Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Покупка на семеен автомобил


vlazarov

Recommended Posts

Здравейте колеги, извинявам се ако съм пуснал темата в неправилният раздел и ви занимавам точно в нощта за размисъл.

Ще купувам семеен автомобил и след много търсене и четене накрая се спрях на Октавия, та попрочетох някоя друга тема във форума, но все още се чудя кой от дизеловите двигатели да избера - 90, 101 или 110.

1. Има ли осезаема разлика между 90 и 110 коня?

2. 90 кончета и 4х4 имат ~150лв в повече като обслужване на задвижването, но заслужава ли си покупката, ако би се използвало реално няколко пъти (ако завали сняг) в годината.

3. От към обслужване двигателите с роторна помпа са предпочитани пред тези с помпа-дюза? Или греша?

Не съм състезател, бих казал че карам леко и спокойно, не гоня време за което да стигна от точка А до точка Б. Все пак ще се возим с жената и детето и излишните рискове са немислими. Комбито и климатроника са задължителни, предполагам доста от вас имат малки деца и знаят за колко багаж става въпрос.

Бюджета ми е до към 5000-5300лв, с регистрации, еко такси, обслужване и т.н.

Какво мислите за тези:

http://www.cars.bg/c1383317

http://www.cars.bg/c1382753

http://www.cars.bg/c1315489

http://www.cars.bg/c1298894

http://www.cars.bg/c1291973

 

Какво мислите за тези няколко коли, Враца, Монтана и София са ми малко далечко само за да отида да ги видя, но .....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 74
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • mammut

    22

  • vlazarov

    13

  • zdravko zankov

    11

  • niki

    5

Най-много писали в темата

Последните две обяви май е една и съща кола. Ако общия бюджет ти е до 5300, не те съветвам да търсиш нов внос защото трябва да купиш колата до 4000 и пак няма да ти стигнат. Търси нещо регистрирано в България и дори от преди фейслифта, защото трудно ще се намери нещо свестно след фейса за тези пари. По въпросите:

1. Има

2. Ако не обикаляш планините зимата, няма голям смисъл, поне според мен

3. Обслужването на 90 и 110 коня е малко по-скъпо от помпа дюзата(ремъци и ролки), но като цяло поддръжката им би била по-евтина от пд, разхода им на гориво също е по-нисък от пд.

Редактирано от niki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо си е една и съща кола послесните две.Пък и да си кажа честно от Враца, Монтана и околностите е много рисково да се купува кола.Там са едни вълшебници че чак магьосници от три правят една има и друг лаф че ги карат в чували и там ги зглабят на място.И другото което ми прави впечатление лично на мен е че там цените винаги са по ниски.Плевенската горката е най зле като я гледам.

А относно 4х4 аз винаги съм бил привърженик на коли 4х4.Определено тази екстра си заслужава не само зариди по високата проходимост но поради факта че колата си е по стабилна независимо върху каква пътна настилка си дали ще е суха мокра или сняг. Аз съм на принципа един път да ти се наложи но да я имаш.Е разбира се има си и своите минуси които са чисто финансови,по голям разход на гориво и още едно допълнително обслужване около 150/200лв.но две добри няма.Все пак не е толкова страшно литър два на сто повечко и едни 200лв на всеки 60 000км.не е болка за умиране в сръвнение с плюсовете които тази екстра ти предлага.А ТОВА СИ Е САМО МОЕ ЛИЧНО МНЕНИЕ аз да си кажа за всеки случай ;)

Колкото до сумата която имаш Ники е прав имай предвит че само регистрацията ти ще 360/370лв.и после около 500/600лв.обслужване на задължителните консумативи да не говорим ако излезе и нещо друго което и почти сигурно абе след покупката минимум още 1000лв.

Относно 90 или 110 разбира се че по големия двигател.Но знай че дизелите и бензиновия 1.8Т са с демпферен съединител и там цената е доста добра за нов затова гледай и внимавай като я копуваш

Редактирано от mammut
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен тази ми се понрави - http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/47111-%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%B4%D0%B0-%D0%BE%D0%BA%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D1%8F-19-tdi-90%D0%BA%D1%81/

Ей го де е Шумен. Тъкмо ще я пробваш на новата магистрала.

:hello:

Редактирано от legaltk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега желая ти успех със покупката, аз купих моята кола миналата година за 4500лв. после регистрация около 500лв. (еко такса,гражданска и кат),обслужване масло и филтри около 150-160лв, ангренаж ролки и водна помпа около 300 (със 30%) отстъпка. Ако трябва ди и вземеш и гуми,накладки и друго изкочи непредвидено отиваш над 6000.

