден в сервиз. И ще ги насоча към този елемент. Колата е била и  на сервиз за климатика преди да я взема. Ще проверя какво точно е правено, дали само пълнене на фреон или и някаква подмяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От темата, която ти дадох, ако я прочетеш, ще разбереш всичко. И за клапана и т.н., има писано много.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам, темата на колегата shaft засяга една от малкото болести, от които страдат октавиите, а именно проблем в компресора на климатика. Ако не работи въобще, много често проблема е при електромагнитния съединител преди компресора, а не в самия компресор...Ако ти кажат, че компресора е за смяна иди някъде за второ мнения, тук така се опитаха да ме врътнат, добре че видях темата на shaft и оттам се метнах до АутоФрост сервиза...поздрави и дано е по-малкото зло...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В сервиза я прегледаха и само напълниха масло и фреон.

Благодаря за насоките ако нещо тръгне да спира, ще знам какво може да е проблемно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

пак съм аз ....:(

 

след като я напълниха с фреон на 18.08 стоя в гаража две седмици. Имах две излизания по 10км но беше хладно. И след това като ми трябваше на 30.08 пак не работеше климатика. Съответно отново при сервиза, но чак тази седмица и ми снесоха че губи от радиатора/кондензатора. (Каза че и охлаждащия двигателя радиатор и той е за смяна защото и охладителна течност губи, но това е друга тема. Това мога да го следя поне със седмици)

 

Та ще ходи първо на друг сервиз за диагностика и мнение. Въпросът ми е ако наистина губи по толкова много за кратко време , това няма ли да излезе на тестовете за налягане в системата ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами то се вижда по бележката от машината - ако наистина са наляли пак доста, значи го губи.

 

Въпроса е, че мен така 2 пъти ме пускаха по пързалката, че ми трябвало дозареждане, после трябвало профилактика, после смених и клапан и накрая смених целия компресор и се приключи. Като преди това оставих 300-400лв. на пързалката при баш майстори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих един майстор който ще я гледа с контрастен газ. 

 

На първо време се интересувам този болт с какъв е, че не виждам отгоре нищо (с камък или отверка се завърта) и как се достига до там (отдолу има капак но предполагам се сваля лесно за да може да се отвори повече място под колата, така ли е ?)

 

 

IMG_1898.jpg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успях да дозавия болта. Оказа се камък 7мм (с помощта на пластелинов отпечатък го познах). 20х пути по 1/4 успях да го завъртя трудничко с едно късо ключе. Ама в крайна сметка не помогна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта е октавия 1 и незнам същото ли е но съединителя е на шлици и ако те са замазани може да отърват. Аз така бях загубил моя и купих нов съединител от Косер-а.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.