Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Покупка на семеен автомобил


vlazarov

Recommended Posts

Ааааа сега разбирам за огледалата.Гледам на други Октавии че едното е малко а моето не е и си викам а тук има нещо що техните са така а моето не е сигурно нещо не е от тази кола и е преправяно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 74
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • mammut

    22

  • vlazarov

    13

  • zdravko zankov

    11

  • niki

    5

Най-много писали в темата

А и друго забелязах по нея.Триъгалничето на аварийните и надписа Октавия под него бая труд е паднало за да се изтъркат така сериозно особенно на аварийните.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И задната броня е от преди фейса.

Освен това мисля, че няма Октавия 1 с фабрично боядисани лайсни на броните и вратите в цвета на купето, но може и да се лъжа.

Иначе за малкото дясно огледало, да, има и на фейсови, моята е такава.

Редактирано от axel
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

каква е разликата в броните не съм се заглеждал

фейса има черен протектор отгоре на бронята или е нещо друго

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://m.cars.bg/c1325021

Не е с климатроник, но пък е регистрирана + газова уредба. С тези фейсове и нефейсове напълно се обърках.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това че е с климатик а не е с климатроник не е от кой знае какво значение това може да се прежали.не знам какво да ти кажа ако наистина е копувана от ЕТ. и има сервизна история си е супер.пък и със сигурност ще има коментар на цената ако се запънеш.незнам какво да ти кажа ако не те притеснява че няма кой знае какви екстри и че климатика като такава ти е достатъчен може да си направиш тлуда да я видиш.И няма ASP както пише в обявата.но пък била обслужена ако наистина е така що пък не.

Редактирано от mammut
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://m.cars.bg/c1325021

Не е с климатроник, но пък е регистрирана + газова уредба. С тези фейсове и нефейсове напълно се обърках.

Тази също е преди фейслифта. Спокойно колега, ще почнеш да ги разпознаваш  :D

Ето това е Октавия преди фейслифт, демек до 2000г.:

 

skodaoctaviap0002748-1.jpg

29b557593ae7ab2357ed04ab635574b7.jpg

А ето и след фейслифт, от 2000г. до края на производството й:

 

skoda_octavia_a1252834216b3024776_orig.j

 

Skoda_Octavia_rear_20071007.jpg

 

Снимките са случйни от интернет.

Редактирано от axel
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предната броня е преди фейслифта, задната ми прилича на тази след лифта. ASR че няма - няма, обявата съм я гледал преди месец, месец и нещо, сега за 3 дни има 1000 преглеждания. Дали нямаше да я грабнат до сега? Търново е на 100км и може да се разходя да я видя. Знаете ли читав сервиз в града където миже да се направи диагностика? Мисля и до Варна да отскоча, един приятел казва, че обявите в интернет били на застояли се коли или на такива които искат да разкарат по-бързо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нещо не ми се връзва моята е след фейса 2002 и пак е с черни протекторни лайсни по вратите и броните а не са в цвета на купето в същото време е с голямото дясно огледало и без добавка на долната час на бронята

Редактирано от mammut
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....

Освен това мисля, че НЯМА Октавия 1 с фабрично боядисани лайсни на броните и вратите в цвета на купето, но може и да се лъжа.

.....

Грешно съм подбрал първата снимка на фейслифтовата.

Всички ФЛ-и са с цели брони без добавки и отпред и отзад. Малкото дясно огледало се монтира и преди и след ФЛ мисля до края на 2001г.

Редактирано от axel
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нищо случва се.незнам дали е вярно това че в нета се пускат застояли или коли коити искат да се отърват бързо от тях.не мисля че е така.напротив нали трябва да я покажат все някъде тази кола за да се продаде,все пак всичките им коли са за продан колкото е може по бързо.например ти знаеш ли къде са автокъщите в плевен,че случайно да влезнеш в някоя и да си харесаш кола няма как да разчитат само на случайноста в тази търговия.а колкото си може повече показност и реклама за да се вижда в цялата страна какво се предлага в дадената автокъща в дадения град.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой да не си помисли че правя реклама на плевенските коли.просто мога да отида да я огледам и да кажа дали си заслужава да се тича до тук или не и евентоално ако колегата реши мога да му съдействам ако дойде в града.с толкова мога да помогна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11442590181779104&slink=b1umus

колеги някой разбра ли на тази съдбата каква и е спомням си че някой беше питал в форума за нея но така и май нямаше одзиви какво стана