П.п Като гледам колите които си пуснал са нов внос от Австрия, гледай хубаво за ръжди.Попринцип колите от там са технически добре но поизгнили.

Редактирано от slambozi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен тази ми се понрави - http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/47111-%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%B4%D0%B0-%D0%BE%D0%BA%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D1%8F-19-tdi-90%D0%BA%D1%81/

Ей го де е Шумен. Тъкмо ще я пробваш на новата магистрала.

:hello:

 

Сега видях, че се търси комби. :blush:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързите отговори, аз се чудех защо 90% от октавиите са във Враца, а то там ги сглобявали :) . Първоначалните 1000лв са ясни, но по-нататък вече е до внимателно оглеждане и късмет. На софийските джамбази може ли да се вярва или и те са като врачани?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е само за Октавиите а за всички марки коли са така,щом е по евтина от другите такива в други обяви бегаааай далеч.Пример с мен преди да взема моята ходих в Берковица да гледам една кола от друга марка пак 4х4. Цената приемлива вечерта по телефона стана още по приемлива викам си е това е,на снимките в мобиле кукла Отивам аз в Берковица дори и не пожелах да я запаля въпреки настояването и приказките на търговеца.И си знам ,че от там има гоеми рискове при взимане на автомобил и пак се подлъгах и се убедих на 100%.И тъй и тъй бях тръгнал по пътищата викам си деня е прежален за обиколки и от там във Враца пак от обява в мобилето същата марка но друг модел,намирам аз автокъщата виждам колата почва оглед вдигам щегата на маслото суха братче на барут.И пак се почнаха пазарлъци увещания и разни приказки че било така и така то не е било проблем и пр.Естествено цената рязко на долу,а аз най прилично им пожелавам здраве и беж.От там на още две места същата иктория,в рания следоб вече съм в София и там имаше читави екземпляри на коли които търсех дори безмалко да си тръгна с една но нещо като че ли че спираше.И накрая си купих кола от града в който живея.

Колкото до вярата към софийските автоджамбази не само на тях нямай вяра  а на абсолютно всичките търговци на коли,е ако не ти е някой много близък разбира се.Макар че има и коли които са така както ги виждаш и както ти казва търговеца но са на късмет поради това че се намират рядко и съответно цената им е по друга във възходяща прогресия разбира се.Ти слушай какво ти говори търговеца ама си прави каквото знаеш защото може и да има поне малка истина в думите му.

Редактирано от mammut
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11445004994688180&slink=b174md

виж тази бензенка е ама изглежда читава една газова и си ток спец.този двигател е супер за газифициране.

по снимките виждам,че колата най вероятно е в Долна Митрополия на 6км.от Плевен.А там няма автокъщи и колата е почти сигурно че е от частно лице.Предположенията ми идват от това че на снимките се вижда оградата на военно въздушното училище което се намира в Д.М.Е пез пазарлък няма да стане то е ясно.

 

в

Редактирано от mammut
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега последните две са една и съща кола гледал съм я преди 4 месеца от тогава седи понеже търсех и не ми се понрави тази другата която е от враца бих прескочил самата къща там също съм гледал но повечето коли са много зле.Ако харесаш някоя още във Враца мога да ги погледна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега последните две са една и съща кола гледал съм я преди 4 месеца от тогава седи понеже търсех и не ми се понрави тази другата която е от враца бих прескочил самата къща там също съм гледал но повечето коли са много зле.Ако харесаш някоя още във Враца мога да ги погледна.

Колега какво и е на бялата май тя изглежда /поне на снимките най читавата/ абстрахирам се от написното от мен по горе относно риска за закупуване на автомобил от тамошните автокъщи

Надявам се да не се обидиш,нищо лично.Просто така се носи славата на автокъщите и търговците по твоя край

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-горе беше засегнат разхода на 4х4-то

Искам дакажа че разликата със и без 4х4 е минималана! 4ката гори евентуално с 0.5л отгоре.

Обслужвнето му на халдекса е около 100тина лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От всички предложени по снимки най-хваща окото бялата Октавиа,от последните два линка в първият пост на автора на темата.

Октавиата от Д.Митрополия не ми харесва,тоя облечен волан и смачкания борд на седалката на водача ме навеждат на изминати доста км.

По отношение на търговците в различните региони-Що,Дупница,Горубляне и с.Труд,дам да не са светци?

Винаги може да се нашиеш с некой кош и после да ти белеят косите.

Отвори Мобиле.Де и си свери часовника.

Просто в БГ се вкарва автобоклука на Италия,Германия и Австрия.

