Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Колеги имам проблем с моята Октавия от 1вите 1,9 TDI 90 коня не иска да вдигне до работна температура смених термостата и пак същата история оставям колата с включен двигател и след 10 мин каране и 20 мин в едно положение успя да вдигне до 1вата чертичка

Публикувано

А парно има ли?

Провери с ВАГ КОМ какви са стойностите.

Публикувано (Редактирано)

датчиците за температура който подават показание към уредчето на таблото от тоя тип умират по подобен начин, още от Felicia нагоре. Дано не си изхвърлил стария термостат, най - вероятно е здрав. http://www.ebay.co.uk/itm/SKODA-OCTAVIA-1-9-TDI-1996-TO-2010-COOLANT-TEMPERATURE-SENSOR-LEMARK-/391282857231

Може да се измери и с мултицет, стойностите ги има в Autodata

Редактирано от maxrpm
Публикувано

Ако нямаш ВАГ-КОМ пробвай дали имаш парно и ако имаш значи е датчика на блока на двигателя,който се намира от страната на купето. Смен се мн ого лесно и бързо само трябва после да си долееш антифриз.

Публикувано

Значи парно имам след 20-30 мин работа на автомобила и то не е много силно

Публикувано

Така хора при сменен термостат сега видях че двигателя си загрява нормално но не работи парното токущо си тествах термостата в къщи стария работи безотказно т.е. не е от термостата тука няколко човека ми дадоха мнения

1во въздушена възглавница - Някой може ли да ми обясни как се обезвъздушава

2ро проблем с гарнитурата и от там да се е получила тази възглагвница

3то някъде да имам запушване по системата - как мога да го проверя?

Публикувано

Споко колега, май всички 1,9 TDI (AHF,ALH,AGR) са така. Моята даже си има 3бр подгревни свещи за антифриза, които обаче както дочух се включвали само при над 2000 об/мин. За да не се "задъхвал" алтернатора.Пълна лудница. Аз на моята кола избягвам да превишавам 2000 об, докато не видя стрелката да отлепи поне малко над 50 градуса. Но понеже маршрутът ми до работа е от 3-5 км , съответно пристигам на работа умрял от студ.................. но със здрав алтернатор  :nea:

Публикувано

хахахахаахах така ли добре ами за дълъг път опасно ли е? хахахаха

Публикувано

Сутрин, маршрута ми е основно спукане 4-5км не са достатъчни да вдигне стрелката до 90 градуса. В обратната посока, т.е. изкачване за 2-3км успява да стигне до работна температура ... ако не пускам парното до тогава. Ако го пусна пак отиваме на над 4, дори 5км. Но пък парното почва да подухва топло още към 2рия километър.

 

Що се отнася до подгревните свещи в антифриза - поне при мен се пускат над 2500 оборота и температура под 40-50 градуса. Над тази температура не се включват. И това не се прави с цел защита на алтернатора, а за защита на акумулатора. Алтернатора на празен ход практически не зарежда, а само поддържа.

Публикувано

Подгревните свещи се включват при температури под -4/5 градуса.ECU-то преценява дали да пусне 1,2 или 3 от тях,според товара на алтернатора в този момент.Над 2000 и нещо оборота се ИЗКЛЮЧВАТ пак от ECU-то.

Публикувано

Относно въпросите на s0LLe

1.Погледни в казанчето и провери дали от тънкия маркуч прави постоянна струя.

2.По-скоро НЕ.Ако имаш проблем с главата ще загрява прекомерно и на отвита капачка на разширителя ще се появяват малки балончета

3.Извади двата маркуча на малкия кръг,които отиват към радиаторчето в купето и създай дебит на единия от тях с вода/антифриз,за да видиш дали нормално циркулира течността,т.е. дали не е запушено радиаторчето

  • 1 месец по-късно...
Публикувано

Здравейте,ако мога и аз да попитам нещо в тази насока:Снощи на -16 запалих и пуснах парното да духа на предното стъкло(не на режим econ) защото беше замръзнало отвътре!След около 6-8 минути работа стрелката отиде на 90 градуса,обаче въздуха ,който излизаше беше студен!Като подадох газ на място до 2000 оборота ,почна леко да се затопля ,кaто тръгнах едва на летището 3-4 км път до там започна да духа топъл въздух ,не горещ!

Мисълта ми,е че като обслужвах колата март месец като я купих, бях купил и термостат,но майстора каза да не го пипам ,защото е ок.Mоже ли сега от студа   да е отворил рано и затова да не духа топло,може ли причината да е в него или другаде ! Всъщност едва на прибиране към в къщи задуха горещ вуздух!И друго което ми е правило впечатление на място когато оставя да работи по-дълго, горещия  въздух става топъл и като тръгна веднага се оправя!Колата е О1 1.8 Т ,благодаря предварително!

Публикувано

Щом стрелката стига 90 градуса не е термостат. Както го описваш ми намирисва на въздушна тапа в радиаторчето или водна помпа. Ако дебита и не е достатъчен предполагам ще се получи точно този ефект, т.е. студено на ниски обороти (малък дебит) и топло на високи (дебита се вдига).

 

При всички положения не е нормално това.

Публикувано

Водната помпа е сменена,а това за радиаторчето съм го чувал като проблем на голф4 че на място духа хладен въздух, а в движение се оправя, било запушено и не циркулирало добре, тъпа работа значи :-(

Публикувано

Залагам на радиаторче.

Тази сутрин запалих на -17,за 6 минути изчистих леда.

Седнах и подадох газ,държах я на 1500 об/мин.За 5 минути направи 90 градуса и потеглих.

Преди месец сменях радиаторче,имах същите проблеми.

Публикувано

Абе и аз вдигам сравнително бързо 90 градуса!Сега замерих антифриза и показва че е -60 градуса, тва може ли да е оказало влияние на радиаторчето?Щото знам, че не е много добре да се кара с концентрат колата, ма тва са ми наляли :(

Публикувано

Сега замерих антифриза и показва че е -60 градуса, тва може ли да е оказало влияние на радиаторчето?

Не,аз също загрявах бързо,но радиаторчето,и изобщо в цялата система имаше адски много ръжда.

Публикувано

Тия 260лв,които дадох за тази операция са едни от най-разумно похарчените пари по тази кола.

:banger_2:

Публикувано

Благодаря за помощта,ще трябва да се сменя тая пущина!

Публикувано

Абе и аз вдигам сравнително бързо 90 градуса!Сега замерих антифриза и показва че е -60 градуса, тва може ли да е оказало влияние на радиаторчето?Щото знам, че не е много добре да се кара с концентрат колата, ма тва са ми наляли :(

Само концентрат не е добре - твърде гъсто е. На всяка опаковка си пише как да се разрежда.

Публикувано

Знам,ама като така са го сипали още при смяната на ангренажа и водната помпа...

Публикувано

Днес следих в движение от студен двигател стойности от датчика за температура и стрелката на таблото. При 50 градуса стрелката започва да се качва. При 75 градуса на двигателя обаче на таблото показва 90. Според мен това е нормално и е направено за да не мърда стрелката при малките колебания в температурата на двигателя. Когато двигателя достигна 92 градуса, термостата отвори и температурата падна на 87. Следих го доста по пътя от Панагюрище до Пловдив и работеше в диапазона 87-92 градуса. Интересно е че парното топли най добре след като мотора е на 90 градуса а не като стрелката покаже 90. Теста е провеждан два пъти, първият с Delphi DS150E a втория с ELM 327 + Torque Pro.

Публикувано

И при мен показанията са идентични.

Публикувано

Тогава значи при мен всичко си е наред,по така изложените факти :-)

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.