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11439818679543533&slink=b1umus

ето тази е достааа прилична но и цената и не се връзва с бюджета на колегата.дори и с малкия двигател без много много екстри е към 5лв.явно има защо.но пък има доста важна и хубава екстра поне за мен де ESP

Редактирано от mammut
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега какво и е на бялата май тя изглежда /поне на снимките най читавата/ абстрахирам се от написното от мен по горе относно риска за закупуване на автомобил от тамошните автокъщи

Надявам се да не се обидиш,нищо лично.Просто така се носи славата на автокъщите и търговците по твоя край

за мен беше правена мое мнение нж пак казвам не ме кефи
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно тази я гледах преди малко, скъпото газифициране ме спира, ~1200лв + началните 1000 и отивам доста над бюджета.

 

П.с. за плевенската става въпрос.

Редактирано от vlazarov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11445267097042638

тази изглежда доста читава пък и годината не е никак лоша.няма подлакътник на предните седалки,подгрев на същите,липсва кутията на акумулатора,антената е малко счупена и като,че ли тапицерията малко вече е отлепена но това се случва често.

Редактирано от mammut
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://m.cars.bg/c1389043

Не изглежда зле, какво мислите колеги?

Изглежда добре,км са ясни,няма круиз контрол.

Може ли някой да обясни замисъла на двойното дъно на багажника?

Най-смисленото до сега което съм чул е:"Да си возиш костюма без да се мачка".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колицата изглежда добре.Майната му,че няма круизконтрол,но пък си има всичко друго.Само не мога да разбера от снимките дали е с ESP или е с ARS бутона.Както казва Здравко киломенрите са ясни.Внимавай със съединителя виж дали е мек педала /никой да не си мисли с подсъзнанието си за мекия педал/  и дали трака стърже или чука при палене и гасене на колата и изчезават ли тези симптоми при натискане на долния ляв педал :D.А ко е така има вероятност демпфера да е тръгнал.

Иначе за мен колата си заслужава да се види,всичко зависи от огледа на място по снимки е трудничко да се определи.Пък и 100% ще има коментар на цената дори и малък.Друго ако ще ходиш да я гледаш,виж всички ел.стъкла дали работят както трябва,подгрева на седалките също Ои всички други копчелъци по нея.Октавията има навика да се дъни там.Относно двиганеля ,незнам какво да ти кажа моята е бензин и хич не съм наясно с дизелите на шкода освен това,че са малко по шумнички като всички дизелови двигатели на VAG.Абе всичко си е на късмет.Отиваш  гледаш преценяваш пазариш се и скачаш.

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колицата изглежда добре.Майната му,че няма круизконтрол,но пък си има всичко друго.Само не мога да разбера от снимките дали е с ESP или е с ARS бутона.Както казва Здравко киломенрите са ясни.Внимавай със съединителя виж дали е мек педала /никой да не си мисли с подсъзнанието си за мекия педал/  и дали трака стърже или чука при палене и гасене на колата и изчезават ли тези симптоми при натискане на долния ляв педал :D.А ко е така има вероятност демпфера да е тръгнал.

Иначе за мен колата си заслужава да се види,всичко зависи от огледа на място по снимки е трудничко да се определи.Пък и 100% ще има коментар на цената дори и малък.Друго ако ще ходиш да я гледаш,виж всички ел.стъкла дали работят както трябва,подгрева на седалките също Ои всички други копчелъци по нея.Октавията има навика да се дъни там.Относно двиганеля ,незнам какво да ти кажа моята е бензин и хич не съм наясно с дизелите на шкода освен това,че са малко по шумнички като всички дизелови двигатели на VAG.Абе всичко си е на късмет.Отиваш  гледаш преценяваш пазариш се и скачаш.

Успех

 

ASR е бутона, дали е само бутон или го има като функция .. На място ще се разбере.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда добре,км са ясни,няма круиз контрол.

Може ли някой да обясни замисъла на двойното дъно на багажника?

Най-смисленото до сега което съм чул е:"Да си возиш костюма без да се мачка".

Аз да ти кажа,че бих предпочел да имам багажник с двойно дъно,най-вече заради това,че може спокойно да си сложа резервната гума/патерица/ на това място.Както съм с газовата бутилка на мястото на резервната.Щеше да е стахотно да имам двойно дъно намирам си една патерица и пей сърце.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.