Оня ден във Враца свалиха от платформата една доста запазена ТДИ,на около 240000км беше.На джамбазина му беше стъпила на 2500лв с транспорта.

Австриеца я продал,защото не могъл да мине преглед.Трябвало да сменя всичко по спирачките,предложили му 800 евро за неговата кола,и европееца вместо да ремонтира,скочил на Октавиа 3.

Та нашия каза,че ще я засили на около 4500лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравко що се сърдиш бе човек не го приемай лично.Прав си за абсолютно всичко което си написал.Както към написал по горе най читавата от всички е тази бялата.Колкото то тази в Д.Митрополия разбира се,че не е кой знае какво и с този облечен волан наистина може човек да се замисли но пък може и да е що годе прилична/примерно/.Относно Горубляне Дупница с.Труд там малеееее е страшно ама май навсякъде е така,ти да не мислиш че в Плевен са цвете за мирисане.Просто за Дупница Враца Монтана с.Труд Горубляне се носат такива приказки и да си кажа честно и аз останах разочарован.Мое мнение е че където има по малко струпване на коли /нов внос /и няма толкова огромни количества,търговците все пак гледат да взимат що годе нещо по читаво което може да се продаде по бързо и лесн.Докато по тези места търговците копуват наред каквото им падне за да има повече и после му мислят как ще ги позакърпят за да ги продават.Да не коментираме че масово от там се взимат коли за Румъния Молдова Украйна Сърбия Македония и пр.

Имам едно приятелче от Монтана което се занимава с авто аларми и ел. системи по колите,той ми е казвал,че откакто е запчнал  да превърта киломентражи се е видял с лев.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравко що се сърдиш бе човек не го приемай лично.

Изобщо не го приемам лично.

Просто исках да кажа,че на вторичния автопазар в БГ се предлага на 90% скраб.

Уморени и убити от каране автомобили.

Онзи ден на изложението сядах в различни автомобили,просто новото си е ново,но икономическата ситуация е такава,че се залага на втората употреба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може даже и да е х3, имам познат който 2010г си купи пасат 6 на 220000км, в момента е на 280к. Ходи в сервиз да му сменят дюзите и след като я проверили в базата им данни кога и как е обслужвана се оказало, че последното и обслужване е било на 400к в Германия - това за 4-5 години. Наясно съм, че няма дизел внос от чужбина който да е на по-малко от 500 хил, но това са ми възможностите към момента. Или трябва да посъбера още някой лев или да изчакам да излезе нещо що годе читаво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази последната не е фейслифт, а е преправяна. Дали е заради удар в предницата, не мога да кажа. Иначе изглежда добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ники как разбра че не е фейса.Единствената разлика която виждам аз е в таблото на километража.Иначе външно къде гледаш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравко хубаво си е новото но аз лично съм имал 2 чисто нови коли е бюджетен клас но все пак чисто нови.Един Хюндай Акцент/от който бях доста довилен като здравина/но нито конфорта нито вървенето е като на шкодата в момента макар,че е по стара от него и един Шевролет Авео който го продадох септември месец и беше само на 120 000км.Никога тези коли няма да имат такъв дълъг живот като по старите нито материалите и частите от които са напарвени са по качствени дори напротив да не говорим за оторизираните сервизи,що нерви съм си късал по тях дори и на най обикновенните осблужвания. Което ниак не е малважно.Та новите коли имат само една фаца,като екстериор и интериор са супер, екстри бъкано, но като качество не е по добро от тези които караме ние, по амортизираните.

Друг пример мога да ти дам с баща ми.Купи си 2008г Форд S-Max от МотоПфое,да наистина супер автомибил комфорт вървене екстри да ти е кеф да го караш.Но и той си има проблеми дребни но скъпи.Ей го лятото му смених демпфера 1300лв./и то с голяма отстъпка от мои близки с голям серивиз и магазин/ а е на 150 000км.Радиатор на климатика 340лв.чейджъра се бъгна нещо уж Сони така излиза заводски ама бъг.Три пъти смяна на предни дискове егати боклуците продават не могат и по 10 000км.да изкарат а там частите са доста по скъпички от на шкодата напремер. И да не давам пример с един мой близък с една Инсигния горкия се видя в чудо с нея.Между другото в момента я подава.Що ремот що чудо беше по иначе красивата Опел Инсигния.Преди няма и година  мъжа на сестра ми си купи Октавия3 от ЕТ 1.4 140кс.колата все още на едва 15 000км.Но ще видим що за стока ще излезе.Иначе се е утрепала на фаца и комфорт.

Редактирано от mammut
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.